eitaa logo
کلاس سوم شهید جهانی
46 دنبال‌کننده
995 عکس
144 ویدیو
19 فایل
مدیریت : ✅ @khodaye_aziz معاونت آموزشی و فرهنگی: ✅ @masoudhajian معاونت اداری: ✅ @Seyedshademan خانم سکاکی: ✅ @Sakaki313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👌 تولد پیامبر عزیز رو به همه شما تبریک عرض می کنیم. 🌺👏🌺👏👏🌺👏 دنیارو کرد غرق نور با دین خوب اسلام مهر و محبت اورد دشمنی ها شد تمام ❇️😁❇️😁❇️😁 تولدش همیشه هست عیدی خوب و زیبا تبریک بگوییم به هم این روز هر ساله ما 🔷🔸💠🔸🔷
🌺🌺برنامه هفتگی کلاس سوم 🌺🌺 گل پسرهای نازنین لطفاً این برنامه را یادداشت کنید و از روز شنبه طبق این برنامه کتاب و دفتر همراه خود داشته باشید😊 در ضمن چون فردا اردو دارید فقط کاربرگ های آخر هفته و کتاب ریاضی را به همراه خود به کلاس بیاورید.
266.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎊عید زیباى برائت از عدو دارد ربیع🌸🍃 🎊عید میـلاد دو دلدار نکو دارد ربیع🌸 🎊موسم سرمستى دلهاى شیدا آمده🌸 💖مصطفى با حضرت صادق به دنیــــا آمـــــده 🎊🌸 🎉💖ولادت حضرت محمد(ص) 🎉💖وحضرت امام جعفر صادق(ع) برشما عزیزان مبارکــــَ باد 🎊 🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شنبه۷/۲۳ ریاضی: صفحه ۱۴ در کتاب کامل شود . با چوب کبریت ۲ مدل الگو درست کنید و روی برگه آچهار بچسبانید . فارسی : یک جدول بکش و از وسط به دو قسمت مساوی تقسیم کن . در یک قسمت جدول از کتاب فارسی ۱۰ کلمه ای که حروف آن به هم چسبیده باشد را پیدا کن و بنویس (مانند:عظمتی)و در قسمت دیگر ۱۰ کلمه که حروف آن از هم جدا باشد بنویس (مانند: آرام،ورودی) دیکته شب یادت نره عزیزم 🌺
در ابتدا از نقاش باشی های خوش سلیقه خواستم تا با انتخاب خودشان تصویر یکی از دو مار خزیده و حلقه زده را که روی تخته کشیدم روی دفتر بکشند و بدن مار را به ۲۰ قسمت تقسیم کنند حالا اولین کلمه را که از درس محله ی ما انتخاب کرده بودم گفتم و در اولین خانه نوشتند باید از کتاب فارسی کلمه ای پیدا میکردند که حرف اول آن حرف آخر کلمه ی قبل بود .
چهارشنبه۷/۲۰ 👇👇👇👇👇 هدف : شمارش چند تا چند تا با روش و ابزارهای مختلف در پایان درس باید دانش آموز بتواند: شمارش کند . دسته های متنوع بسازد. برا ی شمارش از الگوی عددی استفاده کند . شمارش با استفاده از ابزارهای مختلف ( کاغذ،ماشین حساب ،ذهنی ) مدلسازی از شمارش در زندگی روزمره مهارت ها : استفاده از ابزار شمارش با الگویابی تقویت درک مهارت فضایی تقویت مهارت های ذهنی پیش دانسته ها : در پایه دوم با شمارش چند تا چند تا آشنا شدند ابزار و وسایل مورد نیاز :استفاده از چینه های رنگی ، دفتر شطرنجی ،تصاویر از پیش تهیه شده روی تخته ویا فتوکپی ،موزاییک های کلاس یا حیاط و ....... روش تدریس : بادفتر های شطرنجی اشکال مختلف میکشیم ویا به دانش آموزان می گوییم تاچینه شکل بسازندو مربع ها رابشمارند ودر گروه راجع به شمارش خود توضیح دهند و باهم مقایسه کنند تا ب درک جدیدی از شمارش برسند. از چوب خط هم می شود استفاده کرد .حتی از مداد رنگی هایشان الگو های هم شکل ب دانش آموز داده می شود تا تعداد شکل های آن را از طرق مختلف به دست آورد . دراین مبحث دست ورزی کار با دفتر شطرنجی با رنگ های مختلف و ماشین حساب انجام می شود. مبحث شمارش چند تا چند تا با تصویر و ابزار تدریس شد چند نمونه را دسته بندی کردیم و برای آنها جمع و الگوی مناسب نوشتیم و کاردر کلاس کتاب کامل شد