احمدرضا دانش: پروژه «شقایق نوروزی» گرداننده صفحه «میتو» ایرانی سیاسی و خطرناک است
▪️ماجرای دروغ پراکنی صفحه منتسب به جنبش Me_too ایرانی با انتقادات گسترده فعالان مجازی روبرو شده و مثل شبه افشاگریهای «امین فردین» به لحاظ حقوقی و قضایی در ترورشخصیتها با چالشهای جدی روبرو شده است.
▪️احمدرضا دانش مدیر سابق پردیس رازی و سینما فرهنگ در پلتفرمهای مختلفی مثل کلابهاوس و اینستاگرام، با برجسته شدن فعالیت های این صفحه درباره اهداف سیستماتیک صفحه ایرانی «میتو» بارها اظهارنظر کرده است. دانش در گفت و گو با مشرق درباره این صفحه گفت: وقتی که فرد یا افرادی درباره تجربه آزار جنسی افشاگری میکند باید هویتش مشخص باشد.
▪️این صفحه در خارج از کشور اداره میشود و هویت اشخاصی که این افشاگریها را برای این صفحه ارسال میکند، مشخص نیست، اگر دروغ گفته باشد، صحت آن چگونه مشخص میشود؟ من هم میتوانم به خارج از کشور بروم و درباره شقایق نوروزی گرداننده این صفحه افشاگری کنم. اما وقتی افشاگریهای هر فردی راستیآزمایی نشده باشد نمیتوان آنرا باور کرد.
▪️این کارشناس سینما با اشاره به جدا شدن مسیر این صفحه از جنبش ۸۰۰ زن گفت : زنانی که داخل ایران هستند، هویت آنان کاملا مشخص است، اگر بروند شکایت کنند قطعا رسیدگی خواهد شد، نمونه شاخص آن مورد کیوان اماموری است که به شکایات رسیدگی و حکم صادر شد.
▪️ اما اینکه تحت لوای افشاگری از هر کسی اسم میبرند و اثبات هم نمیکنند نشان میدهد شقایق نوروزی دست به نوعی انتقامجویی روانپریشانه با هدف بردن آبروی در قالب یک پروژه تعریف شده زده است.
▪️ در مرحله نخست اجرای این پروژه برای دیده شدن بیشتر به سینماگران ایرانی حمله کردهاند و البته این پروژه بسیار خوبی با قصد کوچاندن هنرمندان از ایران است. با توجه به ذهنیت ساخته شده درباره فساد در سینمای ایران، این حوزه را به زودی به فضای سیاسی داخل ایران تعمیم میدهند، چون در همین پروژه تلاش میکنند نشان دهند سینما، تئاتر و تلویزیون ایران بخشی از نظام سیاسی هستند.
▪️اگر دقت کرده باشید درباره برخی اطرافیان چهرههای سیاسی هجونامههای مضحکی را منتشر کردهاند و هدف به نظرم این است با مظلوم نمایی با ژست کمککردن به زنان بیدفاع فعالیتشان را ادامه دهند، مردم آنان را باور کنند و مخاطب داشته باشند.
▪️واقعا اگر راست میگویند که مورد آزار قرار گرفتهاند چرا شکایت نمیکنند، مسیر قضائی برایشان کاملا هموار است و هر کسی که دست به چنین کارهایی زده را میتوانند به دادگاه بکشانند.
▪️دانش در ادامه با بررسی مصداقی روایتهای منتشر شده گفت : داستانهایی که منتشر میکنند خنده دار است. مثلا دربرخی از این روایتها آزاردیده وارد محیط آزار گرشده و با فشردن یک دگمه توسط آزارگر آنتن موبایل آزاردیده قطع شده است، مگر وارد یک نهاد امنیتی شدهاند که با فشردن یک دگمه چگونه آنتن موبایل قطع میشود؟ اغلب سینماگران یک دفتری برای خودشان دارند.
▪️ اینهمه افراد مختلف به دفاتر آنان رفت و آمد کنند. دفترشان همه مشخص است و افراد فراوانی میتوانند رفت و آمد کنند. یک نفری به این دفاتر مراجعه و مشخصات دفتر را ثبت کند میتواند برای مردم افسانهسرایی کند. در اغلب روایتها مشخصات کامل دفتر را ذکر میکنند تا افرادی که وارد آن دفتر شدند ماجرای انتشار یافته را باور کنند.
▪️شقایق نوروزی سلسلسه روایتهای صحتسنجی نشدهای را منتشر کند و این موضوع بشدت خطرناک است. قطعا از این پروژه او مقاصد سیاسی خاصی را دنبال میکند و ممکن است درباره هر شخصیت حقیقی یا حقوقی چنین روایتهایی را منتشر کند.
▪️این روزنامه نگار و کارشناس سینما اشاره کرد: این صفحه امکان دارد بر اساس شناسایی ظاهری و محیطی هر وزارتخانهای یک روایت درباره کارکنان آن وزارتخانه منتشر کند و به همین ترتیب بر شمار راویان و روایتهای تصدیقنشده افزوده میشود.
▪️مثلا در یکی از روایتها آزاردیده خیالی نوشته من میروم فردا برمیگردم، آزارگر خیالی هم گفته چقدر خوب برود فردا برگرد. واقعا فرد متجاوز و آزارگر اینگونه عمل میکند ومیشود از چنگالش گریخت؟
▪️سردبیر سابق سایت سینماپرس با اشاره به عدم انطباق روایتها اشاره میکند که این تخریب از خارج هدایت میشود و با اشاره به مصاحبه فائقه آتشین گفت: او در مصاحبهای به ازدواجهای متعددش اشاره میکند و شوهران سابقش را با شیوههای مختلفی توصیف میکند. مسعود کیمیایی هم اکنون داخل کشور است اما گوگوش او را تخریب میکند.
▪️ این کدها را وقتی کنار هم میگذاریم متوجه میشویم بخشی از این پروژه متوجه سینمای ایران و فرهنگ در داخل ایران است و در مرحله بعد سراغ حوزههای دیگر هم خواهد رفت تا افرادی که در این کشور زندگی میکنند را مورد دار جلوه دهند و بعد سوژههای خودشان را به نظام سیاسی متصل کنند و بگویند که این چهرههای آزار
گر و متجاوز برآمده از نظام سیاسی هستند و گرنه هیچکدام از این داستان هایی که منتشر میشود قابل اثبات نیست.
▪️نثر اغلب این روایتها شبیه یکدیگر است و کاملا یک نفر همه اینها را مینویسد و این یک نفر هم ممکن است داخل کشور باشد و اغلب این روایتها شبیه یکدیگر هستند. کسی اگر دقت داشته باشد و مطالعه داشته باشد میتواند گوش دهد متوجه میشود که این روایت منطقی نیست و از نظر عقلی هم قابل پذیرش نیست.
▪️دانش ضمن اشاره به اتفاقاتی که اخیرا برای پرویز پرستویی در آمریکا افتاد گفت: حتی اتفاقی هم که برای ایشان افتاد بخشی از این پازل است. در واقع پروژه مهم این است هر سینماگری داخل ایران زندگی میکند، هدف قرار گیرد و این پروژه مشمول تمام رویکردها و جناحهای سیاسی خواهد بود و تفاوتی هم قائل نخواهند بود.
▪️تمامی رسانههای فارسی زبان سیاسی هم از این پروژه حمایت می کنند چون با تحت فشار قرار دادن این افراد زمینه مهاجرت آنان را فراهم میکند. رسانههای داخلی و جریان اصلی هم نباید به تکمیل کننده این پازل تبدیل شود و برخوردهای تندی هم که با هنرمندان میکنیم عملا انتظاری است که آنان از ما دارند و نباید در این شرایط در زمین دشمن بازی کنیم.
#behdokht_ir
#behdokht.ir
#به_دخت
#بهدخت
#به_دخت_گزارش
#شقایق_نوروزی
#انتقامجویی
#هنرمندان
#صفحه_می_تو
#می_تو_ایرانی
#پروژه
#فساد_در_سینما
#امین_فریدن
#احمد_رضا_دانش
#جناح_های_سیاسی
#دشمن
#راستی_آزمایی
#اینستاگرام
ماهی
▪️حمید یک هفتهای بود عضو جدید خانواده نامداری شده بود.
▪️ با خوشحالی وارد خانه شد: سلام عزیزجون.
- سلام پسرم.
- عزیز جون با اجازهتون اینا رو خریدم تا برای فردا شب که شب عید هست درست کنید.
- دستت درد نکنه پسرم. چرا زحمت کشیدی.
▪️ عزیز جون نایلون مشکی را از حمید گرفت و داخل آشپزخانه رفت.
▪️حمید و فرزانه مشغول صحبت بودند. با صدای جیغ عزیزجون به طرف آشپزخانه دویدند.
عزیزجون مویه کنان وسط آشپزخانه نشسته بود.
- چی شده عزیزجون؟
- ماهی، ماهی.
▪️نگاهها چرخید سمت سینک ظرفشویی.
- ای وای من! حمید ماهی خریدی؟
- آره. مگه چه اشکالی داره؟
- فعلا قضیه ماهی رو ول کن. زیر بغلهای عزیز جون رو بگیر ببریم روی تختش.
▪️عزیز جون روی تخت دراز کشید.
فرزانه قرص زیر زبانی را در دهانش گذاشت.
عزیز دَم گرفته بود: ای رودِم، ای رود.
- آروم باش عزیز جون سعی کن بخوابی.
فرزانه بدون اینکه حرفی بزند به حمید اشاره کرد به سالن برود. خودش هم دنبال او راه افتاد.
حمید با چهرهی درهم به مُخَدَّههای سنتی تکیه داد.
▪️ فرزانه رو به روی قاب عکس رضا ایستاد. بغضش را قورت داد: از وقتی که داداش رضا در اروندرود مفقودالاثر شد عزیز جون طاقت دیدن ماهی نداره.
🔺️نویسنده:سیده اعظم الشریعه موسوی
#behdokht.ir
#behdokht_ir
#به_دخت
#بهدخت
#به_دخت_داستانک
#شهید
#مادر_شهید
#ماهی
#اروند_رود
#شب_عید
#خانواده
#شهدای_غواص
#شهدای_دفاع_مقدس
#هشت_سال_دفاع_مقدس
#چشم_انتظاری
«اقیانوس آرام» و چالشهای کار نوجوانانه
🔸️هادی نعمتالهی که تهیهکنندگی و کارگردانی دو فصل از برنامه «اقیانوس آرام» را بر عهده داشته است، این برنامه را به یک مدرسه و کارگاه تشبیه کرد و گفت: «اقیانوس آرام» بیشتر یک مدرسه و کارگاه است تا یک مجموعه تلویزیونی و از دل یک دغدغه تربیتی بیرون آمده و تلاش ما هم این بود که برنامه یک فضای سلامت برای نوجوانان ایجاد کند تا بچهها بتوانند در این فضا یاد بگیرند و تجربه کسب کنند.
🔸️انتخاب مهمان چالش جدی پیش روی تیم تولید این تهیهکننده درباره اتاق فکر «اقیانوس آرام» اضافه کرد: تعداد زیادی از افرادی که دغدغه نوجوانان را داشتند درگیر کار بودهاند. بعضیها بیشتر و برخی ممکن است یک جلسه همراه ما بوده باشند. سعی کردیم از کسانی که در حوزه نوجوان کاری کردهاند و یا مسالهشان است که در این فضاها قدم بردارند کمک بگیریم. تنوع افرادِ اتاق فکر بسیار زیاد است به همین خاطر اسم نمیبرم. بخشی در حوزه فرمی و برنامهسازی و عمده آنها از باب نگاه تربیتی همراه ما بودهاند.
🔸️نعمتالهی پیرامون انتخاب مهمانان توضیح داد: واقعیت این است که در مورد مهمانها تنوع داشتهایم علتش هم این است که ما همیشه با موضوع خاصی به سراغ مهمانان برنامه رفتهایم. به این معنی که لیستی از دغدغههای مهم نوجوانان داشتهایم و سعی کردهایم بر این اساس افرادی را پیدا کنیم که در این قالب قرار بگیرند. شاید ۳ مجری و ۴ بازیگر در میان مهمانان داشته باشیم اما اینکه چه بازیگری را بیاوریم که یک حرف خاص را بزند یک چالش جدی است. لزوماً آوردن یک انسان موفق منظور ما نبوده، بلکه کسی باید باشد که مضمونی که در جلسات پیشتولید و اتاق فکر به آن رسیدهایم را بتواند به نوجوانان منتقل کند.
تهیهکننده «اقیانوس آرام» در ادامه افزود: تنوعی از کسانی که در میان آنها کارآفرین، بازیگر، وکیل، روانشناس، نقاش، ورزشکار، خلبان و … وجود داشته باشد کار آسانی نیست. اینکه از حوزههای مختلف افرادی با ویژگیهای منحصر به فرد را دور هم جمع کنید چون مسائل نوجوانان همینقدر متنوع و شناور بین حوزههای مختلف است. مهمانان برنامه با این منطق میآمدند.
نعمتالهی درباره مضامین منتقل شده توسط مهمانان تصریح کرد: سعی میکردیم با هر مهمان کلیدواژهای را پررنگ کنیم. یکی احترام به پدر و مادر، دیگری مسئولیتپذیری، گفتوگوی مؤثر، پذیرفتن شرایط، درک کردن افراد، مبارزه کردن، تلاش کردن برای پیدا کردن مسیر، یافتن استاد مناسب و … هر کدام از اینها و کلیدواژههای دیگر نقاط برجسته صحبتهای ما با هر یک از مهمانان برنامه است.
🔸️آوردن چهرههای معروف به برنامه دغدغه ما نیست کارگردان برنامه درباره گوناگونی مواجهه نوجوانان با مهمانان برنامه بیان کرد: بچههای ما عموماً یک دفترچه با خود دارند و هر یک دریافتی که از هر یک از مهمانان برنامه دارند را در آن دفترچه مینویسند. این هم چیزی نیست که ما به آنها گفته باشیم و در روند معمول برنامه اتفاق میافتد. تلاش میکنیم آدم حسابی بیاوریم لزوماً اینکه فرد معروف یا چهره بیاوریم دغدغه ما نیست. کسی که در حوزهای که کار میکند شناخته شده باشد، حرف جدی داشته باشد و از یک تجربه زیسته بتواند حمایت کند.
🔸️این برنامهساز تلویزیون درباره قصه خاص برخی از مهمانان توضیح داد: برخی از آنها را از قبل نمیدانیم و برخی را با علم به آن پیشینه به سراغ آن فرد خاص رفتهایم. مثلاً درباره نجمالدین شریعتی به عنوان فردی که مسیری را طی کرده و دغدغه ویژهای داشته به سراغش رفتیم. اما در میان کار به یک ویژگی فردی دیگر هم رسیدیم که بحث ما را تقویت میکرد و آن هم بحث لکنت زبان ایشان بود که در برنامه کامل به آن اشاره شد. در این میان مبارزه و جنگیدنی هم برای این فرد وجود داشته که اگر نبود اصل اجرای این فرد زیر سوال میرفت. این مساله برای نوجوانان میتواند آموزههای زیستی و تجربی زیادی داشته باشد.
🔸️وی در ادامه بیان کرد: اما درباره برخی مهمانان از ابتدا قصهای وجود داشته مثل سجاد سالاروند که از دو پا معلولیت دارد و قهرمان کوهنوردی و دو میدانی است و در شکل ظاهری هم این معلولیت مشخص نیست. این قسمت از برنامه را با کمک خودش کاملاً بر اساس قصهای که از او میدانستیم طراحی کردیم.
🔸️نعمتالهی در ادامه پیرامون بازخورد این برنامه اظهار کرد: این روزها تلویزیون خیلی حالش خوب نیست و باید به اندازه خودش از او توقع داشت. اما «اقیانوس آرام» کمی فرق میکند، برنامه سرگرمیساز نیست اما میبینیم بزرگسالان نیز با آن ارتباط گرفتهاند. با دیدن برنامه جاهایی مکث کردهاند و دیدنش را به بچههایشان توصیه کردهاند. ما به صورت جدی از مخاطب بزرگسال نیز بازخورد داریم.
🔸️در انتها تهیهکننده «اقیانوس آرام» درباره برنامهسازی در حوزه نوجوان تاکید کرد: «اقیانوس آرام» برنامهای است که مخاطب جدی دارد و دنبال میشود
. این مساله از بازخوردهایی که به ما میرسد و یا در فضای مجازی میبینیم کاملاً قابل رصد است. استقبال مخاطب از «اقیانوس آرام» یک معنای دیگری هم دارد و آن هم اینکه ما در این حوزه کار جدی دیگری هم نکردهایم و این کمک میکند که کار دیده شود و البته مسئولیت ما را هم سنگینتر میکند.
🔸️وی در پایان اظهار امیدواری کرد برنامهسازی برای این نسل تبدیل به یک مسیر جدی در سازمان شود و گفت: به نحوی که اگر قرار باشد افرادی مثل من میان ساخت دو فصل از برنامه دو، سه سال توقف داشته باشند احساس کنند که دارند میدان و عرصهای را از دست میدهند.
منبع: خبرگزاری مهر
#behdokht.ir
#behdokht_ir
#به_دخت
#بهدخت
#به_دخت_گزارش
#اقیانوس_آرام
#مخاطب
#نعمت_الهی
#نجمالدین_شریعتی
#دغدغه_نوجوانان
#برنامه_ساز_تلویزیون
#چهرههای_معروف
#دغدغه_تربیتی
#نگاه_تربیتی
در فضای مجازی باید فعالیت کنیم، ولی فعالیت ما در این فضا نباید مصداق این شعر باشد که: «شُد غُلامی که آبِ جوی آرَد/ جویِ آب آمد و غُلام بِبُرْد»!
🔰دشمن در فضای مجازی یک طراحی بزرگ برای ایجاد استحاله فرهنگی انجام داده است. اگر با «انگیزۀ درگیری با دشمن»، وارد فضای مجازی نشوید، حذف یا مستحیل میشوید.
🔰اگر نمیخواهید بروید با پرچمداران آنها و با طرحشان درگیر بشوید، حتماً شما را حذف میکنند. طرح شما باید طرح درگیری باشد و بهاندازه هم وارد شوید.
🔰استاد سیّد محمّدمهدی میرباقری:
«در فضای مجازی باید فعالیت کنیم ولی فعالیت ما در فضای مجازی نباید مصداق این شعر باشد که: «رفت غلامی که آبِ جوی آرد/ جویِ آب آمد و غلام بِبُرْد»!
🔰واقعاً یک طراحی بزرگی کردهاند برای استحاله فرهنگی مخاطبان خودشان. اگر با انگیزۀ درگیری با دشمن وارد فضای مجازی نشوید حذف میشوید. یعنی اگر نمیخواهید بروید که با پرچمداران آنها و با طرحشان درگیر بشوید، حتماً شما را حذف میکنند. باید طرح شما طرح درگیری باشد و به اندازه هم بروید.
🔰خدا رحمت استاد ما سید منیرالدین حسینی را. یکی از شاگردانشان نقل میکردند که: در اول انقلاب، یکی از مجلات زنان را، که تصاویر مبتذلی هم داشت، به ما داده بودند که ارزیابی کنیم و گزارش تهیه کنیم. ایشان به شاگردان سفارش کرده بودند: "اینگونه نگاه کنید که اینجور مجلات پر از مار و عقربِ جهنمی است. مراقب باشید که شما را نیش نزنند! تصویری را یکبار که دیدید، روی آن را با کاغذی بپوشانید و چسب بزنید (تا دوباره آن تصویر را نبینید) و نکاتتان را روی آن کاغذ بنویسید و هیچوقت بدون وضو وارد این کار نشوید و...".
🔰انسان باید دائم توجه داشته باشد و با یک برنامهای، به فضای مجازی ورود و خروج کند. فقط بحث ابتذالها نیست، بعضی اخبارش که از سمت دشمن ارسال میشود، خطرناکتر از ابتذال است.، مجموعه فضایی که برای ذهن آدم ایجاد میکنند و درکی که از شرایط ایجاد میکنند درکی است که بیم و امید افراد را به هم میریزد.
🔰 الآن شما خیال میکنید چرا بعضی از حزباللهیهای ما شرمندگی از انقلاب دارند؟ به خاطر اینکه جنگ روانی دشمن با همین رسانه اتفاق میافتد و نقطهقوتهای ما را به تبدیل به نقطهضعف کرده و نقطهضعفهای خودشان را تبدل به نقطه قوت کردهاند.
🔰آنها تدریجاً یک مجموعه اطلاعاتی به مخاطبان میدهند که تحلیل آنها و افق آنها را عوض میکند. این خیلی خطرناکتر از ابتذال است، ما در مقابل یک چنین چیزی هستیم. در چنین فضایی باید دائم توکل و توسل داشته باشیم و توجه داشته باشیم و آنجایی که به بنبست میخوریم برگردیم و نظام فکری خودمان و اطلاعات خودمان را تقویت کنیم. نه اینکه پنج سال در این فضا باشیم و بعد آرامآرام خدایناکرده انحراف فرهنگی و فکری و اعتقادی پیدا کنیم و سرباز آن طرف بشویم! برای دفع این خطر، مراقبه و دقت لازم است. این خیلی نکتۀ مهمی است».
#behdokht.ir
#behdokht_ir
#به_دخت
#بهدخت
#به_دخت_گزارش
#فضای_مجازی
#سید_محمد_مهدی_میرباقری
#فعالیت_مجازی
#ایجاد_استحاله_فرهنگی
#مجلات_زنان
#تصاویر_مبتذل
#جنگ_روانی
#رسانه
#دشمن
#مراقبه
#نوجوانان_و_فضای_مجازی
داستانک: شال رنگی
🔅چادرم را جمع میکنم و وارد اتوبوس میشوم ؛چشمم به جمع نوجوان های همراهمان میخورد از تعجب خشکم میزند ،فقط یک جمله از ذهنم میگذرد خدایا من با این همه نوجوان بی حجاب چه کنم ؟
🔅سلام گرم و پر انرژی میکنم ، خودم را مٌبلغ و راهنمای گروه در طول سفر معرفی میکنم .
🔅توقع داشتم بچه ها با دیدن چادر و حجابم گارد بگیرند اما خدا رو شکر رابطه دوستانه ای بین ما شکل گرفت و از حضورم استقبال کردند، به آقا امام رضا متوسل میشوم تا در سفر زیارتش به ما کمک کند.
🔅در میان آنها دختران کمتری هست که حجاب کامل و شوق زیارت دارند، همه آنها بیشتر هیجان سفر دوستانه و دور از خانواده را دارند؛هر بار در دلم زمزمه میکنم آقا جان خودت کمک کن ..این بچه ها امانتن ...
🔅دور روز از سفر گذشته .. دیشب در خصوص حجاب و آرامش و امنیتش برای بچه ها گفتم .. از حس خوبش .. از پاکدامنی .. از رفقات اولیای خدا ، حس میکنم به عده ای تلنگر خورده باشد ، دائم همه چیز را در ذهنم مرور میکنم و دلم میخواهد تاثیرش را ببینم.
🔅قصد داریم بچه ها را برای نماز به حرم ببریم ..باز همان تیپ های همیشگی ..باز همان شال های وسط سر ... نا امید میشوم .. بغضم میگیرد و در دلم به آقا گلایه میکنم، مشغول گلایه در ذهنم و مرتب کردن چادرم جلوی آیینه هستم که یکی از دختر های سرگروه با همان تیپ پر زرق و برق جلو می آید ،طلق روسری در دستش را جلوی من میگیرد و با دست دیگرش شال سبز رنگ زیبایی را به سمتم می آورد.
🔅-خانم کریمی شما چقدر قشنگ با چادر شال میبندین ... من از این مقنعه مشکی که زیر چادر سر میخوره خسته شدم .. خجالت میکشم تو حرم موقع نماز موهای همه توئه ..مال من میریزه بیرون
🔅تمام خستگی این چند روزه .. تهیه بروشورها و هدیه ها و هزار و یک کار دیگر با همین چند جمله از یادم میرود ..در ذهنم خدا را شکر میکنم و از گلایه ام شرمنده میشوم ، با لبخند از او میخواهم اجازه بدهد شالش را برایش ببندم ، وقتی به پشت سرش نگاه میکنم میبینم اکثر دخترها چشمشان به آوا و چادر و شالی است که حالا تمام موهایش را پوشانده ... ذوق میکنم و به او میگویم چقدر حجاب به او می آید ... چشمانش برق میزند
🔅زمان زیادی نمیگذرد ، تعدادی از دخترها پیش روی من صف کشیده اند تا برایشان شال زیر چادر ببندم و من هزار بار در دلم آقای مهربانم را شکر میکنم.
نویسنده :فاطمه تقاضائی
#behdokht.ir
#behdokht_ir
#به_دخت
#بهدخت
#به_دخت_داستانک
#عفاف_و_حجاب
#حیا
#اردو_مشهد
#نوجوانان
#شال_رنگی
#فاطمه_تقاضایی