eitaa logo
کلاس اولی ها (جهان تیغ)
55هزار دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
3.6هزار ویدیو
2هزار فایل
معلم پایه اول ۱۸ سال سابقه تدریس معلم نمونه و مولف کتابهای کمک اموزشی شاعرونویسنده شعرها و داستانهای الفبا مدرس دوره های ضمن پیج روبیکا https://rubika.ir/classavaliha_jahantigh ای دی سفارش کتاب کمک اموزشی 👇👇👇 @Jahantigh9
مشاهده در ایتا
دانلود
13.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داستان خوانی دانش اموز گلم مانلی خانم وقتی این کلیپها رو این زمان برای یه معلم میفرستن واقعا به من معلم حسی دست میده که خوشحالیش و فقط یه معلم ومادر پایه اول درک میکنه شما هم همین حس و دارید وقتی فرزند یا دانش اموز تون می تونه راحت کتاب بخونه @classavalehaa
1_6814419213.pdf
26.57M
منظم شده برای کل سال تحصیلی پایه اول
1_9882633472.pdf
1.28M
کاربرگ خوا
تکلیف فارسی دفتر مشق.pdf
26.57M
Share 'تکلیف فارسی دفتر مشق.pdf'
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوستان عزیز همکاران گرامی و والدین محترمی که قصد سفارش پیک نوروزی را دارند چون اداره پست در روزهای اخر سال شلوغ میشود وامکان دارد که سفارش هابعد سال ارسال شود فقط تا ۲۵ اسفند سفارش قبول میکنیم لطفا جهت سفارش عجله کنید که به ترافیک پستی بر نخورید ای دی زیر پیام دهید @Jahantigh9 کانال ما👇👇👇 @classavalehaa
🔖نشانه های 2 کتاب فارسی اول ابتدایی 📌این بخش از کتاب بخوانیم متفاوت از بخش 1 و 2 یعنی نگاره ها و نشانه های 1 می باشد و بالطبع آن، روش تدریس آن نیز متفاوت از دو بخش قبلی خواهد بود. 📌نشانه های 2 شامل 10 نشانه ( تشدید- صاد- ث- عین- ح- ضاد- طا- غین- ظا- ذال) بوده که اصطلاحا به آن ها نشانه های عربی گفته می شود. 📌در این بخش حروفی آموزش داده می شود که دانش آموزان صدای آن را با نشانه های دیگر قبلا یاد گرفته اند و در واقع حروفی هستند که در مقابل صوت واحد قرار دارند (ث=س=ص. ت=ط. ح=ه. ذ=ز=ض=ظ. غ=ق. ع=ء) به همین جهت دانش آموزان در نوشتن شکل این اصوات مشکلات فراوانی دارند و اغلب غلط های املایی هم به خاطر وجود چند نشانه در مقابل صوت واحد است. @classavalehaa
🔖نشانه های 2 کتاب فارسی اول ابتدایی 📌روش تدریس نشانه های 2 روش اکتشافی است که در این روش خود دانش آموزان از طریق جستجو و آزمایش و خطا، مفهوم مورد نظر را کشف نموده و نشانه ی جدید را نام گذاری می نمایند. 📌در روانشناسی یادگیری از این روش لذت بخش ترین و پایدارترین نوع یاد گیری نام برده شده است. 📌در نشانه های 2 نشانه ی جدید به علت استفاده از روش اکتشافی به رنگ قرمز نوشته نشده است. @classavalehaa
🔖نشانه های 2 کتاب فارسی اول ابتدایی 📌روش تدریس نشانه های 2 برای دانش آموزان بسیار جذاب می باشد. در دروس اول و دوم ممکن است به خاطر تفاوت در روش تدریس با بخش های قبلی دانش آموزان کمی سر در گم شوند ولی بلافاصله بر موضوع مسلط شده به طوری که در آینده دروس تدریس نشده به خاطر علاقه به کشف نشانه های بیشتر توسط دانش آموزان مطالعه خواهد شد. 📌در نشانه های 2 جدول مدادی وجود ندارد و ادامه ی نشانه های جدید را معلم در جدول کلاس خواهد نوشت. 📌از نشانه های 2 به بعد معلم می تواند از متن کتاب بخوانیم املا بگوید و محدودیتی ندارد. @classavalehaa
🔖روش تدریس نشانه های 2 کتاب فارسی اول ابتدایی 📌روان خوانی از نشا نه های 2 گسترش می یابد. 📌از تلفظ نشانه های 2 به صورت مخرج های عربی باید جدا خودداری شود. 📌در آخرین بخش نشانه 2 درس آزاد وجود دارد. طراحی درس آزاد بر عهده ی دانش آموزان و به کمک معلم صورت می گیرد و دانش آموزان بر اساس علایق وملاحظات فرهنگ بومی و ضرورت هایی که احیانا در دروس دیگر دیده نشده یا معلم خود احساس نیاز بکند طراحی می شود. 📌تصویر هر درس بر خلاف دروس قبل بعد از متن می آید و به دانش آموزان در فهم بیشتر مطالب کمک می کند. تصاویر در درجه ی دوم اهمیت قرار دارد. 📌در کنار آموزش نشانه های 2 بهتر است اسم الفبایی(مثلا صاد-سین-ث) هر نشانه و نشانه های هم صدای آن نیز آموزش داده شود تا دانش آموزان برای یادگیری جدول الفبا آماده شوند. @classavalehaa
در نشانه های 2 نشانه ی جدید به علت استفاده از روش اکتشافی به رنگ قرمز نوشته نشده است . - روش تدریس نشانه های 2 برای دانش آموزان بسیار جذاب می باشد در دروس اول و دوم ممکن است به خاطر تفاوت در روش تدریس با بخش های قبلی دانش آموزان کمی سر در گم شوند ولی بلافاصله بر موضوع مسلط شده بطوری که در آینده دروس تدریس نشده به خاطر علاقه به کشف نشانه های بیشتر توسط دانش آموزان مطالعه خواهد شد . - در نشانه های 2 جدول مدادی وجود ندارد وادامه ی نشانه های جدید را معلم در جدول کلاس خواهد نوشت . - از نشانه های 2 به بعد معلم می تواند از متن کتاب بخوانیم املا بگوید ومحدودیتی ندارد. - روان خوانی از نشا نه های 2 گسترش می یابد - - در آخرین بخش نشانه 2 در س آزاد وجود دارد. طراحی درس آزاد بر عهده ی دانش آموزان وبه کمک معلم صورت می گیرد و دانش آموزان بر اساس ذئق و علایق وملاحضات فرهنگ بومی و ضرورت هایی که احیانا در دروس دیگر دیده نشده یا معلم خود احساس نیاز بکند طراحی می شود. - تصویر درس بر خلاف دروس قبل بعد از متن می آید وبه دانش آموزان در فهم بیشتر مطالب کمک می کند .تصاویر در درجه ی دوم اهمیت قرار دارد. @classavalehaa
تدریس درس صدای موج نشانه ص @classavalehaa