eitaa logo
کتاب طلائیه
520 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
99 ویدیو
4 فایل
بزرگترین فروشگاه دائمی کتاب و محصولات فرهنگی کتاب طلائیه 📫نشانی: اراک، ابتدای خیابان محسنی، سمت راست، جنب پل خیبر 📞09189637930_08632228593 اینستاگرام📱 instagram.com/booktalaeieh خرید🛍️ @Vahidjalaeie بخش انتشارات (چاپ و نشر)📙 @Khademshohadiran
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸معنی قوماندان در زبان فارسی دری و به لهجه‌ی افغانستانی به معنای است و خاتون عنوانی است که ابو حامد(لقب شهید علیرضا توسلی) همسر خود را با آن خطاب قرار می‌‌دهد. «ام البنین حسینی» همسر شهید، در یادداشتی در ابتدای آورده است: این کتاب، حاصل ساعت ها گفت وگو و نشست و برخاست من با دوست خوبم نویسنده توانمند خانم زاده است و امیدوارم افتخاری برای آیندگان و برگ زرینی از غیرت و شجاعت فاطمیون در تاریخ پرفراز و نشیب شیعیان باشد. 🔸این کتاب با قلم گیرا و دلنشین و همچنین سادگی روایت خاطرات، می‌تواند تغییری اساسی در دیدگاه و نگرش خصوصا ما ایرانی‌ها به که سال‌هاست در کنار ما زندگی می‌کنند و بعضا زندگی سختی هم دارند، ایجاد کند و آن‌ها را به معنای واقعی انسان بودن ببینیم و بشناسیم، نه مردمانی از کشور جنگ زده و … که به کشور ما پناه آورده‌اند و جایی از ما را تنگ کرده‌اند. https://eitaa.com/booktalaeieh
📚 اگر خانه بود، از پای کامپیوتر تکان نمی‌خورد. با دوستانش در کشورهای دیگر صحبت می‌کرد. جنگ سوریه سوژۀ صحبت‌هایشان بود. فهمیدم هوای جهاد به سرش خورده. اما کجا؟ سوریه؟ عجیب به نظرم می‌آمد. برای همین آن را از ذهنم پاک کردم. یک شب، قبل از اینکه خوابش ببرد، گفت: «نمی‌پرسی چی خبر است؟ دارم چه کار می‌کنم؟» – مثل همیشه مشغولی. حتماً یک حساب و کتابی داری. دل دل می‌کرد چیزی بگوید. ساکت نشستم و منتظر ماندم تا حرفش را بزند. – دعا کن. دارم پیگیری می‌کنم بروم سوریه. اندیشیدم حتماً هوای زیارت به سرش زده؛ اما سوریه که شلوغ شده. گفتم: «سوریه؟ چه خوب! من هم می‌آیم. تا حالا زیارت سوریه نرفتم». سری تکان داد و گفت: «نه! نمی‌شود. جای زن‌ها نیست. فعلاً هماهنگی می‌کنیم با بچه ها. هنوز چیزی معلوم نیست؛ اما تکلیف است که بروم. بدون شرط و شروط. بدون توقع».فهمیدم سفر زیارتی نیست؛ اما خودم را نباختم. خیلی عادی سؤال کردم: «کیا هستند در سوریه؟ قرار است چه کار کنید؟» قرار است با حزب الله لبنان ادغام شویم، با هماهنگی سپاه قدس ایران. نگفت به کسی نگویم، اما می‌دانستم نباید به کسی بگویم. برایم روشن شد که این تلفن‌ها و چت‌ها برای آمادگی جنگ و جهاد است. داشت یکی یکی همرزمان گذشته را دور هم جمع می‌کرد. جمع کردنشان کار دشواری بود. هر کدام به گوشه‌ای از ایران و جهان بودند. 📙 برشی از کتاب 🔻به ما بپیوندید🔻 https://eitaa.com/booktalaeieh
خدایا وقتی از تنبلی خسته‌ام به من انگیزه‌ی ادامه دادن بده🌱 الهی آمین🤲
سرزمین خورشید با ظرفیت‌های بسیار فرهنگی هنری تاریخی صنعتی است که برای بالندگیِ این ظرفیت‌ها بایستی شهروندانی مطالبه‌گر باشیم و کانال اراکی‌ها بستری است برای آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری همراه با خبرهای مهم و فوری در سریعترین زمان ممکن بصورت آنلاین، اطلاع رسانی مراسم ها، جشنواره ها، همایش ها، و با کلی مطالب مفید و مفرح برای شما، در کانال مردمی و پرطرفدار اراکی ها ✅ کانال پرطرفدار اراکی ها 👇 https://eitaa.com/joinchat/295436299Ccc3401cd72
📣تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «خاتون و قوماندان» ✏️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: حرکت جهادی فاطمیون، افتخاری برای آنها و همه افغانهاست 🔹 در مراسم چهاردهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت در مشهد مقدس در ماه گذشته، تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «خاتون و قوماندان» روایت زندگی همسر شهید علیرضا توسلی فرمانده لشکر فاطمیون، منتشر شد: 📝بسمه تعالی ـ سلام خدا بر شهید عزیز، علیرضا توسّلی، مجاهد مخلصِ فداکار و بر همسر پرگذشت و صبور و فرزانه‌ی او خانم امّ‌ البنین.  حوادث مربوط به مهاجران افغان را که در این کتاب آمده است از هیچ منبع دیگری که به این اندازه بتوان به آن اطمینان داشت دریافت نکرده‌ام. برخی از آنها جداً تاثرانگیز است، ولی از سوی دیگر، حرکت جهادی فاطمیون افتخاری برای آنها و همه‌ی افغانها است. دی ۱۴۰۱ ـ نوشته‌ی صفحه‌ی مقابل بسیار زیبا و اثرگذار است. (عکس صفحه مدنظر در فوق آمده است) 🔹«خاتون و قوماندان» روایت زندگی خانم ام‌البنین حسینی، همسر شهید علیرضا توسلی (ابوحامد) فرمانده برجسته و پرافتخار  لشکر فاطمیون است که به قلم خانم مریم قربانزاده نوشته و توسط نشر ستاره‌ها چاپ و منتشر شده است. https://eitaa.com/booktalaeieh
هدایت شده از کانال اراکی ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شماره تماس :۰۹۱۸۹۶۳۷۹۳۰-۰۸۶۳۲۲۲۸۵۹۳ ساعت کاری صبح ها ۹:۳۰ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر ۱۶:۳۰ الی ۲۱ 👇 https://eitaa.com/booktalaeieh نشانی :اراک ابتدای خیابان محسنی . سمت راست . جنب پل خیبر 09189637930_08632228593 📲اینستاگرام: ↘️ instagram.com/booktalaeieh
🔸 یکی از کتاب های در است. 🔸 اثری که هنرمندانه زندگی الگویی ؛ چهره درخشان علمی و یکی از پایه‌های اقتدار هسته‌ای کشورمان را روایت کرده است. 🔸ما از هشتم آذرماه سال هشتاد و نه را شناختیم؛ روزی که رژیم جعلی صهیونیستی او را ترور کرد و به جمع پیوست و شنیدن از او و اخلاق و رفتار الگویی‌اش، این حسرت را در درون‌مان شعله‌ور می‌سازد که چرا زودتر او را نشناختیم... 🔸کتاب حاضر به همت انتشارات ، مختصر اما بسیار شیرین و دلچسب از آقا مجید، خوبی‌هایش، هایش و پروازش سخن گفته است. 🔸 برای مردم ما فقط یک حق مسلم نیست؛ درخت تنومندی است که با خون‌های پاک چند تن از ارزشمندترین کشورمان آبیاری شده است. https://eitaa.com/booktalaeieh
قیمت با احترام ۲۹۰هزار تومان معرفی کتاب دختر مهتاب اثر سو لین تن شینگ‌ین در خانه‌اش در ماه زندگی آرامی را با مادرش می‌گذراند. او نمی‌داند که امپراتور افلاک، مادرش – الهه‌ی ماه – را به خاطر دزدیدن اکسیر جاودانگی زندانی کرده، اما وقتی به‌طور اتفاقی از جادویش استفاده می‌کند و وجودش فاش می‌شود، چاره‌ای ندارد جز این‌که خانه‌اش را ترک کند. شینگ‌ین، تنها و ترسیده راهی سرزمین ناشناخته و پر از راز و شگفتی‌ امپراتوری افلاک می‌شود. او با پنهان کردن هویت خود از فرصت استفاده می‌کند تا در کنار پسر امپراتور یاد بگیرد و در تیراندازی با کمان و جادو تسلط پیدا کند، و حتی هنگامی که شعله‌های عشق بین آن دو زبانه می‌کشد، از هدف اصلی خود که نجات مادرش است غافل نمی‌شود. به این ترتیب شینگ‌ین برای نجات مادرش قدم در مسیری پرخطر می‌گذارد و با دشمنان سرسخت و هیولاهای افسانه‌ای در سراسر زمین و آسمان مقابله می‌کند. هنگامی که دست‌های پشت پرده فاش می‌شوند و جادویی ممنوعه همه را تهدید می‌کند، شینگ‌ین در دوراهی سختی قرار می‌گیرد؛ با امپراتور معامله کند و آنچه را می‌خواهد به دست آورد، یا دست به کاری بزند که ممکن است جهان را به خطر بیندازد. کتاب «دختر مهتاب» جلد اول از مجموعه ی پادشاهای آسمان یک دوگانه‌ی عاشقانه و محسور کننده را آغاز می‌کند که اساطیر چین باستان را به ماجراجویی گسترده از سحر .... https://eitaa.com/booktalaeieh
۱۹۶پرسش و پاسخ قیمت با احترام ۳۳۰هزار تومان نه، سوال کردن درباره­ی خدا، قرآن، روز قیامت و بقیه­ی مسائل دینی گناه ندارد حتی می­شود گفت که خیلی هم خوب است. اگر بخواهیم دانشمان زیاد شود، درباره­ی هرچه نمی­دانیم، باید سوال کنیم. پرسیدن درباره­ی خدا هم مثل پرسیدن درباره­ی هر چیز دیگری، گناه ندارد. برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال https://eitaa.com/booktalaeieh
قیمت با احترام ۱۴۰هزارتومان قسمت هایی از کتاب شما که غریبه نیستید (لذت متن) تابستان عمو اسدالله که نظامی بود، دست زنش را گرفت و از کرمان آمد پیش ما. عروسی شان را ندیده بودیم. عروس هم ما را ندیده بود. عروس چهارده، پانزده ساله بود و خود عمو هم بیست و دو، سه ساله. خدا می داند چه قدر خوشحال شدیم. ننه بابا از یک ماه قبلش هی تدارک دیده بود که جلوی عروس سرفراز باشد. وقتی آمدند برای من هم پیراهن زرد با گل های صورتی آوردند و بلبلی که تویش آب می ریختم. توی بلبل آب می ریزم، لب هایم را می چسبانم به دم بلبل. دم بلبل سوراخ است. فوت می کنم. نفسم از سوراخ دم می رود و می خورد به آبی که شکمش را پر کرده. به جای قل قل، چهچه می زند. نمی دانم که جنس بلبل از چیست، خوب نگاهش می کنم. از شیشه نیست. قرمز است و وقتی توش فوت می کنم، آب را می بینم که از هوای نفسم می جوشد. https://eitaa.com/booktalaeieh
یکی از مواردی که باعث شد کتابفروشان مستقل ایالات متحده بتوانند از شرایط پیچیده‌ای که برایشان به علت تحولات تکنولوژیک و اقتصادی به‌وجود آمده بود خارج شوند، پیوستن به جنبش محلی‌گرایی بود. در این بلاگ‌پست کمی با جنبش محلی‌گرایی و اصول بنیادین آن آشنا می‌شویم . این بلاگ‌پست ترجمه و چکیده‌ای است از مقالۀ دانشگاهی The Localism Movement: Shared and Emergent Values که در سال 2012 منتشر شده است. تصاویر و متون داخل گیومه از متن اصلی مقاله نیست. جنبش محلی‌گرایی: ارزش‌های مشترک و نوظهور نویسندگان: Nancy B. Kurland، Sara Jane McCaffrey، Douglas Hill در پی رشد فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ (big-box revolution) که تجارت را از خیابان اصلی به مراکز خرید حومۀ شهر که فضای بیشتری برای این فروشگاه‌ها داشت، منتقل کرد، صاحبان مشاغل و فعالان فضای کسب‌وکار برای احیا و رونق مرکز شهر با هم شروع به مشارکت کردند. جنبش محلی‌گرایی (localism) که مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها را ترغیب می‌کند تا از مشاغل محلی و مستقل خرید کنند، باعث ایجاد حداقل 11 سازمان ملی شده است. یکی از این سازمان‌ها انجمن کتابفروشان مستقل ایالات متحده آمریکاست که در سال 1900 تأسیس شده است. https://eitaa.com/booktalaeieh
کتاب طلائیه
یکی از مواردی که باعث شد کتابفروشان مستقل ایالات متحده بتوانند از شرایط پیچیده‌ای که برایشان به علت
یا محلی خرید کن، یا با محلی خداحافظی کن [محلی‌گرایان معتقدند در سرتاسر تاریخ جهان – تا اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم – بیشتر مؤسسات اقتصادی در مقیاس محلی قرار داشتند تا منطقه‌ای، بین‌منطقه‌ای و جهانی. تنها امپریالیسم و انقلاب صنعتی بود که مقیاس‌های محلی را تضعیف کرد. در دههٔ ۱۹۸۰ جنبشی برای خرید محصولات تولیدشده به صورت محلی در ایالات متحده به راه افتاد که رگه‌های مشهودی از محلی‌گرایی را به همراه داشت. این جنبش از کشاورزی آلی نشأت گرفت و ظاهراً با رشد نارضایتی از گواهی آلی و شکست مدل اقتصادیِ کشاورزی صنعتی برای خرده‌کشاورزان قوت گرفت.] محلی‌گرایی در دهه گذشته به‌سرعت رشد کرده است. عمدتاً این یک جنبش شهری است که عدالت اقتصادی، انصاف اجتماعی و مسئولیت پیرامونی را ترویج می‌کند. مسئولیت‌پذیری نسبت به محیط و پیرامون در مأموریت‌های برخی از سازمان‌های بیش از موارد دیگر در اولویت قرار دارد و مهمترین مسئله برای برخی از فعالان این جنبش است. این جنبش از مردم می‌خواهد تا در روابط خود با کارفرمایان، کارمندان، همسایگان و محیط خود تجدید نظر کنند و برای آن اهمیت بیشتری قائل شوند. جنبش محلی‌گرایی چیست؟ این جنبش طرفدار آن است که مصرف‌کنندگان، شرکت‌ها و مؤسسات بازرگانی از کسب‌وکارهای مستقل منطقۀ خود خرید کنند. محلی‌گرای در پی دوباره نیرو بخشیدن به اقتصاد اجتماعات محلی به‌ویژه در مناطق تجاری سنتی شهر برای حفظ و توسعۀ حس محلی بودن است؛ طوری که محله بازتابی از شخصیت مردم باشد، نه جایی که در آن همه چیز با جاهای دیگر یکسان است. [یکی از موارد یکسان‌سازی در کشور ما موضوع «یکسان‌سازی قبور شهدا» بود که اتفاقاً با مخالفت‌های زیادی هم از جانب فعالان و هم از جانب رهبری (سال 97) به‌صورت مستقیم روبرو شد، اما درنهایت در بسیاری از نقاط کشور ایران اجرایی شد و مزار شهدا را از آن حال و هوای خاص خود که در هر شهر و منطقه متفاوت بود خارج کرد. در فضای کسب‌وکار این یکسان‌سازی به‌طور عمده توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتفاق می‌افتد. در همۀ نقاط کشور فروشگاه‌های یک برند شبیه هم هستند و در اکثر موارد استانداردهایی که بیشتر مربوط به شهرهای بزرگ است را در فروشگاه خود پیاده می‌کنند.] سازمان‌های محلی‌گرا در صورت موفقیت، قدرت اقتصادی و اجتماعی افراد و کسب‌وکارهایی را که ریشه در جوامع خود دارند و به خواسته‌های محلی و شرایط اجتماعی پاسخگوتر هستند، افزایش می‌دهند. همانطور که مردم «خرید محلی» می‌کنند، سود به سمت مشاغل محلی تغییر جهت می‌دهد و از شرکت‌هایی مانند والمارت [فروشگاه خرده‌فروشی زنجیره‌ای] یا مک‌دونالد که معمولاً تصمیم‌گیران آنها از مردم منطقه دور هستند، https://eitaa.com/booktalaeieh
کتاب طلائیه
یا محلی خرید کن، یا با محلی خداحافظی کن [محلی‌گرایان معتقدند در سرتاسر تاریخ جهان – تا اواخر قرن نو
طرفداران محلی‌گرایی بر این باورند که ذینفعانی که پیوندهای قوی با اجتماع خود دارند، کارفرمایان منصف‌تری خواهند بود، زیرا کارمندان آنها همسایگانشان هستند. از آنجا که خانواده‌هایشان در آن محله زندگی می‌کنند و احتمالاً خانه‌ای نزدیک محل کار خود دارند، وفاداری بیشتری نسبت به محیط و منطقه خود دارند و افراد بهتری برای حفظ فضای فرهنگی و رونق اقتصادی محله خود خواهند بود. [البته در این بین، همراه با افزایش آگاهی و حمایت مردم از جنبش محلی‌گرایی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز برای حفظ فروش خود اقدام به همراهی با جنبش محلی‌گرایی کرده‌اند و در مناطقی که مردم، بیشتر به خرید محلی اهمیت می‌دهند، فروشگاه‌های خود را با حال و هوای محله تا حد ممکن سازگار کرده‌اند.] ارزش‌های مشترک ما در تحقیقات خود چهار باور اصلی را شناسایی کردیم که تقریباً بین تمام مدیران و فعالان این جنبش مشترک بود. به‌طور مثال هیچ‌کس در این جنبش معتقد نبود که خطوط هوایی یا شرکت‌های نفتی باید مالکیت محلی داشته باشند. کسب‌وکارها باید مستقل و تحت مالکیت فرد یا افراد محله باشند. مصرف‌کنندگان باید محلی خرید کنند. (سازمان‌های حامی و مروج محلی‌گرایی باید برای آموزش مصرف‌کنندگان در جهت خرید محلی برنامه‌های مستمری داشته باشند.) کسب‌وکارهای محلی باید کالاها و خدمات را به صورت محلی تأمین کنند. شبکه‌های محلی‌گرایی باید به دنبال همکاری با همه متحدان بالقوه خود باشند و با سایر سازمان‌ها مشارکت کنند. ارزش‌های نوظهور: زمانی که محلی‌گرایی فراتر از الگوهای خرید می‌رود تقریباً تمام فعالان جنبش محلی‌گرایی بر چهار باوری که اشاره شد هم‌نظر هستند، اما از آنجا که افراد مختلف در اجتماعات متفاوت با شرایط خاص خود روبرو هستند، موارد دیگری را نیز مطرح کرده‌اند. شبکه‌های محلی‌گرایی باید دولت‌ها را برای تصویب سیاست‌های حامی محلی‌گرایی متقاعد کنند. مشاغل محلی باید به‌صورت محلی سرمایه‌گذاری کنند. مشاغل مستقل محلی باید با کارمندان خود منصفانه برخورد کنند. (این صرفاً به‌معنای پرداخت پول زیاد یا کم کردن ساعت کاری نیست، بلکه به‌طور مثال آموزش افراد یا ایجاد شرایطی که به کارمندان امکان راه‌اندازی کسب‌وکار خود را بدهد، است.) مشاغل محلی مستقل باید نسبت به پیرامون و محیط خود مسئولیت‌پذیر باشند. (نسبت به وضعیت فرهنگی، زیست‌محیطی، اقتصادی و اجتماعی محل و اعضای محله.) چالش‌های پیش رو در بالا ما بیانی فوری و کوتاه از اولویت‌ها و ارزش‌های نوظهور جنبش محلی‌گرایی در ایالات متحده داشتیم. با اینکه این موارد در بسیاری از نقاط به‌خوبی محقق شده‌اند اما چالش‌هایی در این مسیر وجود دارد. اولین چالش این است که اصطلاح «محلی» را به‌طور دقیق و مؤثر تعریف کنیم. ظاهراً این سخت‌ترین کار است. برخی تا شعاع 50 مایلی و برخی تا 100 مایلی را محله می‌دانند و برخی محدوده‌های بزرگ‌تر را. چالش دوم آشتی دادن محلی‌گرایی و جهانی‌سازی (globalization) است. نظرات فعالان این جنبش در این موضوع کمی متفاوت است؛ برخی محلی‌گرایی را کاملاً متضاد با جهانی‌سازی می‌دانند و برخی واژه جهانی (global) و محلی (local) را ترکیب می‌کنند (glocal) و از این ترکیب برای توصیف یک هم‌افزایی که در حال ایجاد یک «اقتصاد جدید» است، استفاده می‌کنند.
چالش سوم، ایجاد آشتی بین شبکه‌های محلی‌گرایی و اتاق‌های بازرگانی محلی متمرکز است. در نهایت رهبران این جنبش با چالش‌های متنوعی درگیر هستند. کمبود منابع مالی و انسانی، ناآگاهی مصرف‌کننده، نبرد بی‌پایان برای تغییر سیستماتیک در رویکردهای توسعه کاربری زمین، فقدان رهبری، نگرانی از کسب‌وکارهای بزرگی که از عنوان «محلی» برای موج‌سواری بهره می‌برند و مسائل دیگری که به‌شدت با سیاست‌گذاری‌های کلان مرتبط است و حل آن نیاز به تغییرات ساختاری و بنیادین دارد. نتیجه‌گیری جنبش محلی‌گرایی به دنبال «بازیابی» ظرفیت اجتماعات برای متکی‌تر شدن به خود است. این جنبش در جهت بازسازی اقتصاد ایالات متحده آمریکا فعالیت می‌کند. با این حال جنبش محلی‌گرایی در ادبیات مدیریت دانشگاهی مورد مطالعه قرار نگرفته است. در این مقاله، ما طرح کلی از چهار ارزش که عموماً توسط جنبش حمایت می شودارائه کردیم: مالکیت مستقل، خریدمحلی، منبع محلی و مشارکت عملی. ارزش‌های دیگر مانند مسئولیت درقبال محیط فیزیکی در حال ظهور و پررنگ‌ترشدن هستند. علیرغم رشد خارق‌العاده محلی‌گرایی در دهه گذشته و پذیرش فزایندۀ آن توسط مصرف‌کنندگان، این جنبش با چالش‌های داخلی و خارجی جدی مواجه است. در این بین افراد رو به رشدی از دانشگاهیان، به‌خصوص اقتصاددانان نئوکلاسیک ادعای جنبش مبنی براینکه محلی‌گرایی به شکل ذاتی مسئولیت‌پذیری نسبت به محیط را افزایش می‌دهدو باعث بیشترشدن عدالت اقتصادی می‌شود را زیر سؤال می‌برند. فعالان این جنبش بایدفعالیت دقیق‌تری در جهت ارزیابی برنامه‌های خود انجام دهند و برای اثبات گفته‌های خود استدلال‌های واضح‌تر و قانع‌کننده‌تری ارائه کنند.
1 ✅ حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 🔰 کتابی است که تمام نور است، و هادی به‌سوی امام علیه‌السلام؛ 🔸 امکان ندارد حجت در میان ما نباشد و مردم بدون امام علیه‌السلام باشند. ☘️ اگر به آنچه در دسترس ماست(قرآن و روایات) عمل کنیم، ، جا دارد. 📚کتاب حضرت حجت(عج)، ص٢١٩ مجموعه فرمایشات آیت‌اللّٰه بهجت پیرامون حضرت حجت ، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
❄به توکل نام اعظمت❄ آماده هستی؟ 👊🏻 حفظ تخصصی بهشت نورا🌱 🔸️ترجمه و مفاهمیم تخصصی 🔹️تدبر در قران و نهج البلاغه 🔸️گارگاه تقویت حافظه در زندگی 🔹️کارگاه تقویت تمرکز در قرآن جهت ثبت نام اینترنتی آدرس ما در فضای مجازی (ایتا،اینستاگرام و تلگرام) 👇🏻 @beheshtnora https://eitaa.com/joinchat/3788177707Cc021785049 و یا تلفن : ☎️ 08632214800
30.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📚 گزیده کتاب| از کتاب حضرت حجت (عج) 🔸از جمله مراتب معرفت به امام این است که یقین داشته باشد در زمان غیبت عنایات و افاضات حضرت صاحب الزمان(عج) دائما شامل انسان‌ها می‌شود همچون خورشید پشت ابر که اهل زمین را بهره‌مند میکند. https://eitaa.com/booktalaeieh
💠 معرفی کتاب مرا با خودت ببر 🔸حجت الاسلام نویسنده توانمند کشورمان کتاب مرا با خودت ببر را پس از کتاب‌های موفق دعبل و زلفا، رویای نیمه شب و شب صورتی به رشته تحریر درآوره است. 🔸این کتاب در عصر و هنگامی که مامون خلیفه عباسیان است جریان دارد و نویسنده برای دقت در تصویرگری آن زمان تحقیقات فراوان بیش از یکساله را به جان خریده است. 🔸رمان مرا با خودت ببر با داستانی عاشقانه شخصیتی بزرگ از عالم تشیع را به تصویر می‌کشد و در نهایت نویسنده برای اتمام ماموریت خود کتاب را به ابن سکیت تقدیم می‌کند. https://eitaa.com/booktalaeieh
📚 اولین بار بود که آمال خانه‌شان را می‌دید. ابراهیم اتاق‌هایی را که تعمیر شده بود، نشانش داد. - تا چشم به هم بزنی، می بینی‌که زندگیمان را شروع کرده‌ایم! آمال دست و صورت مادر را بوسید و کلوچۀ بزرگ و مخصوصی را که داخل دستمالی بود، به او داد. - خیلی ضعیف شده‌اید! اگر از این کلوچه بخورید، حالتان بهتر می‌شود! برای شما درست کرده‌ام! مادر استقبالی نشان نداد و تشکر نکرد. پرسید: «مطمئنی که آن عفریته چیزی در خمیر این کلوچه نریخته است؟ » آمال سر تکان داد و لبخند زد. اگرچه مادر اکراه داشت، آمال موهایش را شانه زد و کمک کرد لباسش را عوض کند. - فردا زودتر می‌آیم و شما را به حمام می‌برم! مادر حرفی نزد. ابراهیم از چاه آب کشید و آمال لباس‌ها را در حیاط شست و روی بند انداخت. موقع رفتن، ابراهیم به او گفت: «کاش به آن خانه برنمی‌گشتی و همین جا می‌ماندی! » - اگر به حج رفته بودی، می‌ماندم، هرچند مادرت با من حرف نمی‌زد و بداخلاقی می‌کرد. فراموش نکن هنوز نامحرمیم! آمال که رفت، مادر کلوچه را که در سینی چوبی بود، از خود دور کرد. - من به این نان تیره رنگ لب نمی‌زنم. ابراهیم گوشه‌ای از آن را کند و در دهان گذاشت. - به به! خیلی خوشمزه است! آمال این کلوچۀ چاق و چلۀ زنجبیلی را برای شما درست کرده است! تکۀ دیگری کند و به دهان مادر نزدیک کرد. 📙 برشی از کتاب https://eitaa.com/booktalaeieh
🌙حلول ماه مبارک و سالروز ازدواج دُخت نبوت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و پیشوای امامت حضرت علی علیه السلام بر عموم شیعیان تبریک و تهنیت باد.🌺🎉 https://eitaa.com/booktalaeieh
📚 🔅 درس زندگی 🔸خانه‌اش کوچک بود، اما پر از رونق و برکت. گاهی که همسرش در منزل نبود، خانه زهرا(س) محل نشست‌ها و مرکز گفتمان و زندگی می‌شد. با جمعی از زنان به گفت‌وگو می‌نشست. می‌آمدند تا از خرد و دانش زندگی بیاموزند. بعد از پرسش‌ها و پاسخ‌های فراوان همه سراپا گوش بودند. (س) برای آن‌ها درسی می‌گفت که عمری در خانه با همسرش تمرین کرده بود: «بهترین شما کسی است که در رفتار با مردم نرم‌خوتر و مهربان‌تر باشد و ارزشمندترین شما کسی است که با همسر خود مهربان و بخشنده باشد.» برشی از کتاب https://eitaa.com/booktalaeieh
📚 🔸... این کلمه، این مفهوم، بود و از سی‌وهفت سال پیش تا همین لحظۀ اکنون، مغزم دست گذاشته روی علامت سؤال صفحه‌کلید مغزم و هنوزاهنوز برنداشته. این مفهوم، این نیرو، این نور، این قدرت، این هر چی که هست، کیست؟ از کجا آمده؟ قرار است برای من چه‌کار کند و قرار است برایش چه‌کار کنم؟ 🔸خدا را توی همان چند سال اول کودکی از چند تا مختلف دیدم. عینک اول بود. خدای معلم‌های دینی مدرسه مثل خودشان بود؛ خدایی با عینکی کائوچویی که یک سری مقررات دقیق و منظم وضع کرده بود سخت‌تر از مقررات مدرسه و هر کس دست از پا خطا می‌کرد، حسابش با آتش جهنم بود و سُرب داغ و میل گداخته به چشم؛ یک خدای اخمو و بی‌اعصاب که انگار همیشه از دندان‌درد رنج می‌برد و همین روی رفتارهایش تأثیر منفی گذاشته بود. از این خدا خیلی می‌ترسیدم. عینک بعدی بود. مثل خودش بود این خدا؛ مثل مادرم؛ مهربان و صمیمی و یک بُغضی همیشه توی صدا و چشم‌هایش بود. این خدا را خیلی دوست داشتم. اگر کار بدی می‌کردم، سگ‌محلم می‌کرد؛ ولی با یک ببخشیدگفتنِ من، با یک «دوستت دارم به خدا»، با یک «مگه چند تا پسر داری که باهام حرف نمی‌زنی»، یخش می‌شکست و دوباره بغلم می‌کرد و می‌گفت: «پسر خوبی باش! من خیلی ناراحت می‌شم که سرت داد می‌زنم. دلم ریش می‌شه تا برگردی و بگی ببخش.» برشی از کتاب https://eitaa.com/booktalaeieh