eitaa logo
دفتر تمرین (سعیدتوتونکار)
144 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.1هزار ویدیو
24 فایل
همه نیازمند آنیم که ناطق شدن را تمرین کنیم و گرنه در همان بخش اول باقی می‌مانیم. ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Saeedtotonkar
مشاهده در ایتا
دانلود
نخودی‌ها... بهترین راه تماشاچی بودن است. خوب پولش را می‌دهیم تا رقابت خودی‌ها و ناخودی‌ها را تماشا کنیم. نخودی‌ها همین وسط، مسط‌ها زندگی می‌کنند. جذابیت شهرآورد آنها را ارضاء می‌کند. ضد امر به معروف‌ها، ضد مردمند. آنها حق رأی را می‌خرند و یک جا در جایگاه تماشاچی‌ها به مردم می‌دهند. امر به معروف حق حکمرانی غیر قابل واگذاری است. نمی‌توانی مردم را به نام مردم‌سالاری حذف کنی و برای یک اقلیت مطلق سرمایه افسانه‌ای قدرت و ثروت و شهرت و شهوت تدارک ببینی. دشمنان نهی از منکر مردم را ضعیف، بی‌انگیزه، غافل و نادان می‌‌خواهند. اگر اکثریت مطلق شخصیت حکمرانی خود را در نظام امر به معروف پیدا کنند، هیچ کس نمی‌تواند امکانات احتکار کند و رانت توزیع کند و فخر بفروشد و بالاتر برود. اینکه مردم تماشاچی بشوند و از آن لذت ببرند یک کار تبلیغاتی بزرگ است، برای حذف مردم. برای اینکه خیالت راحت باشد کسی کارت ندارد. برای این کار همه چیز باید بازی به نظر برسد. در طی بازی تو تماشاچی را هر جا که دلت بخواهد می‌بری. او مقاومت نخواهد کرد. مقاومت زمانی است که بداند همه چیز جدی است و پول بلیط تو در واقع فرصت حیات توست. نه بودجه تفریح آخر هفته. گرفتار شهرآوردهای ضدمردمی نشویم... چه بسبار نخودی که ندانسته بلیط گودی قتلگاه خرید...
قرار بود تن را بپوشد و روح را بگسترد، تن را رها کرد و جان را به سلیب کشید.. سعه وجودی چه می‌فهمد که با او از رهایی سخن بگویی. خیابان پر است از سلول‌های انفرادی نمور و تاریک و سرد و متعفن نرم و سخت...
از خودم بدم آمد... فقط نگاهش کردم. جهان نیم‌خورده رها شده را کنار خیابان... این بود رهایی... سیب این آیه بهشت، انگار به انتقام شیطان دچار شده بود. نمی‌دانم کدام دندان وحشی آن را دریده بود و پرت کرده بود تا در خیابان بماند و بگندد و بپوسد یا زیر پای شهر و شهروند له شود و بفرستید... من خود را شریک این گناه می‌دانم... این رهایی نیست، رمیدن است... این برازندگی نیست، اسراف است... این بخشندگی نیست، نابود کردن است... چه آهی می‌کشد آن درخت وقتی بداند فرزند دلبندش، دسترنج باغ و باغبان اینچنین به قهر شهر دچار شده و از یاد رفته... حتما ما را نفرین خواهد کرد...
رضا قلدر نه سوادش را داشت و نه ابزارش را وگرنه، خود را اینطور مفتضح نمی‌کرد. استبداد هم راه دارد. باید با پنبه سر برید. مثل همین اصلاحطلب‌ها... ببین چه اسم قشنگی دارند! چه حرف‌های خوبی می‌زنند! پنج ابزار تشویق و تحقیر و تلقین و تهدید و تحریف را به رسانه بده. می‌تواند کوه‌ها را جابجا کند؛ اگر بلد باشی چطور استفاده کنی... اگر این چیزهایی را که منافقین بلدند می‌دانست و عرضه‌اش را داشت، همان روز به عنوان پدر مهربان ایران همه را لخت می‌کرد. نیاز به چوب و چماق نبود. دم به دم هم از حرص و جوش زیادی، دود منقل و بافور باد هوا نمی‌شد تا مجبور شود دوباره چاق کند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رسانه یا شبکه تروریستی؟ رویای شوم اینترنشنال برای ایجاد جنگ خیابانی در ایران! 🔹‌ ️شبکه تروریستی اینترنشنال: گروه‌های کرد و بلوچ در حال آموزش برای راه‌اندازی جنگ میدانی (و خیابانی) در ایران هستند که باید به آن‌ها کمک کرد، باید رویکردمان را تغییر دهیم!! |صدای ایران 🇮🇷 VOI| 🏴  @VOINEWS|@VOINEWS
تخم مرغ دزد اگر بازنگردد لاجرم شتردزد می‌شود و تن فروش، وطن فروش...
https://virasty.com/Mahdijamshidi ،،،،،،،، ۱. نباید «حذف پلیس از خیابان» را قانونی کرد و تقدیر حجاب را به تدبیر دوربین سپرد؛ آن به نام هوشمندسازی. ۲. باید ضعف‌های فراجا در مواجهه با کشف حجاب را از طریق ایجاد «پلیس تخصصی» برطرف کرد، نه جایگزینی آن با «دوربین». ۳. طرح حکیمانه، «عملیات ترکیبی» است؛ باید از چند جبهه‌ی موازی و هم‌افزا تاخت. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
معتقدم به رسوب سیره حاکمان و منطق حکومت در سبک زندگی آحاد ملت؛ اما مقوله حکمرانی را منحصر در مرزهای جغرافیایی نمی‌بینم... اتفاق، فراتر از اینهاست...
انسان مدرن آن اخراجی هبوط یافته است که ناچار است وطنش را از دیوارهای بیرونی بشناسد و با خاطرات گنگ خواب‌مانندش خوش باشد و زندگی کند... او را به داخل حصن امن ولایت راهی نیست... او در بستر عذاب شکوه انسانی‌اش را توصیف می‌کند...
هدایت شده از ن‌ر
ضرب و شتم ناهی‌ازمنکر باعث می‌شود: ۱. دیگر ناهیان قبل از اقدام، بیشتر فکر کنند؛ بیشتر تردید کنند. ۲. صورتی‌ها بگویند «وقتی کار به کتک‌کاری می‌کشد چه فایده؟» ۳. مردم گمان کنند قدرت میدانی مجرمین (بی‌حجاب‌ها) نسبت به قبل بیشتر شده؛ و اراده مجرمین قوی‌تر از قبل است. ۴. جامعه به این نتیجه‌ برسد که «قضیه فراتر از حجاب است؛ هرکس در هر زمینه‌ای کاری به کار دیگری داشته باشد احتمال آسیب‌های جسمیِ غیرقابل جبران وجود دارد.» ۵‌. قانون‌شکنانِ دیگر به این نکته پی ببرند که اگر کارهای خود را به بی‌حجاب‌ها بسپارند؛ مردم با احتمال بیشتری کنار می‌ایستند چون بی‌حجاب نشان داده جرأت دارد بصورت فیزیکی از بی‌قانونی دفاع کند؛ پلیس هم وقتی با بی‌حجاب طرف باشد با احتمال زیاد صرفا «عکاس صحنه» خواهد بود. ۶. بسته بودن دست مردم برای دفاع از امنیت اخلاقی‌شان روشن شود؛ همه حس کنند کاری برای تربیت دینی نسل‌های بعد نمی‌شود کرد چون «عامل تحریک جنسی» از این پس «مسلح به سلاح ضرب و شتم» است؛ اسلحه‌ای که مردم از آن بی‌بهره‌اند. ۷. انواع و اقسام مجرمانِ دیگر حس کنند «راه تضمینی بقا» مسلح شدن به «توان و جسارت ضرب و شتم» است. ۸. معلوم شود «استفاده از زور» دیگر منحصراً در اختیار حکومت نیست؛ منحصراً در اختیار «حکومت و بی‌حجاب‌ها» است! ۹. مشخص شود «هراس از برخورد قاطع قانونی» مطلقا در نصاب سابق نیست و افراد، اساسا «خیلی کمتر از قبل» به قانون فکر می‌کنند. ۱۰. کتک‌خورده‌ها پی ببرند «وجود حکومت اسلامی» به قدر سابق اثر ندارد؛ و چه بسا از این پس برای دفاع از «امنیت اخلاقی» ناچار به «ایثار جسمی» باشند؛ ایثاری که هیچ نیروی حکومتی مجاز به آن نیست! با این همه منافع؛ شما اگر جای کودتاچیان فرهنگی بودید فتیلهٔ «کتک زدن ناهی» را پایین می‌کشیدید؟! اگر نوش‌داروهای «شلاق»، «زندان‌ طولانی‌» و «اعدام مفسدفی‌الارض» به میدان نیایند؛ نه‌فقط باید منتظر بالارفتن سطح خشونت علیه ناهیان بود؛ بلکه مرکزیت کودتای فرهنگی بزودی پروژه «حملهٔ بی‌دلیل به مذهبی‌ها» را کلید خواهد زد؛ حمله به گروهی که حتی امرونهی هم نکرده‌اند. «دفاع از بی‌حجابی» راهی مطمئن‌تر از «حمله به ظواهر مذهبی» ندارد. ✍ محمدحسین امینی 🔎 🕯کانال نشاط رهایی https://eitaa.com/neshaterahaei
🔷 شهید آوینی: «آنچه در مجموع از آیاتِ قرآن برمى ‏آید این است كه اكثریت به مثابه معیار حقّ، بطور كلّى متناقض با نظر قرآن در مورد اكثریت است و هیچ راهى براى جمع این دو نظر وجود ندارد. 🔹قرآن مجید با تعبیراتى بسیار عجیب و حتّى در اكثر موارد بسیار شدیداللّحن، نه تنها رأى اكثریت را معیار مطلق حقّ نمى‏ داند، بلكه برخلاف آن، رأى اكثریت را غالباً باطل مى ‏شمارد.» 🔸منبع: کتاب «حکومت فرزانگان» 👇 @ravayatefathavini
دفتر تمرین (سعیدتوتونکار)
🔷 شهید آوینی: «آنچه در مجموع از آیاتِ قرآن برمى ‏آید این است كه اكثریت به مثابه معیار حقّ، بطور كلّى
با این توضیح که دایره‌ای که می‌کشی و بررسی می‌کنی مهم است چه باشد... در دایره هدی للناس قابل تطبیق‌تر است...
دفتر تمرین (سعیدتوتونکار)
معتقدم به رسوب سیره حاکمان و منطق حکومت در سبک زندگی آحاد ملت؛ اما مقوله حکمرانی را منحصر در مرزهای
در جهانی که مردم به واسطه رسانه‌های تعاملی در فضای داده‌های کلان زندگی می‌کنند، سخن گفتن از حکومت محلی آسان نیست. نه افراد، انسان‌های قدیم هستند و نه جوامع مانند گذشته معنی می‌شوند. حکمرانی نرم بر ابزارهای سخت چیره شده و مردم هر یک می‌توانند با جهان در ارتباط باشند. به تدریج سمت و سوی شخصیت‌های محلی، جنبه بین المللی پیدا می‌کند. اتفاقات کوچک بازتاب عمده دارند و عجیب‌تر اینکه اتفاقات با اندازه‌های واقعی به جهان رسانه راه نمی‌یابند. گاه لبخند یک ماهی میلیون‌ها بار دیده می‌شود، اما مرگ میلیون‌ها انسان در خاطره رسانه یک ماه هم دوام نمی‌آورد. حکمرانی امروز محصور و منحصر در ساختارهای فیزیکی درون کشوری نیست. معنای گسترده‌ای پیدا کرده است. همه فرصت حکمرانی مؤثر دارند، با کمترین امکانات... حال در چنین جو معجون‌واره‌ای انسان‌ها متأثر از حاکمان هستند. حاکمان کدامند؟! حکومت‌ها چگونه‌اند؟! منطق حکمرانی در این موقعیت چیست؟! مگر می‌توان گفت الناس علی دین ملوکهم یعنی مردم آمریکا به دین ترامپ هستند و یا حتی به دین دولت آمریکا و یا مردم فرانسه به دین دولت فرانسه یا مردم عراق به دین دولت عراق یا.... این را هم گفته‌اند که من اصغی إلی رجل فقد عبده... رسانه مسیر حکمرانی را دگرگون کرده است. گاهی یک روستایی با یک برنامه تعاملی ساده بر عده‌ای حکمرانی می‌کند که هیچ گاه آنان را ندیده و نشنیده است.
هدایت شده از ن‌ر
بسیاری از مذهبی‌ها قربان دنیا رفته‌اند؛ و الدین لعق علی السنتهم... چندتا مذهبی مُرد از اسف لگد خوردن همسر شهید بخاطر نهی از منکر؟ بلایا سراغ ما نخواهند آمد... بلا مال زنده‌هاست! گورستان عذاب ندارد! ✍ محمدحسین امینی 🔎 🕯کانال نشاط رهایی https://eitaa.com/neshaterahaei
دوست دارم شهید شوم نه به خاطر بهشت و ثوابش؛ بلکه به خاطر تنم و تمام آن نعمت‌ها و رحمت‌های بزرگی که به من رسید و در من متوقف و ناامید شد. دوست دارم شهید شوم تا آنها به مقصد خویش در من که آسمان است و جاودانگی برسند و از دین آنان رها شوم... بماند آنچه بین من و خدا و پیامبر و اهل بیت است... قابل جبران که نیست. آنها هم نیاز ندارند. آنها که حقی به گردنم دارند، نمی‌دانم ببخشند یا نه. من اگر حقی دارم به حقی که خدای بندگان به من دارد، بخشیدم. امیدوارم گره از پیچیدگی‌های حق الناس باز شود...
🔻حجاب و حاکمیت؛ گزینه‌ی معقول 🖊 مهدی جمشیدی ۱. جریان اغتشاش در طول یک سال گذشته، دچار «ریزش» و «افول» شده و نه‌فقط از لحظۀ انفجاری عبور کرده، بلکه بخش مهمی از داشته‌ها و اندوخته‌هایش را نیز از دست داده است. این جریان، سیر صعودی و تقویت‌شونده نداشته است، بلکه آنچنان تثبیت هم نشده است. نوعی زیست «معلق» و همراه با «تظاهر به جاافتادگی» داشته است. در واقع، همواره چشم به حاکمیت داشته که نسبت به او چه سیاستی را در پیش می‌گیرد. ما با یک جریان ضعیف‌شده و مردّد روبرو هستیم که بخش عمدۀ آن در مرحلۀ تصمیم نهایی نیست و رفتارهایش به‌شدت «واکنشی» و «بازتابی» است. پس ما با یک روند قوی و اجتماعی‌شده مواجه نیستیم. ۲. متأسفانه حاکمیت نیز در اثر تردید و تزلزل، هم دچار وقت‌کشی و فرصت‌سوزی شد و هم «پیام ضعف» ارسال کرد. آنچه جریان اغتشاش را پیش برد، این بود که از اندرونی نظام، زمزمۀ عقب‌نشینی و انفعال شنیده شد. چنانچه گفتارها و سیاست‌ها، رنگ قاطعیت داشت، وضع به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. البته اکنون نیز دیر نشده است. می‌توان با قاطعیت گفت که همه‌چیز به یک متغیّر اصلی وابسته است و آن «بازیابی اقتدار حاکمیت». حاکمیت باید به جریان اغتشاش نشان بدهد که مقتدر و سرپا و جدی و مصمم است و هیچ‌گونه مماشات و سستی‌ای در میان نیست. اگر این احساس در جامعه ایجاد و القا شود، نیاز بسیار اندکی به کاربست «قدرت» خواهد بود. هر اندازه از اقتدار (هیبت) کاسته شود، حاجت به قدرت (حمله)، فزونی خواهد گرفت. ۳. خوشبختانه «ظهورات برهنگی» در این مدت، موجب روشنگریِ طبیعی در مردم نسبت به ماهیت جریان اغتشاش شده است. بخشی از مردم که گمان می‌کردند مسأله، فقط کشف حجاب است یا واکنش لجوجانه به مرگ مهسا امینی، اینک دریافته‌اند که با «زنجیره‌ای از ولنگاری» در پوشش و رفتار روبرو هستند و جریان اغتشاش در حال سوق‌دادن جامعه به سوی فساد اخلاقی است. این امر، مرزبندی گذشتۀ مردم با جریان اغتشاش را بیشتر کرده است. جریان اغتشاش نیز می‌داند که نمی‌تواند با تکیه بر شعار «نه به حجاب اجباری»، مردم را با خود همراه کند و نیاز به نیروها و انگیزه‌های دیگری دارد. ۴. افزون بر تضعیف‌شدن اقتدار حاکمیت در این مدت، یک عنصر بسیار مهم و تعیین‌کنندۀ دیگر نیز وجود دارد و که چالش‌ساز است و آن «وضع معیشتی مردم» است. «نه به حجاب اجباری»، اجماع‌ساز نبود و نتوانست بیش از دویست هزار نفر را به خیابان‌ها سوق بدهد، اما «نه به فقر» چنین ظرفیتی دارد و اگر جریان اغتشاش، زیرک باشد از این «زمینۀ پیشبرنده» بهره خواهد گرفت و خلاء‎‌‌هایش را در زمینۀ فرهنگ و سبک زندگی، با تکیه بر اقتصاد جبران خواهد کرد. اکنون اقتصاد، به «چشم اسفندیارِ نظام» تبدیل شده است و بزرگ‌ترین تهدید از این ناحیه است. زندگی معیشتیِ روزمره، «زبان نظام» را در همۀ عرصه‌ها دچار لکنت و کُندی کرده است و چون وضع معیشتی در سالیان اخیر، روند نزولی داشته و تورم به اوج رسیده، باید نگران واکنش اجتماعی بود. آنچه که در ماه‌های آینده می‌تواند بسیج اجتماعی ایجاد کند، حادثه‌ای همچون مرگ مهسا امینی نیست، بلکه این‌چنین حادثه‌ای می‌تواند فقط «نقطۀ آغاز» برای حضور دوبارۀ جریان اغتشاش و آن‌گاه همراهی بخشی از مردم با آنها باشد. در واقع، «دو انگیزۀ متفاوت» در کنار یکدیگر می‌نشینند و یک شبه‌جنبش اجتماعی را صورت‌بندی می‌کنند. سیاست حداقلی در این باره، بازگرداندن ثبات به معیشت مردم و سیاست متوسط، گشایش‌های اقتصادیِ موردی است. ۵. یکی از ظرفیت‌های پیشبرنده برای جریان اغتشاش، «درگیری‌های خیابانی میان مردم دربارۀ حجاب» است. این خُرده‌واقعیت‌ها، معطوف به مناسبات حاکمیت با مردم (همانند سال گذشته) نیستند، بلکه در لایۀ مناسبات درونیِ خود مردم قرار دارند و عمق اجتماعی یافته‌اند. صورت مسأله نیز این نیست که جامعه، دوقطبی و دوپاره شده است، بلکه این است که در شریط «فقدان حکمرانی» نسبت به حجاب قرار داریم و متدینان در عین مطالبۀ اِعمال قانون و مداخله از سوی حاکمیت، کنش‌های آتش‌به‌اختیار نیز دارند. این شرایط، فتنه‌خیز است؛ چون به «نزاع‌های مهارنشده» و «مواجهات توده‌ای» منجر می‌شود. «خیابان» از «حاکمیت»، تهی شده و متدینان احساس می‌کنند که نظام، آنها را رها کرده است. جریان اغتشاش نیز بی‌پروا، تعدی و تعرض می‌کند. عموم مردم نیز یا تماشاگر این معرکه‌ها هستند و یا به دلیل تنگناهای معیشتیِ خویش، ثبات اجتماعی را ترجیح می‌دهند. کم‌هزینه‌ترین راهکار، حضور واقعی و جدّی حاکمیت در این میدان است. https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فساد در سیستم هست ولی سیستم فاسد نیست.. باید چیکار کرد؟ استاد رحیم‌پورازغدی جواب میده..
هدایت شده از تخریب‌ چی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مشکل داری؟ گرفتاری؟ نیا اربعین! ⭕️ روایت جالب از شب عاشورا 🔰 💬 جهت ارسال کامنت(نظر) روی لینک زیر بزنید 🔗 https://www.noteservis.ir/?p=943    🌏 👇 🆔 @takhribchi110
⭕️ عامل ایجاد امنیت در دنیا 🔹 برای یک کشور، یک امر ضروری است؛ مهرورزی انسانها با یکدیگر، انصاف انسانها نسبت به یکدیگر، رعایت حال انسانهای دیگر در برنامه‌ریزی زندگی انسان، رحم و مروت بین افراد بشر، چیزهایی است که زندگی بشر را آرامش می‌بخشد. اگر ملاحظه میکنیم که دنیا امروز بیش از گذشته در آتش ناامنیها میسوزد - ناامنی، امروز بزرگترین بلای بشر یا لااقل یکی از بزرگترین بلایای بشری است؛ انسانها در درون خانواده‌شان امنیت ندارند؛ در محیط زندگی اجتماعی امنیت ندارند؛ در میان کشور و میهن خودشان امنیت ندارند - این ناامنی ناشی از سوء سیاستها، ناشی از قدرت‌طلبیها، ناشی از بی‌اخلاقیها، ناشی از دوری انسانها از است. و اسلام ما را به تزکیه دعوت میکند و این یک قلم بسیار عمده از است. «یتلوا علیکم ایاتنا و یزکیکم و یعلّمکم الکتاب و الحکمة»؛ آیات الهی را تلاوت میکند و آنها را تزکیه میکند؛ آنها را تعلیم میدهد. بیانات مقام معظم رهبری ۸۶/۰۵/۲۰ منبع: وبسایت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری @tabyinchannel
هدایت شده از ✨عاشقان اللّه✨
21.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💫 📌 تذکر مهم دربارۀ رابطۀ اربعین و امام زمان(ع) 🔻متأسفانه خیلی از هیئتی‌ها و انقلابی‌ها هنوز اهمیت اربعین را اساساً درک نکردند! 🔻و خیلی از اربعینی‌ها، هنوز اهمیت یاد امام زمان(ع) در اربعین را درک نکرده اند. ╰➤@loving_god1
هدایت شده از محمد جوانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️چهره‌ی واقعی یک را ببینید! 📍اصرار به چادرکشی از سر مادر خود! ✍اولا هیچ‌وقت به او فحش مادر ندهید و او را حرامزاده خطاب نکنید؛ چراکه حتما مادر او زنی پاکدامن و عفیف است که حتی باوجود زامبی شدن پسرش و تهدید ازسوی او، مقاومت کرده و حاضر نشده دست از چادرش بردارد! ثانیا این کلیپ را به تمام زنان و دختران پاک ایران‌زمین نشان دهید تا ازیک‌سو بدانند چقدر حجاب‌شان دشمن‌سوز است، از سوی دیگر با چشم خود ببینند که لیدرهای جنبش شیطانی چه خبیث‌هایی هستند؛ نمونه‌اش همین پست‌تر از حیوانی که بارها مادرش را به باد کتک گرفته و زنش را حبس خانگی می‌کند! 🖋محمد جوانی 🧠⚔علوم و جنگ شناختی|جوانی @Cwarfare
دفتر تمرین (سعیدتوتونکار)
♨️چهره‌ی واقعی یک #زامبی را ببینید! 📍اصرار #امید_نادان به چادرکشی از سر مادر خود! ✍اولا هیچ‌وقت به
اینها برای خانواده خودشون هم خطرناکند، چه رسد به جامعه. وحشی‌تر از هر قومی، داعش‌تر از داعش. اصل جنسند. آنوقت برخی جریانات سیاسی لبریز از نفاق زمینه‌چینی حضور اجتماعی اینان را تسهیل و طراحی می‌کنند
سازوکار برچسب‌های خودبراندازی و خالص‌سازی | خبرگزاری فارس ملت خودباور و خودساخته ایران، زخم‌ها و شکستگی‌هایش را از درون ترمیم و بازسازی می‌کند و نیازمند چینی‌بندزن نیست. اصلاحات بحران‌زیست است. باید برای اینکه بازار کاری داشته باشد تولید شکست کند. این همان چیزی است که یک مدعی اصلاح را به یک مفسد تبدیل می‌کند و فعالیت او را به فضای ضدیت با منافع ملی می‌کشاند. ادامه...👇 https://b2n.ir/f03508
🚨جزئیات هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم کرمانشاهی به گزارش خبرنگار مهر، هتک حرمت به همسر و فرزندان یکی از شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه در روزهای گذشته موجب جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات مردم مؤمن و متدین کرمانشاه شد. عصر جمعه گذشته همسر شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی در حالی که با روی گشاده نسبت به کشف حجاب در محوطه عمومی یک شهرک مسکونی اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کند، از سوی طرف مقابل و مادر وی مورد حمله قرار گرفته و هتک حرمت می‌شود، هتاکان پس از مراجعه به درب منزل شهید در همان مجتمع مسکونی و ایجاد سر و صدا وارد منزل شهید شده و دختر و همسر شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی را مورد جسارت و هتک حرمت قرار می‌دهند. این اتفاق تلخ با حضور پلیس در محوطه نیز ادامه می‌یابد و هتاکان بار دیگر ضمن حمله به همسر و فرزند شهید علیخانی آنها را در حضور مأمورین انتظامی مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند، این مساله در فضای مجازی منتشر و موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف مردم مؤمن و متدین استان کرمانشاه شد، به طوری که اقشار مختلف مردم انقلابی خواستار برخورد قاطع و سریع دستگاه قضائی با عاملان هتک حرمت این همسر و فرزندان شهید شده و پایان مماشات با هنجارشکنان را خواستار شدند. روایت همسر شهید از هتک حرمت همسر شهید مدافع حرم حاج حسین علیخانی از شهدای شاخص مدافع حرم کشور پیرامون این هنجارشکنی به خبرنگار مهر می‌گوید: بنده همسر شهید مدافع حرم حاج محمد حسین علیخانی هستم. در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه سال جاری ساعت ۵ عصر برای خرید از منزل خارج شدم پسرم کرمانشاه نبود و۲ دخترم در منزل به سر می‌بردند بعد از خرید ساعت ۶ عصر داخل مجتمع مسکونی محل سکونتم شدم که به منزل برگردم؛ در محوطه عمومی مجتمع موردی که کشف حجاب کرده بود را دیدم از آنجا که وظیفه شرعی خود می‌دانستم تذکر دادم اما دختری که کشف حجاب کرده بود به مادرش گزارش تذکر من را داد و دختر و مادر همراه زنی دیگر دنبال من راه افتادند و مدام داد می‌زدند که اگر جرأت داری بایست؛ من گام‌هایم را تند کردم که آن‌ها به من نرسند که مبادا چادر را از سرم بکشند و سریع وارد بلوک شدم. آنها دختر بچه‌ای را به دنبال من فرستاده بودند تا واحد ما را یاد بگیرد، دختر بچه دید من داخل واحد شدم و به آنها گفت. آنها به درب منزل ما رسیدند با فحاشی و هتاکی با ضربه‌های ممتد و متعدد به درب می‌کوبیدند و فریاد می‌زدند که درب را باز کنید وگرنه درب را می‌شکنیم و داخل می‌آییم. من به آنها از پشت درب گفتم که اگر نروید به ۱۱۰ زنگ می‌زنم؛ آنها با تمسخر و فحاشی گفتند ما را از پلیس می‌ترسانی زنگ بزن و بگو بیایند؛ من به پلیس زنگ زدم و آدرس را دادم و آنها گفتند که یک تیم را خواهند فرستاد. من به دختر کوچکم که خیلی ترسیده بود و گریه می‌کرد گفتم شما داخل اتاق برو و بیرون نیا به دختر بزرگم گفتم دخترم مانتو و روسری با چادرت را بپوش و بعد موبایل خودم را به او دادم و گفتم من در را باز می‌کنم شما از این ۲ خانم فیلم بگیر که اگر پلیس آمد مدرکی داشته باشیم و بتوانیم از خودمان دفاع کنیم. تا دخترم آماده شد این خانم‌ها مدام به در می‌کوبیدند و فحاشی می‌کردند؛ درب را در حالی که دخترم در حال فیلمبرداری بود باز کردم تا در را باز کردم به من حمله ور شدند یک دفعه متوجه دخترم شدند که در حال فیلمبرداری است و به او حمله کردند روسری و چادرش را از سرش کشیدند محکم به سر و صورتش می‌زدند و با پیچاندن دستش گوشی را از او گرفتند و با انداختن گوشی؛ گوشی خاموش شد و دیگر روشن نشد. من برای نجات دخترم از دست آنها به سمتش رفتم که یک دفعه با حمله آنها به سر و صورت و بازویم مواجه شدم با مشت محکم به بازو و صورتم کوبیدند دختر کوچکم بی‌تاب شده بود و مدام گریه می‌کرد و داد میزد. من و دخترم به زور آنها را بیرون کردیم و در را روی آنها بستیم آنها همچنان در راهرو و محوطه مجتمع حرف‌های زشت و رکیک به ما می‌زدند من گفتم ما به پلیس زنگ زدیم الان می‌آیند آنها داد زدند که بگو بیایند ما روبروی بلوک ۱۳ منتظر پلیس هستیم. مدتی طول کشید تا پلیس آمد؛ من از منزل خارج شدم و دخترانم در منزل ماندند؛ نزد پلیس رفتم و شرح ماجرا دادم اما این ۲ زن همچنان پیش پلیس فحاشی می‌کردند آنها چادر و حجاب مرا مسخره می‌کردند و حرف‌های زشت و نامربوط به من می‌زدند وعده‌ای که دور ما جمع شده بودند به من می‌خندیدند؛ بعد از چند دقیقه دختر بزرگم آمد و از آنها پیش پلیس شکایت کرد که ناگهان یکی از آنها دست دخترم را پیچاند و محکم هولش داد من آمدم که اجازه ندهم که دخترم را دوباره بزند یک دفعه جلوی چشم پلیس محکم توی گوشم زد. پلیس گزارشی از ماجرا تهیه کرد چون خودش نظاره‌گر فحاشی و کتک خوردن من و دخترم بود آن دو خانم را با خود به کلانتری بردند 🔥 @Moohem
گرگ‌ها اهلی نمی‌شوند! ✍ جعفرعلیان‌نژادی 🔸آیا می‌توان گرگ‌ها را هم اهلی کرد؟ پاسخ ساده است. نمی‌شود گرگ‌ها را اهلی کرد. اما برخی بدشان نمی‌آید شانس خود را امتحان کنند.‌ گمان می‌کنند، می‌شود آنها را تعلیم داد. فکر می‌کنند، مسأله فقط آن‌ است که به گرگ‌ها نباید گرسنگی داد. هم باید خوراک داد هم طعمه. خوراک برای پرکردن شکم، طعمه برای اطفای درندگی. 🔸اما گرگ‌ها‌ از دریدن سیر نمی‌شوند، آنقدر طعمه‌ها را می‌درند تا تمام شود. به ساز گرگ‌ها نباید رقصید. گرگ‌ها اهلی نمی‌شوند. گرگ‌ها را باید رهانید. گرگ‌ها توبه نمی‌کنند. اگر توبه به معنای بازگشت باشد، گرگ‌ها فقط برای دریدن بازمی‌گردند. گرگ‌ها غریزه دریدن دارند. رفتارشان اصلاح نمی‌شود.‌ با گرگ‌ها نمی‌شود مشق اصلاحات کرد.‌ 🔸گرگ‌ها زوزه می‌کشند، از بلندترین بلندی‌ها، از دورترین دوردست‌ها. گمان می‌کنند می‌توانند به هلال ماه چنگ بزنند، چون نمی‌توانند، زوزه می‌کشند. می‌خواهند صدایشان را برسانند. صدای گرگ‌ها بلند شده است. غریزه‌ به سمت طعمه هدایتشان می‌کند، اما طعمه به چنگشان نمی‌آید. صدای گرگ‌ها بلندتر شده است. گرگ گرسنه خطرناک‌تر است و غریزه‌اش قوی‌تر. 🔸گرگ گرسنه خشن‌تر می‌شود، میل به دریدن در او شدیدتر می‌شود، به هر دری می‌زند، اما این تقلا ضعیف‌ترش می‌کند. با اینکه خشم و صدایش بالاتر می‌رود، اما زورش کمتر می‌شود. صدای گرگ‌ها شدیدتر شده است اما تله‌ها بهتر کار می‌کنند. مسأله گرگ‌ها دیگر طعمه نیست، تله‌ها امانشان‌ را بریده.‌ گرگ‌های گرسنه نمی‌خواهند به تله بیفتند، اما تله‌ها از آنها قوی‌تر است. گرگ‌ها فهمیده‌اند برای رسیدن به طعمه، اول باید تله‌ها را بدرند. «گرگ‌ها اهلی نمی‌شوند، تله‌ها را کم نکنید، گرگ‌‌ها اصلاح نمی‌شوند، تله‌های قدیمی را اصلاح کنید.» @jafaraliyan
دنیای مدرن دنیای تکثیر تصویر است. دنیای تولید لفظ. منظورم کلمه نیست. لفظ است. کلمه یک موجود زنده است. جسم دارد و روح دارد. اما لفظ لزوما اینگونه نیست. برای اینکه نیاز نباشد به روح ارجاع دهیم، مدرنیته پازل گسترده‌ای از تصاویر و الفاظ و نمادها و رمزها درست می‌کند و شما را مشغول بی‌نهایت جزییات می‌کند...
نقل قول: اکثریت می‌تواند راه حل باشد؛ اما لزوما راه حق نیست.