امامِباقر -علیهالسلام- :
هرکس صبح کند و خنکیِ محبتِ ما #اهلِبیت را در قلبِ خود احساس کند، باید خدا را برای نخستین نعمت
سپاس گوید، سوال کردند نخستین نعمت چیست ؟
فرمود: #حلالزادگی !
@calbe118 | أماليالصدوق
بَچِّههِیئَتي
خب، قصد داریم طعام بدیم چه طعامی؛ #بعلبکی💗💗💗💗. چون تکخور نیستیم، شما هم میتونین به اندازه قد و قوا
* ⁸⁰ سهم باقی مونده ؛
• ⁷⁸ سهم ..
- فدایعلي، من شدم گدایعلي؛
الهی شاملَم بشه #دعایعلي / ۱۱۰...
فردایی رو که راجب ِاعضاوجوارحت پیشِ خدا حرف میزنی، چجوری طاقت بیاریم #حضرتحسین ؟💔
بَچِّههِیئَتي
خب، قصد داریم طعام بدیم چه طعامی؛ #بعلبکی💗💗💗💗. چون تکخور نیستیم، شما هم میتونین به اندازه قد و قوا
* ⁷⁸ سهم باقی مونده ؛
• ⁷⁷ سهم ..
• ⁷⁵ سهم ..
- فضیلت؟
چهکسی جز اماماولِما، پسرش شهر کربلا دارد؟
هدایت شده از بَچِّههِیئَتي
- وقتی دعای عرفه میخونی همچی عادیه تا لحظهای که یادت میاد #امامحُسین داره اینا رو میگه ...
* دیگه تا آخر دعا میریزی بهم .
#دعایعرفه چه دعای ترسناکیه؛
یه حرفایی میزنه #اباعبدالله تن ِآدمی به لرزه در میاد ..