eitaa logo
مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان
7.6هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
209 ویدیو
66 فایل
مرکز مشاوره و خدمات روانشناختي اداره کل آمورش و پرورش استان اصفهان - - - چهار راه نقاشي، ابتداي خيابان شريف واقفي - - - تلفن پذيرش: 32655530
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
6- جلسه ششم-استفاده از نمادهای شیطان پرستی.mp3
30.68M
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 📻 💣«موج کره‌ای»💣 👈قسمت ششم: استفاده از نمادهای شیطان پرستی ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 💊اگه تا امروز درس نخوندی...! ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🎲مکان مناسبی برای مطالعه انتخاب کنید ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🧪تنها فرمول واقعی موفقیت ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
طرحواره ها چیست؟ طرحواره ها الگوها و چارچوب هایی برای نحوه نگرش ما به جهان هستند. آنها را به عنوان نقشه راه ذهنی یا “میانبر” در نظر بگیرید که به ما کمک می کند تا مقادیر زیادی از اطلاعاتی را که روزانه دریافت می کنیم پردازش کنیم. جهت مطالعه ی ادامه ی مقاله به آدرس زیر مراجعه کنید: https://avayedaron.com/%d8%b7%d8%b1%d8%ad%d9%88%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🔰 نحوه برخورد اولیاء با کارنامۀ دانش آموزان (بخش اول) 🍄در این روزها و پس از پایان امتحانات میان سال، کم کم نوبت به دریافت کارنامه دانش‌آموزان می‌رسد. برگه‌ای که حاصل تلاش  ایام امتحانات دانش آموز در آن به صورت فشرده منعکس شده است و بار روانی زیادی را بین خانه و مدرسه منتقل می‌کند. برخورد هوشمندانه اولیاء با کارنامه در منزل می‌تواند تاثیر مثبت زیادی در آرامش روانی و بهبود کیفیت یادگیری دانش آموزان داشته باشد.  1⃣ هر کارنامه‌ای سزاوار تشویق است. 🍄حتی اگر نمرات درخشانی هم در آن نباشد و بدانید که این تشویق کردن مهمترین نیاز دانش آموز ماست. پس در کارنامه بگردید و دنبال موردی برای آفرین گفتن و شارژ روحی دانش آموز باشید. بررسی نقاط ضعف و نمره‌های کم بعد از توجه و بزرگ‌نمایی نمرات خوب بسیار کارآمدتر خواهد شد. یادتان باشد کارنامه نمادی از پایان گرفتن یک تلاش در یک مقطع زمانی است و هر تلاشی سزاوار یک خسته نباشی و یک تشکر در انتهای آن  است. 2⃣ در بررسی هر نمره فقط میزان کاستی آن تا بیست را نبینید. 🍄مثلا یک نمره ۱۵ دو معنا دارد. انجام شدن سه چهارم یک کار و عدم انجام یک چهارم آن کار؛ اگر می‌خواهید این نمره تبدیل به بیست شود اول باید برای این ۱۵ نمره کسب شده ارزش قائل شوید بعد به ۵ نمره کسب نشده بپردازید و سعی در جبران آن داشته باشید. ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🔰 نحوه برخورد اولیاء با کارنامۀ دانش آموزان (بخش دوم) 3⃣ کارنامه یک دانش آموز فقط به خود او تعلق ندارد. 🍄فقط نتیجه تلاش فردی او نیست بلکه به خانواده او نیز تعلق دارد. به عبارت دیگر محیط امن خانه و حمایت خانواده از دانش آموز نقش مهمی در کسب نمره‌های خوب دارد. باید از خود بپرسیم آیا ما این نقش حمایتی را در خانه به طور کامل برای دانش آموز فراهم کرده‌ایم و سهم خانه در این نمره بخوبی لحاظ شده است و یا نیازمند جبران است؟  4⃣ دقت کنید یک نمره خوب مثلا ۱۸ لزوما در کارنامه نمره خوبی نیست. 🍄حتی می‌تواند نمره بدی باشد. مثلا اگر امتحان درسی ساده باشد و معدل کلاس ۱۹ شده باشد دانش آموزی که نمره ۱۸ دارد نسبت به بقیه نمره خوبی کسب نکرده است. توجه به میانگین نمره کلاس می‌تواند معیار مقایسه‌ای مناسبی به ما بدهد. برسی رتبه دانش آموز در بین دانش آموزان کلاس و دوره (کلاس های دیگر همان پایه) نیز می‌تواند وضعیت نسبی دانش آموز را نسبت به دیگران نشان دهد.  5⃣ مهمترین کاری که در مورد کارنامه باید صورت بگیرد آسیب شناسی نمرات کم و جبران آن هاست. 🍄بهترین روش برای این کار یک جلسه مشورتی با حضور دانش آموز و اولیاء او و معلم درس و مشاور تحصیلی مدرسه می‌باشد. در این جلسه با ارزیابی نقص‌هایی که در فرآیند یادگیری وجود داشته راهکار جبرانی نمره ارزیابی و تعیین می‌شود. ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
7- جلسه هفتم-شروع صنعت موسیقی کره‌ای و.mp3
30.2M
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 📻 💣«موج کره‌ای»💣 👈قسمت هفتم: شروع صنعت موسیقی کره‌ای ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 📚دوره آموزشی تشخیص و درمان ناتوانایی های یادگیری/ پرورش و افزایش مهارت های دقت و توجه کودکان. ⏱مدت: ۳۲ساعت 🗓 روزها: یکشنبه و دوشنبه ⏰ساعت: ۳تا ۷ مدرسین:⬇️ 🧕فاطمه نظریت مشاور کودک و نوجوان/ مدرس آموزش خانواده 🧕فاطمه السادات شاه زیدی مشاور کودک و نوجوان/ مدرس دانشگاه ☎️تلفن ثبت نام: ۳۲۶۵۵۵۳۰ ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ "سی.پی.آر " بیمارستان جای جالبی ست، آدم هایی که بیرون از آن تند و تند قدم میزنند، گریه میکنند، دعا میکنند، حالشان بهتر از بیماری که برای زنده ماندن با دستگاه شوک دست و پنجه نرم میکند نیست. آدم های بیرون از اتاق از یک چیز میترسند؛ از "نبودن" ! از نزدن ضربان قلب عزیزترین شخص دنیایشان، از جای خالی یک آدم. اتاق شوک جای بد و جالبیست، تمام قول های عالم پشت دَرش داده میشود، تمام خاطرات مرور میشود! تمام خوبی هایش یادآوری میشود! حالا چشمتان را ببندید. بدترین آدم زندگیتان را درون این اتاق تصور کنید. فرض کنید تنها کسی هستید که او دارد، به خوبی هایی که قبلا به شما کرده فکر کنید، به جای خالیش . نبود آدم ها را هیچ کینه ای پر نمیکند! لطفاً در زندگیتان یک اتاق سی پی آر، یک اتاق شوک داشته باشید و خوبی های آدم های بدِ دنیایتان را احیا کنید. بعضی روزها امروزمان به فردا نمیرسند ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
16.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ یک رویا پرداز منطقی باش ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8- جلسه هشتم-نحوه مواجهه با دانش آموزان درگیر این گروه موسیقی.mp3
24.55M
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 📻 💣«موج کره‌ای»💣 👈قسمت هشتم: نحوه مواجهه با دانش آموزان درگیر این نوع موسیقی‌ها ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ فرایند حل مسئله(بخش اول) 🏐حل مسئله عبارت است از پردازش شناختی برای تبدیل موقعیت مفروض به موقعیت مطلوب در حالی که شخص حل‌کننده برای حل آن به‌طور آماده روش واضحی ندارد. حل مسئله تفکر و رفتاری است جهت رسیدن به هدفی که به آسانی در دسترس نیست. این تعریف شامل چهار ایده اساسی است. 🏀حل مسئله یک امر شناختی است یعنی در درون ذهن یا دستگاه شناختی حل‌کننده روی می‌دهد پس وجود آن را می‌توان تنها به‌طور غیر مستقیم از رفتار حل‌کننده استنباط کرد.حل مسئله یک فرایند است یعنی متضمن دستکاری معلومات در دستگاه شناختی یا ذهن حل کننده‌است (یعنی اجرای عملیات شناختی روی بازنمایی‌های نمادی درونی).حل مسئله جهت دار است یعنی غرض از آن حل کردن یک مسئله‌است. ایده چهارم و آخر اینکه حل مسئله امری شخصی است یعنی دشواری تبدیل یک حالت مفروض از یک مسئله به یک حالت مطلوب بستگی به دانش کنونی حل‌کننده مسئله دارد. یک مسئله وقتی موجودیت می‌یابد که وضعیتی مفروض در ابتدا وجود دارد و حل‌کننده می‌خواهد آن وضعیت به صورت مطلوب تغییر یابد. ━💠 🍃🌸🍃🌸🍃🌸🍃 💠━ 🌼عضویت و نشانی مرکز مشاوره در پیام رسان ایتا : eitaa.com/esfahan_counselling