eitaa logo
سید ابراهیم افتخاری:: کانال
188 دنبال‌کننده
136 عکس
277 ویدیو
16 فایل
یادداشت‌های گاه و بیگاه تماس با ادمین: @seeyad
مشاهده در ایتا
دانلود
خاستگاه دوستی الهی فُرَاتٌ قَالَ حَدَّثَنِي زَيْدُ بْنُ حَمْزَةَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ زِيَادٍ الْقَصَّارُ مُعَنْعَناً عَنْ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ (ع) أَنَّهُ كَانَ يَقُولُ: مَنْ أَحَبَّ اللَّهَ أَحَبَّ النَّبِيَّ وَ مَنْ أَحَبَّ النَّبِيَّ أَحَبَّنَا وَ مَنْ أَحَبَّنَا أَحَبَّ شِيعَتَنَا فَإِنَّ النَّبِيَّ (ص) وَ نَحْنُ وَ شِيعَتَنَا مِنْ طِينَةٍ وَاحِدَةٍ وَ نَحْنُ فِي الْجَنَّةِ لَا نُبْغِضُ مَنْ أَحَبَّنَا وَ لَا نُحِبُّ مَنْ أَبْغَضَنَا... ترجمه: «هرکس که خدا را دوست داشته باشد، پیامبرش را هم دوست دارد؛ و هر کس پیامبرش را دوست بدارد، ما اهل بیتش را هم دوست دارد؛ و هر کس ما را دوست بدارد، شیعیان ما را نیز دوست دارد، چون پیامبر اکرم(ص) و ما اهل بیتش(ع) و شیعیان ما، از یک طینت واحد هستیم و ما هم در بهشت هستیم؛ ما نه دوستدارانمان را مبغوض می داریم و نه هم مبغضینمان را دوست داریم» یک سؤال مهم: بعضی از بغضها و کینه ها و کدورت ها و مشکلاتی که محبین اهل بیت با یکدیگر دارند، معنایش چیست؟!! منبع روایت: فرات بن ابراهيم کوفی( از علمای قرن چهارم)، تفسير فرات الكوفي - تهران، چاپ: اول، 1410 ق، صفحه 128 @eftekhari2
مقدمه: این که میبینید ظاهرا پرتقال است! اما طعم و عطر و بوی پرتقال های زمان کودکی ما را نمی دهد، تازه هسته هم ندارد! رنگش هم پرتقالی(یا همان نارنجی) نیست و بیشتر به زرد میزند! فرزندان ما وقتی بزرگ شوند، باورشان نمی شود که در زمان کودکی والدینشان میوه ها هسته داشتند! تراریخته یعنی همین، به همین سادگی! یکی از مضراتش این است که در آینده نزدیک دیگر میوه ها هسته ندارند که بشود آنها را کاشت، آنهایی مثل گندم و برنج که خوشان دانه هستند هم بذرشان عقیم است، یعنی کشاورزی و باغداری تمام! یعنی « يُهْلِکَ الْحَرْثَ وَ النَّسْلَ » یعنی نابودی زمین و ساکنان اصلی اش یعنی پیروزی شیطان! لطفا متن بعدی را بخوانید! @eftekhari2
این متن را با دقت بخوانید! یکی از راه های فساد در زمین «هلاک کردن نسل» است که نابودی حرث، در نابودی نسل تاثیرگذار است. حرث و نسل در آیه 205 سوره بقره کنار هم آمده است: « وَ إِذا تَوَلَّي سَعي فِي الْأَرْضِ لِيُفْسِدَ فيها وَ يُهْلِکَ الْحَرْثَ وَ النَّسْلَ وَ اللَّهُ لا يُحِبُّ الْفَسادَ»: وقتى به حکومت و رياستى مى رسند، با تمام نيرو در گستردن فساد در زمين مى كوشند و به مال و جان ها دست مى اندازند تا آنها را نابود کنند، با اينكه خدا فساد را دوست نمى دارد.» در المیزان آمده است: از ظاهر اين عبارت بر مى آيد كه مى خواهد جمله قبلى يعنى فساد در زمين را بيان كند و بفرمايد فساد و افسادش به اين است كه حرث و نسل را نابود كند. اگر نابود كردن حرث و نسل را بيان فساد قرار داده براى اين است كه قوام نوع انسانى در بقاى حياتش به غذا و توليد مثل است اگر غذا نخورد مى ميرد و اگر توليد مثل نكند، نسلش قطع مى شود. انسان در تامين غذايش به حرث يعنى زراعت نيازمند است چون غذاى او يا حيوانى است يا نباتى. حيوان در زندگى و نموّش به نبات نيازمند است پس حرث كه همان نبات باشد اصل در زندگى بشراست. بدين جهت فساد در زمين را با هلاكت حرث و نسل بيان كرد پس معناى اين آيه اين شد كه او از راه نابود كردن حرث و نسل در زمين فساد مى انگيزد و در نابودى انسان مى كوشد. آنچه كه در اين آيات آمده مورد تصديق تاريخ قرار گرفته چون مردانى در امت اسلام آمدند و در امر دين و دنيا تصرفاتى كردند كه نتيجه مستقيمش وبال براى دين، انحطاط براى مسلمين، اختلاف در امت بود. كار دين را به جائى كشانيدند كه بازيچه دست هر بازيگر شد و نتيجه اين سعى وخود كامگي ها فساد زمين شد. اولا بخاطر نابود شدن دين، ثانيا به خاطر هلاك انسانيت و به همين جهت است كه مى بينيم در بعضى از روايات هلاكت حرث و نسل به هلاكت دين و انسانيت تفسير شده است.( طباطبایی، المیزان، ج 2، ص 142) «حَرْث» به معنى زراعت و «نَسْل» به معنى اولاد است و بر اولاد انسان و غیر انسان اطلاق مى شود. بنابراین هلاک کردن حرث و نسل به معنى از میان بردن هر گونه موجود زنده است، اعم از موجودات زنده نباتى یا حیوانى و انسانى. در معنى حرث و نسل تفسیرهاى دیگرى نیز ذکر شده از جمله این که منظور از «حرث» زنانند به قرینه آیه شریفه 223 بقره. منظور از «نسل» اولاد است یا این که منظور از حرث در اینجا، دین و آئین است و نسل مردم ( این تفسیر مطابق حدیثى است از امام صادق(علیه السلام) که در تفسیر «مجمع البیان» نقل شده است). طبرسی، مجمع البیان، ج 1، ص300 ج ، ص 55، /ـمجلسی، بحار الانوار، ج 9، ص 189، احادیث 21 و 22، و ج 30، حدیث 221.) به هر حال ،تعبیر به «یُهْلِکَ الْحَرْثَ وَ النَّسْلَ» کلام بسیار مختصر و جامعى است که تولید فساد را در سطح جامعه در زمینه اموال و انسان ها شامل مى شود(مکارم، نمونه، ج2، ص 91). كسانى كه با جعل قوانین و تهاجم فرهنگى، تبلیغات و مواد مخدّر سبب نابودى اقتصاد و نسلنو مىشوند مصداق این آیه و «مفسد فى الارض» هستند. هلاك حرث به معناى محو كشاورزى و هلاك نسل، انحراف نسل آینده است. مفسران در تفاسیر خود احتمال دادهاند كه مراد از «حرث» زنان باشند بدلیل «نساؤكم حرث لكم» و مراد از «نسل» فرزندان است.( قرائتی، نور، ج1، ص 319) این تازه بخشِ مقدماتی کار است، اما به نظر می رسد بخش اصلی کار را، شیاطین داخلی انجام می دهند؛ به این نحو که هرگاه از طریق متولیان آگاهی بخشی به مردم، صدای اعتراضی در این مورد بلند می شود، با تریبونها و رسانه هایی که در دست دارند، چنین آگاهی بخشی هایی را توهّم دانسته و در کنار تمسخر و استهزای چنین برداشتهایی از دین، آنها را سطحی و تاریخ مصرف گذشته می دانند! ( نظریه توهم توطئه) همان افرادی که دنباله های دشمن در میان ما هستند. باور کنیم سربازان دشمن شاخ و دم ندارند، آنها از آنچه فکر می کنیم به ما نزدیکترند! «ان الشیطان لکم عدو مبین، انما یدعو حزبه لیکونوا من اصحاب السعیر» ( سوره فاطر، آیه 6) مراقب باشیم، خدا گفته است شیطان دشمن آشکار شماست، اما ما انگار سحر شده ایم، چشمانمان نمی بیند، شیطان فقط وسوسه گناه نمی کند، حکومت تشکیل می دهد، رسانه دارد، آدم میخرد، حزب تشکیل می دهد،می خواهد هم حزبی هایش را با خودش به جهنم ببرد! مراقب باشیم فریب حزب شیطان را نخوریم! ( توضیح: آن چهار متن تفسیری را از سایت www.icpcr.com گرفته ام و خودم زحمتش را نکشیده ام!) @eftekhari2
هدایت شده از سید ابراهیم افتخاری
تاریخ تولید اولی 97/06/10 و با قیمت 6050 تومان تاریخ تولید دومی 97/08/20 و با قیمت 9500 تومان یعنی 3450 تومان افزایش قیمت در هفتاد و دو روز! یعنی افزایش بیش از 50 درصدی! یعنی یکی بیاد به اینا بگه: «چه آب و صابونی بیاریم روتونه بشوریم!» دولتی که میخواست عزت را به پاسپورتمان بازگرداند، امروز در مدیریت تولید وتوزیع دستمال کاغذی هم مانده است. سال قبل پول کشور جنگ زده عراق، سه برابر کشور ما بود، امسال اما 13 برابر است! خدایا! چه کردیم که انقلاب خمینی (ره) دست این لیبرالهای غیر انقلابی افتاد!؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعضی از اشعار حماسی مال یک روز و دو روز نیست، رجزهای فتح قدس است که هر روز باید تکرار شوند، باید هر روز در گوش فرزندانمان زمزمه اش کنیم که بدانند قصه فتح خیبر را، که وقتی میگوییم به زودی در بیت المقدس نماز جماعت خواهیم خواند، فکر نکنند خیال‌پردازی میکنیم! که بدانند چرا اسم نیروی برون مرزی سپاهمان، نیروی کربلا یا مکه نیست، اسمش را گذاشته ایم «نیروی ویژه قدس!» این نامگذاری یعنی ما برنامه داریم برای قدس!، رهبر دیروزمان گفت: «راه قدس از کربلا میگذرد»، رهبر امروزمان هم همان نقشه راه را یادآوری کرد که:«قضیه فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است» و «امیدواریم همه ما آن روزی را ببینیم که شما در قدس نماز جماعت می‌خوانید و آن روز نیز دیر نخواهد بود و به زودی خواهد آمد» ان شاءالله تا نماز جمعه در حریم بیت قدس، یک یا حسین دیگر! ............ ای که تا همیشه سر به زیر خیبری! پشت قلعه ات شیعه های حیدری! تا نماز جمعه در حریم بیت قدس مانده یک خروش یا حسین دیگری بشنو از میان لشکری که آمده ست! این صدای پای ارتش محمد است! آمده به جنگِ مرحبِ یهودیان یک علی که سید از دیار مشهد است!( سید خراسانی است) حزب الله! هم الغالبون!
هدایت شده از کشکول|محسن مهدیان
🌓از علیزاده تا صدرالساداتی... عدالتخواهی در انقلاب اسلامی همواره یک جریان چالش برانگیز بوده است. عدالتخواهی درین کشور به جهت گفتمانی عمدتن بسمت جریان های مارکسیستی متمایل شده است و در اجرا نیز یا در نهایت به افسردگی رسیدند مثل استاد حکیمی و یا از چارچوب انقلاب خارج شدند مثل جریان احمدی نژاد. در مواردی هم گفتمان عدالتخواهی اگر چپ مالیزه نشده، گرفتاردوگانه امام و رهبری شدند و تصور کردند رهبری مثل امام انقلابی و عدالتخواه نیست. اما چرا این اتفاق می افتد؟ چطور می توان یک انقلابی عدالتخواه بود که نه به افسردگی رسید و نه از نظام خارج شد؟ ابتدا دو مقدمه کلیدی داریم؛ یکم. پرچم عدالت خواهی در این روزگار در ابعاد جهانی به دست کیست؟ حتمن میگوید انقلاب اسلامی. اگر اینطور فکر نمی کنید ادامه این متن بکارتان نمی آید. یک جبهه، استکبار امپریالیسم است و یک جبهه انقلاب اسلامی. دوم. بزرگترین اقدام عدالتخواه چیست؟ باید ببینیم برای مبارزه با ظلم بزرگ در این عالم، چطور تقابل با جبهه استبکار را باید تقویت کنیم. پس بزرگترین اقدام عدالتخواهی کمک به انقلاب اسلامی است. اما ازین دو مقدمه یک نتیجه بسیار مهم می گیریم؛ لطفن دقت فرمائید. ما انقلاب را با عدالت می سنجیم نه عدالت را با انقلاب. رهبری و ولایت را هم با عدالت می سنجیم نه عدالت را با ایندو. اما؛ برای رسیدن به عدالت بزرگ که ایستادن مقابل مظهر شیطان اکبر است، ولایت و رهبری و انقلاب یک مقدمه است. مثل ساده بزنم. وضو مهمترست یا نماز؟ روشن است نماز. اما وضو مقدمه نمازست. بدون وضو به نماز نمی رسیم. نتیجه اینکه؛ عدالتی عدالت است که این مقدمه اصلی را بهم نزند. نمی شود به اسم عدالتخواهی این مقدمه را ویران ساخت که این خود بزرگترین بی عدالتی است چون فرصت مبارزه با ظلم عالمگیر امپریالیسم را از بین می برد. خب؟ یعنی در مقابل اشکالات انقلاب اسلامی سکوت کنیم؟ یعنی بی عدالتی های داخلی و فساد درونی را نبینیم؟ خیر. باید عدالتخواه بود و محکم در مقابل انحرافات انقلاب ایستاد که این نیز خود بلند کردن بیرق اصلی عدالتخواهی جهانی و مبارزه با ابرظالمان شیطانی است. اما؛ اینجا می رسیم به مصداق علیزاده و صدرالساداتی. هرچند نباید در مصداق ماند. ایندو در همه دوران ها بوده اند و خواهند بود؛ نمادند. معتقدم هردوبزرگوار نیت اصلاحی و عدالت خواهانه دارند. بنابراین در نیت ها چند و چون نمی کنم و با حسن ظن رفتار می کنیم. هردو نیز تلاش می کنند عدالتخواه باشند؛ اما یک اختلاف کلیدی بین ایندوست. این اختلاف دقیقن مرتبط به رعایت این مقدمه است. یعنی چی؟ از کجا متوجه شویم که یک عدالتخواه، این مقدمه را رعایت کرده است؟ پاسخ: از فهمی که درباره اهم و مهم عدالتخواهی دارد. از شناختی که درباره اصل و فرع دارد. از هیچ ظلمی در این عالم نباید گذشت؛ برای خلخال ربودن از پای زن یهودی باید جان داد. اما عدالتخواه واقعی وقتی سایه بزرگ ظالم اصلی را بالای سر کشورش می بیند، درگیر لات پس محله و پس کوچه ها نمی شود. یعنی وقتی لات کوچه اش را در حال ظلم دید رها می کند؟ خیر. با ظلم مبارزه می کند اما مراقبت می کند این مبارزه با ظلم، ظالم اصلی را تقویت نکند. چطور ممکن است؟ ظالم هفت تپه چکار دارد به امپریالیسم؟ مبارزه ای که معنویت و اخلاق را در انقلاب اسلامی تضعیف و قانون شکنی کند و در نهایت، انقلاب را ظالم جلوه دهد، به ظالم بزرگ، خواسته یا ناخواسته کمک کرده است. علیزاده این مقدمه را فهم کرده است و امروز تمام تلاشش مقابله با جریانیست که اصل انقلاب را هدف گرفته اند. اما صدرالساداتی همه تلاشش معطوف به زندگی اشرافی فلان آقازاده و ساعت و کفش بهمان کوچک زاده است. در مصداق نمانید؛ غرضم روش هاست. رمز عدالتخواهی داخلی و مبارزه با خرده ظلم ها، نگاه کردن مستمر به رابطه طولی این خرده عدالت ها با عدالت اکبر است. اگر هنر امتداد دادن ده ونک و هفت تپه با تقویت انقلاب اسلامی را داریم بسم الله. در غیر اینصورت به اسم دفاع از بی نوا و کارگر گرفتار بی عدالتی بزرگتر شدیم. عدالت خواهی که سرش را پایین بندازد و عدالت بزرگتر را نبیند، در فریادهایی که برای خرده عدالت ها می کشد، دچار بزرگترین ظلم ها می شود. لُب این عدالتخواهی رعایت عقلانیت است و نتیجه این عدالتخواهی تقویت معنویت در جامعه است؛ در نهایت عدالت خواهی ضدفساد را تا عدالت خواهی ضدامپریالیستی امتداد می دهد. حالا؛ نامه اخیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه تهران به رهبر انقلاب را از این منظر یکبار مرور کنید. @mahdian_mohsen
جناب آقای دکتر علی عسگری سلام علیکم ✅ضمن تشکر از زحمات حضرتعالی خدمتتان عارضیم که روند کلی برنامه ها در رسانه ی ملی چندان مطلوب نبوده و در مواردی باعث آزرده گی خاطر هموطنان شده است... - تبلیغ بی اندازه و بی حد و حصر کالاهای خارجی در میدان جنگ اقتصادی - رواج مسابقاتی که از اساس و مبنا حرام اند! همچون مسابقه ی برنده باش و قرعه کشی هایی که برای حضور در اپلیکیشن ها صورت می گیرد و اکثر مردم بدون اطلاع از حرمت آن، با اعتماد به رسانه ی ملی در آن شرکت کرده و اموالشان آلوده به حرام می شود. - پخش آهنگ های بسیار مبتذل در برنامه های کودک و خندوانه و ... به خصوص در اعیاد به شکلی که کودکان معصوم و عموم خانواده ها را با آنچه مرضی خداوند نیست می آمیزد. - حرمت شکنی، لودگی و شوخی های جنسیِ خارج از عرف فرهنگ اسلامی و عادی سازی آن در بسیاری از برنامه های طنز و سرگرمی . - استفاده و بزرگ نمایی بیش از حد، از شخصیت های هنری و ورزشی در برنامه های زنده و مسابقات و... به عنوان‌ مجری و میهمان و تبدیل آن ها به الگوهای تاثیر گذار بر جوانان و نوجوانان. اشخاصی که اساسا پیشینه اعتقادی و سیاسی و هویتیِ درستی نداشته و معاندین نظام در موقع لزوم از این اشخاص بهره برداری سیاسی می کنند. - استفاده از بازیگران خارجی بد سابقه (رقاصه و بدکاره) در برخی برنامه ها و فیلم ها و سریال های تلویزیونی. -اتفاقات ناگوار پی در پی و القاء یأس در خانواده ها و نمایش خانه ها و زندگی های اشرافی و تجملیّ در سریال ها در چنین شرایط بد اقتصادی و کمبود محتواهای ارزشی و دینی در آن ها. -بی توجهی به حجاب اسلامی بانوان، به طوری که برخی با آرایش های زننده و حجاب ناقص ظاهر شده و با عادی سازی روابط قبل از ازدواج و عشوه گری زنانه به رواج بی حیایی در سریال ها و تبلیغات و برنامه های زنده دامن میزنند. و.... - اما آنچه که این روزها دل مردم مومن را بیش از پیش آزرده و آن ها را نگران آینده و سرنوشت کودکان و نوجوانان کرده است، اجرای سند ۲۰۳۰ به شکل نامحسوس در برخی برنامه ها از جمله برنامه ای در شبکه سلامت به نام حال خوب است. این برنامه در حالی که از خانم دکتری به ظاهر چادر به سر استفاده می کند تا کارشناس را مذهبی و اعتماد مردم متدّین را برانگیزد، به صورت صریح از خود ارضایی سالم سخن میگوید و مجوز این عمل شنیع را برای نوجوانان صادر میکند و کارشناس دیگر به حمایت از ایشان قبح این عمل را پایین تر آورده و با مقایسه آن با دروغ و غیبت در جامعه این کار را توجیه می کند . 💥برای قرائت ادامه ی نامه و امضای ان به لینک زیر مراجعه فرمایید👇👇 https://fa.petitions24.com/217790?u=2312377&uv=12073426&utm_source=whatsapp
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپی زیبا از مقایسه جنگ احزاب و شرایط امروز کشور، در کلام مقام معظم رهبری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام گلشاهی از طلاب انقلابی شناخته شده اصفهان که فرزند شهید هم هست از معترضان در مراسم خاکسپاری مرحوم تاج الدین در گلستان شهدا بود که گزارشی از ماجرا ارائه می کند.
«و همين كه گفتند ما متمسك به ولايت اميرالمؤمنين هستيم، اين كافى نيست، نمى شود اين. اين امور، امورى نيست كه لفظى باشد و با الفاظ و با عبارات بتوانيم ما بگوييم تحقق پيدا كرده است؛ اينها يك امور عملى است، يك حكمت عملى است اينها. بايد كسانى كه مدعى هستند كه ما شيعه اميرالمؤمنين هستيم، تبع او هستيم، بايد در قول و فعل و نوشتن و گفتن و همه چيز تبعيت از او داشته باشند. اگر اين تبعيت نباشد و ما بگوييم كه ما شيعه هستيم، يك گزافى گفته ايم، يك لا طائلى گفته ايم.»
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
بالاترین مقام این کشور هم که باشی، میلیونها مرید و پیرو و شیفته هم که داشته باشی، چون شیعه واقعی علی بن ابیطالب هستی وقتی خطاب به تو انتقاد کنند و سرت داد هم بکشند، با خوشرویی و لبخند، توضیح می دهی و تازه عذر خواهی هم می کنی! خواستم بنویسم از برخورد بد برخی مسئولین دیگر با منتقدان، دیدم مقایسه اصلا خوب نیست! دوباره یاد این بخش از دعای عرفه امام حسین علیه السلام افتادم و خدا را به خاطر انقلاب اسلامی ایران شکر کردم: لَمْ تُخْرِجْنى لِرَاْفَتِکَ بى وَلُطْفِکَ لى وَاِحْسانِکَ اِلَىَّ فى دَوْلَةِ اَئِمَّةِ الْکُفْرِ الَّذینَ نَقَضُوا عَهْدَکَ وَکَذَّبُوا رُسُلَکَ، لکِنَّکَ اَخْرَجْتَنى لِلَّذى سَبَقَ لى مِنَ الْهُدَى الَّذى لَهُ یَسَّرْتَنى وَفیهِ اَنْشأتَنى از روی دلسوزی و مهربانی و احسانی که به من داشتی، مرا در دوران حکومت فرمانروایان کفر به دنیا نیاوردی، همان کسانی که پیمانت را شکستند و پیامبرانت را تکذیب کردند،بلکه مرا متولد نمودی طبق همان هدایتی که برایم در نظر گرفته بودی و مرا برای رسیدن به آن هدایت (گام به گام) آماده ساخته بودی و مرا در بستر آن پرورش دادی! @eftekhari2
محسن هاشمی، مدیر عامل وقت مترو: شایعه ریزش متروی تهران را خودمان دامن زدیم تا پول بگیریم! آن مدیر عامل دروغگوی متروی تهران، امروز رئیس شورای شهر تهران است، ممکن است فردا روزی هم شهردار تهران شود، هیچ بعید نیست روزی هم رئیس جمهور شود! یک موقعی خودش دروغ گفت و شایعه پخش کرد تا ازشورای شهر و شهردار تهران پول بگیرد، امروز دیگری دروغ می گوید و شایعه پخش می کند تا از او پول بگیرد و این یعنی ماکیاولیسم، یعنی پدرجد لیبرالیسم! این خلاصه و چکیده مشی لیبرالی در مدیریت است. از ریاست جمهوری اش بگیرید تا شهرداری و نمایندگی مجلس و شورای شهر و همین طور بیایید پایین تر؛ مدیریت با دروغ و شایعه پراکنی و جابه جایی اموال بیت المال و حزب بازی و... سه چهارم عمر انقلاب در دست مدیرانی با این مشی و روش بوده است، بعد می گویند چهل ساله شما آخوندا چیکار کردین!؟ البته با این جمله آخر موافقم! روحانیت اگر نتواند چنین مدیریتی را افشا کرده و مردم را به سمت مدیران انقلابی برای دولت و مجلس سوق دهد و از مردم برای نیروهای حزب اللهی رأی جمع کند، در همه این مشکلات شریک است! @eftekhari2
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📢 گزارش| ۴۰ سال پاسخگویی 🔆 گزارشی از ۴۰ سال پرسش و پاسخ رهبر انقلاب با دانشجویان 🏷 به مناسبت ۱۶آذر و 🏵 رهبرانقلاب: «یکى از بهترین ساعات، آن ساعتى است که با دانشگاهیان، مخصوصاً با دانشجویان روبه‌رو باشم، و با آن‌ها سخن بگویم و از آن‌ها بشنوم.» ۱۳۶۸/۰۱/۱۶   🔘 پایگاه اطلاع‌رسانی Khamenei.ir به مناسبت ۱۶آذر و روز دانشجو، منتشر می‌کند. 🔍 متن کامل این گزارش جدید را بخوانید👇 http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=41091
کلاه برداری تلفنی به اسم همراه اول و صدا و سیما.mp3
7.28M
کلاهبرداری تلفنی به اسم قرعه کشی همراه اول و صدا و سیما! ببینید چه شویی راه انداخته اند که قربانی باور کند. تا آخرگوش کنید. این شخص قربانی در ابتدا شک هم داشته و گفته از کجا اطمینان کنم؟ اما با صحنه سازی حرفه ای او را مطمئن کرده اند. مراقب باشید. فقط خوش اقبالی این شخص این بوده که بی پول بوده و مبلغ قابل توجهی در حسابش نداشته و إلا می شد آدم مال باخته! لطفاً مراقب کلاه برداریهای حرفه ای باشید!
هدایت شده از خاکریز
سلام رفقا محمدعلی الله دادی هستم 😉 الحمدالله حالتون خوبه؟😐😐 خوشحالم که مهمونتون هستم😌 مزارم تو سیرجانه 😌 اومدید سیرجان به ما هم سربزنید 😍 هر حاجتی خواستید کمکتون می کنیم 😞 آخه ما دیگه جز اولیا الهی محسوب می شیم😊 ادامه در لینک زیر: https://eitaa.com/Akbari_javad/730
هدایت شده از جدال احسن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#آقای_وزیر_این_آمریکاست_که_از_ما_میترسه کاری از کانال جدال احسن با سخنرانی روشنگر دکتر حسن عباسی 🔹 🔶 جدال احسن 🔶 🔹 👇 📡 @jdale_ahsan
هرچه فکر کردم برای این عکس چه شرحی بنویسم که حق مطلب را ادا کند، نتوانسم. نمی دانم از آن سه دست گلی که پلاک زیبای خانه اش شده اند بنویسم یا از خودش، از نگاهش. تصویر نابی است! فتبارک الله احسن الخالقین! من گنگ خواب دیده و عالم تمام کر! من عاجزم زگفتن و خلق از شنیدنش! @eftekhari2
نشست سیاسی-جلسه دوم-22 آذرماه 1397.amr
10.13M
نشست سیاسی با موضوع استعمار فرانو و نفوذ کیفیت پایین
نشست سیاسی-جلسه دوم-22 آذرماه 1397~1.mp3
25.33M
نشست سیاسی با موضوع استعمار فرانو و نفوذ کیفیت متوسط
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 دروغ بزرگی که منجر به خودکشی یک دانشجو شد سرنوشت بورسیه ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ یکی از رذالتها و شیادی های جریان غربزده در تخریب نخبگان دانشگاهی را ببینید! @Drseddighi
4_5809927390876402949.mp3
24.46M
✳️ سخنرانی جنجالی و مهم رحیم پور ازغدی، پیش از خطبه های نماز جمعه تهران ۹۷/۹/۲۳ #تا_آخر_گوش_کنید 💠| عصر خدمت رسانه همگرایی نیروهای انقلابی @Asrekhedmat https://sapp.ir/asr_khedmat ➖➖🔸🔹🔸➖➖
هدایت شده از نکته ها
استیضاحی که منتفی نخواهد شد! بعد از اتهامی که آقای در مورد پولشویی سربسته به برخی نهادها وارد کرد و برای چندمین بار خوبی به دشمنان داد نمایندگانی از مجلس طرح وی را رقم زدند! اما این استیضاح نیز در مجلس با لابی ها و قول و قرارها و وعده وعیدها منتفی شد. اما نکته اینجاست که هر چند استیضاح در مکانی به نام مجلس منتفی شد ولی ظریف این پهلوان پنبه و به دلیل به دشمن و دانستن امضای کری و قرارداد ضعیفی چون که آمریکا بدون هزینه از آن خارج می شود و اروپا مبتنی بر آن می دهد؛ در استیضاح خواهد شد و این استیضاح منتفی نخواهد شد. حمید کمالی اردکانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فحاشی و بی‌ادبی نماینده مردم سروان : ..... خوردی / خاک تو سر این مملکت.... احسنت به اون آقایی که این نماینده گستاخ رو پرت کرد بیرون @BisimchiMedia توضیحات جالب دکتر علیزاده را در ادامه بخوانید
پس از انتشار این ویدئو، علی علیزاده، تحلیلگر مسایل سیاسی ساکن لندن آن را در حساب کاربری خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و تحلیل خود را درباره آن نوشت: «این فیلم را در چند ساعت گذشته بارها برایم فرستادند. محمد باسط درازهی، نماینده سراوان، یکی از شهرهای سیستان و بلوچستان، از یک کارمند [احتمالا گمرک] توقعی دارد. کارمند به درازهی میگوید ما از شما دستور نمیگیریم. و درازهی، نماینده سراوان به این کارمند هتاکی میکند. در این هنگام یکی دیگر از ارباب رجوع‌های بانک وقتی میفهمد فرد هتاک نماینده مجلس است او را بدون حتی لحظه‌ای مکث و تردید به شکلی تحقیر آمیز بیرون میکند. این فیلم را در این چند ساعت بارها برایم فرستاده‌اند که یعنی تحویل بگیر این انقلابی که از آن دفاع میکنی را. و من میگویم این فیلم دقیقا همان چیزی است که میشود در چهل سالگی انقلاب دست گرفت و به آن افتخار کرد. من میگویم این صحنه، صحنه عجیب باشکوهی است. صحنه‌ای که یک کارمند عادی مقابل نماینده مجلس می‌ایستد و به او «نه» میگوید و یک شهروند عادی و معمولی یقه نماینده را میگیرد و به خاطر هتاکی با اردنگ بیرونش می‌اندازد. این صحنه، و این جسارت این شهروندان معمولی و عادی محصول مستقیم تبدیل انسان ایرانی از «رعیت قدرت» است به «شهروند صاحب حق» که ظلم و توهین را نمیپذیرد و سر خود را مقابل قدرتمندان کج نمیکنند. چهل سال پیش چه کسی چنین صحنه‌ای را حتی به خواب میدید؟ چهل سال پیش و در خفت بار ترین دوره چندهزار ساله تاریخ ایران، یعنی دوره پهلوی ، چه کسی جرات داشت حتی چنین برخوردی با یک نماینده مجلس فرمایشی «اعلیحضرت محصول کودتا» را تخیل کند؟ امروز، در حالیکه باید برای اصلاح وضعیت بجنگیم، نباید تصویر کلی تر و چارچوب بزرگتر را فراموش کنیم. این مسیر بلند تاریخی را. وگرنه مشکلات در هر جامعه‌ای فراوان است. قدرت هم همیشه سعی در بازتولید و خود دارد. اما انقلاب اسلامی انسان ایرانی را چنان از بیخ و بن عوض کرد که آزادی و آزادگی و قدرت-ستیزی، بخشی از دی.ان.ای و ژن این انسان شد. بار دیگر که رسانه استعماری بی‌بی‌سی و یا رسانه منوتو که هنوز عزادار دیکتاتوری پهلوی است و یا رسانه‌های ادمکشان وهابی سعودی مثل ایران اینترنشنال فیلمهای این چنینی، یا اعتصابهای کارگران و تجمعات اعتراضی را خارج ازچارچوب نشان میدهند، هم زمان که در کنار معترضان می‌ایستید و از مظلومان دفاع میکنید، این تصویر کلی و بزرگتر را هم به یاد بیاورید: اینکه این توان اعتراض و بلند سخن گفتن و حق خواهی بدون لکنت، خودش محصول مستقیم انقلاب و خمینی و هشت سال دفاع و دویست هزار شهید است. محصول مسیری چهل ساله که باید با گردنی افراشته ایستاد و به آن افتخار کرد».