گاهی فراموش میکنم که وقتی کسی کنار من نیست، معنایش این نیست که تنهایم معنایش این است که همه را کنار زدی تا خودم باشم و خودت..:)
#شهید_چمران
@ebtehalll
ابتهال؛🇮🇷
بگیر از من تمام آنچه دارم را که چیزی نیست خدا از من نگیرد فرصت از یاد بردن را...
چرا شرحی به معنای فراموشی نمیبینم؟
تنم محتاج آغوش است و آغوشی نمیبینم...
#سیدتقی_سیدی