eitaa logo
عفاف گرایی
443 دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.2هزار ویدیو
66 فایل
◽️کانون «امین»◽️ مجموعه تخصصی ترویج فرهنگ عفافگرایی و تربیت جنسی از منظر آموزه های دینی مدیریت محترم کانون امین 👇 @shahidamin
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️ خانم جوان، با شما هستم! 🔻 خانم جوان! تو امروز با زیبایی‌ات می‌توانی نگاه مردها را به خودت جلب کنی ولی بدان که با این کار به ترویج گناهی بسیار زشت در جامعه کمک کرده‌ای؛ یعنی تجاوز به ناموس مردم، تجاوز به زن و دختر مردم. تو برای همیشه جوان و زیبا نخواهی ماند. فردا که سنت بالا رفت، دختر جوان دیگری هم از شوهر خودت دلبری می‌کند. تیری که تو امروز پرتاب می‌کنی، فردا سینه‌ی خودت را می‌شکافد. 🔸 نتیجه این می‌شود که روابط زن و شوهر به سردی می‌گراید و علاقه و میل مرد به زنش کمتر می‌شود و همین باعث می‌شود که زن به شوهرش شک کند و مشاجرات و بگومگوها شروع شود و به سرانجامی ناخوشایند بکشد؛ یعنی طلاق و جدایی. این سرانجامی است که غرب به آن رسیده است. 👤 📚 برگرفته از کتاب «زن و چالش‌های جامعه» 📖 صفحات ۷۱ و ۷۲
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
✅یکی از مؤثرترین عوامل مرد، پاکدامنی و همسر اوست. ❇️زن به دلیل برخورداری از عواطف زیاد و روحیه لطیف، می‏تواند همواره آرامش‏بخش روح خسته از ناملایمات و سختی‏ های محیط کاری و اجتماعی مرد باشد. 💥حال اگر زنی از این مهم خویش سر باز زند و کانون خانوادگی را فدای جلوه‏ گری خود نماید، نه تنها به همسر و فرزندان خود، بلکه به اجتماع نیز کرده است. 📛اختلال در عفت عمومی جامعه، که خاستگاهی جز مخدوش شدنِ رکن قویم عفاف زن ندارد و این ضایعه، نه تنها در خانواده و جامعه تأثیر منفی دارد که حتی سبب می‏شود بی‏بندوباری در ذرات کائنات نیز تأثیر نماید. ♨️یکی از گناهانی که سبب می‏شود، باطن ناهویدای عالم و ذرات بنیادین جهان، به و به خشم و خروش افتند، بی‏عفتی است. 🔥به تعبیر دیگر خانواده و اجتماع و ، سبب از هم فروپاشی نعمات و برکات تکوینی می‏شود و موجبات را نیز فراهم می‏نماید. ⚠️ زنی که باید با تدبیر و نیروی فطری عاطفه و محبت خویش، کانون پر از مهر و عطوفت و صفا و صمیمیت را برای شوهر و فرزندان خود مهیا نماید و محیطی سرشار از آرامش و آسودگی خاطر فراهم آورد، به عنصری ضدآرامش و آسایش و برهم زننده و روانی خانواده و به دنبال آن اجتماع تبدیل می‏شود؛ 📌 جامعه‏ ای که آرامش فکری و روحی و روانی مناسبی نداشته باشد، هرگز نمی‏تواند در زمینه علم و صنعت و تکنولوژی به استقلال و رشد و دست یابد. ✍️ https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
🌻با سلام و احترام 📣📣📣 نوزدهمین نشست در سال 1399 💬 با عنوان: "غفلت از «گنج جنگ» و «گروه دوستی» در تربیت جنسی" بخش دوم 👤ارائه دهنده: آقای دکتر حسین باغگلی، عضو هیئت علمی گروه تعلیم‌وتربیت پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد و مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی ⏰ زمان: چهارشنبه 2 مهر ماه ساعت 15:45 🎧 آدرس اتاق مجازی: vroom.um.ac.ir/saeedy 💠جهت حضور در این نشست مجازی، در صورت استفاده از کامپیوتر، می‎بایست بر روی سیستم شما، نرم افزار Adobe Flash Player نصب باشد و در صورت استفاده از تلفن همراه و یا تبلت، نرم افزار Adobe Connet را از طریق بازار بر روی گوشی خود نصب بفرمایید. ✅ ضمناً به عرض می‌رساند، پژوهشکده مطالعات اسلامی، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پذیرای تعداد محدودی از علاقه‌مندان (با اطلاع قبلی) برای جلسه حضوری نیز، می‎باشد. 🔊لطفاً با انتشار این پیام، در دعوت از همکاران و علاقه مندان، با ما همراه شوید💐 با تشکر https://eitaa.com/umefafgaraei
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از نماز شب خوانها
گُلی که خاک خرابه مزار و تربت اوست سه ساله‌ای است که زینب اسیر همّت اوست ز نسل بت‌شکن مکّه است این دختر شکستنِ بت شامی به دست قدرت اوست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به مناسبت مناظره دکتر حسین سوزنچی و مهدی نصیری در رابطه با نظریه حجاب الزامی یا التزامی 🔻🔻🔻🔻🔻 عقل عرفی از سروش تا ! جعفر بحرینی 💥اختصاصی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 🔸روشنفکران دینی بعد از انقلاب، هرچند سعی کردند از مفاهیم دینی تجلیل کنند، امَّا بصورت محترمانه ، مفاهیم دینی را شده اعلام کردند. نمونه بارزش، عبدالکریم سروش که معجزه جاویدِ قرآن را انسانی دانست و آنرا تعابیر شخصی پیامبر(ص) تلقی کرد، مجتهد شبستری به سراغ قوانین اسلامی آمد و همسو با تفسیرهای بنیادین سروش، قوانین اسلامی را منسوخ شده و مربوط به قبائل بدوی مسلمان در 1400 سال پیش دانست. ابوالقاسم فنایی، شاگرد سروش، دین را در ترازوی اخلاق سکولار قرار داد. ◽️نخ تسبیح تمام این تفکرات ارجاع به «عقل عرفی» است. عقل عرفی ، محصول قرون [به اصطلاح] روشنگری در اروپاست، روشنفکران اروپایی از یک طرف نمی توانستند همه چیز مثل دین و سنَّت را انکار کنند و از طرف دیگر نمی خواستند پای بند به ساختار بنیادین عقلانیت باشند. لذا راه میانه ای را انتخاب کردند ، هم خدا را خواستند و هم خرما را. هم خواستند(در ظاهر) به نظرات مردم احترام بگذارند و هم برای پیش برد اهداف لیبرالی، تیغ اکام خود را برای از میان بردن سنت و دین تیز تر کردند. ▫️حلقه سروش در ایران با در پیش گرفتن تساهل در گفتار و شدت در اقدام ، همین رویه را به پیش گرفتند. عقلانیت عرفی حلقه سروش اساسا و بصورت بنیادین دین را اشتباه و ناکارآمد تلقی می کند و قائل است که تمام مفاهیم دینی می بایست در ترازوی عقلانیت عرفی که طبعا سکولار است، تبیین و تعریف شود.نیاز به گفتن ندارد که از منظر این جماعت، هر مقدار از دین از این ترازو بیرون بماند باید محترمانه حذف شود! ▪️نکته قابل توجَّه در باره عقلانیت عرفی این است که از فطرت و اخلاق همگانی انسان ها هم به دور است و در یک تفسیر کاملا جهت دار به نفع منافع مادی دستگاه استکبار است. اگر روزی غول های رسانه ای دنیا صلاح بدانند، همجنس بازی را در جوامع انسانی ترویج کنند و مردمی مقهور و غرِّه به این نیرنگ شوند، عقلانیت عرفی آنرا تایید خواهد کرد! ولی اگر مردمی بدنبال انقلاب دینی باشند و بخواهند به فطرت خود بازگردند، عقلانیت عرفی در اقدامی کاملا متعارض، با لطایف الحیل و زبان خوش و یا حتی با زبان تحقیر و تهدید به فکر اصلاح مردم خواهد رفت! ▪️مهدی نصیری سیر فکری و رفتاری جالبی دارد؛ هرچند عمده فعالیت او در فضای رسانه ای و ژورنالیستی بوده ولی بواسطه حضور نه چندان طولانی مدت در فضای حوزه علمیه و علیرغم ابهام در کم و کیف مطالعات حوزوی، بسیار علاقه مند است که به سراغ مفاهیم دینی و نقد آنها برود. در جنجالی ترین اقدام رسانه ای بر علیه فلسفه شورید و ادعا کرد فلسفه مدافع دین و باور های دینی نیست! 🔹برخی از جمله ، سخنان نصیری را در چارچوب اخباری گری تحلیل کرده اند و این نگاه اجمالا قبلا هم وجود داشت امَّا برخی اظهارات و رفتارهای اخیر معلوم کرد این تعبیر و تفسیر هم در مورد او صدق نمی کند. نصیری در سیر جدید که خود نیز به تغییرش اذعان کرده، تفکُّرات و گفتمان خاصی را دنبال می کند. پرده جدیدی که نصیری برانداخته، نه با تفکراتی اخباری سازگار است و نه با تفکرات عقلگرا و فلسفی! نه با انگاره های سکولارها همخوانی کامل دارد و نه با مبانی انقلابی ها سازگار است. بلکه او را باید در همان بستر تحلیل کرد که ، ، و ، لازمه و نتیجه آن است! ▫️او هر چند خود را ظاهرا مخالف روشنفکران می داند امَّا گزاره ها و منطقی که بکار می گیرد کاملا شبیه آنها است. به عنوان مثال تعابیر«اگر جامعه ای نسبت به حکمی باورش ضعیف باشد ، پس می توان آنرا کنار گذاشت» یا«هرجایی که در اجرای حکم دینی با مانع برخورد کردیم، باید کوتاه بیاییم و عرفی عمل کنیم ولو اینکه ظاهراً مسیر سکولار یا غربی باشد»، تعابیر کادوپیچ شده تفکرات امثال سروش است!
✅نقدی بر اشکال اقای نصیری درباره حجاب به مناسبت مناظره دکتر حسین سوزنچی و مهدی نصیری در رابطه با نظریه حجاب الزامی یا التزامی (2) آقای نصیری در برنامه زاویه با حجاب قانونی مخالفت کرد. کل استدلال آقای نصیری دو جمله است. اول اینکه با زور نمی شود جامعه را با حجاب کرد چه آنکه تجربه رضاخان نیز همین نشان داده است. دوم اینکه مردم مخالفند. ✅چند نکته در این رابطه: 🔸1.اول اینکه ما حجاب اجباری نداریم. الزام قانونی داریم. الزام قانونی خودش برآمده و با امضای رای اکثریت است. اگر وجاهت دموکراتیک قانونگذاری رازیر سوال ببریم سنگ روی سنگ بند می شود؟ ازفردا هر کس بگوید فلان قانون رامردم مخالفند چه کنیم؟ با کدام منطق باید بپذیریم شاخص اکثریت نزدشماست؟ 🔸2.مقایسه الزام حجاب در جمهوری اسلامی با الزام رضاقلدر از مبنا دچار اشکال است. مثل اینکه کسی قانون در دیکتاتوری را با قانون درجمهوریت مقایسه کند. انشالله که روشنست دچار چه اشتباه فاحشی شده اند. الزام قانون در جمهوریت پشتوانه رای مردمی دارد نه قلدری یک دیکتاتور. 🔸3. آقای نصیری گفته اند الزام حجاب ثمر نداشته است. از کجا فهمیدند؟ اینکه وضع حجاب بدتر شده است یعنی الزام ثمرنداشته است؟ بازهم دچار اشتباه عجیب شدند. جامعه ما در یک مبارزه است. اساسا مقایسه نقطه ای در فهم رفتار جامعه در حال مبارزه غلط است. جامعه ای که تحت هجمه های فرهنگی و تمدنی است با همین میزان حجاب نیز یک جامعه عفیف است. سوال اینست که اگر الزام حجاب نبود وضع بدتر بود یا بهتر؟ مثل اینکه فردی خلاف جریان اب پارو بزند. قدرت فرد را در عقبگردش نباید دید. مهم اینکه اگر خلاف آب پارو نزده بود، همین میزان عقب رفته بود؟ 🔸4. آقای نصیری معقدند مردم بدحجاب شده اند. این حرف نیز غلط است. اساسا مقایسه تقوا و دینداری مردم در مبارزه آنهاست نه تغییر ظاهری شان. مساله حجاب در ایران ناشی از غربزدگی است نه کاهش دینداری. انشالله فرق ایندو روشن است. لذا اتفاقا مردم با همین میزان حجاب نیز رشد دینداری داشته اند. 🔸5. گفتند قانون حجاب نتواسته مردم را باحجاب کند. آیا تصور کردیم الزام حجاب برای باحجاب کردن بی حجاب هاست؟ الزام حجاب برای صیانت از یک جامعه دینی است. لذا هدف الزام تنها باحجاب کردن نیست و دفاع از حیا و عفت جامعه است که هم برای مرد است و هم زن. برای صیانت از ظاهر یک جامعه دینی است. 🔸6. میگویند چرا وقتی تبعیض وجود دارد قانون حجاب باید اجرا شود. این هم از آن استدلال های آنچنانی است. اگر سازمان ثبت احوال به وظیفه اش عمل نکرد، سازمان آب و فاضلاب هم تعطیل کند؟ فردا اگر دزد، خانه آقای نصیری را زد بگوئیم چون بقیه نهادها درست عمل نمی کند پی گیری دزد هم اشتباه است؟ 🔸7. می گویند حجاب را باید فرهنگی ترویج کرد. سلمنا. خب؟ ترویج فرهنگی به معنی نفی الزام است؟ همه قوانین نیازمند فرهنگ سازی دارند. مگر بستن کمربند فرهنگ سازی نمی خواهد؟ خود الزام هم جزئی از ساخت فرهنگ است. 🔸8.گفته اند در پذیرفتن دین و اعتقادات آزادی است پس مردم حق دارند حجاب را نپذیرند. مقدمه درست و نتیجه غلط. مردم در انتخاب دین آزادند نه انتخاب اجزای دین.ضمن اینکه حجاب امری اجتماعی است نه فردی. مردم درانتخابی آزادند که به دیگری ضربه نزند. آیا حجاب درخیابان مثل نماز در پستوخانه است؟ 🔸9. می گویند با حجاب موافقم اما با الزامش نه. مثل اینکه کسی بگوید با دروغ مخالفم اما با حرمتش نه. برادرم حجاب خودش یک الزام دینی است. چطور ممکن است با حجاب موافق باشید ولی با الزامش نه. همان که از ضرورت حجاب گفته از الزامش گفته است. مگر دلبخواهی و سلیقه ایست؟ 📝 محسن مهدیان
هدایت شده از Z. B
حجاب در کلام شهیدان: "این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار می‏ کند" امام خمینی (ره) " خواهران ما در حالی که چادر خود را محکم برگرفته ‏اند و خود راهم چون فاطمه و زینب حفظ می‏ کنند... هدف‏دار در جامعه حاضرشده ‏اند." (رییس جمهور شهید محمد علی رجایی) "و تو ای خواهر دینی ‏ام: چادر سیاهی که تو را احاطه کرده است ازخون سرخ من کوبنده تر است." (شهید عبدالله محمودی) "خواهرم: محجوب باش و باتقوا، که شمایید که دشمن را با چادرسیاهتان و تقوایتان می کشید." " حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را می بینی و دشمن تو را نمی بیند." (سردار شهید رحیم آنجفی) "حفظ حجاب هم چون جهاد در راه خداست " (شهید محمد کریم غفرانی) "خواهرم: از بی حجابی است اگر عمر گل کم است نهفته باش و همیشه گل باش." (شهید حمید رضا نظام) "از تمامی خواهرانم می‏ خواهم که حجاب این لباس رزم را حافظ باشند." (شهید سید محمد تقی میرغفوریان ) "یک دختر نجیب باید باحجاب باشد." (شهید صادق مهدی پور) "خواهرم: حجاب تو مشت محکمی بر دهان منافقین و دشمنان اسلام می زند." (شهید بهرام یادگاری) " تو ای خواهرم... حجاب تو کوبنده تر از خون سرخ من است." (شهیدابوالفضل سنگ راشان) "به پهلوی شکسته فاطمه زهرا (س) قسمتان می ‏دهم که، حجاب را حجاب‏را، حجاب را، رعایت کنید." (شهید حمید رستمی) "خواهر مسلمان: حجاب شما موجب حفظ نگاه برادران خواهد شد. برادرمسلمان: بی ‏اعتنایی شما و حفظ نگاه شما موجب حجاب خواهران خواهد شد." (شهید علی اصغر پور فرح آبادی) "شما خواهرانم و مادرانم: حجاب شما جامعه را از فساد به سوی ‏معنویت و صفا می ‏کشاند." (شهید علی رضائیان) "از خواهران گرامی خواهشمندم که حجاب خود را حفظ کنند، زیرا که ‏حجاب خون‏بهای شهیدان است" (شهید علی روحی نجفی) "مادرم... من با حجاب و عزت نفس و فداکاری شما رشد پیدا کردم." (شهید غلامرضا عسگری) "ای خواهرم: قبل از هر چیز استعمار از سیاهی چادر تو می‏ ترسد تا سرخی خون من." (شهید محمد حسن جعفرزاده) "خواهرم: زینب‏گونه حجابت را که کوبنده ‏تر از خون من است‏ حفظ کن." (شهید محمد علی فرزانه) منبع: دفترتحقیق و پژوهش بنیاد شهیدانقلاب اسلامی
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
⛔️عدم نمایش صحنه‎های غیراخلاقی در فرزندان 🔶کنترل گوشی فرزندان و از آن‎ها در برابر صحنه‎های غیراخلاقی در دنیای اینترنت، یکی از دغدغه‎های است. 🔶این در حالی است که شیوع و مجازی شدن آموزش مدارس باعث شده است که دانش‌آموزان دسترسی بیشتری به گوشی و داشته باشند. 🔶حالا اگر شما هم به دلایل مختلف از جمله ناگزیرید اینترنت و گوشی در اختیار فرزندان خود قرار دهید، می‎توانید با چند ، صحنه‎های غیراخلاقی جستجوی گوگل را کنید. ⚠️اغلب اوقات ممکن است فرزند شما به واسطه مواد درسی خود موضوعی را در اینترنت جستجو کند، اما گاه در لیست نتاج جستجو محتوای غیرمرتبط و هم وجود داشته که می‎تواند شما را به خطر بیاندازد. با این حال شما می‎توانید با تغییر تنظیمات گوشی یا کامپیوتر، نتایج غیراخلاقی را، پنهان یا کنید. ✅نحوه حدف نتایج غیراخلاقی در موبایل فرزندان 1️⃣داخل مرورگرتان نشانی زیر را تایپ کنید: Google.com/preferences 2️⃣بعد از بازشدن صفحه نمایش، گزینه‌ی فیلتر کردن نتایج غيراخلاقى را با زدن تیک کنار گزینه زیر که در ابتدای صفحه قرار دارد، فعال کنید. Turn On SafeSearch 🔶توضیحات تکمیلی در 👇 https://rahbordemoaser.ir/fa/news/58973/ ✅البته ممکن است به دلیل تنظیمات متفاوت هر سیستم، گوشی یا تبلت، اختلافات جزئی وجود داشته باشد، اما به هر حال گزینه جستجوهای ایمن وجود دارد. 📌مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشیم. https://eitaa.com/umefafgaraei
❤️ امروز نیاز جامعه‌ی ما به این است که بداند مادری، زنِ خانه بودن، کدبانو بودن یعنی چه؟ 🌷 فاطمه‌ی زهرا - سلام ‌الله علیها - با آن رتبه و مقام و عظمت، یک خانم خانه‌دار است؛ این تحقیر او نیست؛ مگر این عظمت را می‌شود کوچک شمرد؟ 🏡 یکی از شؤون و یکی از مشاغل همین عظمت عبارت است از بودن یا بودن و خانه‌داری کردن؛ با این چشم به این مفاهیم نگاه کنیم. 🔰 امام خامنه‌ای، ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ ✌جنبش مردمی حلال‌زاده‌ها 📡  @HalalZadeha
هدایت شده از متقین
➖➖➖➖➖➖➖ 🔲بدترین سوژه ، بدترین انتخاب، بدترین روش 1️⃣قسمت اول ✍️علی ثقفی 1- سال 96 دشمن خودش را کشت تا زنان را بدون حجاب به خیابان بیاورد. زنان نیامدند و دشمن شکست خورد. همان زمان عده ای که گویا کارشان ترمیم زخم دشمن در داخل است شروع کردند به تکمیل پروژه دشمن در فضای عمومی کشور. رهبری گفتند اینها کارشان دنبال کردن خط دشمن در داخل است 2- امروز در سال 99 در حالیکه مشکلات مهمی چون کرونا، تحریم و معیشت سخت مردم و از همه وبا خیزتر یک دستگاه دیوانسالار فرسوده ی فساد پرور مردم را گرفتار کرده است، و هر روز یک سوژه مثل طبری، فتاح ، پناهیان افکار عمومی را دچار پریشانی می کند و در حالیکه در روند حجاب جامعه اتفاق خاصی نیافتاده ناگهان عواملی دست به دست هم می دهد و یک سوژه جدید دیگر در فضای مجازی و رسانه های دشمن داغ می شود: 70 درصد مردم ایران مخالف حجاب اجباری هستند! 3- این حرف از کجا درآمد؟ فردی که به دنبال تریبون و توجه برای مطرح کردن نظرات خود است، با ارتباطات قبلی روی آنتن می رود. برای کامل کردن آرایش صحنه یک فرد محترم هم جلوی او قرار داده شود تا نگویند تریبون یک طرفه به فرد جویای توجه داده شده است. ژست آزاد اندیشی و گفتگوی علمی در یک شبکه علمی هم به صحنه آرائی این کار کمک می کند تا آن فرد آمار مجعول و هدایت شده ای را روی میز بگذارد و اعلام کند 70 درصد مردم مخالف حجاب اجباری هستند. 4- از اینجا به بعد را به رسانه های وراج خارجی که توی جویهای تهران و دیگر شهرها دنبال گربه مرده می گردند تا سندی از جنایات رژیم را افشا کنند بسپرید. این جماعت حریص برای سیاه نمایی یک برنامه تلویزیونی را که می توانست یک گفتگوی معمولی علمی باشد از درون یک شبکه ی کم مخاطب بیرون آورده و در صدر برنامه های خود قرار می دهند. فضای بی در و دروازه ی مجازی هم که به مثابه سرپنجه های همان دشمن عمل می کند وارد گود شد که : رژیم بالاخره براثر مبارزه زنان قهرمان ایران مجبور به اعتراف شد، یکی از خودشان به نقل از یکی از دستگاههای حکومتی اعتراف کرد مردم ایران دیگر حجاب را نمی خواهند، ریزش درونی حکومت نمایان شد و اختلاف درونی رژیم آشکار شد و... 5- باید به طراحان و مسئولان این کار آفرین گفت. شما به موقع دشمن را در یک سوژه که از تاب و حرارت افتاده بود دوباره شارژ کردید. شما هر چه توجیه بیاورید که قصد ما تبیین حجاب بود، قصد ما پاسخ به شبهات بود، قصد ما نشان دادن آزاد اندیشی مان بود، هر چه بگویید نه از شادی و شعف دشمنان می کاهید و دل کسی از دلبستکان به انقلاب را راضی می کنید. 6- شما بدترین سوژه را انتخاب کردید. الان چه وقت مسئله ی حجاب بود. حجاب و مناسبات سیاست یعنی چه؟ بخواهید یا نخواهید فلسفه ی الزام حجاب قانونی، تداعی گر حجاب اختیاری در مقابل حجاب اختیاری است. فهرستی طولانی از مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی عاجل و اولویت دار برای پرداخت علمی پیش روی شما قرار داشت. اگر خودتان هم بیلانی از کارهای انجام شده دارید و می خواهید آن را جلوی ما بگذارید می گوییم خوب به همانها می پرداختید. هر چند در پرداخت شما در سایر امور هم اشکالات عدیده ای است و به همین دلیل یخ شما در میان جوانان نمی گیرد. اما هر چه هست شما حجاب اجباری را دوباره داغ کردید. ادامه دارد... ➖➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/almottaqin ➖➖➖➖➖➖➖
هدایت شده از متقین
➖➖➖➖➖➖➖ 🔲بدترین سوژه ، بدترین انتخاب، بدترین روش 2️⃣قسمت دوم و پایانی ✍️علی ثقفی 7- شما بدترین انتخاب را کردید. کاش برای ترویج حجاب اختیاری یک نفر از بد نامهای سیاست و فرهنگ در داخل را که به دنبال رها سازی گله وار جامعه است انتخاب می کردید. شما برای تکمیل آرایش صحنه ی آزاد اندیشی سراغ کسی رفتید که سالهاست از شعارهای انقلاب و خط اول صحنه های درگیری فرهنگی و سیاسی انقلاب با دشمنان فاصله گرفته اما هنوز تصویری بی روح و ماکت گونه از انقلاب و ارزشها و اصول را بر چهره دارد 8- شبکه ی شما یک شبکه ی غیر جنجالی و علمی است. کار شما گفتگوی بی حاشیه علمی و آرام در خصوص ریشه های مشکلات ریز و درشت کشور است. شما می توانید در طول سال گفتگوی آرام و سالم علمی را به نخبگان آموزش دهید. شما می خواستید در باره حجاب کاری کنید؟ کاش یک برنامه مستند روشنگرانه قوی، موثر، متقن و با مدیریت صحیح در تبیین شکست پروژه دشمن در سال 96 در ترویج اباحی گری و بی عفتی و حمله به زن و خانواده ایرانی مسلمان با استفاده از کارشناسان سیاسی، رسانه ای و فرهنگی تهیه می کردید و در آن از اظهارات مخالفان حجاب و عقبه ی آنها هم استفاده می نمودید. آیا هدف طراحان این برنامه همین بود؟ اگر این بود این کار به بدترین روش یعنی مناظره موافق و مخالف حجاب اجباری(بخوانید حجاب قانونی) اجرا کردید. 9- موضوع حجاب مربوط به سبک زندگی و مرتبط با مرحله ی جامعه سازی اسلامی است. زمانی که دستگاههای مسئول آموزشی، تربیتی و فرهنگی و سیاسی نه تنها به وظایف خود درست عمل نمی کنند بلکه گاه نشانه های پنهان و پیدای نفوذ دشمن در تخریب فرهنگ اسلامی ایرانی در لابلای فعالیتهایشان دیده می شود، زمانی که دیوانسالاری فرسوده و خسته مردم را با مشکلاتشان رها کرده و از مکانی در پای کوههای شمال تهران و از پشت شیشه امن و بهداشتی تلویزیون به مردم وعده های بی مایه می دهد و آنان را می آزارد، زمانی که دستگاههای مختلف بدون نظارت درست بر اموال کشور، زمینه را برای دست اندازی دزدها و زیاده خواهان حریص و حرامخوار باز گذاشته و مرتبا با وانت بار پرونده های خلافکاران به قوه قضایه ارسال می شود و مردم را زیر بمباران تبیلغاتی دشمن به یاس فرا می خواند و زمانی که مدیریت ذهن و روان مردم در فضای مجازی به دشمنان خونریز و بدکار و وقیح سپرده شده و ملت را بی پناه به سوی دهان گرگهای درنده سوق می دهد، در چنین فضایی چه جای صحبت از ضرورت حجاب است؟ چه نوع قانونیِ آن و چه انواع دشمن خواسته ی آن. شما ملت را نمی شناسید. زنان این سرزمین خود حجاب و عفاف را از هر نوع آن انتخاب کرده اند. مطمئن باشید اگر انتخاب آنها غیر این بود کسی اگر هم می خواست نمی توانست جلوی آنها را بگیرد. اگر می بیند که حجاب هنوز با هر شکل آن هست معلوم می شود زنان خود آن را خواسته اند و با آن زندگی می کنند. حجاب اگر هم به شکل مطلوب آن نیست، در میان مسائل فراوان ما دارای اولویت و حیاتی و لازم و فوری نیست. 10- از ما کمک می خواهید؟ برای چه کاری؟ برای اینکه در یک زمین محدود با انتخاب راهبرد اشتباه نیروها را تلف کنیم و نتایج کم بگیریم یا اصلا نتیجه را قهرمانانه به دشمن واگذار کنیم؟ خیر .شما به ما کمک کنید تا بگوییم زمین اصلی نبرد کجاست و تا بگوییم راهبرد درست مبارزه با دشمن چیست. امروز مسئله ی اصلی کشور آن است که گلوگاههایی از فرهنگ و سیاست و اقتصاد در اختیار انقلاب نیست. اگر هنری دارید برای آزاد سازی این خرمشهرها فکر کنید و کرسی آزاد اندیشی و مناظره علمی بگذارید. این کار قدرت تشخیص می خواهد. 11- دیروز در فصل دفاع مقدس حصر آبادان شکست. دیروز آبادان یک جغرافیا بود اما امروز باید حصر جغرافیای آبادانی شکسته شود. خرمشهر دیروز یک جغرافیای در محاصره و اشغال بود. امروز باید جغرافیای خرمی شهرها آزاد سازی شود. اگر اقتصاد ما بیمار است و رگهایش گرفته و خون درست به اندام نمی رسد معنایش این است که نقاطی از این رگها دچار انسداد شده و باید رها سازی شود. خرمشهر اینجاست. اگر فرهنگ ما آفت زده شده است و آفاتی در فضای کشور روح و جان مردم و بخصوص جوانان را آزرده است این فرهنگ باید پاکسازی و آزاد شود. خرمشهر امروز اینجاست. اگر سیاست ما آلودگیهایی پیدا کرده است و این آلودگی ها صحنه زندگی مردم را افسرده کرده، هوای این شهر باید آزاد شود. امروز خرمشهر اینجاست. دیروز برای آزادی خرمشهر جوانان آمدند، مردم حمایت کردند و امام ایستاد و خدا یاری کرد. امروز هم رمز آزادی خرمشهرهای فعلی همین است. شما در سیما بشوید محل بحث آزاد سازی این خرمشهرها آن وقت می بینید که فاتحان خرمشهرها می جوشند و به کمک شما خواهند آمد . شما کمبود سوژه ندارید. شما دچار فقر راهبرد هستید پایان ➖➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/almottaqin ➖➖➖➖➖➖➖
هدایت شده از متقین
➖➖➖➖➖➖➖ 🔲 واگذاری پروژه براندازی ✍️ علی ثقفی ◽️کسانی که بازتاب رسانه ای خارجی را در خصوص مناظره حجاب شبکه چهار رصد کردند، دیدند آنچه در اذهان نشست، اعلام یک آمار از یک دستگاه دولتی از سویی یک فرد وابسته به نظام در رسانه رسمی نظام بود. بدین مضمون که اکثر مردم ایران خواهان حجاب اختیاری هستند. ◽️کسانی که از ضرورت این مناظره همچنان دفاع می کنند، به موضع کسی مثل مسیح علینژاد در مخالفت با این مناظره استناد می‌کنند و سرخوشانه اعلام می‌کنند که ما این ابزار را از دست امثال مسیح علینژاد بیرون آوردیم. ◽️قبل از این در مواردی ضد انقلاب اعلام کرده بود که آزادی حجاب قدم اول برای گام‌های بعدی است و معلوم است هدف غایی ضد انقلاب از طراحی این گام ها چیست... ◽️یادمان است در ماجرای فتنه ۸۸ یک شعار از سوی ضد انقلاب با برآورد اشتباهی که از صحنه داشتند، آنها را لو داد. آنها گفتند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است. ◽️ای کاش طرفداران مناظره توجه می‌کردند که حجاب اختیاری بهانه است و اصل نظام نشانه است. ◽️ کاش آنها به جای اینکه وقتشان را صرف این کنند که حجاب الزامی درست است یا حجاب اختیاری، دست دشمن را برای مردم رو می کردند. ◽️امید دانا که مانند علی علیزاده مدتی با طرفداری از نظام برای خود در میان نیروهای کم‌توجه انقلاب جایی باز کرده‌است، با خوشحالی زیاد و تعریف فراوان از طرفدار حجاب اختیاری در این مناظره با تعابیری بسیار تند اپوزیسیون ضد انقلاب را سرزنش می کند که شما چرا با این مناظره مخالف هستید. او می‌گوید تغییر یک شبه نمی شود. صبر کنید، به تدریج این اتفاق خواهد افتاد. او سپس به روند تغییر الگوی حجاب از دهه ۶۰ تاکنون اشاره می کند و می گوید در نظام جمهوری اسلامی افراد عاقلی مانند این فرد طرفدار حجاب اختیاری در این مناظره هستند که خودشان اهداف شما را عاقلانه و به تدریج تامین خواهند کرد. ◽️مسئولین خطاکار سیما می گویند ما حربه را از دست امثال مسیح علینژاد گرفتیم. با این توضیحات واقعیت آن است که شما بخشی از پروژه براندازی را داوطلبانه از ضد انقلاب تحویل گرفتید. آنچه در سیما انجام شد نه یک مناظره آزاد اندیشانه برای روشنگری و پاسخ به شبهات افکار عمومی بلکه واگذاری قطعه ای از پروژه براندازی به سیما بود. ◽️این کار شبیه رفتار هیئت حسن نیت بازرگان در کردستان بود که برای حل مشکل کردستان، استانداری کردستان را به ضد انقلاب واگذار کرد. ➖➖➖➖➖➖➖ https://eitaa.com/almottaqin ➖➖➖➖➖➖➖
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
📛 عادی‌سازی همجنس‌گرایی برای بچه‌های ایرانی! 💥تصویر معروف سینمای بر روی تی‌شرت‌ها، لوازم‌التحریر و خمیر دندان‌های موجود در فروشگاه‌های ایرانی! ⚠️ انیمیشن یخ‌زده‌ی ۱ و ۲ که به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ منتشر شدند، انیمیشنی مملو از فمینیسم افسارگسیخته و مروّج لزبین یا زنان است. 🔥کمپانی والت دیزنی، بسیار شیطانی و شیطان پرست است و 60% کارمندانش را همجنسگرایان تشکیل می‎دهد و همواره سعی در دور کردن انسان از خداوند بوده است. ☑️برای مثال در دقیقۀ 10 فیلم، "آنا" به "السا" می‎گوید: "ما فقط هم دیگه رو داریم، فقط من و تو هستیم". ☑️در دقیقۀ 26 "آنا" می‎خواهد با مردی ازدواج کند، اما ! "السا" نمی‎گذارد و می‎گوید: "نه نه نه ! کسی ازدواج نمی‌کنه! سپس به مخالفتش ادامه می‌دهد و با طریقۀ خاصی می‎گوید: "تو از عشق واقعی چه می‌دونی". ☑️در دقیقۀ 57 "آنا" می‎گوید:"السا"! خواهش می‎کنم در رو رو به من نبند و به من بی محلی نکن ! لازم نیست که دیگه از من فاصله بگیری ! http://www.askquran.ir/showthread.php?t=58137 ♨️سی ان ان نیز، در مقاله‎ای تحت عنوان "آیا دیزنی برای نشان دادن پرنسس همجنس‎باز آماده است؟" با حمایت از رویکرد کمپانی دیزنی برای به تصویر کشیدن خانواده‎های تک جنسیتی (همجنس باز ) بر وجود مفهوم همجنس بازی و رواج این مفهوم در انیمیشن "frozen یخ زده" صحه گذاشت. http://www.golestan24.com/ 📌بیشتر مراقب فرزندان خود باشیم. https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📛این روزها شاهد هستیم که نسل جدید خانواده‌های ایرانی، به علت مشکلات اقتصادی، به روی آورده‌اند. 📍استدلال بسیاری از این با تکیه بر بعد مالی، باعث شده است که این پدیده نوظهور به صورت امری منطقی در نظر گرفته شود: 👇 🍁"ما یک فرزند را به درستی کنیم و انواع امکانات را برایش فراهم کنیم، بهتر از آن است که چند فرزند را به شکلی نامطلوب تربیت کنیم". ⚠️این‎گونه استدلال‌ها با نادیده گرفتن ابعاد ، و زندگی کودک، صدمات جبران ناپذیری را بر او وارد خواهد کرد. ♨️معایب تک فرزندی: 1️⃣ فشار بسیار بر فرزندان 2️⃣ مشکل در دوست‌یابی 3️⃣ وابستگی بیش از حد کودک به دلیل بیش از حد والدین 4️⃣ فشار بیش از حد والدین به کودک جهت کسب موفقیت تحصیلی 5️⃣ عدم مهارت‎یابی اجتماعی کودک 6️⃣ عدم تجربه محرومیت و زیاده‎خواهی کودک 7️⃣ عدم یادگیری مهارت، از برادر و خواهر کوچکتر و بزرگتر ❇️تا چند سال گذشته، داشتن خانواده‌های بزرگ رایج بود و یک مزیت محسوب می‌شد، و هیجانی برادر و خواهرها در این خانواده‌ها بسیار چشمگیر بود و کودکان از سنین کودکی با یادگیری راه مطلوبی را در کسب طی می‌کردند. 👤 روانشناس کودک و نوجوان https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از مسیر عفافگرایی
و بودن 🔷برای رسیدن به ، باید بیش از پیش تلاش شود و با برنامه‎ریزی مناسب، همه ، دانشگاهیان، متولیان تربیتی آموزش‎وپرورش، حوزه‎های علمیه و... وارد عرصه شوند و با پیشنهادات کارساز، در این زمینه فعالیت کنند و زوایای مختلف را ارائه دهند تا در همه جامعه، جاری و ساری شود. ⚠️ امام زمان (عج) تنها یک نیت قلبی نیست. از این‎رو تصور نکنیم که باید بنشینیم یا گناه کنیم یا نسبت به موجود در جامعه بی‎تفاوت باشیم تا دنیا را فرا گیرد و حضرت ظهور کنند. 📌بلکه باید پویا باشیم و به احکام اسلامی عمل نماییم تا در جهت حرکت کنیم. 🔷ما که مدعی هستیم که و به احکام الهی پایبندیم و منتظر واقعی حضرت حجت هستیم، بدانیم که گناهان ما، هم به‎علت نافرمانی خداوند، را ضایع می‎کند و هم از آن جهت که دل امام زمان (عج) را به درد می‎آورد و برای ظهور ایشان است، محسوب می‎شود. ✅بنابراین اگر دید ما نسبت به گناه کند، یقیناً ارتکاب آن برای ما خواهد شد. 🔷اصولاً هر گناهی که صورت می‌گیرد در جامعه و اثر مستقیم یا غیرمستقیم دارد. هم از جنبه و در جامعه و هم از آن جهت که ارتکاب گناه نه تنها ما، بلکه جامعه‌ای را از ظهور مولای‌مان می‌گرداند. 📌از این‎رو باید نگرش دیگری نسبت به عدم ارتکاب گناه، رواج یابد تا بهتری از اعمال‌مان را، به آقا ارائه دهیم. 👤 https://eitaa.com/umefafgaraei
هدایت شده از عفاف گرایی
گروه اجتماعی_رجانیوز: در هفته‌های اخیر و پس از اظهارنظرهای یک کارشناس مسائل مذهبی در برنامه تلویزیونی در مورد حجاب اجباری و ورود حاکمیت به این موضوع، فضای مجازی به آوردگاه موافقان و مخالفان این موضوع تبدیل شد. از همین رو رجانیوز به سراغ حجت السلام و المسلین باقرزاده رفت تا به دور از هیجانات به وجود آمده در فضای مجازی و به صورت علمی به بحث حجاب بپردازد. حجت السلام و المسلین باقرزاده کارشناس موضوع حجاب و عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره)است. او در این مصاحبه به صورتی تفضیلی به بررسی موضوع حجاب در ایران می‌پردازد. * بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. به‌عنوان اولین سوال، به نظر شما لزومي بر ورود حاكميت اسلامي در حجاب وجود دارد؟ و آيا اين موضوع مبناي ديني و قرآني دارد؟ حجت‌الاسلام باقرزاده: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. اينكه مي‌فرمائيد آيا حكومت ديني مبنائي دارد كه در مسئله حجاب وارد شود، سئوال اين است كه اساساً حجاب چيست و چرا يكي از موضوعات حكومت حكومت ديني است؟ حجاب يك قانون الهي و يكي از تشريعات اسلامي و الهي است كه قانون آن براساس وحي بر پيامبر اكرم(ص) ايجاد شده، يعني قرارداد و تصميم حكومتي نيست. منظورم خود قانون حجاب است. تشريع قانون حجاب در زمان پيامبر اكرم(ص) به مردم اعلام شده و جزو واجبات اسلامي است. مردم در اسلام از حجاب خاطره يك واجب شرعي را دارند و نه يك تصميم حكومتي كه تصور شود كه اين تصميم حكومتي در زمان پيامبر(ص) گرفته شده يا نشده است. برخي گاهي اين‌گونه برخورد مي‌كنند كه حكومت مي‌تواند اين تصميم را بگيرد يا نگيرد. لذا ابتدا بايد خود قانون حجاب را بفهميم كه اين يك تصميم حكومتي نبوده و پيغمبر اكرم(ص) در حوزه رسالت خودشان، نه به عنوان حاكم، قانون حجاب را از طرف خدا بر مردم اعلام كردند و اين يك واجب شرعي است. فلسفه حكومت اسلامي چيست و ما با چه دليل و برهاني به حكومت اسلامي مي‌رسيم. يكي از دلايل و براهين اين است كه حكومت اسلامي، ضرورت خود را از ضرورت ا جراي احكام اسلامي مي‌گيرد. يعني اگر ما به دنبال اجراي احكام هستيم، به سراغ حكومت مي‌رويم. آيا حجاب يكي از احكام اسلامي هست يا نيست؟ مثلاً ممنوعيت شرب مشروبات حرام يكي از احكام شرعي است، يا حرمت زنا، يا حرمت غنا، يا اكل ميته، خريد و فروش مردار در اسلام حرام است. ما حكومت اسلامي را چرا تشكيل مي‌دهيم؟ براي اينكه از اين حرام‌ها و واجب‌ها صيانت كند. ما سئوال مي‌كنيم كه آيا حجاب يكي از واجبات اسلامي هست يا نيست؟ يعني اينكه زن نمي‌تواند عريان در جامعه حاضر بشود، آيا اين يكي از واجبات اسلامي هست يا نه؟ آيا بي‌حجابي يكي از منكرات هست يا نيست؟ و حجاب يكي از معروفات هست يا نيست؟ اگر حكومت نسبت به حجاب بي‌خيال بشود، سئوال ما اين است كه نسبت به قمار چه مي‌فرمائيد؟ قمار را هم بي‌خيال بشود، چون قمار هم يكي از حرام‌هاي الهي و يكي از تشريعات الهي است. اگر حكومت مي‌تواند در مورد حجاب بي‌ خيال بشود، چرا نمي‌تواند در قمار و زنا و لواط و ربا بي‌خيال بشود؟ هم خودش مي‌تواند به اين امور حرام اشتغال پيدا كند و هم اگر ديگران هم اين كارها را كردند، كاري به كارشان نداشته باشد. پس حكومت اسلامي چرا تشكيل شده است؟ به اين ترتيب ما حكومت اسلامي را خنثي و عقيم و اخته مي‌كنيم، چرا؟ چون امروز با مسئله‌اي به نام حجاب مشكل داريم. اگر ما امروز با اين مسئله مشكل پيدا كرده‌ايم، فردا با چيز ديگري مشكل پيدا مي‌كنيم. قصاص يك حق شخصي است. حكومت قصاص را اجرا نمي‌كند، بلكه مقدمات و زمينه‌ها را فراهم مي‌كند تا خانواده مقتول و اولياي دم بيايند و قصاص را اجرا كنند. يعني خود حكومت اجراكننده نيست. حكومت فقط تسهيل‌كننده است و زمينه را فراهم مي‌كند. شما ببينيد در كشور چه بساطي راه انداخته‌اند. اخيراً يك قصاص انجام شده و مي‌گويند اعدام و... اگر قرار باشد حكومت امروز در مورد حجاب كوتاه بيايد، فردا بايد در مورد قصاص هم كوتاه بيايد و بگويد به من چه مربوط كه بيايم حمايت كنم؟ نه تنها حمايت نمي‌كنم، بلكه جلوي اجراي اين حكم را هم مي‌گيرم و قانون قصاص را به رسميت نمي‌شناسم. همين‌طور لواط. يعني اگر امروز حكومت بتواند بگويد حجاب به من چه، در مورد لواط نبايد بگويد به من چه؟ ما هم بشويم مثل انگلستان. اگر آنها به كليسا رفته و بين دو مرد يا دو زن صيغه عقد جاري كردند، ما هم برويم در مسجد و دو زن يا دو مرد را براي هم عقد كنيم يا بين يك مرد و يك حيوان كه در غرب رواج دارد. اگر امروز قرار باشد ما در مورد حجاب كه يكي از احكام و واجبات اسلامي است كوتاه بيائيم، بي‌حجابي ابتدا از بيرون افتادن مقداري از مو و گردن شروع مي‌شود تا عريان شدن مطلق يك آقا يا يك خانم مي‌رسد. حجاب اختصاص به زن‌ها هم ندارد. فردا يك مرد در خيابان عريان شد.