eitaa logo
دیده بان
1.2هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
21.8هزار ویدیو
36 فایل
آدرس کانال دیده بان در پیام رسان ایتا Http://eitaa.com/didehban313 آدرس کانال دیده بان در تلگرام http://t.me/didehban313 آدرس پیج اینستاگرام دیده بان https://www.instagram.com/mehrbanali313
مشاهده در ایتا
دانلود
در طول روز سعی کند گناه عمدی نکند . . . زیرا خداوند متعال ، گناهی که از روی غفلت باشد را [با توبه] می‌بخشد . 🔸 اللهم عجل لولیک الفرج 🕋🌹🪸 💛 الهی و ربی من لی غیرک 🕋🌹🪸 در طول روز سعی کند گناه عمدی نکند . . .
❌👆 نکته مهم غالب وزرای کابینه خروجی شورای راهبری جناب ظریف هست. باقی هم سهام خاتمی و کارگزاران و لاریجانی و حسن روحانی و.... می‌باشند. سر و صدای اصلاحطلبان به دو جهت است: اول اینکه : نتوانستند برخی محکومان و مجرمان امنیتی را به صندلی وزارت برسانند تا بقول خودشان کار را تمام کنند. دوم: این کابینه مطلوب جریان اصلاحات هم هست اما از همین اول با انتقاد به آن و اپوزیسیون نمایی میخواهند هم در قدرت باشند و هم منتقد آن باشند تا از پاسخگویی به عملکرد خود در آینده راه فراری داشته باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥 ۲۴ ساعت طول نکشید تا خبرنگار ضایع شود :))✌️✌️ 🔸 هنوز ۲۴ ساعت از گزارش خبرنگار بی بی سی فارسی از سامانه دفاعی " قدرتمند " نگذشته بود که چندین وارد اسرائیل شده و به اهدافی اصابت کردند . 🔹 خبرنگار هم با پس گرفتن ادعاهای روز گذشته اش آسیب پذیری اسرائیل رو تایید کرد .
🔥 پنتاگون: تا ۷۲ ساعت آینده ایران و متحدانش حمله گسترده ای را به اسرائیل انجام خواهند داد!
👺این خبر و تصویری که در فضای مجازی منتشر شده فیک و کذب است و تصویر با لوگو ایرنا فوتوشاپ است. ✍جریانی در کشور به راه افتاده تا با دامن زدن به مشکلات اتباع افغان، ناامنی ایجاد کند.
آقا شنیده ام جگرت شعله ور شده بی کس شدی و ناله تو بی اثر شده پیش حسین سرفه نکن آه کم بکش خون لخته‌های روی لبت بیشتر شده شهادت امام حسن مجتبی(ع) تسلیت باد.
🛑 جزئیات ۵ بار استعفای در سال‌های ۹۲ تا ۱۴۰۰ 🔹 آقای محمدجواد ظریف در بخشی از کتاب خاطراتش با عنوان پایاب شکیبایی جزییات ۵ بار استعفای خود در سال‌ها ۹۲ تا ۱۴۰۰ را روایت کرده است ! این بخش از کتاب را در ادامه می‌خوانید : 🔸« نخستین ‌بار که تا مرز کناره ‌گیری پیش رفتم ، در سفر نخست آقای به در سال ۱۳۹۲ بود . برخی مشاورین آقای رئیس ‌جمهور بدون هماهنگی تلاش کرده بودند نشست پنج به اضافه یک و را به نشست سران تبدیل کنند . 🔹 دومین بار طرحی پیرامون کمیته نیاز های کشور بدون هماهنگی با وزارت برای زمامداران کشور فرستاده شده بود ، که گفتگوها را پیشاپیش محکوم به شکست می‌کرد . 🔸 سومین نوبت به دنبال شکایت از بی توجهی سایر ها به بایسته ‌های بنیادین سیاست خارجی و به ویژه در ارتباط با ناهماهنگی در پیوند های با بود که انجام وظیفۀ وزیر امور خارجه را برهم ریخته بود . ناگفته نماند که وزارت امور خارجه برای دفاع از پیوند ها با روسیه وارد شده بود . 🔹 نوبت دیگر ، بر سر ِسفر بشار اسد در اسفندماه ۱۳۹۷ بود . 🔸 کناره ‌گیری بعدی مربوط به فعالیتهای ما برای شکست دادن تلاش برای بازگرداندن قطعنامه های شورای امنیت در برابر ایران در تابستان و پاییز ۱۳۹۹ بود . آقای یک پیشنهاد مطرح کرده بود که به نظر وزارت امور خارجه می ‌بایست با روش دیپلماتیک با آن برخورد می‌شد . 🔹 در شورای عالی امنیت ملی و در با لحنی تند مخالفت کردند ، که توهین به وزارت و وزیر امور خارجه بود . پس از آن تقاضا کردم از حضور در هیأت دولت معاف شوم ، که موافقت نشد . 🔸 آقای ظریف دقایقی قبل هم اعلام کرد که از معاونت راهبردی اقای استعفا داده است !
⭕️ عصبانیت تلویزیون موساد از تعامل سازنده بر سر کابینه 🔸شبکه ماهواره وابسته به سرویس جاسوسی موساد از تعامل رئیس‌جمهور با ارکان نظام در معرفی کابینه عصبانی شد. نکته قابل تأمل و عبرت آموز، نویسنده تحلیل تلویزیون بدنام اینترنشنال است؛ مرتضی کاظمیان همکار سابق بی‌بی‌سی که تا مدت‌ها خود را ملی- مذهبی وانمود می‌کرد. وی عضو شورای فعالان ملی مذهبی و مقیم ساکن لندن است و قبل از بازداشت در فتنه 88 و فرار از ایران، به اسم اصلاح‌طلبی با نشریات زنجیره‌ای مانند جامعه، توس، خرداد، فتح، اعتماد، اعتماد ملی، سرمایه، یاس نو، آفتاب، نامه، میهن همکاری می‌کرد و پس از فرار، همکار سایت‌های جرس (جنبش راه سبز) و روز آنلاین شد. او سپس به بی‌بی‌سی فارسی و رادیو فردا سرویس داد و نهایتاً در تشدید چرخه سقوط و تباهی، به عضویت تحریریه شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال درآمد؛ شبکه‌ای که به اذعان دو تحلیلگر ارشد صهیونیست، مواضع موساد را پوشش می‌دهد. 🔸کاظمیان در تحلیلی آمیخته با عصبانیت برای اینترنشنال نوشت: کابینه پیشنهادی پزشکیان، شرکت سهامی با مدیریت رهبری است. فهرستی که مسعود پزشکیان به عنوان وزرای پیشنهادی خود به مجلس معرفی کرده به شکلی قابل حدس، با حداکثر رایزنی با رهبر جمهوری اسلامی پیشنهاد شده است. 🔸او ضمن اذعان به برنامه شکست خورده منافقین برای ایجاد دوگانگی در نظام و تقابل رئیس‌جمهور و رهبری می‌افزاید: کسانی‌ که با امید به اصلاح و بهبود شرایط بحرانی، پشت پزشکیان ایستادند، چه‌قدر می‌توانند از این کابینه راضی باشند؟ نیم‌نگاهی به فهرست پیشنهادی پزشکیان برای وزارتخانه‌ها، ارزیابی دقیق‌تری به‌دست می‌دهد. از وزرای کلیدی سیاسی و امنیتی او آغاز کنیم. پزشکیان به شکل قابل تأملی اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات دولت رئیسی را به عنوان وزیر پیشنهادی در همین وزارتخانه معرفی کرده است. 🔸به اجمال، برخلاف تمام هیاهوهای رسانه‌ای و تبلیغاتی نزدیکان و حامیان پزشکیان درباره نحوه انتخاب کابینه، تنها نیمی از گزینه‌های پیشنهادی او از دل کارگروه‌های مشهور و مشارکت ۴۰۰ تن خارج شده است. توپ انتقاد از دولت پزشکیان، در زمین حامیان اوست. چهره‌ها و جمعیت‌های سیاسی که به‌جای تقویت جنبش اعتراضی و نیروی مقاومت در جامعه مدنی، امید به بهبود و اصلاح شرایط را تبلیغ و تکثیر کردند. ادامه👇👇👇 https://kayhan.ir/001ENp
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 شهید : «آنان را که از مرگ می‌ترسند از می‌رانند. مردانِ مرد، جنگاوران عرصه جهادند که راهِ حقیقت وجودِ انسان را از میان هاویه آتش جُسته‌اند. 🔹آنان ترس را مغلوب کرده‌اند تا فُتوّت آشکار شود و راه فنا را به آنان بیاموزد. و مونسان حقیقت آنانند که رَه به سرچشمه فنا جُسته اند.» 🔸منبع: کتاب «گنجینه آسمانی» ┄┅☫🇮🇷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷☫┅┄
با یک غوره سردیش می کنه با یک مویز گرمیش حکایت برخی از صاحب قلم‌ها و نظریه پردازان ماست. فورا تحت تاثیر احساسات قرار گرفته و دست به قلم و سیاه نویسی می‌کنند. قطعا رقابت‌های المپیک بزرگترین و اصلی ترین ملاک سنجشن توان ورزشی و توسعه کشورهاست. امروز که ثروثمندترین کشورهای نفتی منطقه حتی صاحب یک مدال نشده و وارد جدول نشده اند حال آنکه ایران با وجود همه ضعف‌ها در مدیریت ورزشی، تحریم ها و کاستی ها از سمت بانوان هم صاحب مدال میشود که در تاریخ حضور کشورمان در المپیک بی سابقه است چرا دست به قلم نمیشوند؟ دلیل این است: "پول پاشی" و ایجاد شبه مدرنیته نامش توسعه نیست. برج های بلند دوحه یا میلیاردها دلار خرج رونالدو کردن اسمش توسعه نیست. معادل دانستن پول پاشی با توسعه خطای بسیاری از صاحبان فکر و قدرت در کشورهاست. پیش از ملک سلمان این مدل اشتباه را شاه ایران رفت. همان روش غلط پول پاشی در داخل و خارج با سقوط قیمت نفت گریبان شاه را گرفت و الگوی شبه مدرنیته اقتدارگرایانه او شکست خورد.
چرا غرب با بزرگترین قدرت هسته‌ای جهان درگیر است؟ ▫️معاون نخست وزیر صربستان در سخنانی گفت، اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ناتو می‌خواهند روسیه بدون توجه به تلفات، شکست بخورد، آنها علاقه‌ای به صلح ندارند، اما روسیه یک قدرت هسته‌ای است. ▫️اندیشه کاظمی پژوهشگر مسائل بین الملل در گفتگو با اسپوتنیک گفت: آقای «الکساندر وولین» معاون نخست وزیر صربستان در این سخنان به نکته ای اشاره کردند که هیچ کدام از رهبران اروپایی جرات به زبان آوردن آن را نداشتند، حتی اگر به آن باور هم داشته باشند. ▫️وولین در سخنان خود به روشنی و به درستی اظهار داشت که اعضای اتحادیه اروپا و ناتو نه تنها تمایلی به برقراری صلح بین روسیه و اوکراین ندارند، بلکه فارغ از آمار تلفات و خسارات ناشی از جنگ فقط می خواهند که روسیه شکست بخورد و مغلوب شود، اما باید بدانند که شکست دادن یک قدرت هسته‌ای جهانی مثل روسیه غیرممکن است. حال سوال اینجاست؛ پس چرا با بزرگترین قدرت هسته‌ای جهان درگیری ایجاد می‌کنند تا آن را به وضعیتی برسانند که از سلاح‌های هسته‌ای استفاده شود؟ بیشتر بخوانید...
کاظمی در ادامه گفت: وجود تسلیحات هسته‌ای نزد قدرت‌های بزرگ مانع انجام اقدامات تهاجمی می شود، هرچند که امکان درگیری را از بین نمی‌برد به همین دلیل ناتو و ایالات متحده درصدد هستند تا جایی که امکان دارد از عوامل مختلف مثل جنگ طولانی و درگیریهای نظامی به عنوان عامل بازدارنده در برابر روسیه استفاده کنند. نکنه قابل توجه این است که در "دکترین فعلی هسته ای" روسیه آستانه استفاده از سلاح هسته‌ای بسیار بالا در نظر گرفته شده و این تصور را برای غرب ایجاد می‌کند که سطح تهدیدات فعلی به گونه ای است که کرملین هرگز به زرادخانه هسته‌ای خود دست نخواهد زد. البته شاید هم این ارزیابی واقعا درست باشد به همین دلیل هم است که با بزرگترین قدرت هسته‌ای جهان درگیری ایجاد می‌کنند بدون اینکه ترسی از عواقب آن داشته باشند.
‌ 🖼 یار ایرانی پیامبر و اولین کسی که را به فارسی ترجمه کرد که بود؟ ‌ ‌۷ صفر سالروز حفر خندق بزرگداشت سلمان محمّدی‌ ‌ ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از کاروان ورزشی ایران درالمپیک ۲۰۲۴ پاریس: از ورزشکاران عزیز و خوش‌روحیه و با اراده، و از رؤسای فدراسیونها و مربیان، و از کمیته‌ی ملی المپیک که در مسابقات اخیر مایه‌ی شادی و سربلندی کشور را در صحنه‌ی ورزش فراهم آوردند، صمیمانه سپاسگزارم.
⭕️ شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام 🔹 امام حسن علیه السلام، در ۱۵ رمضان سال سوم هجری، به دنيا آمدند. پس از شهادت امیرالمومنین علیه السلام، امام حسن علیه السلام در مسجد، مردم را به بيعت با خويش فراخواندند. پس از سخنرانی، مردم کوفه با آن حضرت بيعت کردند. 🔻سپس ایشان به تحکيم پايه‌ های حکومت خويش پرداخت. از جمله اینکه: فرمانداران مناطق مختلف را که به دست پدرش نصب شده بودند، تثبيت نمود و برخی را تغيير داد و جاسوس‌ های معاويه را پیدا کرد و گردن زد. 🔹مهمترين حادثه در زندگی ایشان، صلح معاويه با آن حضرت است. بررسي شرايطی که باعث صلح شد و دقت در نتايج صلح، روشن می کند که صلح ایشان در حقيقت انقلاب سبزی بود که زمينه انقلاب سرخ حسينی را فراهم ساخت و همچنین پايه‌ ريز انقلاب علمی امام باقر و امام صادق عليهما السلام شد. در نتیجه، باعث حفظ اسلام ناب محمدی صل الله علیه وآله شد. 🔸 تلاش موفق امام حسن علیه السلام برای به‌کرسی نشاندن اهداف صلح، باعث شد که معاويه طرح قتل حضرت را پيگيری کند تا بتواند به خواسته ديرين خود يعني تبديل خلافت اسلامی به سلطنت موروثی، برسد. به اين ترتيب سمی مهلک تهيه کرد و آن را توسط همسر آن حضرت به او خوراند. حضرت پس از مدتي درد و رنج، در ۷ (یا به نقلی ۲۸) صفر سال ۵۰ هجری به شهادت رسیدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر حقیقت را بخواهید روز عاشورا هنوز به شب نرسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماهنگ جدید آقای ابوذر روحی | حَیَّ عَلیٰ کربلا 🏴 | قَد قامتِ الاربعین 🔥 | تَحَّرکُوا بِسم الله 🕌 | مَقصدُنا فلسطین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عصبانیت مجری رادیو «۱۰۳Fm» اسرائیل: کل کشور در انتظار است؛ ایران و نصرالله ما را بازیچه خودشان کردند؛ ما داریم تاوان می‌دهیم!
🔴 سالروز جدایی استان بحرین از ایران ‌‌‌ ‌‌‌‌▪️دختری که شوهرش دادن !!! آریایی های وطن پرست سوپر دولوکس به ذات ایرانی !!! که عرب نمی پرستیدند!!! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌