زمان:
حجم:
7.4M
دلم تنگه واسه تو آره شدیدا..
واقعا از لحاظ روحی دلم میخواد با اکیپ خودمون و اکیپ ِاونا برم بندرکیاشهر و ساحل انزلی، بعدش بریم کاسپین.
موسیقیشب.
امیدوارم به "عزیز دل کسی بودن" مبتلا بشید.
فقط حآمینیای لجند میتونن با خوندن ِاین جمله یاد حآمین بیوفتن:✅
هدایت شده از حـیرآن ؛
نه جدی آقای امام حسین !
مثل اینکه نشد بیام . و خب ، نشد واژه ی قشنگی نیست . تا شما نخواید نمیشه که، نه ؟ : )
پس نخواستید که بیام و همون متنِ [فردا عازم کربلا هستم و حلال بفرمایید] رو بفرستم و بنویسم و بگم .
و پناه بر خودتان از شرِ دلتنگیِ فراق ! ....