نیایش صبحگاهی 🌺🍃🌺
خدای مهربانم ❤️🙏
در آخرین آدینه فروردین ماه 🌸
به احترام حضرت بقیه الله الاعظم 💚
حاجات همه را براوده کن🙏
دلی شاد زندگی آرام و قلبی💞
مهربان نصیب همه بگردان🙏
آمین🙏
به برکت صلوات بر حضرت محمد(ص)💚
و خاندان پاک و مطهرش🌸🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یافاطمه الزهرا مددی
انرژي درماني چيست؟
انرژي درماني، علم و هنري باستاني است كه با استفاده از پرانا ياكي يا انرژي حياتي بهمعالجه تمامي كالبد انساني پرداخته
و به نامهاي ديگر مانند چيكنگدرماني (كيكنگ ياشفاي كي)، شفاي رواني، شفاي حياتي، شفا از طريق دست كشيدن، شفاي مغناطيسي،شفاي ايماني و شفاي موهبتي هم خوانده ميشود.
پرانا يا كي انرژی درمانی
پرانا يا كي همان انرژي حياتي است كه بدن را زنده و سالم نگهميدارد. در يونان آنراپنوما، پلي نزيها آن را مانا و اعراب دم حيات ميخوانند.
شفاگر، پرانا يا انرژي حياتييا دم حيات را به بيمار منتقل ميكند و بدين ترتيب بيمار بهبود مييابد.
در جريان اينفرآيند آنچه اصطلاحاً شفاي معجزهآسا خوانده ميشود رخ ميدهد.
اساساً پرانا سه منبع اصلي دارد: خورشيد، هوا و زمين پراناي خورشيد از نور خورشيدسرچشمه ميگيرد.
به تمام بدن نيرو ميدهد و شرايط تندرستي آنرا فراهم ميكند، با حمامآفتاب يا قرار گرفتن در معرض نور خورشيد به مدت 5 تا 10 دقيقه يا نوشيدن آبي كه درمعرض آفتاب بوده است،
ميتوان آنرا به دست آورد.
اين پرانا قدرت بسيار زيادي دارد، وتماس طولاني مدت با آن موجب آسيب تمامي كالبد جسماني ميشود.
پراناي موجود در هوا «پراناي هوا» يا گويچههاي حياتي هوا ناميده ميشود. اين پرانا،هنگام تنفس از طريق ريهها و يا مستقيماً توسط مراكز انرژي كالبد بيوپلاسميك جذبميشود.
اين مراكز «چاكرا» ناميده ميشوند. جذب پراناي هوا با تنفس آهسته و موزونبيشتر از زماني است كه تنفس سريع، كوتاه و كمعمق است.
افرادي كه آموزشهاي خاصيديدهاند، ميتوانند آنرا از خلال سوراخهاي پوستي نيز جذب كنند.
پراناي موجود در زمين «پراناي زمين» يا گويچههاي حياتي زمين ناميده ميشود و ازطريق كف پا جذب ميشود. اين عمل به صورت خودكار و ناآگاهانه انجام ميپذيرد.
قدمزدن با پاي برهنه، ميزان جذب آنرا افزايش ميدهد.
انرژی درمانی روش درمان طبیعی اشت. آموزش انرژی درمانی ساده است وبرای همگان قابل یادگیری است.
قضیه قطع شدن دست شیاطین و اجنه از اخبار غیبی بعد از رسول اکرم (ص) چیست؟
آنان از آسمانى پس از آسمان دیگر محجوب مىشدند تا این که خاتم المرسلین به دنیا آمد که بر اثر آن از همه آسمان ها محجوب و رانده ماندند. و از امام على (ع) روایت شده است که گفت: «ابلیس در آن شب، به سبب شگفتی هایى که در آن دید- شب ولادت رسول اللَّه- آهنگ کوچ کردن به آسمان کرد، و جایگاهی در آسمان سوم داشت، و شیطان ها گوش دزدى مىکردند، پس چون عجایب را دیدند در صدد استراق سمع برآمدند، ولى متوجه شدند که از همه آسمان ها محجوب ماندهاند». تفسیر هدایت، ج 16، ص468، بنیاد پژوهش هاى اسلامى آستان قدس رضوى. و نیز ر.ک: مجلسی، محمد باقر، بحار الأنوار، مؤسسة الوفاء، بیروت، 1404 هـ ق.
[2] . «و در اخبار داریم که از زمان آدم تا قبل از ولادت مسیح شیاطین در آسمان ها می رفتند و مطالب و امورى از ملائکه اخذ می کردند و خبر به کاهنان می دادند و چون مسیح متولد شد از آسمان چهارم به بالا ممنوع شدند، و چون پیغمبر اکرم متولد شد از کلیه آسمان ها ممنوع شدند و می رفتند تا نزدیک آسمان و خداوند تیر شهاب آنها را می سوزانیدند که دیگر نزدیک هم نمىتوانستند بروند : پس آیه "وَ أَنَّا لَمَسْنَا السَّماءَ فَوَجَدْناها مُلِئَتْ حَرَساً شَدِیداً وَ شُهُباً" بعد از ولادت مسیح بوده لکن تا نزدیک آسمان می رفتند و جای گیر می شدند که صداى ملائکه را می شنیدند که مفاد آیه : "وَ أَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْها مَقاعِدَ لِلسَّمْعِ" مربوط به همان دوره است. اما پس از ولادت حضرت رسول که مفاد : "فَمَنْ یَسْتَمِعِ الْآنَ" است، از این هم ممنوع شدند». طیب، سید عبد الحسین، اطیب البیان فی تفسیر القرآن، ج13، ص 229، انتشارات اسلام.
[3] . «امام صادق (ع) مىفرماید: «و امّا اخبار آسمان ها را شیاطینى که در جایگاه های استراق سمع مىنشستند، مىشنیدند، و هیچ مانعى در برابر کار آنان نبود و تیرهاى شهاب بر ایشان فرود نمىآمد، و از آن روى این کار ممنوع شد که مبادا از این راه حوادثى پیش آید و مشکلى براى وحى و رسیدن خبر آسمان فراهم آید، و مردم زمین درباره آنچه از جانب خدا به ایشان مىرسد و مایه پیدا شدن حجت و از بین رفتن شبهه مىشود گرفتارى پیدا کنند» طبرسی، الاحتجاج، ج2، ص 339 ،
ضمیر ناخودآگاه در انسان چیست؟ آیا در آموزههای دینی مطلبی درباره ضمیر ناخودآگاه آمده است؟
نسان داراى دو ضمیر است: ضمیر ظاهر و ضمیر باطن، یا ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه.[1]
ضمیر ناخودآگاه قسمتى از شخصیت و باطن انسان است که او به دلایل مختلفى آنرا پنهان میسازد؛ مثل خاطرات ناخوشایند، حوادث سخت زندگى و... . مجموعه این موارد پنهان، موجب رفتارهایى میگردد که محرّک آن «ضمیر ناخودآگاه» است.
ویلیام جیمز میگوید: «آنچه انسان آنرا "من" میخواند و خودآگاهى دارد، در احوال عادى دایرهاش محدود و مسدود است و از خود او تجاوز نمیکند، و لیکن این دایره محدود، حریمى دارد که بیرون از دایره خودآگاهى است و شخص در احوال عادى از آن آگاهى ندارد؛ و چون باب آن حریم به روى "من" باز شود با عالم دیگرى آشنا میگردد و بسى چیزها بر او مکشوف میشود که در حال عادى درش به روى او بسته است».[2]
«این فقره را که انسان، گذشته از ضمیر خودآگاه ضمیر دیگرى دارد که معمولاً از آن آگاه نیست و لکن بعضى اوقات آثارى از آن بروز میکند و معلوماتى به انسان میدهد که از عهده حس و عقل بیرون است، پیش از ویلیام جیمز نیز دانشمندان دیگر که در روانشناسى کار کرده بودند به آن برخورده و آنرا "من ناخودآگاه" نامیده بودند».[3]
ضمیر ناخودآگاه از نگاه متون دینی
در آموزههای دینی به جنبه منفی و مثبت «ضمیر ناخودآگاه» اشاره شده است؛ در اینباره نکاتی بیان میشود:
1. قرآن خطاب به بنی اسرائیل میگوید: اگر مؤمن بودید چگونه پیش از این پیغمبران خدا را کشتید؟ حتى به موسى که ادعاى پیروى از او میکنید، با آن همه آیات بیّنات که براى شما آورد، کافر شدید.[4]
استناد یهود به اینکه چون رسالت محمّد(ص) بر غیر آنها نازل شده، به آن ایمان نمیآورند، استنادى نادرست است، و سبب آن، مصالح شخصى است که در ضمیر ناخودآگاه و حتى در ضمیر خودآگاه آنان وجود دارد. چنانکه در داستان گوسالهپرستی، پیوسته ریشههاى مالپرستى در ضمیر ناخودآگاه آنان وجود داشت، ولی نخستینبار به صورت ظاهرى به موسی ایمان آوردند.[5]
2. قلب عبارت از مرکز شناختها و آگاهیهایى است که نه حسى است و نه عقلى، بلکه از عمق وجود انسان به طور ناخود آگاه میجوشد.[6]
قلب و دل انسان مانند کتاب و دفترى است که در آن نوشته میشود و یکى از قلمهایى که در این دفتر مینویسد و سلامت و فساد آنرا رقم میزند، قلم چشم است. چشم یکى از کانالهاى ورودى دل و قلب انسان است. برخى فکر میکنند وقتى دیدن صحنهاى پایان پذیرفت، همه چیز تمام میشود؛ در حالیکه هر چه انسان میبیند، در صفحه دل تأثیر گذاشته، نقش آن در دل و قوّه خیال انسان یا در «ضمیر ناخودآگاه» انسان باقى میماند؛ به همین دلیل انسانها بعد از چند سال، برخى صحنهها را که قبلاً دیدهاند به یاد میآورند و از قوّه خیال به حافظه بر میگردانند و به آن نگاه میکنند. حتى برخى صحنهها که گمان میکنند فراموش شدهاند، دوباره در خواب میبینند.
3. ایمان انسان به خدا، با ورود به ضمیر ناخودآگاه بر بسیارى از نگرشهاى دیگر او، مثل نگرش به معناى زندگى و هدف زندگى، تأثیر مستقیم و جدّى دارد و اینها به نوبه خود نگرشهاى فرد در باب خوب و بد، درست و نادرست و... را شکل میدهند؛ تا بالأخره رفتارهاى فردى، اجتماعى، اخلاقى و مناسبتهاى بین فردى نیز از همان نگرشهاى اولیه و اساسى تأثیر میپذیرند.[7]
گوستاویونگ، محتواى ضمیر ناخودآگاه را شامل خدا، روح و نیروهاى غیبى میداند.[8]
برخی نیز در این راستا گفتهاند: برهان فطرت، عبارت است از گواهى ضمیر ناخودآگاه انسان به حقیقتى برتر از همه چیز و عالم به همه چیز و قادر بر هر چیز. این درک، ناخودآگاه در هنگامههاى ویژهاى خود را نشان میدهد و آگاهانه میشود و در هر حال قابل رشد و شکوفایى است.[9]
4. در برخی روایات نیز به این واقعیت اشاره شده است که در مواردی انسان، رفتاری را انجام میدهد بدون آنکه تصمیمگیری آگاهانهای در مورد آن داشته باشد. و از ضمیر ناخودآگاه او به دلیل عواملی مانند عادت سرچشمه میگیرد:
امام علی(ع) میفرماید: «اگر در نماز چشمانت [از خواب] باز نمیشود نماز را قطع کن و بخواب، چه خبر دارى؟ شاید [بجاى دعا] در حق خود نفرین کنى».[10]
امام صادق(ع) فرمود: «هرگاه خواب بر شخص نمازگزار غلبه کند باید سر بر بستر گذارد و بخوابد؛ زیرا میترسم اگر بخواهد بگوید: بار خدایا مرا داخل بهشت فرما!، در بیاختیار بگوید: بار خدایا مرا به آتش جهنّم داخل ساز».[11]
نقد دیدگاه فروید درباره ضمیر ناخودآگاه
هر تفسیر و معنایی از ضمیر ناخودآگاه انسان مورد پذیرش نیست؛ مثلاً فروید -روانپزشک اتریشی- معتقد است که افزون بر ذهن آگاه انسان، ضمیری ناخودآگاه نیز وجود دارد که از پایگاه مغز، شخصیت انسان را ترسیم و تعیین میکند.
در وجود آدمی غریزههایی هست که خواستهها و نیازهای گوناگون او از آن غرایز سرچشمه میگیرد و پایگاه آنها نیز همان ضمیر ناخودآگاه است و چون بهرهمندی و تمتع آزادانه انسان با موانعی روبرو است که لذّتجویی او را محدود یا منکوب میسازد، ضمیر ناخودآگاه آدمی را میتوان انباری از امیالِ پیشگیری شده و خواستههای سرکوفته نامید یا زبالهدان خواستههای لگدمال شده انسان خواند.[12]
در نقد این دیدگاه فروید، اشاره به همه حقیقت انسان نقش اساسی دارد. وجود غریزهها و خواستههای گوناگون آدمی و کششها و گرایشهای متنوع و نیز موانع گوناگونی که گاه محدودکننده است و گاهی سرکوبگر، جای تردید و انکار نیست؛ امّا این امور، تنها بخشی از حقیقت آدمی آن هم در قلمرو طبیعت او است. بخش دیگری از حقیقت بلند انسان، عقل و فطرت الهی است که اگر نقش خویش را به دست آورد و آنرا ایفا کند، همه غریزهها و نیازهای مادی را به خوبی تعدیل میکند؛ بی آنکه تعطیل یا به تعبیر فروید، سرکوب آنها را در دستور کار خود قرار دهد.
مثلاً غریزه جنسی، حقیقت انکارناپذیری است که یقیناً باید با پاسخ مثبت روبرو شود و هرگونه سرکوب یا تعطیل آن، خلاف هویت کلی و حقیقت وجودی انسان است. همچنین نیاز انسان به غذا، مسکن، پوشاک و... از شمار همین خواستههایی است که نه تعطیل آنها درست است و نه سرکوب آنها؛ امّا دوگونه میتوان به این نیازها پاسخ گفت و آنها را تأمین کرد: یکی به شیوه صحیح اخلاقی و شرعی و دیگری به گونه حرام و ضد اخلاقی.
آنچه شهوت جنسی به دنبال او است، ارضا شدن است و هیچ قیدی را نمیتوان بر این خواسته ضمیمه کرد؛ یعنی اگرچه به حلال یا حرام، پاسخ غرایز انسانی تحقق مییابد، امّا خواسته این غرایز، پاسخ حرام نیست؛ مثلاً آنچه دستگاه گوارش انسان میطلبد، غذای مناسب و آنچه پیکر آدمی میخواهد، پوشاک مناسب است و اگرچه غذا و پوشاک حرام را میپذیرد، امّا حرام را تقاضا نمیکند. اینجا است که عقل و فطرت به رهبری برمیخیزد و با تعدیل غرایز انسانی و تحریم شیوههای ضدِاخلاقی، آدمی را به روشی صحیح، حلال و در عین حال لذّتبخش، ترغیب میکند.
بنابراین، لازم نیست که در وجود انسان، ضمیری را به عنوان بایگانی یا زبالهدانی خواستههای سرکوفته درنظر بگیریم و شخصیت ماهوی انسان را سرچشمه یافته از آن بدانیم. البته منعی برای پذیرش ضمیر آگاه و ناخودآگاه بشر نیست؛ امّا نمیتوان هویت انسان را در این مدار بسته خلاصه کرد و برای ذهن و دو بخش مذکورِ آن، علیت تامه قائل شد؛ بلکه در صورت اثبات این معنا، آنرا نسبت به حقیقت انسان در حدّ استعداد و علّت قابلی میتوان پذیرفت.[13]
[1]. مطهری، مرتضی، مجموعه آثار، ج 4، ص 133، تهران، صدرا، 1380ش.
[2]. دژاکام، على، تفکر فلسفى غرب (از منظر استاد شهید مرتضى مطهرى)، ص 360 – 361، قم، دفتر نشر معارف، چاپ اول، 1384ش.
[3]. همان، ص 361.
[4]. بقره، 91 – 92.
[5]. مدرسی، سید محمدتقی، تفسیر هدایت، ج 1، ص 204، مشهد، بنیاد پژوهشهای اسلامی آستان قدس رضوی، چاپ اول، 1377ش.
655_38964975207670.mp3
3.91M
#رابطه.جن.انسان.دورگه.ایا.واقعیت.دارد.
دین جن :
اجنه مانند انسانها مکلف هستند. این مسئله در قرآن به صراحت آمده است. آنها کافر، یهود، مسیحی، مسلمان و آتش پرست هستند. جنیان غالبا به دوسته بزرگ از نظر دینی تقسیم میشوند: کافر و دیندار به یکی از ادیان الهی.شاید در بین آنها ادیان دیگر وجود داشته باشد اما به قدری کم است که ما در هیچ منبعی آثار آن را ندیده ایم.
در سوره جن آمده: عده ای از جنیان آیات قرآن را شنیده و به اسلام روی میآورند این دلیلی قوی بر مکلف بودن آنها است. در ترجمه آیه ۴ از همین سوره استاد الهی قمشه ای نوشته است: و البته سفیهان و بیخردان ما به خدا دروغ میبستند (که به او فرزندی مسیح و عزیر و فرشتگان را نسبت دادند) و این نیز دلیلی بر دینداری آنها به ادیان دیگر الهی است. البته از لحاظ عقلی هم واضح است: موجودی مانند انسان مکلف میتواند به ادیانی که انسانها دارند گرایش پیدا کند و قطعا هم همینطور است. اما اینکه چرا آنان بیشتر به ادیان الهی گرایش دارند میتوان چند مورد را بیان کرد:
۱٫بعضی از ادیان توسط خود بشر ایجاد شده و اثر خرافات است: مثل مدفوع پرستان یا حیوان پرستان که در هند هستند، اینگونه اعتقادات در جن کمتر راه پیدا میکند چون با وجود پایینتر بودن عقل جن نسبت به انسان آنها از قابلیت تجسم بعضی واقعیتهای متافیزیکی برخورداند (به قسمت قدرت و سرعت جن مراجعه نمایید) یعنی آثار مترتب و حقیقی در بسیاری از مواد را به چشم میبینند بنابر این دلیلی برای پرستش خبائث(مدفوع) و بهائم (مانند گاو) و… برای آنها وجود ندارد.
۲٫فرمانبرداری از بزرگان خود: که باعث میشود از خطاها و جسارت بر راه اندازی ادیان خرافی پرهیز کنند و این موضوع در بسیاری روایات آمده که بزرگانی از جن به خدمت پیغمبران و اولیاء الهی میرسیدند و از هدایتهای آنها استفاده کرده و به قوم خود انتقال میدادند.
۳٫طولانی بودن عمر جنیان: این موضوع از مسائل بسیار مهمی است که باعث عدم خطای آنان میشود. آنها چون عمرهای طولانی دارند تحریف در ادیان و دستورات بسیار بین آنها کم است چون بعضی از آنها وجود دو یا چند پیغمبر
و راهنمای الهی را درک کرده و از محضرشان استفاده نموده اند.
۴٫تشخیص مسائل روحی و اخلاقی جنیان: جن قدرت تشخیص راست و دروغ و درک کرامات انسانی را دارد، از سرعت بالا نیز برخوردار است ضمن اینکه حضور او برای خواص بدون ضرر است، با این قابلیتها میتواند از حضور انسانهای
بزرگ استفاده نمایند و حقایق وظیفه خود را به خوبی بداند.
نکته: جنها در حالیکه دسترسی شان به حقایق بیشتر از انسانها است به علت ضعف قوه عاقله بسیاری اوقات به اشتباه میروند این به خطا رفتن دلیل بر عدم دینداری آنها نیست. با ارزشترین مردم نزد خدا با تقواترین آنها است این حدیث شامل جنیان نیز میشود و دربین جن و انسان مسئله قدرتهایی که خداوند عنایت فرموده در ارزشها لحاظ نمیشود انجام به وظایف با نیت خالص مد نظر است. هر دو موجود مورد آزمایش الهی قرار دارند. حال آنکه امکانات بیشتری دارد باید بار وظایف و تکالیف سنگین تری را بدوش کشد.
جنیان دارای پیغمبر و راهنمای مستقیم الهی از جنس خودشان نیستند و امور از طریق راهنمای انسانی (اعم از پیغمبر و امام معصوم) به آنها منتقل میشود.
ما در سلام به ائمه معصوم بخصوص ساحت مقدس حضرت ولیعصر( ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا) میگوئیم السلام علیک یا امام الانس و الجان: انس جمع انسان و جان جمع جن است یعنی سلام بر تو ای پیشوای انسانها و جنیان.
مرحوم طبرسی نقل کرده اند که پیامبری بر خصوص جن مبعوث شده به نام یوسف و اقوال متعددی را در این زمینه میدانند، اما این مسئله بسیار ضعیف است و ایشان نیز خود به صراحت بر این موضوع تاکید نکرده اند.
از کلام هام نوه ابلیس بر می آید که حضرت موسی و حضرت عیسی (ع) هم بر ایشان مبعوث بوده اند زیرا او گفته:آنان بر من تورات و انجیل آموختند، تو هم قرآن یاد بده و من به تو ایمان آوردم. (بحار جلد ۱۸ص ۷۸ و سفینه البحار ج ۱ ص ۶۷۹ )
جنیان با تفاوت ادیان مکان زندگیشان را تغییر میدهند و غالبا هر قوم دارای یک دین هستند. در روایتی پیغمبر اسلام (ص) به جنیان کافر دستور به زندگی دور از شهرها زندگی و به دیندارانشان اجازه زندگی در دهات و روستاها نزدیک انسانها را دادند.
آتش پرستان جن در کنار آتشفشانها زندگی میکنند همانطور که در کتاب آقای حسین احمدی آمده قوم کواریون از اجنه در زیر قله دماوند شهری دارند
نکته: ما در قسمتهای دیگر اشاره به چگونگی زندگی و مکان زندگی جنیان کرده ایم، جن به خاطر لطافت جسمی نیاز به تبعیت از قواعد محسوس انسانی از قبیل محصور بودن در مکانی مثل خانه های انسانها را ندارند حتی این مسئله که یکی از اماکن برای زندگی جنیان بالای سقفهای بیش از ۳ متر است از مسلمات اهل تجربه و توصیه های معصومین است پی دلیلی بر رد گفته استاد احمدی درباره مکان زندگی قوم کواریون نیست.
✅معرفی 3 فرشته: ﻋﺰﺭﺍﺋﯿﻞ، ﺷﻤﻮﺋﻞ، ﺟﺒﺮﺋﯿﻞ
#عزرائیل "Azrael"
ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﺍﻭ ﮐﻤﮏ ﻣﯿﮑﻨﺪ:
ﺍﻭ ﺭﻭﺡ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻓﻮﺕ ﺷﺪﻩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺖ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮕﺮﺩﺍﻧﺪ ﻭ ﺑﻪ ﻣﺎﺗﻢ ﺯﺩﮔﺎﻥ ﮐﻤﮏ ﻣﯿﮑﻨﺪ. ﻭ ﺑﻪ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺳﻮﮔﻮﺍﺭﺍﻥ ﺗﺴﻠﯽ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ، ﮐﻤﮏ ﻣﯿﮑﻨﺪ. ﺩﺭ ﯾﻬﻮﺩﯾﺖ ﻭ ﺍﺳﻼﻡ، ﺍﻭ ﺭﺍ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻣﺮﮒ ﻣﯽ ﻧﺎﻣﻨﺪ. ﺍﻭ ﺑﺎ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻣﻘﺮﺏ ﺭﺍﻓﺎﺋﻞ ﻭ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﺩﺭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﺍﺳﺖ.
#ﺷﻤﻮﺋﻞ "Chamuel"
ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﺪ: ﺍﻭﻧﮕﺮﺍﻧﯽ ﺭﺍ ﺑﺮﻃﺮﻑ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﻭ ﺻﻠﺢ ﻓﺮﺩﯼ ﻭ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﻣﯿﮑﻨﺪ. ﺩﺭ ﯾﺎﻓﺘﻦ ﺍﺷﯿﺎﺀ، ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﯾﺎﺭﯼ ﻣﯿﺮﺳﺎﻧﺪ. ﺍﻭ ﺍﺯ ﮔﺮﻭﻩ ﻓﺮﺷﺘﮕﺎﻥ " ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪﺍﻥ " ﺍﺳﺖ.
#ﺟﺒﺮﺋﯿﻞ "Gabriel" ﺑﻪ ﻣﻌﻨﺎﯼ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮ ﺧﺪﺍ:
ﺍﯾﻦ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺑﻪ ﭘﯿﺎﻡ ﺁﻭﺭﺍﻥ ﻧﻈﯿﺮ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﮔﺎﻥ، ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ، ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭﺍﻥ ﻭ ﻏﯿﺮﻩ ﮐﻤﮏ ﻣﯿﮑﻨﺪ. ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺩﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﮐﺮﺩﻥ ﻓﺮﺯﻧﺪ، ﺑﺎﺭﺩﺍﺭ ﺷﺪﻥ ﻭ ﭘﺬﯾﺮﺵ ﺳﺮﭘﺮﺳﺘﯽ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﯾﺎﺭﯼ ﻣﯿﺮﺳﺎﻧﺪ.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی ها😂
🔸بعداز ورزش صبحگاهی در حاشیه زاینده رود اینهمه ترس از حمله پهبادی صهیونیست ها به اصفهان دیدنیه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این هم از پیشگویی آقای زیبا کلام😂😂
#تنبیه_متجاوز
#انتقام_سخت #وعده_صادق
الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج
┄┅┅❅🌸🌺🌸❅┅┅┄
هدایت شده از گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همراهی مردم با مجریان قانون در اجرای طرح نور " عفاف و حجاب در پایان یک هفته از شروع طرح
┄┅═🔹☫گزینش فاتب☫🔹═┅┄
مارا به دیگران معرفی کنید 👇
http://eitaa.com/najafateb
.
الوعد الصادق✅
انتقام سخت⚠️
اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای😍
✊ #مرگ_بر_اسرائیل🇵🇸🇮🇷
✊ #مرگ_بر_آمریکا🇵🇸🇮🇷
#حرز_چهارده_معصوم
اما موارد زیر از خواص همراه داشتن دعای حرز چهارده معصوم (ع) می باشد
خواص حرز رسول اکرم ص
• جلوگیری از چشم زخم
• جلوگیری از گزند درندگان
• رها شدن از شر سحر و جن
• ایمن ماندن از سرقت ، یا آتش سوزی یا بلایای مشابه
• ایمن داشتن زنان در ایامِ نفاس
• دفع حسد
• محافظت از کودک
• دفع ضرر در خواب و بیداری
خواص حرز امیرالمومنین (ع) :
• دفع بیماری
• دفع شر پادشاهان و ستمگران
خواص حرز حضرت زهرا (س) :
• دفع بیماری
• دفع شر پادشاهان و ستمگرانخواص حرز
امام حسن (ع) :
• آسان شدن کارها و رفع سختی از آن
خواص حرز امام حسین (ع) :
• رفع غم و اندوه
• طهارت صُلب و نسل شخص
خواص حرز امام سجاد (ع) :
دفع شر انس و جن و شیاطین و ساحران و ابلیس های جنی و انسی
• دفع شر حکمرانان و کارفرمایان آنها
هفتمین حرز از این چهارده حرز مجرب حرز امام محمد باقر(ع) می باشد:
خواص حرز امام باقر (ع) :
• آسان شدن امور
• رفع غم و اندوه از شخص
خواص حرز امام صادق (ع) :
• انجام گرفتن کارها با عنایات خداوند
خواص حرز امام کاظم (ع) :
• دور شدن غم و اندوه و ترس و جزع از شخص
خواص حرز امام جواد (ع) :
• دفع چشم زخم
• دفع سحر و طلسم
• آرامش و رفع اضطراب
خواص حرز امام رضا (ع) :
• مشمول مغفرت الهی شدن
خواص حرز امام هادی (ع) :
• عزیز شدن در نزد مردم
• موید شدن به نصرت الهی
• دوری از وسوسه های شیاطین
• قرار گرفتن از خوبان خلق
خواص حرز امام حسن عسکری (ع) :
• حفاظت الهی از شخص
خواص حرز امام زمان (عج) :
• گره گشائی و فراهم شدن
نیایش شبانه با حضـــــرت عشق ❤ ❤
خدایا 🙏
در آخرین شب✨🌸
فروردین ماه 🌸
دعا میکنم 🙏
پایان فروردین ، پایان
تمام سختی ها
مریضی ها
بی پولی ها
گرفتاری ها وتمام
مشکلاتمان باشد🌸🤲
آمیـــن یا رَبَّ 🙏
🍃🌸در آخرین شب
🍃🌸فروردین براتون آرزومندم
🍃🌸با به پایان رسیدن
🍃🌸فروردین
🍃🌸تمام مشکلات مریضیها
🍃🌸وسختیهایمان هم
🍃🌸به پایان برسد
🍃🌸و اردیبهشت
🍃🌸شروع بهترینهاباشه
🍃🌸شبتون بهشت
📅 #تقویم_روز
🗓 #شنبه ۱ اردیبهشت | ثور ۱۴۰۳
🗓 ۱۱ شوال ۱۴۴۵
🗓 20 آوریل 2024
🌹 امروز متعلق است به:
🔸پبامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلّم
📆 روزشمار:
▪️4 روز تا شهادت حضرت حمزه و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام
▪️14 روز تا شهادت امام صادق علیه السلام
▪️19 روز تا ولادت حضرت فاطمه معصومه س و آغاز دهه کرامت
▪️29 روز تا ولادت امام رضا علیه السلام
▪️48 روز تا شهادت امام جواد علیه السلام
❇️ #ذکر روز شنبه ۱۰۰ مرتبه : یا رَبِّ الْعالَمِین "ای پروردگار جهانیان"
❇️ این #ذکر که مربوط به روز #شنبه است به نام رسول خدا صل الله و علیه و آله و سلم میباشد، روایت شده است که هر کس این ذکر را بخواند #بی_نیاز می شود و در این روز #زیارت حضرت رسول الله (صل الله و علیه و آله و سلم) خوانده شود.
❇️ #ذکر (یا #غنی) ۱۰۶۰ مرتبه بعد از نماز صبح موجب #غنی و #بی_نیاز شدن میشود.
⛔️ برای #حجامت و #خون دادن روز مناسبی نیست.
⛔️ برای #اصلاح #سر و #صورت روز مناسبی نیست.
⛔️ برای گرفتن #ناخن روز مناسبی نیست.
✅ برای #ازدواج و #خواستگاری روز مناسبی است.
✅ برای #زایمان روز مناسبی است.
⛔️ برای #برش و #دوخت #لباس روز مناسبی نیست.
✅ امشب برای #مباشرت خوب است.
✅ برای #مسافرت رفتن روز مناسبی است.
🔰 زمان #استخاره :از اذان صبح تا طلوع آفتاب و بعد از زوال ظهر تا ساعت ۱۶ عصر خوب است.
🔹امروز روز مبارکی است.
🔹امروز برای شروع کارها پسندیده است.
🔹دید وبازدید با دوستان و خویشاوندان خوب است.
🔹کسی که در این روز بیمار شود، زود بهبود یابد.
🔸کسی که امروز گم شود خیلی زود پیدا میشود.ان شاء الله.
🔸قرض دادن و قرض گرفتن خوب است.
🔸کشاورزی و باغبانی وآبیاری و خرید و فروش محصولات زراعی خوب است.
🔸خرید و فروش و تجارت خوب است.
🔹میانجیگیری برای اصلاح ذات البین و رفع اختلافات دوستان و خویشاوندان خوب است.
🔹کسی که در این روز متولد شود سعادتمندخواهدشد. اگر خدا بخواهد.
🔹رسیدگی به ایتام ونیازمندان و بیچارگان خوب است.
🔹صدقه دادن خوب است.
🔸رَک اَرقنوع یا به اصطلاح ماه ترکی، قوت روح، امروز در « دنـدان » است.باید مراقب بود که امروز به آن آسیبی نرسد.
🔸خواب در این شب درست نیست.
🔸مسیر رجال الغیب از میان غرب و جنوب میباشد.بهتر است هنگام حرکت به سمت محل کار یا در مکانی که حاجتی دارید رو به این سمت نهاده و از ایشان یاری بطلبید.
چون کسی در نزد شروع در شغلی و سفری روی خود را به طرف ایشان کند و همت از ایشان طلبد، بدین نهج (صورت): بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم، اَلسَّلامُ عَلَیکَ یا رِجالُ الغَیبِ. اَلسَّلامُ عَلَیکَ اَیَّتُهاَ الاَرواحُ المُقَدَّسَةِ. اَغیثُونی بِغَوثِهِ و اُنظُروُا اِلَیَّ بِنَظرَةٍ یا رُقَبا یا نُقَبا یا نُجَبا یا اَبدالَ یا اَوتادَ یا غَوث َیا قُطُب و به هر زبانی که خواهد، مطلب خواهد و شروع در مدعا کند، البته به مقصود رسد.
☜ #اوقات_شرعی_به_افق_تهران
☜ اذان صبح 3:55 اذان ظهر 12:03
☜ اذان مغرب 19:01 طلوع آفتاب 05:25
☜ غروب آفتاب 18:42 نیمه شب 0:19
🔮 #دعایی_بسیار_مجرب_جهت_حاجات
🔮 اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاسْمِکَ الْعَظیمِ الاَْعْظَمِ الاَْجَلِّ الاَْکْرَمِ الْمَخْزوُنِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینَ الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ مِنْ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیئُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَةٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّةٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبارٍ عَنیدٍ لا تَقِرُّبِهِ اَرْضٌ وَلایَقُومُ بِهِ سَمآءٌ وَ یَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خآئِفٍ وَ یَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَ بَغْیُ کُلِّ باغٍ وَ حَسَدُ کُلِّ حاسِدٍ وَ یَتَصَدَّعُ لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّ وَالْبَحْرُ وَ یَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلا یَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الاَْعْظَمُ الاَعْظَمُ الاَجَلُّ الاَْجَلُّ النُّورُ الاَْکْبَرُ الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَ اَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَاَسْئَلُکَ بِکَ وَ بِهِمْ اَنْ تُصَلِّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَ کَذا
🗓 #ذات_الکرسی مخصوص روز #شنبه است.
⏰ ذات الکرسی عمود ۲:۰۴ #صبح
🤲 دعا خواندن در زمان ذات الکرسی #مستجاب است.
ﷺدعا و اذکار کارگشاﷺ
#حجاب #انتقام_سخت #وعده_صادق #امام_زمان #پانزده_راهکار_عالی