eitaa logo
موفقیت با تیم تبلیغاتی درنیکا
5.2هزار دنبال‌کننده
249 عکس
23 ویدیو
1 فایل
هرچیزی رو که برای شروع کسب و کار لازم داری رو توی خدمات تبلیغاتی درنیکا پیدا میکنی. #طراحی_سایت #طراحی_تیزرتبلیغاتی #چاپ_تراکت و کارت ویزیت واسه ثبت سفارشِ یه تبلیغ حرفه ای و پرجذب بهم پیام بده👇 🆔️ @aheidaryy
مشاهده در ایتا
دانلود
عزیزان دلم گذاشتن فیش واریزیهای شما هم برای ما کار وقت گیری هست هم ممکنه برای شما زیاد جالب نباشه، ولی هر چند روز یه بار سعی میکنم بذارم تا مخاطبین عزیزی که نیاز به جلب اعتماد دارن، با خیال راحت ثبت سفارش کنن. مشتریهای عزیزم که مدتهاست باهام کار میکنن میدونن که من برای پول و وقت مشتریهام ارزش زیادی قائلم.
وقتی واسه کانال خودم تبلیغات میرم و از جذبش راضی هستم😍🤩 میگن کوزه گر از کوزه شکسته آب میخوره حکایت ماست اولین باره که برای خودم تبلیغات انجام دادم اونم تبلیغ تک ساعته🤭
💜«وَآتَاكُمْ مِنْ كُلِّ مَا سَأَلْتُمُوهُ ۚ»💜 یه جا خدا میگه: یادت نره برای چیزایی که الان داری یه روزی دعا کردی و آرزوشو داشتی... اون از هرچیزی که بخوای بهت میده کافیه از ته ته قلبت بخوای🤍
تمام تایمها رزرو شدن تایمهای جدید و باقیمانده ی تیر ماه رو خدمتتون ارسال میکنم👇👇👇👇
🎁خبرای خوب داریم برای محبین آقا امیرالمومنین علی (علیه السلام)🎁 به عشق آقا(ع) طرح تخفیف عیدانه داریم.💐💐 از عید قربان تا عید غدیر تمام سفارشات تبلیغیتون با تخفیف در نظر گرفته میشه. عجله نکنین برای همه تایم داریم☺️ https://eitaa.com/joinchat/32768181Cc0b1260e5a
یک قبل و بعد جذاب 🤩 جذب حدود دو کا ممبر با درنیکا https://eitaa.com/joinchat/32768181Cc0b1260e5a
🤔 چطور با مشتری صحبت کنیم؟ لحن صحبت و نحوهٔ ارتباط با مشتری، اثر زیادی روی اعتبار و برندت داره و با یک ارتباط خوب و سازنده می‌تونی رضایت مشتریت رو جلب کنی. در ادامه چند ترفند برای ارتباط مؤثر با مشتری رو بهت می‌گیم. 🔻 بهترین لحن رو انتخاب کن: مثلاً جمله‌های «چیز دیگه‌ای هم هست؟» و «آیا بازم می‌تونم به شما کمک کنم؟» یه معنی دارن اما شکل و لحنشون کاملاً متفاوته و تأثیر متفاوتی در ذهن مشتری می‌ذارن! 🔻 به موقع جواب بده:برای پاسخگویی به مشتری‌ها برنامه زمانی داشته باش و پیام‌ها رو بر اساس اولویت و در اسرع وقت جواب بده. 🔻 کوتاه و مختصر صحبت کن: از جملات کوتاه و مختصر و مفید در مکالمه‌ها و ایمیل‌ها استفاده کن. 🔻 اسم مشتری رو بگو: در مکالمه‌ها و احوال‌پرسی‌ها از اسم مشتری استفاده کن.