eitaa logo
💰من ثروتمندم 💰
1.8هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.3هزار ویدیو
463 فایل
سلام eitaa.com/joinchat/2088960693C29f247e100 گروه‌دورهمی‌وشکرگزاری👆🏼 جهت رزرو تبلیغات کلیک کنید👇🏿 @e_trust_Be_win ایدی استاد جهت تهیه هر نوع کد شخصی کلیک کنید👆
مشاهده در ایتا
دانلود
صبحانه تون سرشار از عشق آسمون دلتون آفتابی لباتون پُر خنده نفستون همیشه گرم سفره‌ هاتون پُر از خیر و برکت سلام صبحتون دل‌ خوش ☕️ 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ 🌸پروردگارا...🙏🏼 💫تو را سپاس می گویم که قدرت 🌸سکوت را به من عیان ساختی 💫آرامشی که در هر گام بر من 🌸پدیدار میشود را سپاسگزارم 💫خداوندا...🙏🏼 🌸یاریم کن بر کلامم مسلط باشم و 💫 با نارضایتی سکوت نکنم 🌸حرفی را که بر زبان میرانم ناحق و 💫خارج از عدل نباشد 🌸آبرویی را بر آب و کاشانه ای 💫بر باد ندهم 🌸بار الها...🙏🏼 💫تو یاریم کن تا با کنایه غبار 🌸 ناراحتی بر روابطم 💫و با بی حرمتی چراغ دلی را 🌸به خاموشی ننهم 💫ایـزدا...🙏🏼 🌸عشق سرمایه هر انسان است 💫مرا سرمایه دار خوبیها قرار ده 🌸آمیــــن🙏🏼 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ : 🔆 گفت‌وگوهای درونی‌تان را با احساسات خوشبختی، قدرت و موفقیت همراه سازید. 🔆 به افکار منفی اعتنا نکنید. به آرامی از کار کردن به این نوع افکار اجتناب ورزید و آنها را با افکار شادی‌بخش و سازنده جایگزین سازید. 🔆 از واژه‌هائی که حس توانائی، قدرت خوشحالی و موفقیت را در ذهن آنان برمی‌انگیزاند، استفاده کنید. 🔆 قبل از شروع هر کاری، به‌طور مشخصی در ذهنتان نتایج موفقیت‌آمیز آن را تجسم کنید. اگر با ایمان تمرکز کنید، مسلماً با نتایج شگرفی روبه‌رو می‌شوید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ شايد نتونی تو يه روز سرنوشتتو عوض كنى اما ميتونی امروز نگرشتو عوض كنى و مسير زندگيتو تغيير بدى : ➖وقتی قراره یک عادتِ بد یا کاری رو ترک کنی هر یک بار که انجامش میدی زور اون از تو بیشتر میشه پس همین الان انجامش نده. با خودت بگو همین یک بار انجامش نمیدم ✨👌مثلا همین یک نخ سیگارو نمی‌کشم یا همین یک وعده غذای چرب رو نمیخورم. ➕و برعکسش هم هست وقتی قراره یک عادتِ خوب یا کار رو شروع کنی از همین الان انجامش بده از همین الان هر یک بار که انجامش نمیدی اون کار از تو قوی‌تر میشه و هر یک بار که انجامش میدی تو از اون قوی‌تر میشی ✨👌مثلا همین یک بار رو زود از خواب بیدار میشم ✨یا همین یک بار رو بیشتر پیاده‌روی میکنم ✨یا همین یک بار رو غذای ساده و سالم میخورم. ✨👌پس همین الان قدمِ اول رو بردار و انجامش بده اونی که بهت اجازه نمیده مقاومت ذهنته💆🏻‍♀ 💯همین الان به خودت بگو همین يك بار و ذهنیتت رو برای یه عمر زندگی تغییر بده!✨👌 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️؛ ✨ ؛ یعنی آرزو کنیم، چیزی اتفاق بیفتد. 🧿 ؛ یعنی یقین داریم، چیزی اتفاق خواهد افتاد. 🥊 ؛ یعنی اینکه باعث شویم، چیزی اتفاق بیفتد. 🍀 پس امید داشته باشیم، به روز های خوب 🤲 و ایمان داشته باشیم، که اتفاق خواهند افتاد 👊 و اگر نیامدند، شجاعت ساختن آنها را داشته باشیم. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ دیگران در تو چیزی را میبینند که تو در وجود خودت میبینی...! به خودت عشق بورز. به خودت افتخار کن. همواره از وجود و چهره ی تو باید عشق، شادی و انرژی ساطع شوند. اما عشق به خودت از کجا آغاز می‌شود؟ آنجا که تو به انسانی تبدیل شده ای که مملو از عادت های خوب و با فضیلت شده‌ای 👤 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️ خانم استرهیکس در جایی گفته بود : زندگی در سیاره زمین رو به بهبود است.""" این جمله یک لحظه من را میخکوب کرد و به تفکر وادار کرد . با خودم فکر کردم این ایده چقدر با قانون تکامل جور در میاد . ✨👌ما می‌گیم به زمین آمدیم تا دوره تکامل خود را بگذرانیم . تکامل یعنی کاملتر شدن یعنی بهبود . پس زندگی در کره زمین که ما ساکنش هستیم هم رو به بهبوده . این موضوع بنظر من خیلی خوشحال کننده است . وقتی ما با این نوع تفکر زندگی کنیم که همه چیز در حال بهبوده . ✨اینطوری نور امید در دلمون روشن میشه و انگیزه و شوق برای حرکت پیدا می کنیم و به رشد و موفقیت خودمون کمک می کنیم و کارهای سازنده انجام میدهیم. نظر شما چیه ؟✨👌🤔 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️چند اصل برای اینکه شخصیتی جذاب و کاریزماتیک داشته باشید. ❤️۱. محبت کنید، اما بی هیچ توقعی. 💚۲.خوش‌بین و امیدوار باشید. 🧡۳. خوش قول باشید. 🤎۴. دیگران را به انجام هیچ کاری وادار نکنید. 💜۵.از افراد شایسته تعریف وتمجید کنید، اما صادقانه. 💛۶. دیگران را به خاطر اشتباهاتشان سرزنش نکنید. 🤍۷. با همدلی و اشتیاق به درد دل دیگران گوش دهید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
دوره قدرتمند: رایگان1 💸 قسمت9👇🏿👇🏿👇🏿
کارخانه_باور_سازی_۹_تقویت_باور_فراوانی.mp3
3.41M
💰💰💰 🔶دوره قدرتمند: رایگان9 💸 ✅فوق العاده عالی ✅کاملا کاربردی ✅جذاب 🔶قسمت9 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
تصویر سازی ذهنی .مقدمه.mp3
3.64M
تصویر سازی ذهنی 😍💰💰 جذاب و فوق العاده نتیجه بخش 🔴مقدمه 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ 🩸قاعده دهم به هر سو که میخواهی – شرق، غرب، شمال یا جنوب – برو، اما هر سفری که آغاز میکنی سیاحتی به درون خود بدان! آنکه به درون خود سفر میکند، سرانجام ارض را طی میکند. 📕ملت عشق | الیف شافاک 🤏ادامه داره... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☑️۹ راه ساده برای رعایت اصول شفافیت در پنجره‌ها را جدی بگیرید پنجره‌های هر ساختمان نقش چشم‌های آن را دارد. اگر سعی کنید همیشه پنجره‌ها را تمیز نگه دارید، هم اصل تمیزی در فنگشویی را رعایت کرده‌اید هم به مهم‌ترین منبع انرژی طبیعی یعنی خورشید اجازه ورود به خانه را داده‌اید. در قوانین فنگشویی تاکید شده است که در طول روز حتما یکی دو ساعت پنجره را باز کنید تا هوای آزاد وارد خانه شده و همراه با آن انرژی در خانه جریان پیدا کند. اگر در فصل‌های سرد بتوانید پنجره‌ها را تمیز نگه دارید با ورود پرتوهای خورشید فیلترنشده، انرژی خورشید را به خانه دعوت می‌کنید. 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
. 🌱استفاده زاموفیلیا در فنگ شویی🌱 در تئوری فنگ شویی به زاموفیلیا درخت ثروت می گویند. گیاه زاموفیلیا باشانس،رشدو استواری مرتبط هستند. آنها همچنین با ثروت و اقبال همراه هستند. برگ های براق آنها مانند سکه های طلا می درخشد. عادات رشد گیاه زاموفیلیا به شانس و اقبال نیز مربوط می شود. به عنوان مثال، برگ ها و ساقه ها در جهت بالا رشد می کنند و شاخ و برگ همیشه سبز و آبدار است. گیاه زاموفیلیا را می توان برای انحراف شار یا انرژی منفی قرار داد. برای کمک به جابجایی انرژی در خانه، این گیاه را در گوشه هایی قرار دهید که بتوانند رشد کنند،حتی در شرایط کم نور... با توجه به اصول فنگ شویی، بهترین مکان برای قرار دادن این گیاه جنوب شرقی ساختمان محل زندگی یا محل کارتان میباشد... 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
☘ *چند کار خیلی ساده که خونه مون پر از برکت و آرامش بشه* 🌹۱. هنگام ورود به خونه *سلام* کنیم،حتی اگه کسی خونه نیست، و *صلوات* بفرستیم. 🌹۲.صبح بعد از بیدار شدن *صدقه بدیم هر چند کم، و آیه الکرسی و چهار قل* بخونیم و به خونه و فرزندان مون فوت کنیم. 🌹۳. نزاریم *زباله زیاد* تو خونه بمونه. 🌹۴. در طول روز حداقل *ده دقیقه صدای قرآن* تو خونه پخش کنیم. 🌹۵. *حدیث کسا ، زیارت عاشورا* بخوانیم و اگر نمیتونیم صوتش رو تو خونه پخش کنیم. 🌹۶. هروقت مشاجره یا کدورتی پیش اومد *یک کاسه آب نمک* درست کنیم و شب تا صبح تو خونه بزاریم و صبح بریزیم دور، آب نمک انرژی های منفی رو به خودش جذب میکنه. 🌹۷. در طول روز ، *پنج بار سوره توحید* رو بخونیم و به امام زمان هدیه کنیم و ازشون بخوایم برای زندگی ما دعا کنن. 🌹۸.هر پول یا نعمتی که وارد زندگیمون میشه *اول شکرگزاری* زبانی کنیم و بعد شکرگزاری عملی، یعنی یا صدقه بدیم از اول مال یا کسی رو هم در اون نعمت شریک کنیم که اینطوری نه تنها چیزی ازش کم نمیشه بلکه برکت میگیره و خیلی دیرتر تموم میشه 🌹۹. *اسراف نکنیم* ، به اندازه ی نیازمون مصرف کنیم، حواسمون به مصرف آب باشه، نسبت به نان بی احترامی نکنیم. اسراف باعث از دست رفتن نعمت ها میشه. 🌹۱۰.*با مردم مدارا* کنیم. با اهل خانه خوش رفتار باشیم. 🌹۱۱. *نماز اول وقت* بخونیم و *روزی پنجاه آیه قرآن* بخونیم. 🌹۱۲.*دعای خیر برای همنوعان و علی الخصوص دعا برای پدر و مادر* باعث برکت و رزق غیرمنتظره میشه، همیشه شنیدیم که پدر و مادر برای بچه شون دعا کنن دعاشون مستجاب میشه اما دعای فرزند در حق پدر و مادرش چه زنده باشن چه در قید حیات نباشن باعث جلب رحمت الهی میشه. 🌹۱۳.*اظهار فقر نکردن و ناله نکردن .* ماها عادت کردیم تا کسی رو میبینیم شروع میکنیم به ناله که وضع مون خوب نیست و گرونیه و ....درصورتیکه این کار ناشکریه، مگه خدا تا حالا ما رو لنگ گذاشته؟؟ در حدیث داریم که هرکس اظهار فقر کند ،فقیر می شود. 🌹۱۴.مداومت بر یکسری اذکار مانند: *یا غنی*_ *یا وهاب*_ *یا الله*_ و *توسل به امام جواد علیه السلام*بعد از هر نماز اول وقتمون ۱۴ مرتبه بگیم یا جوادلائمه ادرکنی 🌹اللهم‌عجل‌لولیڪ‌الفرج دوستان گلم التماس دعا مدیر 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قسمت ششم👇🏿👇🏿👇🏿
6.mp3
7.37M
🎙 📚 قسمت ششم 🌹 و پایان 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
☘ 👋سلام دوستان گلم هفتمین؛ ‌؟✋🙈 امروز رو اینجوری شروع کن👇🏿 یه نفس عمیق بکش خودت و فکرت رو از تمام انرژیهای منفی دور کن ... 🌹 گاهی وقت‌ها نگران چیزایی هستیم که هرگز اتفاق نخواهند افتاد...💁‍♀ خب رسیدیم به مهمترین موضوعی که کل زندگیمون (خوب و بد بودن زندگی) به اون وابسته است💁‍♀ * * باور یعنی چی؟ یه باور چطوری شکل میگیره؟🤔 باور فکری که بارها و بارها از طریق پدر مادر، دوستان، رسانه‌ها ،کتابها، نگاه کردن، گوش دادن و.... تکرار شده و تو دیگه پذیرفتی که حقیقت و واقعیت زندگی همینه✅ به طور مثال👇🏿 باور کردی که پول در آوردن سخته و میگی واقعیت همینه😢 باور کردی که دختر و پسر خوب، رابطه‌های عالی کمه و واقعیت همینه😒 باور کردی مریضی زیاد شده و واقعیت همینه😷 باور کردی خیانت زیاد شده و واقعیت همینه😮‍💨 و.......... ‌ اصلا واقعیتی وجود نداره، واقعیت همون باور توئه🤷‍♀ تو هر چیزی رو که باور داری ازش زیاد میبینی، میشنوی و...✅ اگه باور کنی نمیتونی، پس نمیتونی😢 اگه باور کنی که پول نداری، پس پول نداری😏 اگه باور کنی زندگی سخته، پس زندگی سخت میشه🤦‍♀ اگه باور کنی آدمها بدن، پس آدمهای بد جذب میکنی😟 اگه باور کنی تنهایی، پس تنهایی میاد سراغت😕 اگه باور کنی مریضی و حالت بده، پس انرژی منفی جذب میکنی🤒 اگه باور کنی نمیتونی زندگیت رو تغییر بدی، پس قطعا نمیتونی زندگی فوق‌العادت رو بسازی باورکنی...! میبینی؟👀 همه چیز از باورهات ساخته میشه..🍃 دنیای تو همون قدر بزرگ یا کوچکه که باور داری✅ میتونی دنیات را بر اساس عقاید و باورهای محدود کننده بر پا کنی و مدام به دنبال دلیل و برهانی باشی. بر عکس، میتونی دنیات را بر پایه‌ی فراوانی و نعمت بسازی، در نتیجه فراوانی و نعمت دریافت کنی🍃 اگه تو باور محدود کننده داشته باشی مثل ترمز جلوتو میگیره✋ نمیزاره حرکت کنی حالا تو هر چقدر گاز بدی نمیتونی بری چون ترمز دستی ذهنت بالاست🤦‍♀ خیلیاتون میگین چرا هر چقدر تمرین‌ میکنم، کتاب میخونم تغییری نمیکنم😢 دوست عزیز چون از رریشه (باورهات) روی ذهنت کار نمیکنی، داری سطحی کار میکنی🤦‍♀ تو اگه میخوای شرایطت تغییر کنه اگه میخوای مدارت بالاتر بره باید باورهاتو عوض کنی😇 آنتونی رابینز میگه👇 انسان ماشین اثبات باورهاشه🌱 تو هر باوری داشته باشی باید بهت ثابت بشه که اره تو درست میگی✅ پس اگه تو به من بگی، پول نیس پول کمه کلی هم برام دلیل میاری من قبول میکنم که تو درست میگی✅ چون تو داری باورهاتو اثبات میکنی، چون تو طبق باورهات داری میبینی میشنوی حرف میزنی و درستم میگی👍 تو چه باور کنی که پول هست چه باور کنی که پول نیست😢 چه باور کنی که میتونی زندگیتو تغییر بدی چه باور کنی که نمیتونی تغییرش بدی🤦‍♀ *حق با توئه و درست میگی* دوست خوبم اگه زندگیت اون چیزی نیست که میخوای فقط مشکل از باورهاته💆‍♀ باورهات به صورت ناخودآگاه هر ثانیه دارن ارتعاش میفرستن✅ باور درست👈 ارتعاش درست باور غلط👈 ارتعاش غلط خیلیاتون حتی الان باور ندارین که میتونید زندگیتون رو تغییر بدین، ذهنتون مقاومت میکنه🤦‍♀ مگه میشه اخه چطوری نمیشه اخه مگه به این راحتیه و...... خیلیاتون دوره شرکت میکنید، کتاب میخونید، تمرین انجام میدین اما درونتون باور به تغییر نداره و اینطوری هیچ اتفاقی نمیوفته🤦‍♀ کتاب میخونی، تمرین انجام میدی، دوره شرکت میکنی اما باور به تغییر نداری😳 میگی حالا این کارها رو انجام‌ میدم ببینم چی میشه؟ ببینم اصلا درسته😏 باورهای تو یه شبه به وجود نیومده که یه شبه از بین بره😬 باورهای تو، توی ذهنت🧠 مثل یه بتن سیمانی سفت و محکم شده و تو باید شروع بکنی کم کم به شکستن این بتن سفت و محکم💪 دوست خوبم تو الان داری باورهاتو زندگی میکنی✅ اگه اوضاع زندگیتو دوست نداری تنها راهش اینه یاد بگیری باورهاتو تغییر بدی، هیچ راهی جز این نداره✋ 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
[ دنیا نه از خود ثروتی دارد نه فقری ] این ماست که انتخاب گراست همیشه دست روی بهترینها بگذاریم کلید انتخاب در باور ماست🧚 💰💰💰💰💰💰💰💰 🩸 30 مرداد ۱۴۰۲🩸 خداوندا رحمت تو همواره بر خشم تو پیشى گرفته است و معبودى جز تو نیست، تو را تسبیح میکنم و حمد تو میگویم، مرتکب بدى و گناه شده ‏ام و بر خویشتن ستم کرده‏ ام ، از گناهم درگذر که هیچ کس جز تو نیست که بتواند گناهان را ببخشاید یا قدوس ۱۷۰ مرتبه 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 خدایا ✨آغازی که تو صاحبش نباشی 🌸چه امیدی است به پایانش؟ ✨پس به نام و یاد تو 🌸آغاز می کنم روزم را ✨تا بهترینها را مقدرم سازی 🌸 بِسْـمِ ٱللهِ ٱلْرَّحْمٰـنِ الْرَّحیـمْ ✨ الــهـــی بــه امــیــد تـــو 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.
بزرگترین اقیانوس جهان "آرام" است پس آرام باش تا بزرگ شوی.. 🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊 👇🏼 💸من ثروتمند هستم💸 💰@charkhfalak110💰 ╰━⊰⊱━╯╰━━⊰⊱━╯ سهم شما از مطالب صلواتی..! کــــــــــــانــــال . اگه کانال رو دوست دارید. و براتون زحمتی نداره. کـنید. مـمــــــــنـون.