برداشتهای غلط از سنجش آغازین.pdf
275.1K
برداشتهای اشتباه رایج از #سنجش آغازین
📕برگرفته از کتاب "نقشه گنج یادگیری: راهنمای سنجش در کلاس درس"
تالیف: ابوالفضل قنبری، دکتر مرضیه علینژاد
حتما و حتما توصیه میشود این 10 صفحه را بخوانید و بدهید همکارانتان هم بخوانند تا ابهامات و برداشتهای اشتباه از سنجش آغازین مرتفع شود.
متاسفانه ما عادت داریم فقط با خواندن عنوان و تایتل یک چیز، سریع آن را برای خود تفسیر کنیم و تا ته راه برویم و بگوییم که خوب، من که میدانم این چیست، سنجش یعنی امتحان و چون آغازین است هم که هدف و کارکردش معلوم است. و این روند کار ما در سیستم آموزشی کشور، سرآغاز تمام مصیبتها شده است. چه در سنجش آغازین که دو سه سالی است بر اهمیت و معرفی آن تکیه شده است و چه تکوینی که سالهاست به اشتباه میرویم و بعید است دیگر درست شود.
با سلام.
همکاران در خصوص صدای حروف خیلی سوال میپرسند.
این اپلیکشن کار شما رو در تدریس بر اساس synthetic phonics سهل می کنه و ضمن ارایه صدای حروف و مثالهای متعدد، منبع مناسبی هم برای دانشآموزان است که در منزل تمرین کنند .
البته محتوای اختصاصی طراحی شده برای تدریس پایه هفتم، بر اساس همین روش است که در این برنامه آورده شده است. (عضویت در کانال اختصاصی فقط برای پرداخت کنندگان حق عضویت است)
#فونیکس #حروف_الفبا
👇👇👇👇👇
هدایت شده از فاطمه صادقی
سلام وقتتون بخیر
نیاز به یک نیروی حق التدریس خانم برای متوسطه اول و درس زبان در منطقه ۱۳ تهران هست. کسی اگر هست لطفا پی وی پیام بده
دسترسی به پستهای قبلی
📄کاربرگهای تعاملی آنلاین پایه هفتم
📄کاربرگهای تعاملی آنلاین پایه هشتم
📄کاربرگهای تعاملی آنلاین پایه نهم
📄بسته تعمیق یادگیری و تکلیف نوشتاری/گفتاری نهم
📄فعالیتهای خلاقانه و تعمیق یادگیری هفتم
📲اپلیکیشن دیکشنری لغات متوسطه اول
📲اپلکیشن زبان انگلیسی هفتم
📲اپلکیشن زبان انگلیسی هشتم
📲 اپلکیشن زبان انگلیسی نهم
📲 اپلکیشن فلش کارت لغات متوسطه اول
📲 اپلکیشن زبان انگلیسی دهم
📲 اپلکیشن زبان انگلیسی یازدهم
📲 اپلکیشن زبان انگلیسی دوازدهم
📲 اپلکیشن فلش کارت لغات متوسطه دوم
📲اپلکیشن آزمون ساز سوالات تستی زبان متوسطه اول
📲اپلکیشن آزمون ساز سوالات تستی زبان متوسطه دوم
📹پاورپوینتهای تدریس زبان هفتم
📹فایل صوتی کتاب زبان هفتم (حذف موسیقی های اول و آخر)
📹پاورپوینتهای تدریس زبان هشتم
📹پاورپوینتهای تدریس زبان نهم (نسخه قدیم)
💿نرمافزارهای قابل اجرا در رایانه برای تدریس کلاس (گنج و گاج)
🏞فایل پوستر لغات هفتم و هشتم و نهم (در قالب فایل pdf و به صورت فشرده)
📒نمونه کتاب outlook1 برای پایه هفتم
📒نمونه کتاب outlook2 برای پایه هشتم
📒نمونه کتاب outlook3 برای پایه نهم
📒نمونه کتاب Road to Vision 1 برای پایه دهم
🕹فلش کارت لغات زبان هفتم
🕹فلش کارت لغات زبان هشتم
🕹فلش کارت لغات زبان نهم
🙏🔗🔗🔗🔗🔗🔗🔗🙏
سلام
سوالات مکرری در خصوص یادگیری لغات به شیوه whole word میشود.
ضمن دعوت شما به مشاهده روشهای استفاده از فلش کارت، که برای یادگیری لغات as a whole است، فعالیت های زیر را هم مشاهده کنید
در روش Whole Word (کلکلمه)، بهجای یادگیری حروف جداگانه، کلمات بهعنوان یک کل شناسایی و به حافظه سپرده میشوند. برای این روش، بازیها و فعالیتهای سادهای میتوان طراحی کرد تا یادگیری لغات جذابتر و مؤثرتر شود:
1. بازی حافظه (Memory Game)
- نحوه بازی: کارتهایی که روی آنها کلمات نوشته شده را بهصورت وارونه قرار دهید. بازیکنان باید دو کارت را برگردانند و اگر کلمات مشابه بودند، آنها را بردارند. هدف این است که بیشترین جفت کلمات مشابه را پیدا کنند.
- هدف: شناخت سریع کلمات بهعنوان یک کل و تقویت حافظه دیداری.
2. بازی "چه چیزی ناپدید شده؟" (What’s Missing?)
- نحوه بازی: چند کلمه روی تخته یا کارتها نوشته و به بازیکنان نشان داده میشود. بعد از چند ثانیه یک کلمه پاک یا برداشته میشود. بازیکنان باید بگویند چه کلمهای ناپدید شده است.
- هدف: تمرکز بر شکل ظاهری کلمات و افزایش سرعت تشخیص.
3. بازی "حدس بزن" (Guess the Word)
- نحوه بازی: یک کلمه روی کارت نوشته میشود، اما فقط بخشی از آن به بازیکنان نشان داده میشود. آنها باید بر اساس آن بخش، کلمه کامل را حدس بزنند.
- هدف: تقویت توانایی تشخیص کلمه با نگاه به بخشهای مختلف آن.
4. بازی "چیدمان کلمات" (Word Sorting)
- نحوه بازی: کلمات مختلف به صورت کارتهایی نوشته میشوند. بازیکنان باید آنها را بر اساس حروف اول یا موضوع مشخص دستهبندی کنند.
- هدف: شناسایی سریع کلمات و تقویت حافظه کلمات.
5. بازی "تطابق تصویر و کلمه" (Matching Words to Pictures)
- نحوه بازی: چند کلمه و تصویر مرتبط با آنها تهیه میشود. بازیکنان باید تصویر را با کلمه مناسب جفت کنند.
- هدف: ارتباط بین شکل ظاهری کلمات و معنای آنها تقویت میشود.
6. بازی "سریع بگو" (Fast Word)
- نحوه بازی: بازیکنان بهصورت نوبتی کلمات نوشتهشده روی کارتها را به سرعت میخوانند. کسی که کلمات بیشتری را در زمان مشخص بخواند برنده میشود.
- هدف: افزایش سرعت خواندن و شناسایی کلمات.
ادامه 👇👇👇
7. بازی "کلمهسازی با فلشکارت" (Flashcard Word Construction)
- نحوه بازی: مجموعهای از فلشکارتهایی که کلمات مختلف روی آنها نوشته شده است به بازیکنان داده میشود. آنها باید سعی کنند با استفاده از فلشکارتها، جملات معنیداری بسازند.
- هدف: یادگیری کاربرد کلمات در جمله و تقویت مهارت تشخیص کلمه بهعنوان یک واحد کامل.
8. بازی "کلمهی پنهان" (Hidden Word)
- نحوه بازی: کلمات در متن یا جملهای نوشته میشوند و برخی از حروف آن کلمات بهصورت نقطه چین درمیآید. بازیکنان باید حدس بزنند که کدام کلمه در آنجا پنهان شده است.
- هدف: تمرکز روی ساختار کلمات و تقویت تشخیص سریع کلمات ناقص.
9. بازی "دایره لغات" (Word Circle)
- نحوه بازی: بازیکنان دور یک دایره جمع میشوند. هر بازیکن باید یک کلمه مرتبط با موضوعی مشخص (مثلاً حیوانات، غذاها) بگوید. کلمات نباید تکراری باشند و بازی ادامه مییابد تا کلمات تمام شود.
- هدف: گسترش دایره لغات و تشخیص سریع کلمات بهعنوان یک کل.
10. بازی "پازل کلمات" (Word Puzzle)
- نحوه بازی: کلمات به صورت پازلهایی که به چند بخش تقسیم شدهاند، تهیه میشوند. بازیکنان باید با کنار هم قرار دادن بخشهای مختلف، کلمه کامل را بسازند.
- هدف: تقویت توانایی تشخیص کلمات از طریق مشاهده بخشهای مختلف و تجسم کلمه کامل.
11. بازی "معلم کوچک" (Little Teacher)
- نحوه بازی: یکی از بازیکنان نقش معلم را بازی میکند و کلمات مختلف را به دیگر بازیکنان نشان میدهد. معلم باید از بازیکنان بخواهد که هر کلمه را با صدای بلند بخوانند و معنیاش را بگویند.
- هدف: تقویت مهارتهای دیداری و شنیداری و آشنا شدن با معانی کلمات.
12. بازی "صندلی داغ" (Hot Seat)
- نحوه بازی: یکی از بازیکنان پشت به تخته مینشیند و یک کلمه روی تخته نوشته میشود. بقیه بازیکنان باید آن کلمه را توضیح دهند یا مثالی بزنند تا فرد بتواند کلمه را حدس بزند.
- هدف: تشخیص سریع کلمات از توضیحات و تقویت مهارت استفاده از کلمات در مکالمه.
13. بازی "لیست خرید" (Shopping List)
- نحوه بازی: بازیکنان لیستی از کلمات مرتبط با خرید (مثلاً اسامی مواد غذایی یا لوازم منزل) دریافت میکنند. آنها باید این کلمات را به خاطر بسپارند و بعد از چند دقیقه، لیست را بازگو کنند.
- هدف: تقویت حافظه کلمات و یادگیری لغات مرتبط با موضوعات روزمره.
14. بازی "تلفظ و حرکت" (Pronounce and Act)
- نحوه بازی: بازیکن یک کلمه را از روی کارت انتخاب میکند و آن را با صدای بلند میخواند، سپس باید معنای آن را با حرکت یا اجرا نمایش دهد. دیگران باید حدس بزنند که کلمه چیست.
- هدف: یادگیری کلمات بهصورت فعال و تقویت حافظه حرکتی و دیداری.
15. بازی "کلمه در حال رشد" (Growing Word)
- نحوه بازی: با یک کلمه ساده شروع کنید و بازیکنان باید به آن کلمه چیزهایی اضافه کنند تا یک کلمه جدید و پیچیدهتر ساخته شود. مثلاً "book" را به "notebook" تبدیل کنند.
- هدف: یادگیری شکلهای مختلف کلمات و افزایش دایره لغات.
این بازیها به شما کمک میکنند تا فرآیند یادگیری لغات به شیوه Whole Word سرگرمکننده، تعاملی و مؤثر باشد و دانشآموزان را به چالش بکشند تا کلمات را بهصورت کلی بشناسند و در موقعیتهای مختلف از آنها استفاده کنند.
کتاب Outlook 1 - پایه هفتم
https://basalam.com/elt/product/16521431
معرفی و نمونه درس 👇👇👇👇
lesson 1-Outlook1.pdf
3.3M
نسخه جدید
نمونه درس کتاب Oulook 1 برای پایه #هفتم
تغییرات نسبت به نسخه قبل:
1) افزوده شدن فایل صوتی برای بخش لغات و Reading
2) افزوده شدن تمرین بخش Listening
3) افزوده شده بخش Speaking
4) افزایش تمرینهای بخشهای مختلف
5) قابلیت QR code برای پخش صدای بخشهای مختلف
6) متن بخشهای صوتی، قابل دسترس از طریق QR Code
7) معرفی فیلمهای و اپلیکیشنهای آموزشی در پایان کتاب جهت استفاده از طریق QR Code
8) آموزش حروف الفبا با روش فونیکس و تمرین مهارتهای خوانداری
🔗📚https://basalam.com/elt/product/16521431
#کتاب
#کتاب_کار
#کتاب_کار_هفتم
#کتاب_آموزشی
#شنیداری
#مهارت_شنیداری
کتاب Outlook 2 - پایه هشتم
https://basalam.com/elt/product/16521602
معرفی و نمونه درس 👇👇👇👇
lesson 1-Outlook2.pdf
3.39M
نسخه جدید
نمونه درس کتاب Oulook 2 برای پایه #هشتم
تغییرات نسبت به نسخه قبل:
1) افزوده شدن فایل صوتی برای بخش لغات و Reading
2) افزوده شدن تمرین بخش Listening
3) افزوده شده بخش Speaking
4) افزوده شدن بخش Focus on Form با تاکیید بر نکات گرامری، به صورت Guided Discovery
5) افزایش تمرینهای بخشهای مختلف
6) قابلیت QR code برای پخش صدای بخشهای مختلف
7) متن بخشهای صوتی، قابل دسترس از طریق QR Code
8) معرفی فیلمهای و اپلیکیشنهای آموزشی در پایان کتاب جهت استفاده از طریق QR Code
9) معرفی صداها و تمرینهای تلفظی در انتهای هر درس
🔗📚https://basalam.com/elt/product/16521602
#کتاب
#کتاب_کار
#کتاب_کار_هشتم
#کتاب_آموزشی
#شنیداری
#مهارت_شنیداری
کتاب Outlook 3 - پایه نهم
https://basalam.com/elt/product/16521637
معرفی و نمونه درس 👇👇👇👇
lesson 1-Outlook3.pdf
3.45M
نسخه جدید
نمونه درس کتاب Oulook 3 برای پایه نهم
تغییرات نسبت به نسخه قبل:
1) افزوده شدن فایل صوتی برای بخش لغات و Reading
2) افزوده شدن تمرین بخش Listening
3) افزوده شده بخش Speaking
4) افزوده شدن نکات دستوری با محوریت روش Guided Discovery
5) افزایش تمرینهای بخش لغات و گرامر
6) قابلیت QR code برای پخش صدای بخشهای مختلف
7) متن بخشهای صوتی، قابل دسترس از طریق QR Code
8) معرفی فیلمهای و اپلیکیشنهای آموزشی در پایان کتاب جهت استفاده از طریق QR Code
🔗📚https://basalam.com/elt/product/16521637
#کتاب
#کتاب_کار
#کتاب_آموزشی
#شنیداری
#مهارت_شنیداری
کتاب کار زبان انگلیسی پایه دهم: Road to Vision 1
https://basalam.com/elt/product/16522053
👇👇👇👇
Lesson 1-Road to Vision 1.pdf
3.42M
Lesson 1.Road to Vision1.pdf
#کتاب_جدید
#پایه_دهم
معرفی کتاب Road to Vision1
در جهت رفع معایب کتاب دهم وهمچنین آمادگی جهت شرکت در امتحانات نهایی کتاب کار Road to Vision 1 را آماده نمودیم.
این کتاب شامل بخشهای زیر می باشد:
1. لیست کامل واژگان همراه با صوت و همچنین درسنامه کامل گرامری
2. Grammar and Vocabulary
تمرینات گرامری و واژگان از سطح بسیار ساده تشخیص تا حد مشکلتر نوشتاری( از تشخیص تا تولید) بخصوص در بخش گرامر
3. Writing
تمرینات نوشتاری جهت تقویت مهارت پاراگراف نویسی از پایه
4. Listening
تمرینات شنیداری معتبر متناسب با تم هر درس
5. Speaking
تسکهای گفتاری جهت بکارگیری لغات و نکات گرامری بصورت گفتاری
6. Reading
تکنیکهای خوانداری و متون خوانداری خارج از کتاب براساس موضوعات کتاب درسی جهت تمرین آن تکنیک ها بطور عملی
#دهم
#کتاب_کار
#شنیداری
لینک خرید کتاب:
https://basalam.com/elt/product/16522053
لینک محتواهای آموزشی مورد نیاز دبیران.pdf
4.19M
لینک محتواهای آموزشی مورد نیاز دبیران
جهت تدریس زبان انگلیسی دوره متوسطه اول
#بازی
#فعالیت
#پاورپوینت
#اپلیکیشن
#نرم_افزار
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
📚نکاتی در خصوص تهیه کتاب کار برای آموزش زبان انگلیسی
✔️بخش اول
استفاده از کتاب کار برای آموزش زبان انگلیسی همیشه ضروری نیست، اما در برخی شرایط میتواند بسیار مفید و حتی ضروری باشد. در این شرایط، کتاب کار به عنوان ابزاری برای تمرین بیشتر و تسلط بر مفاهیم تدریسشده عمل میکند:
🕹 شرایطی که استفاده از کتاب کار ضروری است:
1. تقویت مهارتهای پایه:
- اگر زبانآموزان در مهارتهای پایهای مانند گرامر، واژگان، یا تلفظ ضعف داشته باشند، کتاب کار میتواند با ارائه تمرینهای ساختاریافته کمک کند تا این مهارتها به خوبی تقویت شوند.
2. تمرین و تکرار:
- برای زبانآموزانی که نیاز به تکرار و تمرین مداوم دارند، به خصوص در مهارتهای نوشتاری و گرامری، کتاب کار میتواند منبعی مفید برای انجام تمرینهای تکمیلی باشد.
3. یادگیری خودخوان:
- در صورتی که زبانآموز به طور مستقل و بدون حضور معلم آموزش میبیند، کتاب کار ابزاری ضروری برای هدایت او در مسیر درست یادگیری و ارائه تمرینهای مناسب است.
4. آمادگی برای آزمونها:
- زبانآموزانی که خود را برای آزمون مانند آماده میکنند، به تمرینات هدفمند و دقیق نیاز دارند. کتاب کار به عنوان منبع تمرینی میتواند کمک کند تا آنها به صورت متمرکز و سازماندهیشده آمادگی لازم را کسب کنند.
5. ایجاد انگیزه و نظم در یادگیری:
- برخی از زبانآموزان نیاز به ساختار و نظم در فرآیند یادگیری دارند. کتاب کار میتواند به آنها کمک کند که با داشتن برنامه و تمرینهای مشخص، به طور پیوسته به یادگیری خود ادامه دهند.
6. تقویت خودارزیابی:
- در شرایطی که زبانآموزان میخواهند پیشرفت خود را ارزیابی کنند.
🕹 شرایطی که استفاده از کتاب کار ضروری نیست:
1. آموزش مبتنی بر مکالمه:
- در آموزشهای مکالمهمحور که تمرکز اصلی روی تقویت مهارتهای گفتاری و شنیداری است، تمرکز زیاد روی کتاب کار ممکن است باعث کاهش تعاملات زبانی واقعی شود.
2. کلاسهای تعاملی:
- اگر کلاس به گونهای طراحی شده که تمرینهای زیادی در محیط کلاس و به صورت تعاملی انجام شود، ممکن است نیازی به کتاب کار نباشد، زیرا تمرینها و پروژهها به صورت زنده در کلاس انجام میشوند.
3. سطح پیشرفته:
- در سطوح پیشرفته، زبانآموزان ممکن است بیشتر از کتابهای تخصصی، مقالات، ویدئوها یا پادکستها استفاده کنند و نیازی به تمرینات ساده و پایهای کتاب کار نداشته باشند.
به طور کلی، استفاده از کتاب کار بستگی به سطح، نیازها، و سبک یادگیری زبانآموز و همچنین رویکرد آموزشی معلم دارد.
#کتاب_کار
#نکات_آموزشی
#مهارت_معلمی
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
✔️بخش دوم
🕹یک کتاب کار خوب برای آموزش زبان انگلیسی باید خصوصیات زیر را داشته باشد:
1. تنوع در تمرینات: تمرینهای متنوعی شامل گرامر، واژگان، شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن را ارائه دهد تا مهارتهای مختلف زبانآموز تقویت شود.
2. سطحبندی مناسب: محتوای کتاب باید با سطح زبانآموزان هماهنگ باشد و به تدریج از آسان به پیچیده حرکت کند.
3. تعاملپذیری: کتاب باید شامل تمریناتی باشد که زبانآموزان را به مشارکت و فعالیت بیشتر تشویق کند، مانند تمرینهای گروهی، پروژهها، و نقشآفرینیها.
4. تمرکز بر مهارتهای واقعی زندگی: تمرینات و مثالها باید به زبانآموزان کمک کند که زبان را در موقعیتهای واقعی مانند خرید، سفر، یا مکالمات روزمره استفاده کنند.
5. استفاده از منابع صوتی و تصویری: کتاب باید به منابع تکمیلی مانند فایلهای صوتی، ویدیویی یا اپلیکیشنهای آموزشی اشاره کند تا تجربه یادگیری چندجانبه فراهم شود.
6. تکرار و مرور: تمرینات مرور و تکرار برای تقویت مطالب یادگرفته شده و تسلط بیشتر بر زبان ضروری هستند.
7. توجه به فرهنگ: کتاب باید با ارائه مطالب فرهنگی از کشورهای انگلیسیزبان، زبانآموز را با تفاوتهای فرهنگی آشنا کند.
8. پشتیبانی از یادگیری مستقل: کتاب کار باید به زبانآموزان ابزارهایی ارائه دهد که بتوانند به صورت خودخوان هم پیشرفت کنند، مثلاً تمرینهای قابل انجام در منزل.
9. طراحی جذاب و قابل فهم: صفحات کتاب باید طراحی ساده، مرتب و جذابی داشته باشند که خواندن و یادگیری را لذتبخش کند.
#کتاب_کار
#نکات_آموزشی
#مهارت_معلمی
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
✔️ بخش سوم
🕹کتاب کار زبان انگلیسی را میتوان به روشهای متنوعی در فرآیند یادگیری استفاده کرد:
1. تمرین روزانه: زبانآموزان میتوانند کتاب کار را به صورت روزانه برای تمرین و مرور مطالب جدید و قدیمی استفاده کنند. تمرین مداوم باعث تثبیت یادگیری و تقویت مهارتها میشود.
2. استفاده در کلاس درس: معلمان میتوانند از کتاب کار به عنوان مکمل درس استفاده کنند و تمرینات را به صورت گروهی یا فردی در کلاس حل کنند. این روش به تعمیق یادگیری مطالب تدریس شده کمک میکند.
3. یادگیری خودخوان: زبانآموزانی که به طور مستقل زبان میآموزند، میتوانند از کتاب کار به عنوان راهنمایی برای یادگیری ساختارهای زبانی و تمرین مهارتها بدون نیاز به معلم استفاده کنند.
4. تعیین تکالیف خانگی: معلمان میتوانند تمرینهای کتاب کار را به عنوان تکالیف خانگی تعیین کنند تا زبانآموزان مفاهیم تدریسشده را در خانه تمرین و مرور کنند.
5. فعالیتهای گروهی: برخی از تمرینات کتاب کار را میتوان به عنوان فعالیتهای گروهی طراحی کرد تا زبانآموزان با همکاری و تبادل نظر مهارتهای گفتاری و شنیداری خود را تقویت کنند.
6. ارزیابی پیشرفت: از کتاب کار میتوان برای ارزیابی مداوم پیشرفت زبانآموزان استفاده کرد. معلمان میتوانند تمرینات را بررسی کنند و نقاط قوت و ضعف هر دانشآموز را شناسایی کنند.
7. تمرینهای هدفمند: زبانآموزان میتوانند از بخشهای خاصی از کتاب کار برای تقویت مهارتهای خاصی مانند تلفظ، درک مطلب یا نگارش استفاده کنند.
8. مرور و جمعبندی: کتاب کار میتواند به عنوان ابزاری برای مرور و جمعبندی مطالب قبل از آزمونها یا امتحانات استفاده شود تا زبانآموزان آمادگی بیشتری پیدا کنند.
9. مطالعه گروهی: زبانآموزان میتوانند به صورت گروهی کتاب کار را بررسی کنند و تمرینات را با هم حل کنند. این روش باعث تقویت مهارتهای گفتاری و کار تیمی میشود.
10. فراهمسازی منابع تکمیلی: میتوان از کتاب کار به عنوان پایهای برای جستجوی بیشتر و استفاده از منابع تکمیلی مثل ویدیوها، اپلیکیشنها یا پادکستهای آموزشی استفاده کرد.
#کتاب_کار
#نکات_آموزشی
#مهارت_معلمی
Join us: Materials for EFL Teachers
🆔 https://eitaa.com/efl_teachers
Materials for EFL Teachers
📚نکاتی در خصوص تهیه کتاب کار برای آموزش زبان انگلیسی ✔️بخش اول استفاده از کتاب کار برای آموزش ز
همکارانی که در خصوص ضعف دانشآموزان خود در آزمونها شکایت دارند، توجه داشته باشند که تمرین حرف اول رو برای جبران میزنه.
چیزی که در کتابهای ما کلا نیست و متاسفانه چند صفحه تمرینی که هیچ فایده ای ندارد رو به اسم کتاب کار جا زدن، باعث شده ما معلم ها بی خیال فراهم کردن فرصت تمرین بشیم
نمیخواهید و یا نمیشه کتاب کار تهیه کنید، حداقل از کاربرگ های انلاین و اپلیکیشن ها استفاده کنید، وگرنه نباید زیاد انتظار یادگیری بدون تمرین رو داشت
👇👇👇👇👇
https://www.liveworksheets.com/worksheets?keys=Ghanbari&page=1
کلی کاربرگ آنلاین
آنلاین پاسخ میدن و همونجا فیدبک میگیرند، میتونن نتیجه رو برای شما ارسال کنن
یه نگاه بیاندازید
#کاربرگ #تمرین