eitaa logo
🌟کافه مقاله (اطلاع رسانی)🇮🇷
831 دنبال‌کننده
8.2هزار عکس
523 ویدیو
478 فایل
❇️چندین کانال، در یک کانال ✅کلیه اطلاع رسانی های فرهنگی،علمی ومقاله نویسی 📜کافه مقاله(کافه اطلاع‌رسانی) تبادل، نظر، پیشنهاد، سوال: @Admin_cafe4 لینک پیام ناشناس: https://daigo.ir/secret/2547309032
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
🌼🍃🌿🌸🍃 🍃🌺🍂 🌿🍂 🌸 🔴 موضوع پژوهش و تحقیق را می توان مهم ترین و شاخص ترین ابزار پیشرفت هر جامعه دانست. جامعه ای پویا و رو به رشد است که به پژوهش های بُنیادین و موضوعات خاص و کاربردی، توجه ویژه نماید، تا بتواند از داده های پژوهش، برای پیشرفت های گوناگون در صحنه های مختلف اجتماع استفاده نماید و اهداف آموزش را عینیت بخشد. 💎 برای مطالعه ی پست های کانال با محوریت "موضوع پژوهش" بر روی لینک های ذیل کلیک نمایید. 👇 1⃣ موضوع یابی 2⃣ موضوع یابی 💎 گوگل اسکولار چیست؟ 📚ویژگی های موضوع تحقیق 📚اقسام تحقیق به لحاظ "موضوع" 1⃣ نکاتی در مورد انتخاب موضوع 2⃣ نکاتی در مورد انتخاب موضوع 📚راهکارهای عمومی برای موضوع یابی 📚راهکارهای اختصاصی برای جوشش زایی موضوع 💎در پژوهش مسئله یابی کنید و نه مسئله سازی! 💎 اصول انتخاب عنوان مقاله یا پایان نامه 💎 چند روش برای انتخاب موضوع مقاله یا پایان نامه 1⃣ تحدیدِ موضوعات 2⃣ تحدیدِ موضوعات 3⃣ تحدیدِ موضوعات 💎مگر مسئله و موضوع تفاوت دارند!؟؟ ┏━━━━━━━━🌺🍃━┓ ↪@pajoohesh_esfahan ┗━━🌺🍃━━━━━━━┛
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
New - مقاله نویسی[1].mp3
زمان: حجم: 31.8M
✦؛﷽✦ ••✾•🌱🌹🌱•✾•• 💠معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا سلام الله علیها با همکاری معاونت‌ پژوهش‌ استان‌ اصفهان برگزار کرده است: 💠 کارگاه آموزشی مقاله نویسی: ویژه‌ جشنواره علامه‌ حلی(ره) 👤مدرس: سرکار خانم مریم رمضانیان (استاد ارزیاب، استاد راهنمای سطح سه، ارائه دهنده کارگاه های تخصصی پژوهشی) 💎 ویژه طلاب سطح ۲،۳،۴ و دانش آموختگان 📅زمان: سه شنبه هر هفته، شروع کارگاه از ۳ اسفند ماه ⏰ساعت: ۱۸ الی ۲۰ عصر 🌐 لینک برگزاری کارگاه: 🌐 https://yun.ir/tclmi ╭─┅✧✿🔺✿✧┅─╮ @pajoohesh_esfahan ╰─┅✧✿🔻✿✧┅─╯
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
✦؛﷽✦ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•  🔴 دسترسی سریع و آسان به پست های مرتبط با نگارش یک استاندارد و علمی 💫برای دسترسی به هر قسمت، لینک مربوطه را لمس نمایید.💫 🔷ضرورت تهیه طرح تحقیق 💠ساختار یک طرح تحقیق 🔷سوال تحقیق 💠اجزاء طرح تحقیق 🔷عنوان 💠بیان مسئله (۱) 💠بیان مسئله (۲) 💠بیان مسئله (۳) 💠بیان مسئله(۴) 💠بیان مسئله(۵) 🔷ضرورت تحقیق(۱) 🔷ضرورت تحقیق(۲) 💠فرضیه تحقیق(۱) 💠فرضیه تحقیق(۲) 💠فرضیه تحقیق(۳) 💠فرضیه تحقیق(۴) 💠فرضیه تحقیق(۵) 🔷پیشینه تحقیق(۱) 🔷پیشینه تحقیق(۲) 🔷پیشینه تحقیق(۳) 🔷پیشینه تحقیق(۴) 🔷پیشینه تحقیق(۵) 🔷پیشینه تحقیق(۶) 🔷پیشینه تحقیق(۷) 🔷پیشینه تحقیق(۸) 🔷پیشینه تحقیق(۹) 🔷پیشینه تحقیق(۱۰) 🔷پیشینه تحقیق(۱۱) 🔷پیشینه تحقیق(۱۲) 🔷پیشینه تحقیق(۱۳) 🔷پیشینه تحقیق(۱۴) 💠هدف تحقیق(۱) 💠هدف تحقیق(۲) 💠هدف تحقیق(۳) 💠هدف تحقیق(۴) 💠هدف تحقیق(۵) 💠هدف تحقیق(۶) 💠هدف تحقیق(۷) 💠هدف تحقیق(۸) 💠هدف تحقیق(۹) 💠هدف تحقیق(۱۰) 💠هدف تحقیق(۱۱) 🔷واژگان کلیدی(۱) 🔷واژگان کلیدی(۲) 🔷واژگان کلیدی(۳) 🔷واژگان کلیدی(۴) 🔷واژگان کلیدی(۵) 🔷واژگان کلیدی(۶) 🔷واژگان کلیدی(۷) 🔷واژگان کلیدی(۸) 🔷واژگان کلیدی(۹) 💠گردآوری اطلاعات تحقیق 💠تفاوت روش تحقیق با روش گردآوری اطلاعات/ چگونگی تعیین روش(۱) 💠چگونگی تعیین روش(۲) 💠چگونگی تعیین روش(۳) 💠چگونگی تعیین روش(۴) 💠چگونگی تعیین روش(۵) 💠چگونگی تعیین روش(۶) 🔷متغیّر(۱) 🔷متغیّر(۲) 🔷متغیّر(۳) 💠مثال روش(۱) 💠مثال روش(۲) 💠مثال روش(۳) 💠مثال روش(۴) 🔷منابع تحقیق(۱) 🔷منابع تحقیق(۲) 🔷منابع تحقیق(۳) 🔷منابع تحقیق(۴) 🔷منابع تحقیق(۵) 🔷منابع تحقیق(۶) 🔷منابع تحقیق(۷) 🔷طبقه بندی منابع تحقیق 💠عنوان تحقیق(۱) 💠عنوان تحقیق(۲) 💠عنوان تحقیق(۳) 🔷جدول زمان بندی تحقیق 💠سازماندهی تحقیق(۱) 💠سازماندهی تحقیق(۲) 💠سازماندهی تحقیق(۳) 💠سازماندهی تحقیق(۴) 💠سازماندهی تحقیق(۵) 💠سازماندهی تحقیق(۶) 💠سازماندهی تحقیق(۷) 💠سازماندهی تحقیق(۸) 💠سازماندهی تحقیق(۹) 💠سازماندهی تحقیق(۱۰) 💠سازماندهی تحقیق(۱۱) 💠سازماندهی تحقیق(۱۲) 💠سازماندهی تحقیق(۱۳) 💠سازماندهی تحقیق(۱۴) 💠سازماندهی تحقیق(۱۵) 💠سازماندهی تحقیق(۱۶) 💠سازماندهی تحقیق (۱۷) 💠سازماندهی تحقیق (۱۸) ┏━━━━━━━━🌺🍃━┓      ↪️@pajoohesh_esfahan ┗━━🌺🍃━━━━━━━┛
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
✦؛﷽✦ •┈••✾•❥🌿🌺🌿❥•✾••┈• 🔴 دسترسی سریع و آسان به فایل های صوتی برخی کارگاه های مقاله نویسی: 💢کارگاه آموزش مهارت طرح نامه نویسی/ استاد رمضانیان [چهار جلسه]: 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/1226 💢کارگاه آموزش مقاله نویسی از صفر تا صد/ استاد نجار حیدری [یازده جلسه]: 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/2206 💢کارگاه جامع آموزش مقاله نویسی/ استاد رمضانیان [هفده جلسه]: 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/3224 💢کارگاه مهارت استخراج مقاله از پایان نامه/ استاد خوش فر [یک جلسه] ▫️قسمت اول: 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/2142 ▫️قسمت دوم: 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/2143 ┏━━━━•┈┈••❥♥️❥━━┓ ↪️ @pajoohesh_esfahan ┗━━━❥🌺❥••┈┈•━━━┛
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
جلسه هشتم.mp3
زمان: حجم: 30.5M
✦؛﷽✦ ••✾•🌱🌹🌱•✾•• 💠معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا سلام الله علیها با همکاری معاونت‌ پژوهش‌ استان‌ اصفهان برگزار کرده است: 💠 کارگاه آموزشی مقاله نویسی: ویژه‌ جشنواره علامه‌ حلی(ره) 👤مدرس: سرکار خانم مریم رمضانیان (استاد ارزیاب، استاد راهنمای سطح سه، ارائه دهنده کارگاه های تخصصی پژوهشی) 💎 ویژه طلاب سطح ۲،۳،۴ و دانش آموختگان 📅زمان: سه شنبه هر هفته، شروع کارگاه از ۳ اسفند ماه ⏰ساعت: ۱۸ الی ۲۰ عصر 🌐 لینک برگزاری کارگاه: 🌐 https://yun.ir/tclmi ╭─┅✧✿🔺✿✧┅─╮ @pajoohesh_esfahan ╰─┅✧✿🔻✿✧┅─╯
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
✦؛﷽✦ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•  ❇️ نشانه گذاری و علائم ویرایشی ✳️ کروشه [ ] و کاربرد آن ☀️ نحوه فاصله‌گذاری در تایپ کروشه علامت کروشه همچون پرانتز و گیومه از علائم جفت و دربرگیرنده می‌باشد و مانند آن‌ها با یک فاصله از کلمه پیش و پس از خود نوشته می‌شود اما متن درون کروشه فاصله‌ای با آن ندارد. 🔵 مثال ❌ نادرست: با مساعدت وزارت[فرهنگ و ارشاد اسلامی]این طرح به انجام رسید. ❌ نادرست: با مساعدت وزارت [فرهنگ و ارشاد اسلامی]این طرح به انجام رسید. ❌ نادرست: با مساعدت وزارت[ فرهنگ و ارشاد اسلامی ]این طرح به انجام رسید. ❌ نادرست: با مساعدت وزارت [فرهنگ و ارشاد اسلامی ]این طرح به انجام رسید. 🔵 ✔️ درست: با مساعدت وزارت [فرهنگ و ارشاد اسلامی] این طرح به انجام رسید. 🔶 نکته: همانند پرانتز و گیومه، در مورد عبارت‌های درون کروشه نیز نشانه‌گذاری انجام می‌شود. یعنی اگر مثلاً یک جمله کامل و مستقل درون کروشه باشد، قبل از بستن کروشه،‌ نقطه پایان جمله را درج می‌کنیم. (۳۶) *┄┅═✧❁🌟❁✧═┅┄* 🔴@pajoohesh_esfahan *┄┅═✧❁🌟❁✧═┅┄*
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
؛༻⃘⃕࿇💎﷽💎༻⃘⃕❀༅⊹━┅┄ 📕فراخوان پذیرش مقاله 💎 دوفصلنامه پژوهش های فقهی و سبک زندگی خانواده اسلامی با هدف گسترش و تعمیق پژوهش‌ها و مطالعات میان رشته‌ای در زمینه فقه با محوریت سبک زندگی خانواده اسلامی و در راستای کسب رتبه علمی_پژوهشی پذیرای مقالات ارزشمند اساتید و فضلای حوزه و دانشگاه است. 💠 تا کنون دو شماره از این نشریه با مجوز وزارت ارشاد، منتشر و بر روی وب سایت نشریه قرار گرفته است. 💎جهت کسب اطلاعات بیشتر و شیوه ارسال مقاله به وبسایت نشریه👇 🌐 http://www.eswhc.ir مراجعه نمایید. آدرس: اصفهان، خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع اداری امیرکبیر، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان ☎️03134143114 💠 معاونت پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان برای دریافت آخرین اخبار پژوهشی با ما باشید 👇👇 *┄┅═✧❁📕❁✧═┅┄* 📩 @pajoohesh_esfahan *┄┅═✧❁📕❁✧═┅┄*
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
؛༻⃘⃕࿇﷽༻⃘⃕❀ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•  🔴 لینک جلسات «کارگاه آموزشی مقاله نویسی: ویژه جشنواره علّامه حلّی» تاکنون: جلسه اول🔻 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/3338 جلسه دوم🔻 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/3350 جلسه سوم🔻 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/3360 جلسه چهارم🔻 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/3372 جلسه پنجم🔻 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/3396 جلسه ششم🔻 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/3419 جلسه هفتم🔻 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/3440 جلسه هشتم🔻 🔗https://eitaa.com/pajoohesh_esfahan/3451 ╭─┅✧✿🔺✿✧┅─╮ @pajoohesh_esfahan ╰─┅✧✿🔻✿✧┅─╯
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
✦؛﷽✦ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•  ❇️ نشانه گذاری و علائم ویرایشی ✳️ آکولاد {} و کاربردهای آن 💫 آکولاد یا آکلاد که دو ابرو هم گفته می‌شود مانند پرانتز، کروشه و گیومه از علامت‌های جفت و دربرگیرنده است؛ البته در مورادی نیز ممکن است از این نشانه به صورت تک استفاده شود. واژه برابر انگلیسی این نشانه curly brace است. ✳️ کاربردهای آکولاد 1⃣. برای نشان دادن اجزای یک دسته یا مجموعه ☀️ گاهی برای نمایش انشعاب در رده‌بندی‌ها و یا اجزایی که از یک کل یا یک مجموعه استخراج می‌شود، آکولاد به کار می‎رود. 🔵 زمان بر سه قسم است {ماضی، مضارع، آینده} ✳️ نکته‌: کمتر از آکولاد در مواردی مانند مثال بالا استفاده می شود، می‌توان یک آکولاد بزرگ باز کرد و اجزا را زیر هم نوشت. بر این اساس، می‌توان مثال بالا را به صورت دیگری نیز درج کرد. یعنی فقط یک آکولاد بزرگ برای برشمردن اجزا و یا انشعاب‌های یک مجموعه باز کرد. در این حالت نیازی به بستن آکولاد نیست. گذشته 🔵 اقسام زمان{ حال آینده 2⃣. به عنوان نشانه مجموعه در ریاضیات 🔶 از مهم‌ترین کاربردهای آکولاد یا دو ابرو نماگر "مجموعه" در ریاضیات است. 🔵 N = {1,2 ,3 ,... } ✳️ نکته: البته این علامت در ریاضیات کاربردهای متعدد دارد. ❇️ نحوه تایپ آکولاد باز و بسته برای باز کردن آکولاد ({) با حروف فارسی (صفحه کلید فارسی) از کلیدهای ترکیبی «shift + چ» و برای بستن آن (}) « shift +ج» استفاده می‌کنیم. (۳۷) *┄┅═✧❁🌟❁✧═┅┄* 🔴@pajoohesh_esfahan *┄┅═✧❁🌟❁✧═┅┄*
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
New - مقاله نویسی علامه حلی جلسه نهم[1].mp3
زمان: حجم: 35.9M
✦؛﷽✦ ••✾•🌱🌹🌱•✾•• 💠معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا سلام الله علیها با همکاری معاونت‌ پژوهش‌ استان‌ اصفهان برگزار کرده است: 💠 کارگاه آموزشی مقاله نویسی: ویژه‌ جشنواره علامه‌ حلی(ره) 👤مدرس: سرکار خانم مریم رمضانیان (استاد ارزیاب، استاد راهنمای سطح سه، ارائه دهنده کارگاه های تخصصی پژوهشی) 💎 ویژه طلاب سطح ۲،۳،۴ و دانش آموختگان 📅زمان: سه شنبه هر هفته، شروع کارگاه از ۳ اسفند ماه ⏰ساعت: ۱۸ الی ۱۹:۲۰ عصر 🌐 لینک برگزاری کارگاه: 🌐 https://yun.ir/tclmi ╭─┅✧✿🔺✿✧┅─╮ @pajoohesh_esfahan ╰─┅✧✿🔻✿✧┅─╯
هدایت شده از Z:Ebrahimi
✦؛﷽✦ •┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈• با توجه به اهمیت جشنواره علامه حلی (ره) معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا سلام الله برگزار میکند: 👤 با حضور استاد گرامی: سرکار خانم مریم رمضانیان( استاد ارزیاب جشنواره علامه حلی) ✅طلابی که علاقه مند هستند مقالات آنها نیز بررسی شود میتوانند مقالات خود را به آیدی زیر ارسال نمایند. ♻️@sajjadi1359 از آنجایی که مقالاتی از جانب طلاب ارسال شده، نام طلاب حذف میگردد. 🕰 زمان: دوشنبه. ساعت ۱۷ عصر هر هفته 📺 پلتفرم برگزاری: https://room.gharar.ir/c5715f38-e903-4b5d-b0dc-6dc3a8622fe6 ╔══🌺🍃🌸🍃🌺═══╗ 🅿️ @pajoohesh_esfahan ╚════🌺🍃🌸🍃🌺═╝
نام پايگاه نشانی پايگاه مرکز ملي پاسخگويي ديني(دفترتبليغات اسلامي حوزه علميه قم): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.pasokhgoo.ir معاونت آموزش وتبليغ نهادنمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.porseman.org پاسخگويي به سوالات وشبهات (دفتر تبليغات اسلامي خراسان) : پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.eporsesh.com پاسخگويي به پرسش هاي ديني (دفتر تبليغات اسلامي اصفهان): www.morsalat.com فرهنگسراي پرسش(اصفهان): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.porsesh.ir موسسه در راه حق: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.darrahehaq.com مرکز مطالعات وپاسخگويي به شبهات دینی فرهنگی (حوزه علميه قم): www.andisheqom.com دفتر مطالعات وتحقيقات زنان(مرکز مديريت حوزه علميه خواهران ): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.womenrc.com جامعه الزهرا (واحد پاسخ به سوالات): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.jz.ac.ic آستان قدس رضوي ( اداره پاسخگويي به سوالات ديني و اطلاع رساني): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.razavi.tv www.imamrezashrine.com موسسه فرهنگي و اطلاع رساني تبيان(بخش مشاوره اينترنتي و پاسخگويي): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.tebyan.net مرکز تخصصي مهدويت: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.mahdi313.org موسسه آينده روشن (پژوهشکده مهدويت): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.intizar.ir موسسه تحقيقاتي حضرت ولي عصر(عج): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.valasr-aj.com شبکه سراسري راديو معارف فارسي و انگليسي (برنامه هاي پرسش و پاسخ): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.radiomaaref.ir مرکز علمي تحقيقاتي دارالعرفان الشيعي (استاد شيخ حسين انصاريان): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.erfan.ir پژوهشکده دارالحديث (واحد پاسخگويي به پرسشهاي حديثي) : پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.hadith.net مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي (پاسخگويي حوزه نت): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.hawzah.net بعثه مقام معظم رهبري (مرکز تحقيقات حج: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی): www.hajj.ir موسسه فرهنگي رواق حکمت: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.islamquest.com موسسه صداي بهار: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.eshia.ir مرکز اسلامي امام علي (ع): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.markazeslami.com موسسه فرهنگي نجم الهدي: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.najmolhoda.ir مجمع جهاني اهل بيت (ع): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.ahl-ul-bait.com مجمع جهاني شيعه شناسي: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.shiastudies.com موسسه آموزشي-پژوهشي مذاهب اسلامي): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.mazaheb.com واحد پاسخگويي به سوالات مسجد مقدس جمکران: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی jamkaran.info موسسه فرهنگي ميرداماد استان گلستان: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.mirdamad.org موسسه فرهنگي و ديني نور معرفت کرج: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی nooremarefat.ir مرکز تحقيقات فقهي قوه قضاييه: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.feghegaza.com پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش پرورش (گروه پژوهشي تعليم و تربيت اسلامي): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.rie.ir مرکز پژوهش هاي اعتقادي (دفتر آيت ا... العظمي سيستاني: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.aqaed.com موسسه تحقيقاتي اسراء (پژوهشگاه علوم وحياني معارف): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.Esra.ir دفتر پژوهشي و اطلاع رساني وتر آل ياسين: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.Emammahdi.com موسسه فرهنگي-تحقيقات اميرالمومنين (ع): پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.nahjolbalaghe.com دائره المعارف کامپيوتري علوم اسلامي : پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.mawsoah.org موسسه اسلامي جهاني تبليغ و ارشاد: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.alawy.net موسسه فرهنگي موعود مشهد: پاسخ گويي به پرسش ها وشبهات دینی فرهنگی www.iran-nlp.com مرکز تحقيقاتي جواد الائمه (ع): پاسخ گويي به شبهات دینی فرهنگی www.emamjavad.com @𝓜𝓪𝓱𝓪𝓻𝓪𝓽𝓐𝓯𝔃𝓪𝔂𝓮_𝓣𝓸𝓵𝓵𝓪𝓫𝓮𝓝𝓪𝓫𝓮