eitaa logo
سینما اندیشه
419 دنبال‌کننده
233 عکس
40 ویدیو
4 فایل
🎬 سینما اندیشه | نشست‌های تحلیلی و ایده‌پردازانه برای بررسی آثار سینمایی از منظر اندیشه اسلامی، با هدف گفت‌وگو، نقد و تعمیق تفکر در هنر سینما 🎭📽 @Admin_cinema_andisheh
مشاهده در ایتا
دانلود
گزارش انتشار در خبرگزاری ها 🔺نشست تحلیل و بررسی فیلم «تنت» برگزار شد . بیشتر: 🔸خبرگزاری فارس https://farsnews.ir/Eshraghnews/1738402280286821056 🔶خبرگزاری فارس: https://farsnews.ir/cinema_andisheh/1738409077837173504 🔶خبرگزاری فارس: https://farsnews.ir/cinema_andisheh/1738408671999356570 🔶خبرگزاری حوزه نیوز https://hawzahnews.com/xdr8C 🔸خبرگزاری رسا https://rasanews.ir/fa/news/774188/ 🔸خبرگزاری ایکنا https://iqna.ir/00Ht49 📺 انعکاس ها ادامه دارد... 💡🎥 | ایستگاهی برای اندیشیدن 🆔 @cinema_andisheh
👇 بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و ادب خدمت شما و شادباش به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبان ۱ _ قبل از بحث ماهیتی باید نسبت به کیفیت ارائه خدمات مجازی اعتراض خودم را اعلام کنم! اعم از صدا و تصویر. صدا گنگ و نامفهوم هست، از طرفی تصویر چون تلاش دارد هم زمان همه کارشناسان را در قاب داشته باشه خیلی دور هست و معمولا خیلی زمان میبرد تا متوجه شوید کدام عزیز در حال صحبت هستند! که مسلما از قدرت ارتباط با مخاطب کم میکنه. ۲ _ از باب ماهیت دوره سوالی که ذهن بنده را درگیر کرده اینکه: این دوره چه اهدافی رو دنبال میکنه؟ و جامعه هدف چه قشری هستن ( تحصیلات، گروه سنی و...)؟ پاسخ هر یک از این سوالات تعیین کننده میزان اثر گذاری عملکرد برگزار کنندگان خواهد بود. فعلا تصور بنده این است که (هدف ارتقا کیفیت نگاه کردن و فهم کردن یک محصول سینمایی هست و جامعه هدف نیز عامه مردم به نسبت جامعه تخصصی فیلم و سینما) هستند. ۳ _ حال با نظر به مطالب فوق: هنگامی که با عامه مردم مواجه هستیم به نظر بنده برای فهم محتوایی یک محصول رسانه ای در اندازه فیلم های آمریکایی و اتحادیه اروپا باید پیش زمینه هایی به مخاطب بدهیم. چرا که برخلاف تفکر رایج که فیلم را سرگرمی و تفنن می‌شناسند، اقلیت قدرت و ثروت پشت صنعت سینما با یک پیچیدگی بی نظیر بی رقیب در حال ساخت یک جامعه اکثریت فرامرزی تابع گوش به فرمان هستند. برده داری با متد امروزی! ** در این راستا سینما یک ابزار هست و مطمئنا برای هر بخش از آن طراحی و برنامه ریزی شده و افرادی اعم از کارگردان، نویسنده، تهیه کننده، بازیگر، طراح صحنه، لباس و.....کلا همسو با خواست متولیان قدرت هستند و حتی برای ایجاد توهم واقعیت بین فیلم های ساخته شده خودشان رقابت برگزار میکنند و جوایزی مثل کن، اسکار و.....نه برای ذات حقیقی هنر فیلم بلکه جهت تحریک ولع جامعه برای دیدن به آن داده می شود! چنین فیلم هایی در حکم چله کمان برای پرتاب تفکر غالب مد نظر قدرت های اصلی بر ذهن مخاطب عامه است! لذا برای تسلط بر مضمون و مفهوم فیلم باید ابتدا عوامل سازنده به خصوص (تهیه کننده ، فیلمنامه نویس و کارگردان) را از زوایای مختلف اعم از اصالت، خط فکر، آبشخور فرهنگی، روند رشد در محیط تخصصی و.... مورد بحث و شناسایی قرار داد چرا که عملکرد انسان برایند عقاید و دیدگاه های اوست. به نظر بنده بهتر بود یک کارگردان یا یک شرکت سازنده به عنوان محور اصلی طی یک جلسه معرفی میشد بعد چند فیلم تولیدی آن ها در چند جلسه مورد نقد و بررسی قرار می‌گرفت. ۴ _ در راستای فیلم تنت: کارگردان تلاش داشته با حاشیه و بزرگ نمایی در لوای اسم و رسم خودش ضعف های اصلی که در منطق فیلم و انسجام آن وجود داشته را پوشش بده. این که قبل از اکران بحث استفاده از هواپیمای واقعی برای لحظه برخورد و انفجار مطرح شده و به عنوان یک وجه تمایز خیلی خاص معرفی شده، مطمئنا نمی تواند صحنه مضحک دستکش پلاستیکی ظرف شویی در اولین صحنه مواجه قهرمان فیلم با مقوله معکوس زمانی گلوله ها را کم رنگ کند. چه برداشتی از مخاطب داشتند که در اولین صحنه معرفی محور اصلی فیلم نقش اول با یک دستکش پلاستیکی سبز در حال باز گرداندن گلوله ها به عقب و شکست ظرف زمان هست؟؟؟ و صحنه های این چنین........که خارج از حوصله است . --- از باب محتوا و خط فکری که فیلم به دنبال آن بوده بدوا باید از کارگردان کریستوفر نولان گفت : دو رگه آمریکایی ، انگلیسی که در مدارس مستقل کاتولیک تحصیل کرده ، رشته ادبیات انگلیسی خوانده و به مباحث متافیزیک علاقه نشان داده و در نهایت به فیلمنامه نویسی و کارگردانی روی آورده ، از زندگی شخصی او میتوان تا کنون نتیجه گرفت که به عقاید کلیسا پایبند است چرا که از ۱۹ سالگی تا کنون با همسرش ( اما توماس ) بوده و در فیلم هایش برای جذابیت خیلی متکی به صحنه های خاص نیست . ---- در فیلم تنت کارگردان عمیقا معتقد به وجود خدا و منجی هست اما در روایت سعی دارد خدا و منجی را آمریکایی معرفی کند که یک انگلیسی هم در معاونت او تلاش میکند در مقابل نقش منفی یک تبعه روس تبار کمونیست و در عین حال برای هند هم خط و نشان میکشد ! جایی که در انتهای فیلم به شخصیت بانوی هندی بیان میکند (( من تو رو استخدام کردم اما تو از شرایط سو استفاده کردی و خودت رو رئیس من معرفی کردی )) در واقع با رگ انگلیسی خودش سعی دارد استقلال هند را به چالش کشیده و همچنان مستعمره خودش معرفی کند . از سویی دیگر به حقیقت خروج از ظرف زمان و مکان فرای بعد مادی که در یکتا پرستی نیز وجود دارد معتقد است اما سعی دارد این شکست را با ابزار جسم مادی انجام دهد لذا در صحنه های انتقال توانایی لازم برای به نمایش در آوردن روایت منطقی را از دست میدهد . 🎥 | ایستگاهی برای اندیشیدن 🆔 @cinema_andisheh
👇 "زنان در دنیای مردانه کریستوفر نولان" در اکثر فیلم‌های نولان، شخصیت اصلی و قهرمان داستان، مرد است. این شخصیت‌ها اغلب با چالش‌های بزرگ، تصمیم‌گیری‌های دشوار و ماموریت‌های پیچیده روبرو هستند. محوریت داستان حول محور این قهرمانان مرد می‌چرخد و سایر شخصیت‌ها، از جمله زنان، اغلب نقش‌های فرعی و پشتیبان دارند. کرستوفر نولان معمولا به موضوعاتی مانند قدرت، انتقام، جنگ، ماموریت‌های نظامی و پلیسی، سفر در فضا، توهم و واقعیت، مفاهیم زمان و مکان و غیره علاقه مند است که اغلب به عنوان دغدغه‌های مردانه در نظر گرفته می‌شوند و کمتر به مسائل و دغدغه‌های زنانه می پردازد؛ حتی زمانی که یک شخصیت زن، نقش مهمی در داستان دارد، روایت اغلب از دیدگاه مردانه پیش می‌رود. تماشاگر بیشتر با احساسات، انگیزه‌ها و چالش‌های شخصیت‌های مرد آشنا شده و به درک درستی از دنیای زنان و نگاه آنان با موضوع اصلی فیلم نمیرسد و این مسئله باعث می‌شود دنیای فیلم، بیشتر به دنیای مردانه شباهت پیدا کند. نولان با ساختارهای پیچیده روایی و منطق عقلانی شناخته می شود. این ساختارها با تمرکز بر حل مسائل پیچیده با رویکردی منطقی، فضایی مردانه را تداعی می کند که کمتر به احساسات و دغدغه های درونی زنانه توجه دارد، زنانی که اغلب نقش‌های مکمل را ایفا می‌کنند و باید در نقش های معشوقه ی قهرمان، همسر، همکار یا قربانی به حضور خود در فیلم های نولان ، رنگی بدهند. این نقش‌ها، باعث می‌شوند که زنان بیشتر در خدمت قهرمان مرد داستان قرار بگیرند که تصمیمات مهم را برای خود، خانواده، جامعه، سیاست، اخلاق و جهان میگیرند و زنان در خوشبینانه ترین حالت و در اوج اراده، فقط میتوانند ناراضی باشند، بغض کرده و اشک بریزند و در حالی که فرصت ابراز وجود و دغدغه‌های خود را ندارند ؛ زنانی ضعیف، احساساتی، فریبکار، مرموز یا فداکاری تصویر شوند که فاقد پیچیدگی و عمق بوده و به عنوان الگوهایی کلیشه‌ای به نمایش درمی آیند. و در نهایت، نولان ، چه در پی بیان نگاه سنتی خود به زنان باشد و یا به دنبال نقد نگاه حاکم جامعه به زنان، تصویر عادلانه ای از زنان ارائه نمی‌دهد و حتی در پی آن نیست که ویژگی ها و راهکارهایی برای نجات این زن به تصویر کشیده در فیلم هایش ارائه دهد. 🎥 | ایستگاهی برای اندیشیدن 🆔 @cinema_andisheh
👇 سلام و عرض ادب درمورد فیلم تنت چیزی که خیلی من رو جذب خودش کرد، موضوع فیلم بود. شاید اگر می‌خواستم فیلمنامه ای بنویسم درباره زمان، سفر به زمان و گذشته تنها ایده‌ای بود که به ذهنم می‌رسید ولی معکوس کردن زمان برام خیلی جالب بود. البته میشد خیلی بهتر به این ایده جذاب پرداخت. با اینکه من باور کردم یا شاید بخاطر ایده جذاب فیلم دوست داشتم که باور کنم، می‌دونستم زمان به عقب برنگشته و در واقع فیلم به عقب رانده شده. اما خب اونجایی که اولین بار شخصیت اصلی با خودش روبه‌رو شد واقعا شگفت زده شدم و از این تکنیک خوشم اومد. اما ورود پریا و نیل بدون مقدمه چینی لازم بود انگار اینها کاشته شده بودند تو داستان و در نهایت همه‌اش از خودم می‌پرسیدم که این نیل کیه چرا از آینده اومده. تا اینکه تو یه نقد خوندم نیل همون پسر کوچک تو قصه است که از آینده اومده. در پایان هم یه سری دیالوگ‌ها برای به زور جا دادن این مطلب اومده بود اما اصلا گویا نبود، در واقع برای بنده. می‌تونست پایان خیلی بهتری داشته باشه. اما در کل این فیلم رو با وجود همه پیچیدگی‌هاش بیشتر از اوپنهایمر دوست داشتم و دنبال کردم. و با تفسیر اندیشه‌ای که تو جلسه نقد داشتن بسیار و بیشتر لذت بردم از دیدن فیلم. 🎥 | ایستگاهی برای اندیشیدن 🆔 @cinema_andisheh
👇 بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام و ادب خدمت شما و تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبان در مورد فیلم تنت اول باید سازنده آن باید مورد بررسی قرار بگیرد تا ببنیم با چه درون مایه فکری اقدام به ساخت فیلم تنت آن هم در شرایط فراگیری کرونا که تغریبا اکثر فعالیت ها متوقف یا نیمه تعطیل شده بود کرده است. تنت یازدهمین اثر کریستوفر نولان فیلم‌ساز بریتانیایی-آمریکایی است با گرایشات سیاسی که بعضا در فیلم هایش به یهودی بودن قهرمان داستان مثل فیلم آپنهایمر افتخار هم می کند و مانند سایر فیلم های هالیوود عموما قهرمان داستان یک آمریکایی است. نولان عاشق پیچیده کردن داستان و ورود به دنیاهای موازی و گیچ کردن مخاطب است. فیلم را از چند نظر میشود مورد تحلیل قرار داد: جنبه های محتوایی و سیاسی فیلم: این فیلم سویه‌های مستقیم سیاسی دارد که خیلی واضح و حتی زننده بیان می‌شوند. تنت مقداری درون‌مایه‌های جمهوری‌خواهانه دارد. مثلا به‌رغم اینکه هندی‌ها در کوبیدن روس‌ها معمولا هم‌دست سینمای آمریکا هستند، تنت علیه آن‌ها هم موضع می‌گیرد. آشنایی با بافت جامعه آمریکا و نگرانی ایالت‌های زنگ‌زده (ایالت‌های جمهوری‌خواه که به واسطه جهانی‌سازی صنایع‌شان دچار رکود شده‌اند.) از هندی شدن ایالات‌متحده، بهتر روشن می‌کند که کوبیدن هندوستان چه کارکردی به لحاظ جناحی دارد. یک مورد جمهوری‌خواهانه دیگر در این فیلم، نفرت از آیندگان است. آن‌ها به‌دلیل اینکه ما امروزی‌ها با مصرف طبیعت و تخریب محیط‌زیست باعث شده‌ایم یخچال‌های زمین آب شوند و رودخانه‌ها خشک، شاکی هستند؛ اما فیلم حق را به امروزی‌ها می‌دهد. مثلا اوباما دموکرات معاهده پاریس برای حمایت از محیط زیست می نویسد ولی ترامپ جمهوری خواه آنرا پاره میکند. یا ضد قهرمان داستان یک تاجر اسلحه یا تروریست روس تبار است از این جهت، تنت یک فیلم پیشاآخرالزمانی است که کانون اصلی آن را روس‌هراسی تشکیل می‌دهد. این غلو بیش از حد، تا حدودی به تبار نولان برمی‌گردد. او از پدری انگلیسی و مادری آمریکایی متولد شده و هر دوی این کشور‌ها جزء رقبا و دشمنان دیرینه روس‌ها هستند. در کنار قهرمان داستان ما زنی به نام کت و فرزندش نیل انگلیسی تبار را می بینیم که از همان ابتدای داستان با کمک نیل به قهرمان داستان، همراهی آنها آغاز می شود و این کمک و همراهی تا انتهای داستان ادامه دارد با این اینکه کت همسر ضد قهرمان است ولی اصالتش را فراموش نکرده و از ضد قهرمان متنفر است. و در آخر، چرا داستان از اپرای ملی اکراین و با کشتار مردم عادی و شکستن آلات موسیقی توسط تروریستهای روس تبار آغاز میشود همان رفتاری که وقتی نیرو های داعش انجام می دهند. یا چرا وقتی نیروهای امنیتی اکراین وارد می شوند به جای نجات جان مردم به دنبال نجات یک شخص خاص و پیدا کردن قطعه پولوتونیم هستند. یعنی در اکراین انجام ماموریت مهمتر از جان مردم است و روس ها دشمن مردم اکراین هستند. جنبه فیلم سازی: چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۲۰ بود که در ژانر اکشن با بازی ضعیف جان دیوید واشنگتن در نقش قهرمان داستان و ضعف در فیلم نامه ساخته شده است. تنت، در دوره‌ای کران شد که با سکوت نسبی و هدفمند منتقدان درباره خودش مواجه شد. این سکوت عمدتا به‌دلیل ملاحظه‌ای بود که در مورد تنها نماینده جدی سینمای غرب بر پرده سینما‌ها در دوران شیوع کرونا صورت می‌گرفت و به‌عبارتی آن‌ها نمی‌خواستند با نقد‌های منفی‌شان صدمه‌ای به این مورد حیثیتی وارد کنند. از طرفی نولان با پیچیده‌گویی و بازی با زمان و دنیاهای موازی سعی کرد فیلم خود را دارای مفاهیمی عمیق جا بزند. حالا کریستوفر نولان که در ابتدای قرن بیست‌ویک، یعنی در سال ۲۰۰۰ میلادی، با فیلم بسیار پیچیده «ممنتو» تا حد اعلی ستایش شده بود وقتی که زمان وزن‌کشی گیشه‌ای به پایان رسید، طوری که انگار بغض همه ترکیده باشد، موج انتقادات بر علیه او راه افتاد. موجی که بیشتر از نقد و حتی عیب‌جویی، چیزی که در آن به چشم می‌خورد، خشم بود. که چرا نولان با پیچیده گویی فیلم ضعیفش را خواسته دارای مفاهیم عمیق نشان دهد در مجموع برای رسیدن به اندیشه غرب ارزش دیدن را دارد و در پایان از تمام عزیزانی که در سینما اندیشه زحمت می کشند سپاسگزارم واقعا تحلیل های خوبی ارائه می شود. 🎥 | ایستگاهی برای اندیشیدن 🆔 @cinema_andisheh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
38.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 مستند "بپوش" در دانشگاه باقرالعلوم(ع) اکران می شود 🔸 مستند "بپوش" از مستندهای برگزیده پنجمین جشنواره فیلم دینی اشراق در دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم اکران و نقد و بررسی می شود. 🔹 به گزارش روابط عمومی معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی، مستند "بپوش" اثر برگزیده جایزه ویژه هیئت داوران پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی اشراق به تهیه‌کنندگی خانم فائقه سادات میرصمدی است. 🔸 این مستند به بررسی حجاب و بحران پوشش می پردازد و در باشگاه فیلم اشراق تولید شده است. 🔹 مستند بپوش روز سه شنبه 16 بهمن ماه از ساعت 15 الی 18 در سالن امام حسین(ع) دانشگاه باقرالعلوم(ع) اکران و نقد می شود و حضور فعالان و نخبگان علمی و رسانه ای در این مراسم بلامانع است. 👈لینک در خبرگزاری فارس: https://farsnews.ir/Eshraghnews/1738572564783203561 👈لینک در خبرگزاری ایکنا: https://iqna.ir/00Ht2C ◾️ انعکاس ها ادامه دارد... 💡 | اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهای فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی: 🆔 @eshragh_news
🔻اکران و تحلیل و بررسی فیلم در 🎙با حضور: 🔹 بخش محتوایی _ اندیشه ای 🔹 بخش کارگردانی 🔹 بخش فیلمنامه 🎙از سلسله نشست های اکران و تحلیل و بررسی و ایده پردازی از دیدگاه اندیشه اسلامی 🔹ژانر فیلم: علمی، تخیلی ⏰زمان: پنجشنبه ۱۸ بهمن ماه، از ساعت ۹ صبح تا ۱۴ 🏢 محل اکران: قم، خیابان شهدا(صفائیه)، نبش کوچه ۱۷، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه، سینما اشراق 🎥 | ایستگاهی برای اندیشیدن 🆔 @cinema_andisheh
نقد و بررسی فیلم « تلماسه 2» در سینما اشراق فیلم « تلماسه 2» اکران، تحلیل و مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در ششمین جلسه از سلسله نشست‌های تحلیل، بررسی و ایده پردازی تولید فیلم از دیدگاه اندیشه اسلامی، فیلم « تلماسه 2» اکران، تحلیل و مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این فیلم با مضمون علمی - تخیلی محصول کشورآمریکا درسال 2024 و به گارگردانی دنی ویلنوو است.در این نشست حجت الاسلام دکتر مسعود زائری استاد اندیشه‌ای در بخش محتوایی_اندیشه ای، محمدرضا فرزین تهیه کننده، منتقد سینما و ارزیابی تهیه وتولید در بخش فیلمنامه و دکتر سید محمدصادق مرکبی کارشناس فرهنگ و رسانه و مدیر گروه دکتری مطالعات رسانه دانشگاه صدا و سیما در بخش کارگردانی به تحلیل و بررسی این فیلم خواهند پرداخت.ششمین جلسه از سلسله نشست‌های تحلیل، بررسی و ایده پردازی تولید فیلم از دیدگاه اندیشه اسلامی پنج شنبه 18 بهمن ماه از ساعت 9 صبح الی 14 در قم، خیابان شهدا، نبش کوچه 17، معاونت فضای مجازی هنر و رسانه (سینما اشراق) برگزار خواهد شد. 🔸خبرگزاری فارس https://farsnews.ir/cinema_andisheh/1738763179903432968 🎥 | ایستگاهی برای اندیشیدن 🆔 @cinema_andisheh
👇 با عرض سلام و خسته نباشید در مورد تنت ایراد اصلی فیلم نکات پیش پا افتاده ای است که موتور حرکت داستان است اینها بیشتر شبیه بهانه است تا دلیل اتفاقات انگار کارگردان فقط میخواد فرد رو در مقابل خودش قرار بده و برای این موضوع بدترین بهانه ممکن را می‌تراشد. از دزدین نقاشی که ربطی به قهرمان بی نام قصه ندارد تا مداوای زن زخمی. حتی انگیزه سیتور هم برای نابودی دنیا چنگی به دل نمی‌زند و اصلا کسی که به خاطر بیماری ناامید باشد انگیزه ای برای تغییر و حرکت ندارد و تنها دلیلی که فیلم به ما می‌دهد دیالوگی است که به همسرش می‌گوید :اگر برای من نباشی پس اصلا نباید باشی. در حالی که فیلم می‌خواهد دغدغه خود را جهانی و آرماگدونی نشان دهد اما دیالوگ های شخصیت ها مخصوصا زن قصه مدام دور فرزندش می‌چرخد که اصلا قابل درک نیست. از جنبه های منفی دیگر فیلم می‌توان به سکانس پایانی و تغییر موسیقی برای تیم پیشران و تیم معکوس که با کات خوردن های مداوم آزار دهنده میشه اشاره کرد. از نکات قابل توجه می‌توان به آیندگانی اشاره کرد که در میان ستاره ای ناجی بشریت و در تنت قاتل آنها هستند. تنها نقطه مثبت فیلم ایده خلاقانه آن برای سفر در زمان است که با تمام فیلم‌های اینچنینی دیگر متفاوت بود و آن معکوس کردن آنتروپی است. اگر در ممنتو با جدا کردن صحنه های رنگی و سیاه و سفید می‌توانستیم به راحتی فیلم را درک کنیم اما در تنت دیگر قادر به انجام این کار نیستیم چون هرجا فرد و افراد معکوسی هستند دقیقا در یک صحنه با افراد عادی حضور دارند و پیچیدگی ماجرا را چندین برابر کرده اند و نباید توقع داشته باشید با یک بار دیدن فیلم به ماجرا پی ببرید. در کل انگار اصل داستان به اندازه کافی برای نولان ابهام ندارد که تا جایی که می‌تواند همه چیز را مبهم و مجمل می‌گذارد به گونه ای که فیلم شبیه قسمت آخر فصل اول سریال تنت است تا یک سینماییه با سر و ته. 🎥 | ایستگاهی برای اندیشیدن 🆔 @cinema_andisheh
🔰✊شعارهای جدید متناسب با ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ و نیمه شعبان + سبک 🔻برای دریافت بسته متن و سبک شعارها به آدرس زیر مراجعه نمایید 👇 https://monji.eshragh.ir/shoar این بسته را برای شعارگوهای شهرتان ارسال کنید ♾ 🔻 سکوی معرفی و نشر تولیدات فاخر فضای مجازی، به ما بپیوندید👇 @Morsalun_ir
39.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | گزارشی از اکران و تحلیل و بررسی فیلم در 🎙با حضور: 🔹 بخش محتوایی _ اندیشه ای 🔹 بخش کارگردانی 🔹 بخش فیلمنامه 🎙از سلسله نشست های اکران و تحلیل و بررسی و ایده پردازی از دیدگاه اندیشه اسلامی 🔹برگزار کننده: سازمان رسانه ای اشراق 🎥 | ایستگاهی برای اندیشیدن 🆔 @cinema_andisheh