'بینِ راه☾'
دوستان دوباره دارم به صنعت شیرینی و کلوچه حمله میکنم😍 ☆☆☆
وای یادم رفت بگمم
دیشب به صنعت اشپزی هم حمله کردمممممم
البالو پلو درست کردم**
☆☆☆
اولین بارم بود که برنج و اینا درست میکردم ولی خدایی خوب شددد*حداقل کسی نمرد.
☆☆☆
'بینِ راه☾'
وای یادم رفت بگمم دیشب به صنعت اشپزی هم حمله کردمممممم البالو پلو درست کردم** ☆☆☆
منم زرشک پلو با مرغ درست کردم😎