eitaa logo
از هر چمن،گلی 🌼🌸🌻🌸🌼
172 دنبال‌کننده
23.8هزار عکس
27.1هزار ویدیو
204 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 اظهارات دردناک جوانان آمریکایی از مشقت‌های زندگی در این کشور 🔹‌ توان پرداخت هزینه اجاره، مراقبت‌های بهداشتی و تحصیلی را نداریم!
💢 اینا مگه مسلمون نیستن که اینقدر ساکت شدن؟ عبدالحمید تو دیگه چرا؟!
🚨[در جلسه محرمانه بهائیان مطرح شد]: تا میتوانید ملت اسلام را رنج دهید! تا آنها نگویند فاتح دنیا و امام علی غالب دنیا بود... 📚« گزارش محرمانه ساواک از جلسه بهائیان 1350/02/18»
💢افتخاری دیگر از وحوش برانداز در کانادا! 🔹اینا می‌خوان بیان، ایران رو آزاد کنن؟ اینا که تو کانادا هم ،هر کسی خلاف عقیده شون باشه،مثل سگ پاچه اش رو می گیرند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 بعضی ها هم کل سال در حال بریز و بپاش هستند، به محرم که می‌رسند، به بقیه توصیه می‌کنند به فکر فقرا باشید!
💢اینم از پدرسوختگی رسانه‌های اصلاح‌طلبه که دوست دختر رو میکنن نامزد که ذهن ها بره سمت کودک همسری! 🔹نه برادر! این همون لجن زن زندگی آزادیه که بوش داره بلند میشه! این دلش رو زده بود برای همین کشتش تا بره سراغ بعدی که لو رفت!
هدایت شده از ۱۴۲۱۶
💠 جناب مؤمنی یكی از شاگردان جناب شیخ رجبعلی خیاط می‌گفت: 🔴 من دستم زخم شده ‌بود، خدمت جناب شیخ رفته بودم شیخ گفت: مؤمنی دستت چه شده؟ گفتم: با آهن بریده گفت: می‌دانی چرا اینطور شده؟ برای اینكه دختر كوچولویت را دعوا كردی و توی اتاق انداختی و به مادرش گفتی: تا من نگفتم بیرون نیاید؟ آقای مؤمنی می‌گفت: من با تعجب به جناب شیخ گفتم، من او را نزدم! جناب شیخ گفت: اگر زده بودی كه بدتر می‌شد! بعد اضافه كرد: حالا میروی یك چادر كوچولو با اسباب بازی برایش می‌خری تا او دست‌های كوچكش را بالا كند و بگوید: ای خدا! من از سر تقصیرات پدرم گذشتم! من هر وقت به یاد این موضوع می‌افتم و یا آن را برای كسی تعریف می‌كنم، بعض گلویم را می‌گیرد و خطاب به پدرم می‌گویم بابا كجا بودی كه طفل سه ساله امام حسین (ع) را در كربلا سیلی زدند؟ 🍃🌺
🔴 پیوند جالب توجه آمریکایی ها، اصلاح طلبان و مذهبی های صورتی 🔰متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا : " ما نگران فعالیت دوباره پلیس به اصطلاح اخلاق ایران برای اجرای حجاب اجباری هستیم. به نظر می رسد حکومت ایران هیچ درسی از اعتراضات اخیر نگرفته است. "/ ایرنا ✳️ چند نکته: 1⃣ در داخل ایران، اصلاح طلبان و مذهبی های صورتی به گشت های خودرویی و پیاده پلیس که قصد مقابله با دارند، حمله می کنند و مثلاً اظهار نگرانی دارند. از آن طرف، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم در این زمینه اظهار نگرانی می کند❗️ 2⃣ سخنگوی وزارت خارجه آمریکا انتظار داشته که با به راه افتادن فتنه هرزه ها و فواحش، جمهوری اسلامی درس عبرت !!! بگیرد. از آن طرف، اصلاح طلبان و مذهبی های صورتی هم انتظار دارند که جمهوری اسلامی از فتنه اخیر درس عبرت !!! بگیرد. 3⃣ آمریکایی ها انتظار دارند که پس از فتنه اخیر، پلیس جمهوری اسلامی، کند و دست ازمقابله با ولنگاری بردارد. از آن طرف، اصلاح طلبان و مذهبی های صورتی نیز پس از فتنه اخیر، با بهانه و توجیهات مختلف به فعالیت های پلیس در زمینه امنیت اخلاقی، حمله می کنند و به نوعی خواستار عقب نشینی از مواضع گذشته هستند❗️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در کربُ بلا بی طرفان ، بی شرفان اند ؛ دنیا همان است ، حسینی و یزیدی ... !
🔺 آخوند و ملای صورتی رو بشناس تا گیر شیاد و شارلاتان نیفتی
43.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آزادی را تقویت کن 🔻با تقویت انگیزۀ رهایی و آزادی در مردم، راه سوء استفاده‌ها از آزادی توسط سلطه‌طلبان گرفته می‌شود! 🔰 شهید صدر: آزادی در غرب یک حق اختیاری است، اما در اسلام یک حق واجب است! 🔅 آزادی زیبا و بی‌نظیری که اسلام به گناهکاران می‌دهد! 🔻 در جامعۀ دینی، گناهکاران باید از فشار روانی «سرزنش مؤمنین» و «آبروریزی» در امان باشند! ✅ خدا با آزادی دادن به «هرزگی مخفیانه»، هرزگی را اصلاح می‌کند!
✅ استحاله زنان، روش فرانسه برای استعمار الجزایر ⁉️ 👤فرانتز فانون (روانپزشک و روشنفکر ضد استعماری)، دکترین استعمار فرانسه در الجزایر را به شرح زیر توصیف کرد: "اگر می خواهیم ساختار جامعه الجزایر و ظرفیت مقاومت آن را از بین ببریم ، اول از همه باید زنان را فتح کنیم; ما باید برویم و آنها را در پشت حجاب پیدا کنیم ، جایی که آنها خود را پنهان می کنند و در خانه هایی که مردان آنها را از چشم دور نگه می دارند."‼️
🔺شرایط اروپا خوب نیست؛ اسرائیل وضعیت بسیار شکننده ای را تجربه میکند؛ آمریکا در تایوان با چین، در شبه جزیر کره با کره شمالی، در اوکراین با روسیه و در غرب آسیا با محور مقاومت به مشکل خورده و اعراب خلیج فارس نیز بازی شرقی در پیش گرفته اند؛ جبهه غرب امروز به مراتب ضعیفتر از گذشته است!
| جریان قرآن‌سوزی در نزد ما عزاداران سیدالشهدا(ع) ادامۀ همان آتش زدن خیمه‌های حسین(ع) در کربلاست. صهیونیست‌ها دیگر نمی‌توانند پشت سر ایادی خود در کشورهای اروپایی پنهان شوند. دوران انتقام نزدیک است؛ شاید پایان دوران سلطۀ جهانی صهیونیزم به همین بهانه‌ها رقم بخورد.
🔥در میان شما یک مسلمان نیست؟ ؟ 🔻روزنامه سازندگی در ۲۸تیرماه۴۰۲ و در روز اول با تیتر صریح در صفحه اول خود مستقیما به اسلام حمله کرد. 🔻«اسلام گرایی افراطی» یک طعنه بی شرمانه به عمل حداکثری به مفاهیم معارف اسلام است و کاملاً با «افراط‌گرایی به نام اسلام» که جریانی ساخته و پرداخته دشمنان اسلام است متفاوت است. 🔻به عبارت دیگر تحقق اسلام هدف واضح پیامبر اسلام و اهل بیت بود که در نهایت در عصر ظهور اتفاق می‌افتد. 🔻پیشنهاد هر چیزی به عنوان ملاک و معیار عمل به جای اسلام، نشان می‌دهد که مدعیان آن پیشنهاد، اسلام را دین دوم خود می‌دانند! 🔻حال سوال اینجاست که سران اصلاحات که عموماً تا بلغت الحلقوم از بیت المال مسلمین بهره مند بوده اند، چرا با پول بیت المال مسلمین به اسلام حمله می کنند ؟ 🔻آیا روحانیون اصلاح طلب زنده نیستند که می‌بینند دوستانشان اینگونه به اسلام حمله می‌کنند و آنها ساکتند؟ آیا به میثاق طلبگی و سربازی امام عصر و دین اسلام پایبندند؟ 🔻وجود سلیقه های مختلف سیاسی در چارچوب نظام و قانون اساسی کاملا ضروری است ولی وزارت ارشاد با چه توجیهی ازبیت المال مسلمین برای حمله صریح به اسلام به این روزنامه‌ها پول می دهد؟ آیا این آتش تهیه حمله به محرم حسینی بود؟ 🔸پ.ن: انتهای راه غربگرایی، بی دینی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نسخه ای که مکرون برای اغتشاش ها در ایران می پیچید، امروز گریبان خودش را در فرانسه گرفته است ▫️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهید بهشتی: باید تلاش کنیم تا از در و دیوار انگیزهٔ فساد نبارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 قانون برای پارکینگ ما قانون است اما در سطح جامعه خیر... 🔸مراقب اباهه گری و مشروعیت بخشی به برخی معاصی زیر پرچم سیدالشهداء باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 جوجه کلاغ‌هایی که باعث بی‌آبرویی صدام شدند! به مناسبت سالگرد شهادت عباس دوران
26.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بزرگترین مشکل غرب در حوزه‌ زن ،هستی شناسی زن است اندیشمندان غربی خود را از وحی جدا کرده اند تا بتوانند زن آزاد را تعریف کنند اما واقعیت آن است که این انفکاک از دین غرب را دچار سردرگمی در تعریف زن و سبک زندگی مناسب با زن خلقت کرده است.بزرگترین سند ادعای ما جملات عجیب و غریب بزرگترین اندیشمندان غربی است‌ که‌ بر اساس تجارب شخصی و شکست های بزرگ و کوچک خود در رابطه با زنان رسیده اند و تعریف کرده اند. لذا نه آزادی هایشان زن را به خوشبختی رسانده و نه تحکم های مردسالارانه آنها روی خوش به زن غربی نشان داد ‌ ⏪کلیپ فوق مجموعه ای از نگاه اندیشمندان غربی به زن است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عصبانیت اینترنشنال از عزاداری‌های پر شور ایرانیان در محرم و توهین آشکار این شبکه ضد ایرانی به مردم: 🔺️عزاداری‌ها در ایران اجباری است! 🔺️بردن بچه‌ها در هیئت‌ها شامل نقض حقوق کودکان است! 🔺️مردم به خاطر پول برای امام حسین عزاداری بر پا می‌کنند!
پنجه بر خورشید کی اثر دارد ‌ در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم جانم_فدای_قرآن 🌹
. 💢 خاتمی کجا و غیرت آیت الله صانعی؟! 🔹خاتمی امروز به بهانه حضور در مراسم تشییع آیت الله حسن صانعی (ره)، به حسینیه جماران رفت. 🔹مرحوم صانعی، با حکم امام خمینی (ره) رئیس بنیاد پانزده خرداد، و با حکم رهبر انقلاب، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. 🔹تعیین جایزه برای اعدام سلمان رشدی ملعون (پس از حکم تاریخی حضرت امام)، نشانه غیرت دینی مرحوم صانعی است. 🔹این غیرت اسلامی را مقایسه کنید با: 🔻سکوت خاتمی در مقابل اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک؛ 🔻ملاقات فروردین ۱۳۸۸ با فوگ راسموسن (نخست وزیر وقت دانمارک و دبیرکل سابق ناتو) در اسلامبول و اصرار به دست دادن با وی، در حالی که راسموسن، از کاریکاتورهای توهین به پیامبر اعظم (ص) حمایت کرد؛ 🔻و سردمداری خاتمی در فتنه سبز که سرانجام به حرمت شکنی در روز عاشورا (دی ماه ۱۳۸۸) انجامید، و حاضر نشد این اقدام عناصر وابسته به فرقه بهائیت و سازمان منافقین را محکوم کند. 🔹حضور در مراسم تشییع یا ختم شخصیت ها که معمولا با شرکت چهره های موجه همراه است، خاتمی را از خیانت هایی که در دولت خود و سپس فتنه های سیاسی متعدد مرتکب شده، تبرئه نمی کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشدار جدی رهبر انقلاب مثل توابین نباشید ،به موقع عمل کنید...
36.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قرآن کتاب عزت و سعادت 🔹 حاج سیدرضا نریمانی 🔸 شاعر: داوود رحیمی ♦️مراسم عزاداری دهه اول محرم ١۴٠٢ 📅 جمعه ٣٠ تیرماه ١۴٠۲