37.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
#مدرسه_جذاب
🎥 اردوی خانوادگی
مشاهده پویانمایی لوپتو 🌼
❤️ یک روز جذاب و لذت بخش همراه با خانواده های عزیز مدرسه
🎬 ببینید
@da_bronsi
هدایت شده از مجتمع آموزشی شهید برونسی
#طرحپایش
#ارزیابی
📊 با گذشت ۲ ماه از آغاز سال تحصیلی تمام تلاش کادر مدارس شهید برونسی برای بهترین عملکرد در انجام وظایف آموزشی و پرورشی است.
📊 ارزیابی تمامی کادر مدارس آغاز شده و طبق برنامه ریزی انجام شده کسب رضایت بالای ۸۰ درصد هدف گذاری شده است.
📊 ارزیابی در مدرسه به صورت ۳۶۰ درجه می باشد به این معنا که والدین ، مدیران و دانش آموزان در مورد عملکرد اظهار نظر می نمایند.
📊 براساس نتایج حاصله تلاش برای رفع نقاط ضعف در آذر ماه آغاز می شود و تلاش می شود درصد رضایت بالا ۸۰ درصد باشد.
📊در تصاویر بالا تعدادی از فرمهای ارزیابی که توسط واحد ارزیابی مجتمع تهیه می شود را مشاهده می کنید. در انتهای آذر نظر سنجی از والدین محترم از طریق دایاموز برگزاری می گردد.
@bronsi
25.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#بسم_الله_تبلیغ
#جهاد_تبیین
💠 می خوای جهاد تبیین کنی!؟
⁉️نمی دونی از کجا شروع کنی؟
⁉️نمی دونی چی بگی؟
⁉️اگر به چالش افتادیم چکار کنیم؟
🎥این کلیپ رو نگاه کن
@da_bronsi
🌼🌸🌼🌺🌱🍂🍃🍁🍃🍂🌱🌺🌼🌸
#کلاس_رشد
#کلاس_اول
✅ به بچه ها تعدادی دایره دادیم که باید هر چیزی که می توانستند با آنها بکشند.
این تمرین برای روان سازی ذهن بسیار مفید است و خلاقیت را رشد میدهد.
@da_bronsi
38.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#طرح_مقیمین
🌱نمازی با طعم شیرین خدا
💠 چند وقتی بود که دوست داشتم گزارشی از نماز جماعت در مدرسه تهیه کنم، از این که این تعداد دانش آموز کلاس اولی یا دومی و سومی کنار هم ، منظم و قشنگ نماز می خوانند ، اما فرصت نمی شد.
هر روز دو نوبت نماز خوانده میشود.
✅گروه اول کلاس های دوم و سوم با تقریبا ۲۳۰ دانش آموز!
✅ گروه دوم کلاس های اول با ۱۵۰ دانش آموز!
سعی می کنیم فضای نماز ، با کار های مختلف دلنشین و جذاب شود. از برگزاری بازی های بین کلاسی تا بازی های فردی و شوخی و...
نماز از آن احکامی است که از قاعده سن تکلیف مستثنی است و طبق روایات باید تمرین آن از حدود تقریبا ۷ سالگی آغاز شود.
@da_bronsi
7.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧮🧮🧮🧮🧮🧮🧮🧮🧮
#ابتدایی_دوره_اول
#سوم_عدالت
#کلاس_پویا
#جعبه_کوئیزنر
#جمع_تفریق_اعدادچهاررقمی
🧮ابتدا دانش آموزان گروه بندی شدند.
🧮به کمک کوئیزنر یک عدد چهاررقمی ساختند.
🧮سپس یک عدد چهاررقمی دیگر ساختند و به عدد قبلی اضافه کردند،و جواب را از روی شکل ها گفتند.
🧮بار دیگر عدد چهاررقمی دیگر ساختند و از عدد قبلی کم کردند.
🧮دانش آموزان خودشان متوجه میشدند که هزارگان ها باهم، صدگان ها باهم و... باید جمع یا از هم کم شود.
🧮سپس عددی برای جمع و منها گفته شد که باید ده بسته ی ده تایی را با یک بسته ی صدتایی عوض میکردند.
🧮با استفاده از این روش، آموزش به صورت غیر مستقیم شکل گرفت و دانش آموزان از آنچه میدانستند به دانسته های جدید رسیدند.
@da_bronsi