فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شرط ورود موثر به شبکه های اجتماعی خارجی
🎥سید علیرضا آل داود: رهبر حکیم انقلاب اسلامی در جلسه ای فرمودند افرادی وارد شبکه های اجتماعی خارجی شوند که تاثیر گذار باشند و تاثیر ناپذیر
🖋شرایط تاثیرگذاری صرفا با خلوص یا آگاهی نسبت به یک موضوع خاص بدست نمیآید بلکه مبانی فکری محکم، مهمترین شرط نفوذناپذیری است و در مرحله بعد، آموزش و تربیت تخصصی، تعیین کننده است.
#جهاد_تبیین
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
📌 از تعیین جایزه برای دو جوان ایرانی که متهم به دخالت مجازی در انتخابات آمریکا هستند، دهها درس میتوان گرفت:
1️⃣ هیچ کشوری فضای مجازی اش را رها نکرده و با مداخله خارجی بشدت برخورد میکند.
2️⃣ در حالیکه، دشمنان ما با دهها هزار اکانت در فضای مجازی مان جولان می دهند. تاکنون اقدام قضایی و سیاسی لازم انجام نشده است.
3️⃣ دشمن بشدت از حضور ایرانیان در فضای مجازی شان وحشت دارد.
4️⃣ نشستن در خانه و توهم جنگ با دشمن، نتیجه ای جز ذلت ندارد و باید به دشمن حمله کرده و فضا را برایش نا امن ساخت.
#جهاد_تبیین #حمله_تبلیغاتی_به_دشمن
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 به اندازه این عنصر فاسد و ضدانقلاب، غیرت انقلابی داریم❓
#جهاد_تبیین
🆔 @darseenghelab
☄️ رهبر انقلاب، دیروز: جهاد تبیین یک فریضه قطعی و #فوری است. ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
🔹 واجب فوری میدانید یعنی چه؟
واجب فوری به مسالهای گفته میشود که در اولین زمان ممکن باید انجام بگیرد و تأخیر آن جایز نیست مانند جواب سلام، ادای قرض، امربه معروف و نهی ازمنکر و حالا #جهاد_تبیین
🔹 برخی از علما در فقه میگویند واجب فوری مانند وجوب فوری رفع نجاست از مسجد در هنگام نماز است. اگر بخشی از مسجد نجس شده بود و مکلف بی توجه به آن نماز بخواند👈نمازش باطل است
⛔️نکند روزی چشم باز کنیم و ببینیم تلاشمان برای گرفتن مدرک، تصاحب کرسی تدریس، رزمه علمی درست کردن، اسم و رسم پیدا کردن و فقه و اصول خواندنمان #باطل بوده است.
🔅 جهاد تبیین را به صِرف تولید محتوا در فضای مجازی خلاصه نکنیم. #جهاد_تبیین مطالعه نیاز دارد؛ کار میدانی نیاز دارد؛ محراب و منبر نیاز دارد؛ گفتگوی چهره به چهره و اقدامات #ترکیبی متعددی میطلبد.
🆔 @darseenghelab
مدرسه انقلاب ۱
☄️ رهبر انقلاب، دیروز: جهاد تبیین یک فریضه قطعی و #فوری است. ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ 🔹 واجب فوری میدانید یعنی چه
دوستان مختلفی، نظرات متعددی نسبت به پستهای اخیر کانال داشتند.
🔻 یکی از دوستان پرسیدند پیشنهاد شما برای جهاد تبیین چیست؟! در چه فضایی؟! و چه موضوعاتی؟!
🔹 عرض کردم انصراف ذهن از جهاد تبیین به صرفا #تولید_محتوا در رسانه، خطای فاحش ماست. بایستی جهاد تبیین را جامع درک کرد.
🔻 فرمودند: ظهور از فوریت،در فرمایشات حضرت آقا کار رسانهای هست
🔹 عرض کردم: بله رهبر انقلاب صریحا کار رسانه ای را نام میبرند. اتفاقا سوال همین جاست که کار رسانه ای یعنی چه؟ رسانه نیاز به مطالعه نداره؟ برنامه ریزی نمیخواد؟ تشکیلات نمیخواد؟ آموزش های لازم نمیخواد؟
تصور ما از کار رسانه ای غلطه. در بهترین حالت، هر یک از اساتید دغدغه مندمان نفری یه کانال 100نفره 500 نفره زدن و دوستان شون رو عضو کردن و خیال میکنن که دارن جهادتبیین میکنند نه ماهیت رسانه را میشناسند، نه تشکیلات سازی در رسانه میکنند، نه بر اساس راهبرد روشنی حرکت میکنند و نه حتی علاقه ای به مطالعه گزارشات راهبردی درباره وضعیت کنونی و آینده رسانه نشان می دهند. دلیل همه اینها آنست که اساسا رسانه را مساله ای حاشیه ای میدانند و #نمیخواهند عمق فاجعه را درک کنند و #فوریت این مساله را درک کنند در نتیجه، در حد همین کانال و گروه و.. باقی میمانند.
🔹بی توجهی به دشمن شناسی و همچنین سخت افزار قضیه نیز درد دیگری است که نتیجه اش می شود امضای تفاهم نامه میان موسسه امام با فیروزآبادی که عامل اصلی قتلگاه شدن فضای مجازی است. درد، اینهاست برادر. متوجه میشید که وقتی میگم ما اصلا کار رسانه ای را درست نمی فهمیم منظورم چی هست؟
🔹رسانه یعنی رساندن یک پیام. پیام چه چیزی باید باشه؟ ابزارش چه چیزی باید باشه؟ تکنیک ارسال پیام و مخاطبش چه کسی هستند؟ بازیگران دیگر چه کسانی هستند؟ مدیریت رسانه دست چه کسانی است؟(سخت افزار و نرم افزار)، چگونه میخواید بازخورد بگیرید؟ چگونه میخوایم ببینیم تاثیر مثبت گذاشتیم یا منفی؟! آیا نقشه های دشمن و انگاره های مدنظرش را دررسانه می شناسیم؟ نکند در زمین دشمن بازی کنیم؟ ....
🔅پاسخ این سوالات نیاز به صدها و بلکه هزاران پژوهش راهبردی داره اما حیف که ماها فهم یک سانتی متری خودمان از رسانه را زمین نمیگذاریم و حاضر نیستیم مسیر علمی و زندگی مان را وقف جهاد تبیین کنیم. ما میخوایم درس ها و کارهامون همه سرجاش باشه و یکی دوساعتی هم توی ایتا چرخی بزنیم بگیم جهادتبیین کردیم! میترسم این حجم از بی عملی و تبعیت نکردن از ولی امر، عذاب الهی را در پی داشته باشه.
🖋 حالا لحظه ای فکر کنید که رهبر انقلاب به عنوان ولی امرِ واجب الاطاعه ما، دو سال پیش دستور حمله میلیونی به دشمن را صادر کردند. حالا هم مجددا با قید فوریت تاکید کردند. اما چه کسانی دشمن را میشناسند؟ اساتید روابط بین الملل مان که غرق در نظریه های انتقادیِ چپهای آمریکایی هستند یا من و شما که حتی زبانِ دشمن را بلد نیستیم! اگر #همتی بر تبعیت از رهبری وجود داشت، تاکنون نه 1 میلیون، بلکه لااقل 50 هزار نفر (پنج درصد امر رهبری) باید مشغول حمله به دشمن می شدند اما تاسف و تاسف که همیشه به خودمان درگیر بوده ایم و جهادتبیین را هم مانند سایر اوامر رهبری (اصلاح الگوی مصرف و خرید کالای ایرانی و ...) نوعی شوخی گرفتیم و شانه خالی کردیم.
@darseenghelab
#خواهش_میکنم این متن را کامل بخوانید👇
♨️این روزها که همه دنبال تبیین #جهاد_تبیین هستند، خوب است تا برای شکل دهی به یک حرکت عمومی در این زمینه، به خود رهبر انقلاب مراجعه کنیم. این نکات #طلایی را مطالعه و ذخیره کنید👇👇
🎙 رهبر معظم انقلاب:
🔹 یک #حرکت_عمومیِ معقول و منضبط و صحیح و منتظم و عقلائی اگر بخواهد انجام بگیرد، به چند چیز نیاز دارد:
1️⃣ اوّلاً نیاز دارد به اینکه از صحنه یک شناختی وجود داشته باشد؛ یعنی این کسانی که این حرکت را انجام میدهند یا محور این حرکتند یا لااقل تحریککنندهی این حرکتند، بایستی صحنه را درست بشناسند، عناصر درگیر در این صحنه را بشناسند.
2️⃣ یک عنصر دیگری که لازم است برای این حرکت، این است که این حرکت باید یک جهتگیری مشخّصی داشته باشد؛ یک جهتگیری منطقی و قابل قبول، که در حرکت عمومی ملّت ایران که ما داریم پیشنهاد میکنیم و مطرح میکنیم، این جهتگیری، جهتگیری به سمت جامعهی اسلامی یا تمدّن اسلامی است؛ یعنی میخواهیم برویم به سمت تشکیل یک جامعهی اسلامی؛ و حرکت عمومی، ما را باید به اینجا و در نهایت به یک تمدّن پیشرفتهی اسلامی برساند.
3️⃣ عنصر سوّمی که [این حرکت] نیاز دارد، این است که یک عامل امیدبخشی باید وجود داشته باشد، یک نقطهی روشنی باید وجود داشته باشد. در هر حرکتی اگر چنانچه این نقطهی روشن، این نقطهی امیدبخش وجود نداشته باشد، حرکت پیش نمیرود. این خوشبختانه در کشور ما، برای جامعهی ما، برای مردم ما، کاملاً در دسترس است؛ نقطهی روشن عبارت است از ظرفیّتهای ملّیای که ما اینها را شناختهایم؛ یعنی امروز حتّی شما جوانها ظرفیّتهای ملّت خودتان را شناختهاید. ملّت ایران نشان داده که میتواند کارهای بزرگ را بخوبی انجام بدهد، از عهده بربیاید؛ ملّت ایران انقلاب را راه انداخت، تشکیل جمهوری اسلامی را راه انداخت؛ اینها مثل معجزه است.
4️⃣ عنصر چهارم این است که بالاخره در هر برههای راهکارهای عملی لازم است. در هر برههای از زمان راهکارهای عملی مورد نیاز است.
📣 خب این چهار عنصری که گفتیم -همهی اینها- که برای یک حرکت عمومی این چهار عنصر نیاز است، تبیین اینها نیاز دارد به #ذهن_فعّال و #زبان_گویا؛ منتها این [مورد] آخری که مسئلهی راهکارهای عملی باشد، احتیاج دارد به هدایت، تمرکز، پیگیری، فعّالیّت پیدرپی و لحظهبهلحظه برای اینکه بتواند این کاروان عظیم جامعه را و مهمتر از همه جوانهای جامعه را به پیش ببرد.
🔹 این کارِ چه کسی است؟
این تمرکز، این ایجاد برنامهی کار، پیدا کردن راهکار، ارائهی راهکار، برنامهریزی، به عهدهی چه کسی است؟
این به عهدهی جریانهای حلقههای میانی است. این، نه به عهدهی #رهبری است، نه به عهدهی #دولت است، نه به عهدهی دستگاههای دیگر است؛ [بلکه] به عهدهی مجموعههایی از #خود_ملّت است که خوشبختانه امروز ما این را کم هم نداریم. ما نخبههای فکری در زمینههای گوناگونِ مورد نیاز در میان جوانان، در میان مسئولین خودمان داریم. اینها میتوانند بنشینند برنامهریزی کنند و هدایت کنند. #تشکّلهای_دانشجویی از این قبیلند
🔻 مجموعههای باتجربه و فعّال در زمینههای #فرهنگی و #فکری و مانند اینها از این قبیلند و هر که هم در این زمینهها فعّالتر باشد، مؤثّرتر است؛ یعنی زمام کار دست کسانی است که فعّالیّت کنند؛
☄️تنبلی و بیحالی و کسالت و مانند اینها به درد نمیخورد👉
🎙 بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان - 1398/03/01
#انتشار_حداکثری
🖋 لطفا در انتشار این پست مشارکت کنید🌺
🔵بهنام حوزه، به کام سکولاریسم
✅نقد دکتر علیرضا جوادزاده عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینیره به سخنان دکتر محقق داماد در نشست صدسالگی حوزه قم
🖋به عقیده استاد موسسه امام خمینی سخنان دکتر محقق داماد دارای ۵ ایراد اساسی است: «ابهام و تضاد»، «تصویرسازی نادرست از تاریخ»، «اجتهاد در مقابل نص»، «خلط قدر مطلوب با قدر مقدور» و «تالی فاسد» است.
💠ادامه مطالب در:
https://www.mehrnews.com/news/5419363
خردورزی - شماره 11 - کم حجم.pdf
27.65M
🔰مجله «خردورزی» در این شماره شامل سه پرونده با عناوین و گفتگوهای زیر است:
📌سینما و فلسفه
• گفتوگو با بهروز افخمی؛ سینما، عامل سرگرمی یا ساحل اندیشه؟
• گفتوگو با حسن عباسی؛ امتناع در حوزه، ابتذال در دانشگاه
• گفتوگو با دکتر تورستن بوتز بورنشتاین؛ سینما، اندیشههایی با صدای بلند
• گفتوگو با دکتر مسعود معینیپور؛ سینما و مدیریت شناختی انسان
📌سینما و اجتماع
• گفتوگو با مسعود دهنمکی؛ مهندسی فرهنگی، درمان سینمای ایران
• گفتوگو با دکترسیدمحمد حسینی؛ تحقیر پدر در سینمای ایران
• گفتوگو با دکتر رفیع الدین اسماعیلی؛ دفاع مقدس، نابترین ژانر سینمای انقلاب اسلامی
• گفتوگو با سجاد نوروزی؛ تنبلی و تقدم پول بر هنر در سینمای ایران
📌دین و سینما
• گفتوگو با نادرطالبزاده؛ فقدان مدیریت در سینمای ایران
• گفتوگو با عباس محسن عبد علی المسفر؛ هری پاتر، میراثی عربی با روایت فانتزی
• گفتوگو با سعید مستغاثی: سینمای آخرالزمانی؛ مسئلهی غرب، رسالت شرق
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
🆔 @fekrat_net
نوه خاله فرح: ایران باید برای پسگرفتن پولهایش از پهلویها شکایت کند
🔹احمدعلی انصاری در گفتوگو با قدس آنلاین: یک سال بعد از فوت شاه، وقتی میخواستم برای شرکت در سالگرد او و دیدار با رضا پهلوی از آمریکا به مصر بروم، حدود ۱۶۰ چمدان توسط یکی از اعضای گارد شاهنشاهی به اسم من در هواپیما بارگیری کردند. این چمدانها چندروز در قاهره ناپدید بود و بعد از آن موفق به ترخیصشان شدیم.
🔹خاندان پهلوی برای اینکه رد پولهای دزدی را پاک کنند، بانکی بهنام Mid continental bank and trust تاسیس کردند اما وقتی اوضاع خراب شد باهم دعوا کردند. من میگفتم پول پسانداز مردم مال شما نیست و باید آنها برگردانید و همین آغازِ اختلافات ما شد و کار به شکایت کشید و سرانجام مجوز بانک لغو شد.
🔹ایران برای بازپسگیری اموال مردم خود از خاندان پهلوی باید دوباره به دادگاه مراجعه کند.
@darseenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 کارشناس روسی:
چطور ایران توانست مقابل تحریمهای بی سابقه مقاومت کند؟ تحریم هایی که حتی روسیه نمی تواند نصف سال مقاومت کند. چرا❓
☄️ پاسخ را حتما مشاهده کنید 👆👆
🆔 @darseenghelab
💠 ابرکلمات کامنت ها، زیر پیج های سلطنت طلب
🔹 جاوید شاه؛ آریامهر، شهبانو❗️
🖋 اصلا تابلو نیست که لشکر شاه پرستها، خودشون پست میزارن خودشون هم کامنت میزارن زیرش😂
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
⭕️ ورزش کردن خانمها در زمان شاه
🔹چی بودیم چی شدیم
#زنان #حقوق_زنان #تطهیر_پهلوی
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بر اساس گزارش سازمان ملل متحد، ایران در ۴۰ سال گذشته با ۵۰ رتبه صعود در شاخص توسعه انسانی، سریعترین رشد را در این حوزه به خود اختصاص داده
دستاوردهای ۴۳ ساله انقلاب - بخش اول
@BisimchiMedia
@darseenghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣 معجزه تمدن اسلامی
🔹از دانشمندان اسلامی چه میدانید؟ این کلیپ جذاب را به نوجوانان برسانید.
🆔 @darseenghelab
اندکی #تخیل کنیم
#اختصاصی
🆔 @darseenghelab
🔅 حدود دو هفته از بیان وجوب و فوریت #جهاد_تبیین توسط رهبر معظم انقلاب گذشت. در این دو هفته، اتفاقات بسیار خوبی رخ داد:
🔻 به محض بیان وجوب و فوریت جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب، مسئولین کشور، علما، دانشگاهها و حوزه های علمیه بدون بازی با الفاظ و برخورد تشریفاتی، به سمت تعریف مساله جهاد تبیین در حوزه کاری خود شدند.
🔹 رئیس جمهور، ضمن بازخواست مدیران فضای مجازی کشور، دستور دادند تا ضمن عزل مسئولین بی کفایت موجود، طی 2 هفته آتی، پیشنهادات و برنامه های نخبگان کشور برای مدیریت فضای مجازی ارائه گردد.
🔹 رئیس مجلس ضمن تسریع در تصویب طرح صیانت از فضای مجازی، کمیته ای را برای تصویب قوانین لازم در تولید محتوا درفضای مجازی تشکیل دادند.
🔻 رئیس قوه قضاییه، مسئولان فضای مجازی را بخاطر ترک فعل های مکرر و تبدیل فضای مجازی به #قتلگاه، مورد محاکمه فوری قرار داده و به سایر مسئولین درباره عمل به وظایف تبیینی شان تذکر داد.
🔹رئیس حوزه های علمیه ضمن اشاره به اینکه «جهاد تبیین، گفتمانی منطبق بر منطق است»(واقعی!)، فرمودند: حوزه علمیه اقدام به تاسیس معاونت رسانه و فضای مجازی کرده و به این معاونت دستور دادند تا طی یکماه، وظایف سایر معاونتها بویژه معاونت پژوهش و معاونت تبلیغ را در جهاد تبیین روشن کنند.
🔻مراجع عظام تقلید ضمن انتشار بیانیههای حمایت از جهادتبیین، #اشغال_سایبری کشور را خلاف اسلام دانسته و عموم روحانیون را به پیگیری منویات ولی امر دعوت کردند. ایشان شورای عالی حوزه علمیه را ملزم به ارائه گزارش در زمینه این واجب فوری کردند
🔹 انبوه موسسات حوزوی، معاونتها یا کمیتههایی را برای جهادتبیین تشکیل داده و تحت نظر ریاست موسسه، پیگیر اجرای منویات ولی امرمسلمین جهاد در بخش های مختلف #پژوهشی، #آموزشی و #رسانهای شدند.
🔻مدیران مراکز متولی فعالیت در فضای مجازی بسرعت دست به کار شده و با اختصاص بخش مهمی از نیروها و زمان خود، عمل به این واجب فوری را در دستور کار قرار دادند.
🖋 گرچه تحرکات فوق، همگی تخیلی بودند اما واکنش قاطع جامعه محترم مدرسین برای هنجارشکنی در جشنواره فجر، واقعی بود❗️
#فضای_مجازی
🆔 @darseenghelab
از ورود ایرانی و سگ ممنوع رسیدیم به
ورود ژنرال آمریکایی و سگ ممنوع
#دستاوردهای_انقلاب #عزت
🆔 @darseenghelab
زیر تمام این کلاهها
سَری بوده که به ایران
می اندیشده است ...
#قهرمانان_وطن 🇮🇷
@bidariymelat
@darseenghelab
📌 خلبان داریم تا خلبان
دو خلبان بامروّت، برای اینکه هواپیما به منطقه مسکونی برخورد نکند، ایجکت نکردند و به شهادت رسیدند
☄️ یه زمانی هم خلبان های #شاهنشاه، مردم خودشان را بمباران می کردند! باور نمیکنید؟ بخوانید👇
سرتیپ شاه بختی (فرمانده لشکر رضاخان در لرستان) نوشته است:
24آذر 1306: طیاره در منطقه رومشکان و سرطرحان لرستان پرواز کرد، مقداری بمب برای متمردین پرتاب نمود
26آذر 1306: طیاره به سمت رومشکان و پران پری رفته مواضع آنها را بمباران نمود.
📗 عملیات لرستان، سرتیپ محمد شاه بختی، ص249.
#جنایات_پهلوی
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab
طرح صیانت از فضای مجازی و وظیفه تاریخی روحانیت در حفظ استقلال فرهنگی کشور
🎙 امام خمینی(ره) در بخشی از منشور روحانیت نوشتهاند:
🔹 مخالفت روحانیون با بعضی از مظاهر تمدن در گذشته صرفاً به جهت ترس از نفوذ اجانب بوده است. احساس خطر از گسترش فرهنگ اجنبی، خصوصاً فرهنگ مبتذل غرب موجب شده بود که آنان با اختراعات و پدیده ها برخورد احتیاطآمیز کنند. علمای راستین از بس که دروغ و فریب از جهانخواران دیده بودند، به هیچ چیزی اطمینان نمی کردند و ابزاری از قبیل رادیو و تلویزیون در نزدشان مقدمه ورود #استعمار بود، لذا گاهی حکم به #منع استفاده از آنها را می دادند.
آیا رادیو و تلویزیون در کشورهایی چون ایران وسایلی نبودند تا فرهنگ غرب را به ارمغان آورند❓و آیا رژیم گذشته از رادیو و تلویزیون برای بی اعتبار کردن عقاید مذهبی و نادیده گرفتن آداب و رسوم ملی استفاده نمی نمود❓
#طرح_صیانت #منشور_روحانیت
✳️ دکتر مصدق: همان کسی که رضاشاه را آورد، چون دیگر مفید نبود، او را برد.
#رضاخان با اعتراف به اینکه انگلیسیها حمایتهای بیدریغی از #کودتا کردند، در محضر کسانی مانند تقیزاده، دولتآبادی، #مصدق ، مستوفیالممالک و مشیرالدوله اظهار کرد: «مرا انگلیسیها آوردند، ولی ندانستند با چه کسی سروکار دارند». این گفته را دکتر مصدق تأیید و بیان کرده است که آنوقت نمیشد در این باب حرف زد، ولی روزگار آن را تکذیب کرد و معلوم شد همان کسی که او را آورد، چون دیگر مفید نبود، او را برد.*
📗 محمود طلوعی، مصدق در پیشگاه تاریخ، تهران، نشر علمی، 1397، صص 44-45.
#وابستگی_پهلوی #اعترافات
🆔 @darseenghelab
⭕️ هر جا خط را گم کردید، آتش دشمن را نگاه کنید ببینید کجا را می زند| شهید همت
🖋 ممکن است به شیوه طرح، رای گیری و رسانهای کردن این طرح انتقاداتی وارد باشد اما این نقدها نباید بهانه عقده گشایی نسبت به #طرح_صیانت یا طراحان آن قرار بگیرد.
🆔 @darseenghelab
📣 ضرورت دستگاه تولید محتوا
🔹 «ما در زمینه تولید محتوا نمیتوانیم اطمینان کنیم به تصادفات و آنچه پیش میآید؛ باید بنشینید روی این مسأله ـ تولید محتوا ـ طراحی کنید. ما البته جوانهای خوشفکر متدین داریم؛ افراد بهدردبخور برای تولید محتواهای اجتماعی داریم؛ حوزههای علمیه را داریم که دستشان در این زمینه واقعا باز است. برخی دانشگاهیها را داریم. البته بانکهای اطلاعاتی را هم داریم. از اینها باید استفاده کنید. دستگاه تولید محتوا را تقویت کنید؛ ما به این مسأله احتیاج داریم.»
🎙 بیانات در دیدار اعضای شورای عالی فضای مجازی؛ سوم بهمن 1396
🖋 بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب نه تنها صیانت از #فضای_مجازی بلکه تولید محتوا در فضای مجازی نیز امری ضروری است. شاید مخالفان #طرح_صیانت_از_فضای_مجازی، از قدمهای بعدی کشور میترسند که مبادا بازار شایعه پراکنی شان کساد نشود.
#جنگ_رسانهای #رسانه #جنگ_روانی
💥ویژه ها در مدرسه انقلاب
🆔 @darseenghelab