❁ـ﷽ـ❁
😡 اعطای دکترای افتخاری به نیکسون
۱۶ آذر
روز دانشجوی ضد سلطه
روز دانشجوی ضد نیکسون
روز دانشجوی ضد آمریکایی
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
📍لینک دعوت:
https://eitaa.com/candoo_school
🌻دبستان و پیش دبستانی کندو
🐝مدارس تحول خواه
🌼ارتباط با کندوی 🚺
۰۹۲۳۳۱۷۱۴۲۳
۱۴۰۲/۹/۱۶
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
۱۶ آذر ۱۴۰۲
✨﷽✨
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:
«جالب است توجه کنید که ۱۶ آذر در سال ۳۲ که در آن سه نفر دانشجو به خاک و خون غلتیدند، تقریباً چهار ماه بعد از ۲۸ مرداد اتفاق افتاده؛ یعنی بعد از کودتای ۲۸ مرداد و آن اختناق عجیب - سرکوب عجیب همه ی نیروها و سکوت همه - ناگهان به وسیله ی دانشجویان در دانشگاه تهران یک انفجار در فضا و در محیط به وجود می آید. چرا؟ چون نیکسون که آن وقت معاون رئیس جمهور آمریکا بود، آمد ایران. به عنوان اعتراض به آمریکا، به عنوان اعتراض به نیکسون که عامل کودتای ۲۸ مرداد بودند، این دانشجوها در محیط دانشگاه اعتصاب و تظاهرات میکنند، که البته با سرکوب مواجه میشوند و سه نفرشان هم کشته میشوند. حالا ۱۶ آذر در همه ی سالها، با این مختصات باید شناخته شود. ۱۶ آذر مال دانشجوی ضد نیکسون است، دانشجوی ضد آمریکاست، دانشجوی ضد سلطه است.
#پای_آرمان_ها_ی_انقلاب_میمانیم
#طوفان_الأقصى
🇯🇴غزه تنها نیست✊
🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸🇮🇷🇵🇸
┄┅═✾🔸⃟🟡⃟🔸✾═┅┄┈
↜┐ #لشکر_سایبری_زینبیون_در_ایتا ┌
᯽ ⌜https://eitaa.com/joinchat/988086407C2b5a26797a ⌟﹅
↜┐ #لشکر_سایبری_زینبیون_در_بله ┌
᯽ ⌜ble.ir/join/YzdmNmMyNz ⌟﹅
۱۶ آذر ۱۴۰۲
۱۷ آذر ۱۴۰۲
۱۸ آذر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨﷽✨
#اصول_میزان_اصل_خلاقیت
#ملا_صدرا
🔎چه باید کرد که تربیت ما ، تربیت توحیدی باشد و خلاقیت ذهن کودکانه تحقق یاید⁉️
⁉️آیا میتوان در تربیت فرزندان, ذهن خلاق را فعال کرد و استعداد پروری داشت
👈راه تربیت خلاق و پویا با #روش_میزان
📍 یعنی عبور از مرزهای سنتی و بستر سازی مهارت ؛دانش؛ و نقشه راه داشتن
📍یعنی بده بستان و انتقال مفاهیم
📍یعنی تبدیل محتوای تربیتی به مسئله تربیتی
📍یعنی.....
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
📍لینک دعوت:
https://eitaa.com/candoo_school
🌻دبستان و پیش دبستانی کندو
🐝مدارس تحول خواه
🌼ارتباط با کندوی 🚺
۰۹۲۳۳۱۷۱۴۲۳
۱۴۰۲/۹/۱۸
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
۱۸ آذر ۱۴۰۲
❁ـ﷽ـ❁
↩️ دبستان و پیش دبستانی کندو در نظر دارد در جهت فهم بهتر از رسالت خود ، راه زندگی مومنانه را تبیین کند
🐝جدول برنامه ریزی کندو:
✅ شنبه ها:نکات تربیتی _اخلاقی_فرصت های زندگی _و...
✅ یکشنبه ها: ____
✅دوشنبه ها: بررسی اصول میزان
✅ سه شنبه ها: ___
✅ چهارشنبه ها: گزارشات کندو
✅ پنجشنبه :________
✅ جمعه ها: عطر عترت/مباحث قرآنی _ اعتقادی و مطالب مهدوی
📚 و هر شب دقایقی با مباحث شهید مطهری (ره)
🖇با ما همراه باشید
🖇 ما را به دوستان خود معرفی کنید
👇👇
🌱🌱🌱🌱🌱🌱🌱
📍لینک دعوت:
https://eitaa.com/candoo_school
🌻دبستان و پیش دبستانی کندو
🐝مدارس تحول خواه
🌼ارتباط با کندوی 🚺
۰۹۲۳۳۱۷۱۴۲۳
۱۴۰۲/۹/۱۸
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
۱۸ آذر ۱۴۰۲
۱۸ آذر ۱۴۰۲
۱۸ آذر ۱۴۰۲
۱۸ آذر ۱۴۰۲
۱۸ آذر ۱۴۰۲
✨﷽✨
#زندگی_مومنانه
#آغاز👈 معرفی سیر مطالعاتی بینش مطهر👈و با هدف ارتقاء سطح دانش و بینش و تربیت توحیدی
👇👇👇👇
#بینش_مطهر
۱_ #آزادی_انسان
#ثاقب۴_طرح_مطالعاتی_بینش_مطهر
🆔https://eitaa.com/joinchat/2633433105Ce6190ee4dc
🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅🔅
📍لینک دعوت:
https://eitaa.com/candoo_school
🌻دبستان و پیش دبستانی کندو
🐝مدارس تحول خواه
🌼ارتباط با کندوی 🚺
۰۹۲۳۳۱۷۱۴۲۳
۱۴۰۲/۹/۱۸
🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃
۱۸ آذر ۱۴۰۲
✨﷽✨
#شماره_یک
در کتاب #آزادی_انسان میخوانیم👇
🔹نقطهی آغازین هر بحث باید نقطهی مشترک و مورد توافق با مخاطب باشد. برای شروع مباحث، نقطهی مشترک همه مخاطبین، با هر منش و تفکّری، موضوع #انسان است.
وقتی کسی اذعان کرد که انسان است، بلافاصله این سوال مطرح می شود که تمایز انسان از سایر موجودات چیست؟
اختلاف اصلی انسان با سایر موجودات، #تفکّر و عقل است.
لذا مباحث محتوایی با کتاب «آزادی انسان» آغاز و در این کتاب ابتدا بحث #آزادی_تفکّر و اندیشه به عنوان شاخصهی انسان مطرح می شود.
📔📒📕📗📘📙
#شماره_۲
یکی از مباحث مورد طرح در کتاب آزادی انسان، تعریف آزادی و انواع آن است.
#آزادی برای انسان یعنی:
"رهایی خود عالی و به استخدام و اسارت کشیدن خود دانی، حیوانیت و طبیعت"
برای چنین انسانی، جایگاه #آزادی_اجتماعی بر پایه #آزادی_معنوی مشخص می شود به گونهای که بدون آزادی معنوی، آزادی اجتماعی معنی نمیدهد.
📔📒📕📗📘📙
📌شماره ۳
شهید مطهری :دين مقدس اسلام از جنبهی اجتماعى بر دو پايه هجرت و جهاد استوار است.
در کتاب آزادی انسان، هجرت و جهاد به عنوان دو رکن جامعه اسلامی معرفی میگردد.
در آزادی به سوی هدف زندگی، چه در آزادی معنوی و چه در آزادیهای اجتماعی، انسان با موانع و دشمن درونی و بیرونی مواجه می شود.
جهاد، "تلاش خستگی ناپذیر برای برداشتن مانع حاکمیت خود دانی است."
جهاد در دو حیطه جهاد اکبر و اصغر وجود دارد:
"جهاد اکبر" مواجهه با موانع درونی و
"جهاد اصغر" مبارزه و نابودی دشمن بیرونی است.
در صورتی که موانع بیشتر از توان انسان باشد، اسلام تسلیم و ایستایی را جایز نمی شمارد، بلکه #دور_زدن و دور شدن از موانع درون و بیرون، برای قوی شدن و مانع برداشتن جهادی، به عنوان هجرت توصیه میشود؛
این دستورالعمل مکتب آزادی بخش است.
البته جهاد برای ایجاد #صلح و صلح فقط در سایه #عدالت ارزشمند است.
📔📒📕📗📘📙
📌شماره ۴
در انتهای کتاب آزادی انسان، پس از بحث جهاد، مسالهی #برده _داری به عنوان #دالان_تربیت، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
اگر انسان در صحنهی کارزار و جهاد، انسانی را #اسیر کرد آیا می تواند او را #برده خود کند؟ چرا اسلام اجازهی #برده _داری و سلب آزادی انسان ها را داده است؟
این مساله، در دنیای امروز شبهه ای قوی است که خصوصاً از جانب غرب و مسیحیت به اسلام وارد شده است که پاسخ آن در این کتاب آمده است.
📚📚📚📚📚📚📚📚📚
📍لینک دعوت:
https://eitaa.com/candoo_school
🌻دبستان و پیش دبستانی کندو
🐝مدارس تحول خواه
🌼ارتباط با کندوی 🚺
۰۹۲۳۳۱۷۱۴۲۳
۱۴۰۲/۹/۱۸
۱۸ آذر ۱۴۰۲