eitaa logo
مهارت افزایی ( استخدام و کاریابی)
3.1هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
895 ویدیو
657 فایل
#استخدام در مراکز فرهنگی و افزایش مهارت معلمان و مربیان ارتباط با مدیر @Basirat88 لینک کانال @estekhdam88
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنرانی برای سال ۱۳۴۸ است؛ شهید مطهری یک قرن از خیلی ها جلوتر بود. بعد از قتل عام هزاران کودک هنوز هم عده ای نفهمیدند...
⚫️🖤▪️🖤⚫️ 📜 ویژه نامه محرّم ❣سبک قشنگیه برای نوجوونا 🖤https://eitaa.com/tameshk110
🏴 (۹) 💠 شاخصه‌های‌تربیتی‌امام‌حسین(ع) 9⃣ اصالت‌ودفاع‌ازحریم‌خانواده 🔆 وجود مبارک امام حسین(ع) به جایگاه خانواده اصالت بخشیدند و در کربلا هنگام برپایی خیمه‌ها، خیمه بانوان را در مرکز دایره قرار داده و سایرین را دور آنها قرار می‌دهند این کار یعنی محوریت با خانواده است. ✅ حتی آنجایی که حضرت(ع) از اسب بر زمین می‌افتند تا قتلگاه فاصله‌ای هست چون ایشان تا آخرین‌رَمق، خود را به سمت خیمه‌ها می‌کشیدند تا از آن‌ها محافظت کنند. 📝 «استاد تراشیون» 🚨 ادامه دارد ... "استاد تراشیون" |
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸کارگاه 👈👈👈 تربیت مربی 🎤با حضور حجت الاسلام اخوان مجری ⏰ ۱۰و۱۱مرداد 🔸(برادران و خواهران) امکان 🔹 هزینه صدور گواهینامه بعهده متقاضی میباشد. ثبت نام و اطلاعات بیشتر 👇👇 آی دی در ایتا ،شاد و تلگرام @Basirat88 لینک کانال در ایتا @estekhdam88
🌹💥🌹💥🌹💥🌹💥🌹💥🌹💥🌹 آغاز ثبت نام تنها دوره مجاز تربیت مربی تخصصی قرآن کریم به روش استاد محسنی در سطح پیشرفته با تدریس ایشان به صورت حضوری و مجازی 🌹سطح پیشرفته مربوط به آموزش روخوانی قرآن برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال و همچنین آموزش تکنیک حفظ قرآن کریم به روش کدگذاری با معنا و مفهوم کودکانه می باشد. 💥- شرایط شرکت در دوره: داشتن مدرک سطح مقدماتی (حداقل کسب نمره قبولی در آزمون عملی سطح مقدماتی) - مدت دوره : 18 جلسه تاریخ های کلاس :. 1.2.3.4.6.7.8.9.10.11.13.14.15.16.17.18.20.21مرداد ماه - شروع دوره مجازی و حضوری پیشرفته : ۱مراداد ماه - کلاس ساعت ۱۶ تا ۱۹ هرروز - شهریه کلاس مجازی : 1.000.000 تومان - شهریه کلاس حضوری : 1.200.000 تومان - اعطای گواهینامه معتبر مربیگری الکترونیک (پس از شرکت در آزمون عملی و گذراندن دوره ی کارورزی) دوره ی پیشرفته استاد محسنی همزمان به صورت حضوري با تعداد محدود در مشهد، بلوار نماز و به صورت مجازی در اسکای روم با پشتیبان فنی سیستم برگزار میشود. آی دی در ایتا ،شاد و تلگرام @Basirat88 لینک کانال در ایتا @estekhdam88
تصویرسازی ۳۶۰ درجه از ماجرای شهادت حضرت ابوالفضل (ع) با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی VR‏: B2n.ir/e84249
🔸🔸 معلم حرفه ای کیست؟ 🔷🔷🔷🔷🔷 🔴 معلم حرفه ای ، کسی است که دانش و تجربه ی کافی دارد و روش تدریس نیز می داند؛ یعنی اینکه می داند چه روش ها و فنونی را در کجا و چگونه به کار گیرد تاکلاس کارآمد و اثر بخشی داشته باشد . 🔶 معلمانی که هر سه ویژگی دانش ، تجربه و روش را توأمان دارا باشند ، معلم حرفه ای قلمداد می شوند وگرنه هر یک از ویژگی های مذکور به تنهایی نمی تواند فردی را به معلمی حرفه ای تبدیل کند . در واقع ،آنچه که معلم حرفه ای را از سایر معلمان متمایز می کند ، استفاده ی مناسب و به جا از روش های مطلوب تدریس است . هرچند نبود هر یک از دو عامل دانش و تجربه ی کافی مشکلاتی برای معلم به وجود می آورد ، نداشتن روش مناسب ، سبب از بین رفتن دو متغییر دیگر می شود . 🔵 برای تبیین مطلب ، مثالی ذکر می کنم . معلمی را تصور کنید که دانش و تجربه ی کافی در رشته ی مورد تدریس خود دارد و می داند دانش آموزان پس از پایان تدریس باید چه چیزهایی دست یابند ، چه مهارت هایی را کسب کنند و به چه نگرش هایی برسند ، به طور کلی ، اگر اهداف درس را به خوبی بشناسند ، اما روش های رسیدن به آن را نداند ، آیا امکان حصول به آن اهداف مسیر است ؟ 🔵 آیا او می تواند دانش آموزان را راضی از کلاس بیرون بفرستد ؟ در این جاست که تفاوت یک فرد حرفه ای یا غیر حرفه ای کاملاً آشکار می شود . معلم حرفه ای می داند که چگونه و با چه روش هایی تدریس خود را آغاز کرده ، ادامه دهد و آن را به اتمام رساند ، و مطالب را کی و چگونه عرضه کند ، تا دانش آموزان را به حداکثر فعالیت وا دارد و آن ها را قدم به قدم به اهداف تدریس نزدیک کند . 
✅ معلم کارآمد "خودپنداره مثبت " را در شاگردان خود ایجاد میکند. ❇ معلمان کارآمد رابطه خوبی با دانش آموزان خود برقرار می سازند. آنها با آزادی و آسانی با اعضای کلاس برخورد می کنند و دانش آموزان آنان را صمیمی و قابل اعتماد می یابند. ❇ معلمان کارآمد رشد خود پنداره را در دانش آموزان خود درک می کنند و فعالیت های کلاس را به نحوی سازمان می دهند که موجب شکل گیری خود پنداره مثبت در دانش آموزان می شود. ❇ معلمان کارآمد رشد خود پنداره مثبت را یکی از اهداف اساسی تدریس می دانند. **خود پنداره: شامل نگرشها، احساسات و دانش ما درباره توانایی، مهارت و قابلیت پذیرش اجتماعی است. خودپنداره تمام ابعاد شناختی، ادراکی، عاطفی و رویه های ارزیابی را در بر میگیرد. بنابراین، مجموعه نگرشهای شخص به خود را خودپنداره مینامند.
🌟 چند اصل برای تدریس: 💢 اصل_صرفه‌جویی: روش تدریس باید به گونه‌ای انتخاب شود که با کمترین مقدار زمان و اطلاعات، بهترین شکل یادگیری اتفاق بیفتد. 💢 اصل_ساده‌سازی: معلم باید به گونه‌ای آموزش دهد که مفاهیم مشکل، ساده و قابل فهم شوند، نه دیریاب و دیرفهم شوند. 💢 اصل_توانمندی: تدریس باید نوعی تقویت توانایی دانش‌آموز باشد، نه انباشت اطلاعات و دانش نظری. 💢 اصل_فعال_بودن: آموزش باید با مشارکت و فعالیت فراگیر انجام شود و معلم، حامی و تسهیل کننده این فرآیند باشد. 💢 اصل_پیوند: آموزش باید نقش ارتباطی داشته‌ها و داده‌ها را در هر جلسه تدریس داشته باشد. باید ارتباط با دانسته‌ها، فراموش نشود. 💢 اصل_تحریک: تدریس با برانگیختگی، همراه شود. فراگیر برای دانستن به شوق آید و با معلم، گام بردارد.