بَچِّههِیئَتي
خب، قصد داریم طعام بدیم چه طعامی؛ #بعلبکی💗💗💗💗. چون تکخور نیستیم، شما هم میتونین به اندازه قد و قوا
* ⁹⁰ سهم باقی مونده ؛
• ⁸⁰ سهم ..
- نَحنُ الفقراء الّذين #أغناهُم اللّه بِحُبِّ علِي/ ۱۱۰ ..
امامِباقر -علیهالسلام- :
هرکس صبح کند و خنکیِ محبتِ ما #اهلِبیت را در قلبِ خود احساس کند، باید خدا را برای نخستین نعمت
سپاس گوید، سوال کردند نخستین نعمت چیست ؟
فرمود: #حلالزادگی !
@calbe118 | أماليالصدوق
بَچِّههِیئَتي
خب، قصد داریم طعام بدیم چه طعامی؛ #بعلبکی💗💗💗💗. چون تکخور نیستیم، شما هم میتونین به اندازه قد و قوا
* ⁸⁰ سهم باقی مونده ؛
• ⁷⁸ سهم ..
- فدایعلي، من شدم گدایعلي؛
الهی شاملَم بشه #دعایعلي / ۱۱۰...
فردایی رو که راجب ِاعضاوجوارحت پیشِ خدا حرف میزنی، چجوری طاقت بیاریم #حضرتحسین ؟💔