eitaa logo
در محضر استاد بروجردي
1.9هزار دنبال‌کننده
9.3هزار عکس
1.2هزار ویدیو
157 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
رهبر انقلاب در دیدار با مدال‌آوران و قهرمانان کشور: از بانویی که با کودک خود روی سکو رفت، تشکر می‌کنم
_و _شیرین ۶۶ 💠 *«انحصار عزت برای خدا؛ واقعیتی شیرین»* 🔆 «الَّذِینَ یتَّخِذُونَ الْكَافِرِینَ أَوْلِیاءَ مِنْ دُونِ الْمُؤْمِنِینَ ۚ أَیبْتَغُونَ عِنْدَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِیعًا» 🔆 «همان‌ها که کافران را به‌جای مؤمنان، دوست خود انتخاب می‌کنند. آیا عزّت و آبرو را نزد آنان می‌جویند؟ با اینکه همه عزّت‌ها از آن خداست؟!» 📗 سوره نساء، آیه ۱۳۹ ✅ واقعیت بسیار لذت‌بخش و شیرین این است که *برای غیرخدا عزتی نیست.* 🔷 هیچ تردیدی نداشته باشیم که *توزیع عزت *فقط از یک مرکز است و غیر از خدا هرگز نمی‌تواند عزت‌بخش باشد؛ چون عزتی ندارد که بتواند آن را به دیگری بدهد. ❇️خدای عزیز عزت را بین مؤمنین توزیع می‌کند. دیگران، هر اندازه پول، مقام، اعتبار، منصب، مدرک و ... داشته باشند، نمی‌توانند از این طرق عزت کسب کنند. ✅ واقعیت شیرین این است که *مرکز توزیع عزت، عادل است و فاضل؛* یعنی خدایی که عزت زیادی در اختیار افراد قرار می‌دهد؛ خدایی است رئوف و دلسوز . 🔷 او حکیم است؛ یعنی مصلحت می‌داند برخی را عزت بخشد و بعضی را محروم کند. ‼️ اگر قرار بود عزت از طریق پول، علم و خانواده به دست بیاید، فقرا و آنان که از علم بهره کمتری برده اند و کسانی که ظاهراً از خانوادۀ کذایی بی‌بهره‌اند، لزوماً بی‌عزت بودند! در حالی که خلاف این امر را به وضوح مشاهده می‌کنیم. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
🔔🔔 امروز در محضر استاد بروجردی در کلاس زندگی سالم به سوالات زیر پاسخ داده شد: 🔹۱.چگونه اطرافیان خود را شاکر بار بیاوریم؟ 🔹۲.قلب ها بر چند نوع است و رابطه آن با لذات فانی و باقی چیست؟ 🔹۳.آیا مصیبتها موجب می‌شود تعلق انسان به دنیا کم شود؟ 🔹۴.چگونه انسان می‌تواند هم صابر و هم شاکر باشد ؟ در صبر تلخ‌کامی و در شکر شیرین‌کامی است. 🔹۵.نعمتهای مقید و مطلق و بلای مقید و مطلق چگونه معنا می‌شود؟ 🔹۶.آیا ما مجازیم درخواست مصیبت و سختی داشته باشیم؟ 🔹۷.چرا خداوند سکوی پرش بعضی افراد را عافیت و بعضی را مصیبت قرار داده است؟ 📌۱۴۰۲/۹/۱ كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد بله👇 ‏https://ble.ir/Boroojerdi تلگرام👇 ‏https://t.me/darmahzar سایت موسسه👇 ‏emamraoof.com ایتا👇 ‏https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi
🔔🔔🔔 امروز در محضر استاد بروجردی در کلاس امام زمان‌شناسی در ذیل «السلام علی الدعاه الی الله» به سوالات زیر پاسخ داده شد: ♦️۱.چگونه همه حضرات معصومین بویژه حضرت ولیعصر دعوت کننده ما بسوی الله هستند؟ ♦️۲.معنای داعی و دعوت چیست و آیا دعوت کننده ، عنایت ویژه به مدعو دارد؟ ♦️۳.آیا بین دعوت و ضیافت ملازمه برقرار است؟ ♦️۴.چگونه دعوت حضرات معصومین جدا جدا صورت می‌گیرد؟ ♦️۵.در این دعوت و ضیافت با چه طعامی مورد پذیرایی قرار می‌گیریم؟ ♦️۶.راه دعوت امام زمان چگونه است؟ ♦️۷.آیا می‌دانید لباس و پوشش این ضیافت چیست؟ 📌۱۴۰۲/۹/۱ كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد بله👇 ‏https://ble.ir/Boroojerdi تلگرام👇 ‏https://t.me/darmahzar سایت موسسه👇 ‏emamraoof.com ایتا👇 ‏https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi
📣📣📣📣📣📣 https://survey.porsline.ir/s/kKgkpUO لینک پرس لاین کلاس امام زمان شناسی👆 ---------------------------------------- https://survey.porsline.ir/s/dHPo7eC لینک پرس لاین کلاس زندگی سالم👆
۱ 🔆 *«الهی كَسْرِى لَايَجْبُرُهُ إِلّا لُطْفُكَ وَحَنانُک»* 🔆 *«خدایا! شکست مرا فقط لطف و‌ محبت تو جبران می‌کند.»* 💢 در عالم ماده هر معصیتی شکست است. هر رفتار لغوی شکست است. هر آلودگی که بر انسان عارض می‌شود شکست است؛ ❇️ اما خدای سبحان جبران کننده است. او شکسته‌بند است و به‌گونه‌ای استخوان‌های شکسته را کنار هم می‌گذارد و ترمیم می‌کند که گویا از ابتدا هیچ اتفاقی نیفتاده است. 🔶 وقتی انسان تحت عنایت حق قرار می‌گیرد شکست‌های او جبران می‌شود. 🔶 خدای سبحان با لطف و محبت و دقتش ما را زیر نظر دارد و به عملکرد ما توجه دقیق دارد. توجهات و دقت نظر خدا به ما باعث می‌شود مورد عنایت دائم او قرار گیریم تا شکست‌های ما جبران ‌شود. ✍🏼 «حنان» به معنی ناله کننده است. خدا ناله کننده بسوی خود را آنقدر دوست دارد که او را از دیگران منقطع می‌کند تا فقط به سمت خدای سبحان حرکت کند. ❇️ *خدای سبحان میلیاردها بنده دارد، نیاز تک تک آنان را می‌داند، به هر کدامشان دقت خاص دارد و شکستهای آنان را ترمیم و جبران می‌کند.* 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اخطاری که امام خمینی چند دهه قبل به کشورهای ساکت در برابر اسرائیل داد: نوبت شما هم می رسد!
🟩 *«‌جرعه‌ای از خطبه فدکیه»* ۱ 🔷 *در روزهایی که دین خدا پایمال می‌شد و مردم به راحتی لگدمال‌شدنش را می‌پذیرفتند، عصمت پروردگار به پا خاست تا طنین سخنانش قرون و اعصار را فرا گیرد و راهنمای انسان‌های حقیقت‌طلب در تمام جهان باشد.* 🔹 از پس گذشت قرن‌ها، روشنگری‌های حضرت زهرا (س) هم‌چنان نورافشانی می‌کند؛ زیرا او با یک خطبه، اساس دانشگاهی را پایه‌ریزی کرد که تا پایان دنیا برقرار خواهد بود. 🔹 سخنرانی و خطبۀ حضرت زهرا (س)، تجلی‌بخش امام شناسی و ولایت‌محوری آن بانوی بزرگ و نیز حاوی مطالب عمیق فکری بسیاری است که نشان از معرفت سرشار آن حضرت به موضوعات علمی دارد. 🔹 در واقع می‌توان گفت، یک دورۀ درس اعتقادات استدلالی و تبیین اصول دینداری و اخلاق عملی است؛ معرفت‌آموزترین سخن بشری که در آن دوران بر انسان‌ها خوانده شده است. 📚 «حوزه.نت» ‏🌐 emamraoof.com
۵۰ 🔆 «وَ نادى‌ فِرْعَوْنُ فِي قَوْمِهِ قالَ يا قَوْمِ أَ لَيْسَ لِي مُلْكُ مِصْرَ وَ هذِهِ الْأَنْهارُ تَجْرِي مِنْ تَحْتِي أَ فَلا تُبْصِرُونَ.أَمْ أَنَا خَيْرٌ مِنْ هذَا الَّذِي هُوَ مَهِينٌ وَ لا يَكادُ يُبِينُ» 🔆 «و فرعون در ميان قوم خود ندا داد و گفت: اى قوم من! آيا حكومت مصر از آن من نيست و اين نهرها از زير (كاخ) من جارى نيست؟ آيا (عظمت مرا) مشاهده نمى‌كنيد. بلكه من از اين كسى كه بى‌مقدار است و نمى‌تواند روشن سخن بگويد، بهترم.» 📗 سوره زخرف، آیه ۵۱ و ۵۲ 💢 یکی از منکرات اشاره شده در این آیه قدرت‌مند دانستن خود است. تعریف و تمجید از چیزی که دوام چندانی ندارد. فخرفروشی به قدرتی که مانا نیست. 💢 منکر دیگر اینکه گاهی فزونی مالی و معنوی را که نصیب ما شده است، به نمایش می‌گذاریم. ‼️ *اظهار امکانات، خود دلیل بی‌عقلی است؛ زیرا کل دنیا مطاعی بی‌ارزش است چه رسد به آنچه نصیب ما شده است!* 🔷 این مسئله حیطۀ وسیعی دارد از لباس گرفته تا ملک و ... وقتی نمایش آن به دیگران برای ما اهمیت پیدا می‌کند، در واقع صفتی فرعونی است که در ما رخنه کرده است. 🔷 این دو منکر نامبرده شده حاکی از جهلی است که گریبانگیر فرعون شده بود و او را به انحطاط کشاند. *بهتر است به جستجوی این صفات در خود بپردازیم و حتی میزان اندک آن را از خود دور کنیم تا به عاقبت فرعون دچار نشویم.* 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
🕌در محضر امام روح الله (۲۳۲۸) 💠 خواب راحت را از دیدگان ستمکاران سلب خواهیم کرد. 📌امام خمینی (ره): قدرت‌ها و ابرقدرت‌ها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها بماند به راه خود که راه مبارزه با کفر و ظلم و شرک و بت پرستی است ادامه می‌­دهد،به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام این پابرهنه‌های مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگانی که به ستم و ظلم خویشتن اصرار می‌­نمایند، سلب خواهد کرد. 📚صحیفه نور، جلد ٢٠،صفحه ١١۴
۲۹ 💠 *«پرهیز از خشم؛ عامل عزت نفس»* ◀️ این عامل در واقع یکی از نشانه‌های عزت نفس است. 🔆 *«الحِدَّةُ ضَربٌ مِن الجُنونِ لأنَّ صاحِبَها يَندَمُ، فإن لَم يَندَمْ فَجُنُونُهُ مُستَحكِمٌ»* 🔆 *«عصبانیت نوعی دیوانگی است؛ چون صاحب خشم پشیمان می‌شود و اگر پشیمان نشود دیوانگی‌اش قطعی است.»* 📘 نهج‌البلاغه، حکمت ۲۵۵ ◀️ *برای ارزشمند بودن باید کظم غیظ داشته باشیم.* اگر برای خود احترام قائلیم و می‌خواهیم دیگران به ما احترام بگذارند بایستی خشم خود را کنترل کنیم. 💢 رفتار و گفتار نامناسب در هنگام عصبانیت باعث بی‌ارزشی می‌شود. ✅ برای عزتمندی لازم است مدیریت خشم و خودکنترلی داشته باشیم. ❇️ *از خدای سبحان کمک بگیریم تا در زمان عصبانیت سخن نامناسب بر زبان نیاوریم.* ◀️ باید صبر کنیم تا خشممان فروکش کند سپس هر رفتار و گفتاری که لازم است، از ما صادر شود؛ تنها در این صورت است که عزت نفس ما باقی می‌ماند. ✅ کنترل رفتار و گفتار در هنگام خشم، عقلانیت را بر ما حاکم می‌کند و موجب عزت‌نفس می‌شود. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
۵۹ ❇️ وقتی با اهل‌بیت ارتباط برقرار می‌کنیم، همراهی با این خانواده را نیز طالبیم. در این زمینه آداب خاصی هم بکار می‌گیریم که اگر ادب بکار گرفته نشود، اقامت ما دائم نیست. حاجت می‌گیریم و برمی‌گردیم؛ اما نمی‌خواهیم از این خانواده جدا شویم. ✅ *برای رعایت آداب باید باور کنیم اباعبدلله قرآن ناطق است، لازمۀ ابن باور این‌ است که نگرش مجددی به قران صامت داشته باشیم تا مؤدبانه‌تر در این حریم باقی بمانیم.* 🍃 پیامبر اکرم می‌فرماید: 🔆 «أَنْتُمْ عَلَی ظَهْرِ السَّفَرِ وَ السَّیْرُ بِکُمْ سَرِیعٌ» 🔆 «همۀ شما مسافرید و سیر سریعی هم دارید.» 📘 بحارالانوار، ج ۸۹، ص ۱۷ ✴️ *روز و شب در حال آمدوشد است و شما را فرسوده می‌کند؛ پس وسایل این سفر را آماده کنید.* 🍃 پیامبر در ادامۀ روایت می‌فرماید: *«باید با قرآن سیر داشته باشید تا بتوانید وسایل لازم این سفر را تهیه کنید.»* 🔸 اگر کسی قرآن را پیش روی خود قرار دهد، حتماً قرآن او را به بهشت می‌برد. اگر کسی قرآن را پشت سرش قرار دهد، قرآن او را به جهنم سوق می‌دهد. 🔸 ^اگر امام حسین علیه‌السلام قافله‌سالار ما باشد، سعادت پیشِ رویِ ماست؛ *چراکه سفینة‌الحسین، اوسع و اسرع است. 🔸 *سیر با اباعبدلله بسیار سریع است.* این کاروان برای همه، جا دارد. برای ورود به این کاروان آزمونی نیست؛ اما بدیهی است برای اقامت، باید آدابی را مراعات کنیم. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
🟩 *«جرعه‌ای از خطبۀ فدکیه»‌* ۲ 🔶 *ضرورت دفاع از حریم امامت،* سبب شد تا بانوی حیا و شرف به میدان سخنوری گام گذارد و با ایراد خطبه‌ای حماسی و شورآفرین، زیباترین قطعات ادبی را رقم زند. 🔸 فاطمه(س) که میراث‌دار فصیح‌ترین مردم عرب بود، در شرایطی بحرانی و بدون هیچ آمادگی قبلی، چنان خطبه‌ای ایراد فرمود که به جاودانه‌ترین قطعات ادبی در تاریخ ادبیات عرب تبدیل شد. خطبۀ تاریخی زهرای اطهر (س) در مسجد پیامبر(ص) از نظرگاه فصاحت و بلاغت در اوج هماهنگی و یگانگی و از دیدگاه معرفت و حکمت، در کمال گره‌گشایی و گستردگی است؛ 🔸 *خطبه‌ای که با حکمت‌آموزی‌های رمزگونه‌اش، می‌تواند کلید درهای خیر و برکت را در اختیار ما نهد و راهنمای ما در مسیر توسعه‌های فردی و اجتماعی شود.* 📚 «حوزه.نت» ‏🌐 emamraoof.com
۱۶۱ 💠 *«دافع‌البليّات»* 🟩 *امام؛ دور کنندۀ غصّه‌ها* ✍🏼 «بليه» از ماده «بلوه» است و به غصه‌ای گفته مي‌شود كه بدن را فرسوده می‌كند. ❇️ خدای سبحان دافع البليات است و خواهان شرايطي است كه غصّه‌ها و گرفتاري‌ها جسم و روح انسان را تحت تأثير قرار ندهد و به او آسيب وارد نكند. امام عصر(عج) به عنوان خلیفه کامله خداي سبحان اين نقش را بر عهده دارد. ✴️ *امام زمان (عج) نه‌تنها به قلب و فكر ما توجه خاص دارد، بلكه اجازه نمي‌دهد تا بر اثر مشكلات دنيوي به جسم صدمه وارد شود و در مسير بندگي خسته و ناتوان شود.* 🔷🔹 بدن، مَرْكب روح است و نبايد جز در راه بندگي فرسوده شود. 🍃 حضرت ولي عصر (عج) انسان كامل است و براي ديگران نيز کامل شدن را اراده مي‌كند. اگر خود را از نظر صفات، خلقيات و نيات، افرادی ناقص می‌یابیم به جهت موانعي است كه خود ايجاد كرده‌ايم. *ارادۀ حضرت بر آن است که جسم به طور کامل و اکمل در بندگی خدای سبحان بکار گرفته شود این جسم شايد آسيب ببيند؛ اما با نشاط و سرحال است.* ✴️ نقش دیگری که امام عصر (عج) در جهت کمال ما ایفا می‌کند این است که به شيوه پدران خود *ديدگاه ما را نسبت به زندگي دنيایی تغيير می‌دهد و ياريمان می‌كند تا تمام مشكلات و سختی‌های اين عالم را موقت و گذرا ببينيم.* ✨ *تا کی غم دنیای دنی ای دل دانا* *حیف است ز خوبی که شود عاشق زشتی* 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
📌 🔘 متن شبهه : چرا میگین اسرائیل بازنده است؟ اینهمه زن و بچه فلسطینی رو شهید کرده ، اونوقت شما میگین بازنده است؟؟ 🔆 پاسخ شبهه : 1⃣ آیا اسرائیل به غزه حمله کرد تا زن و بچه بکشه؟ البته نه اینکه از این موضوع ناراحت باشه ولی آیا هدفش این بود؟ 2⃣ اسرائیل میخواست اسرای خودشو آزاد کنه، آیا موفق شد؟ میخواست همه غزه رو تصرف کنه، آیا تونست؟ میگفت میخوام حماس رو نابود کنم، آیا حماس نابود شد؟ تلاش داشت ابهت خودشو احیا کنه، احیا شد؟ دیدید که رژیم بچه کش صهیونیستی به هیچکدام از اهدافش نرسید. 3⃣ بله اسرائیل شکست خورده و به تعبیر حضرت آقا اسرائیل ضربه فنی شد. اما بازنده ای که دستش به خون هزاران بی گناه آغشته است و ان شاءالله همین خونها باعث نابودی سریعتر اون خواهد شد.
🕌در محضر امام روح الله (۲۳۲۹) 📌امام خمینی (ره): بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته هاي رفيع آن اذان شهادت و رشادت سرداده اند. 📚صحیفه نور، جلد ٢١ ،صفحه ۵٣
صلوات ضراب اصفهاني 🔴💢 اصفهانی که به خواندنش درعصرجمعه بسیارسفارش شده وفضیلت بسیاردارد👇 ✨بِسْمِ اللهِ الرَّحْمن الرَّحيم✨ بند اول1⃣ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدسَیِّدِالْمُرْسَلینَ وَ خاتَمِ النَّبِیِّینَ وَحُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ الْمُنْتَجَبِ فِى الْمیثاقِ الْمُصْطَفى فِى الظَّلالِ الْمُطَهَّرِمِنْ کُلِّ افَة الْبَرىءِ مِنْ کُلِّ عَیْب الْمُؤَمَّلِ لِلنَّجاةِ الْمُرْتَجى لِلشَّفاعَةِ الْمُفَوَّضِ اِلَیْهِ دینُ اللّهِ،اَللّهُمَّ شَرِّفْ بُنْیانَهُ وَعَظِّمْ بُرْهانَهُ وَاَفْلِجْ حُجَّتَهُ وَ ارْفَعْ دَرَجَتَهُ وَ اَضِىءْ نُورَهُ وَبَیِّضْ وَجْهَهُ وَاَعْطِهِ الْفَضْلَ وَالْفَضیلَةَ وَ الْمَنْزِلَةَ وَالْوَسیلَةَ وَالدَّرَجَةَ الرَّفیعَةَ وَ ابْعَثْهُ مَقامًامَحْمُودًا یَغْبِطُهُ بِهِ الاَْوَّلُونَ وَ الاَْخِرُونَ بنددوم2⃣ وَ صَلِّ عَلى اَمیرِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرْسَلینَ وَقآئِدِالْغُرِّ الْمُحَجَّلینَ وَ سَیِّدِالْوَصیّینَ وَحُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ،وَ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ بْنِ عَلِىّ اِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرسَلینَ وَحُجَّةِ رَبِّ العالَمینَ ،وَ صَلِّ عَلَى الْحُسَیْنِ بْنِ عَلِىّ اِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرْسَلینَ وَ حُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ،وَصَلِّ عَلى عَلىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ اِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرسَلینَ وَحُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ،وَصَلِّ عَلى مُحَمَّدِبْنِ عَلِىّ اِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرْسَلینَ وَحُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ بندسوم3⃣ وَ صَلِّ عَلى جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّد اِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرسَلینَ وَحُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ،وَصَلِّ عَلى مُوسَى بْنِ جَعْفَر اِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرسَلینَ وَ حُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ ،وَصَلِّ عَلى عَلىِّ بْنِ مُوسى اِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرسَلینَ وَ حُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ ،وَ صَلِّ عَلى مُحَمَّدِبْنِ عَلِىّ اِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرسَلینَ وَحُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ ،وَ صَلِّ عَلى عَلىِّ بْنِ مُحَمَّداِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرسَلینَ وَحُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ ،وَ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ بْنِ عَلِىّ اِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرسَلینَ وَ حُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ بندچهارم4⃣ وَ صَلِّ عَلَى الْخَلَفِ الْهادِى الْمَهْدِىّ اِمامِ الْمُؤمِنینَ وَ وارِثِ الْمُرسَلینَ وَحُجَّةِ رَبِّ الْعالَمینَ،اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدوَاَهْلِ بَیْتِهِ الاَْئِمَةِ الْهادینَ الْعُلمآءِ الصّادِقینَ الاَْبْرارِ الْمُتَّقینَ دَعآئِمِ دینِکَ وَاَرْکانِ تَوحیدِکَ وَ تَراجِمَةِ وَحْیِکَ وَحُجَجِکَ عَلى خَلْقِکَ وَ خُلَفآئِکَ فى اَرْضِکَ الَّذینَ اخْتَرْتَهُمْ لِنَفْسِکَ وَاصْطَفَیْتَهُمْ عَلى عِبادِکَ وَ ارْتَضَیْتَهُمْ لِدینِکَ وَخَصَصْتَهُمْ بِمَعْرِفَتِکْ وَجَلَّلْتَهُمْ بِکَرامَتِکَ وَ غَشَّیْتَهُمْ بِرَحْمَتِکَ وَ رَبَّیْتَهُمْ بِنِعْمَتِکَ وَ غَذَّیْتَهُمْ بِحِکْمَتِکَ وَاَلْبَسْتَهُمْ نُورَکَ وَرَفَعْتَهُمْ فى مَلَکُوتِکَ وَحَفَفْتَهُمْ بِمَلائِکَتِکَ وَ شَرَّفْتَهُمْ بِنَبِیِّکَ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَالِهِ
بندپنجم5⃣ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدوَعَلَیْهِمْ صَلوةً زاکِیَةً نامِیَةً کَثیرَةً دآئِمَةً طَیِّبَةً لایُحیطُ بِها اِلاّ اَنْتَ وَلایَسَعُها اِلاّعِلْمُکَ وَ لا یُحْصیهااَحَدٌغَیْرُکَ اَللّهُمَّ وَصَلِّ عَلى وَلِیِّکَ الْمُحْیى سُنَّتَکَ الْقآئِمِ بِاَمْرِکَ الدّاعى اِلَیْکَ الدَّلیلِ عَلَیْکَ حُجَّتِکَ عَلى خَلْقِکَ وَ خَلیفَتِکَ فى اَرْضِکَ وَ شاهِدِکَ عَلى عِبادِکَ اَللّهُمَّ اَعِزَّ نَصْرَهُ وَ مُدَّ فى عُمْرِهِ وَ زَیِّنِ الاَْرْضَ بِطُولِ بَقآئِهِ اَللّهُمَّ اکْفِهِ بَغْىَ الْحاسِدینَ وَ اَعِذْهُ مِنْ شَرِّ الْکآئِدینَ وَ ازْجُرْ عَنْهُ اِرادَةَ الظّالِمینَ وَ خَلِّصْهُ مِنْ اَیْدِى الْجَبّارینَ بندششم6⃣ اَللّهُمَّ اَعْطِهِ فى نَفْسِهِ وَ ذُرِّیَّتِهِ وَ شیعَتِهِ وَ رَعِیَّتِهِ وَخآصَّتِهِ وَ عآمَّتِهِ وَ عَدُوِّهِ وَ جَمیعِ اَهْلِ الدُّنْیا ما تُقِرُّ بِهِ عَیْنَهُ وَتَسُرُّ بِهِ نَفْسَهُ وَ بَلِّغْهُ اَفْضَلَ ما اَمَّلَهُ فِى الدُّنْیا وَ الاْخِرَةِ اِنَّکَ عَلى کُلِّ شَىْء قَدیرٌ اَللّهُمَّ جَدِّدْبِهِ مَا امْتَحى مِنَ دینِکَ وَ اَحْىِ بِهِ مابُدِّلَ مِنْ کِتابِکَ وَ اَظْهِرْ بِهِ ما غُیِّرَ مِنْ حُکْمِکَ حَتّى یَعُودَ دینُکَ بِهِ وَ عَلى یَدَیْهِ غَضًّاجَدیدًاخالِصًامُخْلَصًا لاشَکَّ فیهِ وَلا شُبْهَةَ مَعَهُ وَ لاباطِلَ عِنْدَهُ وَلا بِدْعَةَ لَدَیهِ بند هفتم 7⃣ اَللّهُمَّ نَوِّرْ بِنُورِهِ کُلَّ ظُلْمَة وَ هُدَّبِرُکْنِهِ کُلَّ بِدْعَة وَاهْدِمْ بعِزِّهِ کُلَّ ضَلالَة وَاقْصِمْ بِهِ کُلَّ جَبّار وَ اَخْمِدْبِسَیْفِهِ کُلَّ نار وَ اَهْلِکْ بِعَدْلِهِ جَورَ کُلِّ جآئِر وَ اَجْرِ حُکْمَهُ عَلى کُلِّ حُکْم وَ اَذِلَّ بِسُلْطانِهِ کُلَّ سُلْطان اَللّهُمَّ اَذِلَّ کُلَّ مَنْ ناواهُ وَ اَهْلِکْ کُلَّ مَنْ عاداهُ وَ امْکُرْ بِمَنْ کادَهُ وَ اسْتَأصِلْ مَنْ جَحَدَهُ حَقَّهُ وَ اسْتَهانَ بِاَمْرِهِ وَ سَعى فى اِطفآءِ نُورِهِ وَ اَرادَ اِخْمادَ ذِکْرِهِ بندهشتم8⃣ اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّد الْمُصْطَفى وَ عَلِىّ الْمُرْتَضى وَ فاطِمَةَ الزَّهْرآءِ وَ الْحَسَنِ الرِّضا وَ الْحُسَیْنِ الْمُصَفّى وَ جَمیعِ الاَْوصِیآءِ مَصابیحِ الدُّجى وَ اَعْلامِ الْهُدى وَ مَنارِ التُّقى وَ الْعُرْوَةِ الْوُثْقى وَ الْحَبْلِ الْمَتینَ وَ الصِّراطِ الْمُسْتَقیمِ وَ صَلِّ عَلى وَلِیّکَ وَ وُلاةِ عَهْدِکَ وَ الاَْئِمَّةِ مِنْ وُلْدِهِ وَ مُدَّ فى اَعْمارِهِمْ وَ زِدْ فى اجالِهِمْ وَ بَلِّغْهُمْ اَقْصى امالِهِمْ دینًا وَ دُنْیا وَ اخِرَةً إنَّکَ عَلى کُلِّ شَىْء قَدیرٌ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیشگویی قرآن از دو بار فساد و برتری‌‏جویی بنی‎اسرائیل و تارومار شدن آنها استاد قرائتی