🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
🔸خانمها به شوهرشان #بگویند ...🔸
#خانمها به شوهرشان بگویند: نانی که سر سفره میآوری، اگر #کم_باشد_و_حلال، بهتر است که #حرام_باشد_و_زیاد. رزق مختصر و حلال، همان جاده تنگی است که منتهی به #پل میشود، که آخرش سلامتی است. سفره اگر رنگین باشد و حرام، آن جاده پهنی است که ماشین میتواند بهسرعت در آن بتازد، اما پل ندارد و به #دره سقوط میکند.
ای مرد! این را خوب دریاب که تو راننده ماشین هستی و اهل و عیال تو مسافرانت. مبادا وسوسهات کنند که «چرا در این جادۀ سنگلاخ و تنگ آمدهای؟ ما یک ساعت در ماشین فلانی نشسته بودیم، چقدر کیف داشت، جادهاش صاف بود و نرم».
راه تقوا راهی است که سرازیری و سربالایی، سنگلاخ و گردنه، تنگنا و معبر دارد، اما آخرش «پل» دارد. ولی جادۀ دنیا، اتوبانی است که هرچه سریعتر بروند، زودتر به ته جاده که پلی در کار نیست میرسند و به دره پرت میشوند. گاهی یک عابر، لنگلنگان میگذرد، نهتنها ماشین ندارد و پیاده است، که لَنگ هم میزند، اما او در راهِ نجات است، با نظر حقارت به او نگاه نکن!
@haerishirazi
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
📌 مسئول اندیش سرای کودک و نوجوانِ اندیشکده اصطناعت:
ازدواج مرحلهای مهم از کارخانه آدمسازی خدا و ابزار اصطناعت انسان است
لینک خبر
shabestan.news/xk32J
https://eitaa.com/shabestan_alborz
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
مصلح حتی بعد از شهادت هم در حال اصلاح است.
درسی که از سرگذشت اولیا و شهدا میگیریم این است که هنگامی که آنها وظیفه عبودی خود را به درستی انجام دادند خداوند وجودشان را #برکت داد و این برکت باعث #امتداد شهید در نسل های بعد می گردد یعنی همان زنده بودنِ شهدا... با کارکرد اصلاح اجتماعی
وقتی خداوند دانه گندم ( #آیت_گندم) را هفتصد برابر می کند ، بذرِ اصلاحی که شهدا کاشتند را چند برابر نمی کند؟
برکت یعنی بِرکه به معنای امتداد داشتن ، شرط برکت و امتداد عمل و اصلاح جامعه، اخلاص است .
✍ مینا تارخ
#اصلاح_اجتماعی
#مصلح_اجتماعی
#دست_نوشته
به مناسبت سالگرد #شهید_عباس_دانشگر مربی دوره حکمت و استراتژی برای کودکان
۲۰ خرداد ۹۵
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
هدایت شده از اندیشکده اصطناعت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
منشِ لوتیان ، جوانمردان و عیاران سالهای زیادی بود که موجب تعادل ، عفّت و حفظ جامعه می گردید.
در معماری اجتماعی، جوانمردان نقش پلیس اخلاقی در جوامع را ایفا می کردند و باعث نظم اجتماعی می شدند که همان احیای مفهوم قرآنی به نام فتوّت است.
مروّت (حیا از دیگران)
عفّت (حیا از خود)
فتوّت (حیا از خدا)
وقتی فتوّت با جود همراه شود موجب صلح و اصلاح می گردد و انسان غیور و جوانمرد، فتی و مصلح می شود.
کار مصلح قیام بالقسط است .
برگرفته از مبحث معماریِ اجتماعی، استاد حسن عباسی
#مصلح_اجتماعی
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هرفرد در زمین قصه ای میسازد و متناسب با قصه ای که ساخته ، عاقبتش ساخته میشود.
لازمه عاقبت بخیر شدن ، این است که قصه ی اصلاح بنویسی و در حیات دنیوی ات ، #مصلح_اجتماعی باشی ، تابتوانی پس از خروج از پیله ی دنیا ، درجامعه نیز موثر باشی .
🦋درست همانندِ شهید عباس دانشگر که قصه ی اصلاح اجتماعی نوشت و پروانه شد ...
چشم های معمولی این را میبینند که عباس دانشگر از میان ما رفته ، اما جان های بیدار به خوبی میفهمند که او همچنان حاضر است ؛
میبیند و میشنود ، و هرجا که لازم باشد ، اصلاح میکند..
✍نورا نورعلیزاده
#اصلاح_اجتماعی
#شهید_عباس_دانشگر
#آیت_پروانه
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قاعده ریزش و رویش جهانی
وقتی در الک ابتلا و امتحان حق از باطل جدا میشود دو قطبی حقیقی ایجاد خواهد شد
همان #دوقطبی که باید صف بندی ات را در آن مشخص کنی
جاء الحق و زهق باطل ، تنها راه ظهور منجی است، لیقوم الناس بالقسط یعنی همه مردم برای اجرای قسط به پا خیزند آمریکایی و اروپایی و ایرانی نداره...
«پاکان عالم برای ما و هرزه های ما برای شما»
✍ مینا تارخ
#لیقوم_الناس_بالقسط
#دست_نوشته
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
🔰 آیتالله مکارم شیرازی: کسب درآمد از همستر کامبت جایز نیست
✍ دفتر آیتالله مکارم دربارهٔ حکم شرعی بازیهایی مثل همستر اعلام کرد:
🔹 با توجه به اینکه منشاء استخراج ارز روشن نیست و غالباً اعتبار آن از سوی دولتها پذیرفته نشده و منشاء سوء استفادههای زیادی شده، معامله، سرمایهگذاری و درآمد حاصل از آنها جایز نیست.
🔸 پ.ن: همستر کامبت یک ربات تلگرامی است که ادعا میکند به کاربرانش امکان کسب درآمد میدهد.
@Hasanabbasi_students
سلام خدمت آموزه گیران عزیز
به اطلاع میرساند روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ، کلاس تربیت مربی حکمت و استراتژی برای کودکان و نوجوانان ، ساعت ۴ تا ۶ بعد از ظهر در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار خواهد شد ✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گویند سنگ لَعل شود در مَقامِ صبر
آری شود، ولیک به خونِ جگر شود
ظاهراً قرار است گوهر فوأدِ حق جویانِ جهان در صدف قدس اصطناعت شود.
✍ مینا تارخ
#اصطناعت_جامعه
#اصطناعت_انسان
#اصطناعت_دین
#آیت_صدف
#دست_نوشته
#اصطناعت
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
هدایت شده از اندیشکده اصطناعت
سلام دوستان و همراهان گرامی 🌹
😍😍 بنر کلاس های ما در کانال تنها مسیر آرامش 😍😍
💫 حجت الاسلام پناهیان و حاج آقا حسینی بزرگوار لطف کردن پوستر کلاس رو در کانالشون گذاشتن
با تشکر از ایشان 🙏
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
37.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🦋 امیرعلی پروانه میشود .....
کانون پرورش فکری شعبه یک
مربی: سرکار خانم آفتابگرد
#آیت_پروانه
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
🔈🔈🔈
اندیشکده اصطناعت با همکاری خانه قرآن و عترت ضحی برگزار میکند.
🦋🦋🦋🦋
سومین دوره کلاس های حکمت و استراتژی برای کودکان و نوجوانان
🌟
🤩🤩 دوره حضوری میباشد ،همراه با عکس ، فیلم ، بازی و نقاش🎨
✅ آموزش مسائل توحیدی و راهبردی ، و استراتژیک
آینده نگری، همه جانبه نگری، کلان نگری
با توجه به خلقت خداوند
✅ تفهیم مفاهیم توحیدی با رویکردهای آیت مدار. محضر مدار، چاره مدار و.......
✅ آموزش تفکر و مقاوم سازی کودکان و نوجوانان در برابر هجمه های آخرالزمان
✅ آموزش تصمیم گیری و تصمیم سازی
✅ مقابله با نفوذ سند 2030 و مدارس طبیعت گرا
✅ پرورش مدیران آینده و کودکان تمدن ساز
برای ثبت نام لطفا پیام دهید.
@nasim_nategh
به کودکان تمدن ساز بپیوندید👇👇
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
 رهبر معظم انقلاب اسلامی:
«اینکه بنده دربارهی علوم انسانی در دانشگاهها و خطر این دانشهای #ذاتاً_مسموم هشدار دادم – هم به دانشگاهها، هم به مسئولان – به خاطر همین است. این علوم انسانیای که امروز رائج است، محتواهائی دارد که ماهیتاً معارض و مخالف با حرکت اسلامی و نظام اسلامی است؛ متکی بر جهانبینی دیگری است؛ حرف دیگری دارد، هدف دیگری دارد. وقتی اینها رائج شد، مدیران بر اساس آنها تربیت میشوند؛ همین مدیران میآیند در رأس دانشگاه، در رأس اقتصاد کشور، در رأس مسائل سیاسی داخلی، خارجی، امنیت، غیره و غیره قرار میگیرند. #حوزههای_علمیه و علمای دین پشتوانههائی هستند که موظفند #نظریات_اسلامی را در این زمینه از #متون_الهی بیرون بکشند، مشخص کنند، آنها را در اختیار بگذارند، برای برنامهریزی، برای زمینهسازیهای گوناگون. پس نظام اسلامی پشتوانهاش علمای دین و علمای صاحبنظر و #نظریات_اسلامی است؛ لذا نظام موظف به حمایت از حوزههای علمیه است، چون تکیهگاه اوست.»
(بیانات در دیدار طلاب، فضلا و اساتید حوزه علمیه قم، ۱۳۸۹/۰۷/۲۹)
https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
با توجه گستردگی مطالب علوم الحادی و ذاتاً مسموم کانال دیگری تحت همین عنوان تاسیس کردیم که علاقه مندان به جهاد کبیر می توانند این کانال رو هم در اختیار داشته باشند.
به کانال ذاتاً مسموم بپیوندید👇
https://eitaa.com/zatanmasmoom
هدایت شده از اندیشکده اصطناعت
47.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فَلَا تُطِعِ الْكَافِرِينَ وَجَاهِدْهُمْ بِهِ جِهَادًا كَبِيرًا
52 فرقان
چند سال پیش امام جامعه فرمان جهاد کبیر به ما دادند؟
به راستی جهاد کبیر چیست ؟
جهاد کبیر یعنی از قواعد کفار و دشمن پیروی نکنید!!!
هر وقت عزممان را جزم کردیم که تمام زیرساختهای تمدن غربی رو که متاسفانه در کشور مثل وحی منزل قداست پیدا کرده، بزداییم آنگاه خداوند فرقان میدهد و تمدن نوین اسلامی از دل قرآن استخراج میشود
قواعد کفار یعنی :
بورس، سیستم ربوی بانکها، علوم انسانی ذاتا مسموم غرب (روانشناسی، جامعه شناسی ، اقتصاد ،مدیریت و......) ،دلار ورزش (مخصوصا فوتبال) ، هنر، پوشش، تغذیه، سند 2030 در آموزش ، فلسفه و علوم غربی ،و در کل سبک زندگی غربی .... یعنی هر آنچه مبنای توحیدی ندارد.
جهاد کبیر لا اله ی تمدن سازی بر مبنای توحید (لااله الا الله) است.
✍ مینا تارخ
#کودکان_تمدن_ساز
#دست_نوشته
کودکان تمدن ساز👇👇👇
@koodakanetamadonsaz
🔻آیا علوم انسانی غربی توانسته جامعه غربی را نجات دهد که الان ما در ایران منتظر اصلاح و نجات مردم توسط این علوم ذاتا مسموم هستیم❓
اگر این علوم به سعادت بشر کمک میکرد الان شاهد افزایش موج افسردگی، طلاق ، خیانت ، اعتیاد و خودکشی .... در اروپا، آمریکا، ژاپن .... نبودیم !
🔻رک و بی پرده عرض میکنم، دوره ها و کلاس ها و دروسی که برمبنای #روانشناسی غربی بنا شده هر چند که از نظر تکنیکی تا حدودی جذاب است و شاید موقتاً هم جواب هم بدهد، مثل توسعه فردی و مبانی یونگ و....که متاسفانه دل جماعت مذهبی را برده ، همگی از جهان بینی غیر توحیدی پیروی میکنند
مگر نه اینکه خداوند انسان را آفریده و نسخه دردهایش را هم در قرآن کریم قرار داده پس چرا آب در کوزه و ما تشنه لبان گرد جهان می گردیم؟
🔻حضرت آقا می فرمایند این #علوم_ذاتاً_مسموم است یعنی مانند قارچ سمی، سم در ذاتش هست و نمی توان مثلا آن را خوب شست و یا پوست کند و یا قسمت های خوبش رو از بدش جدا کرد ، این علوم مثل #روانشناسی ، مدیریت ، اقتصاد ، جامعه شناسی و... ذاتا مسموم هستند مثل قارچ سمی و نه مثل سیب سم زده شده که می توان پوست آن را کند و از قسمت های سالم آن مصرف کرد ❗️
🔻نمی دانم چه بلایی سر خانمها و آقایان حزب الهی آمده که مبانی انسان ساز #قرآن را رها کرده اند و برای نجات دین و خانواده سراغ مبانی الحادی روانشناسانی مانند یونگ، فروید، پل اِکمان، پیاژه ، نیچه و.... میروند. این دانشمندان غربی بارها اعتراف کرده اند که کافر هستند و خدا مرده است، آنگاه شما توقع دارید از آموزه های اینها فلاح و نجات برای مردم دربیاید؟
🔻از ظلمت نور خارج نمی شود این کلام خداوند است در قرآن کریم است
از باطل، نور حق و هدایت ساطع نمیگردد.
🔹اولین مبنا در دین اسلام لا اله الا الله است و توحید این نیست که بگوییم خدا یکی است
اسلام با( لا) شروع می شود یعنی همه آنچه به عنوان اله و الهه هستند باید زوده شوند چه اله درونی و هوای نفس چه الهه ها و آرکی تایپ های یونگ و ....
🔹آیه 52 سوره فرقان همین (لا) و تَغیُر داشتن و تغیُر کردن نسبت به قواعد غربی و کفار را جهاد کبیر دانسته .
فَلا تُطِعِ الكافِرينَ وَجاهِدهُم بِهِ جِهادًا كَبيرًا﴿۵۲﴾ فرقان
حضرت آقا مهمترین ویژگی انقلابی بودن پیروی نکردن از قواعد غیر قرآنی و غربی می دانند. که انقلابی بودن و هضم شدن در مبانی غربی یک جا جمع نمی شود .
یعنی از قواعد (علوم ، سبک زندگی، ....) کفار پیروی نکنید که این کار #جهاد_کبیر است و از موشک زدن به اسرائیل هم سخت تر و هم پر اهمیت تر است.
🔹حضرت آقا در سال 89 و حتی قبل تر فرمودند علما، حوزویان ، دانشگاهیان باید علوم ناب را از مبانی قرآن استخراج کنند و آنها را مبنا قرار دهند چه در مدیریت کشور چه در خانواده و زندگی ...
✍مینا تارخ
#علوم_ذاتاً_مسموم
#علوم_الحادی
#روانشناسی
#حیوان_انگاری_بشر
#دست_نوشته
🟢https://eitaa.com/zatanmasmoom
🟢https://eitaa.com/koodakanetamadonsaz
28.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کلاس حکمت و استراتژی
پایگاه شهید ساجدی
مربی سرکار خانم آفتابگرد
#آیت_صدف
@koodakanetamadonsaz
هدایت شده از اندیشکده اصطناعت
اندیشکده اصطناعت برگزار میکند:
🌟 دوره ی تربیت مربی حکمت و استراتژی برای کودکان و نوجوانان (سطح یک) در کرج ویژه طلاب ،دانشجویان، معلمین ،مربیان و مادران
🤩🤩 دوره حضوری میباشد ،همراه با کارورزی دوره، رایگان می باشد
✅ آموزش مسائل راهبردی ، و استراتژیک
آینده نگری، همه جانبه نگری، کلان نگری
✅ تفهیم مفاهیم توحیدی با رویکردهای آیتمدار. محضر مدار، چاره مدار و.......
✅ آموزش تفکر و مقاوم سازی کودکان و نوجوانان در برابر هجمه های آخرالزمان
✅ آموزش تصمیم گیری و تصمیم سازی
✅ مقابله با نفوذ سند 2030 و مدارس طبیعت گرا
✅ پرورش مدیران آینده و کودکان تمدن ساز
✅برای مربیگری سنین ۱۶ تا ۵۰ سال دغدغه مند مسائل کودک و نوجوان برای ثبت نام به آیدی زیر مراجعه فرمایید.👇
@NOOR_AMOOZ
برای ثبت نام کودکان 5تا12 سال @Hamidehshafiezadeh
@koodakanetamadonsaz کودکان تمدن ساز
آخرین فرصت ثبت نام تربیت مربی دوره حکمت و استراتژی برای کودکان و نوجوانان 👆👆
🔈🔈🔈
اندیشکده اصطناعت با همکاری مسجد حضرت خدیجه(س)و پایگاه شهیدان پناهی برگزار میکند.
🦋🦋🦋🦋
سومین دوره کلاس های حکمت و استراتژی برای کودکان و نوجوانان
🌟
🤩🤩 دوره حضوری میباشد ،همراه با عکس ، فیلم ، بازی و نقاش🎨
✅ آموزش مسائل توحیدی و راهبردی ، و استراتژیک
آینده نگری، همه جانبه نگری، کلان نگری
با توجه به خلقت خداوند
✅ تفهیم مفاهیم توحیدی با رویکردهای آیت مدار. محضر مدار، چاره مدار و.......
✅ آموزش تفکر و مقاوم سازی کودکان و نوجوانان در برابر هجمه های آخرالزمان
✅ آموزش تصمیم گیری و تصمیم سازی
✅ مقابله با نفوذ سند 2030 و مدارس طبیعت گرا
✅ پرورش مدیران آینده و کودکان تمد ساز
برای ثبت نام کودکان7تا12 سال به آیدی زیر پیام دهید
@Mahdiyar814
مکان :پایگاه شهیدان پناهی یا مسجد حضرت خدیجه(س).
به کودکان تمدن ساز بپیوندید👇👇
@koodakanetamadonsaz
هدایت شده از جنبش مبارزه با علوم الحادی (ذاتا مسموم)
من دربارهی علوم انسانی گلایهای از مجموعههای دانشگاهی کردم – بارها، این اواخر هم همین جور – ما علوم انسانیمان بر مبادی و #مبانی_متعارض با مبانی قرآنی و اسلامی بنا شده است. علوم انسانی غرب مبتنی بر جهانبینی دیگری است؛ مبتنی بر فهم دیگری از عالم آفرینش است و غالباً مبتنی بر #نگاه_مادی است. خوب، این نگاه، نگاه غلطی است؛ این مبنا، مبنای غلطی است. این علوم انسانی را ما به صورت ترجمهای، بدون اینکه هیچگونه #فکر_تحقیقىِ_اسلامی را اجازه بدهیم در آن راه پیدا کند، میاوریم تو دانشگاههای خودمان و در بخشهای مختلف اینها را تعلیم میدهیم؛ در حالی که ریشه و پایه و اساس علوم انسانی را در قرآن باید پیدا کرد. یکی از بخشهای مهم پژوهش قرآنی این است. باید در زمینههای گوناگون به نکات و دقائق قرآن توجه کرد و مبانی علوم انسانی را در #قرآن_کریم جستجو کرد و پیدا کرد. این یک کار بسیار اساسی و مهمی است. اگر این شد، آنوقت متفکرین و پژوهندگان و صاحبنظران در علوم مختلف انسانی میتوانند بر این پایه و بر این اساس بناهای رفیعی را بنا کنند. البته آنوقت میتوانند از پیشرفتهای دیگران، غربیها و کسانی که در علوم انسانی پیشرفت داشتند، استفاده هم بکنند، لکن مبنا باید مبنای قرآنی باشد.»
(در دیدار جمعی از بانوان قرآنپژوه کشور ۱۳۸۸/۰۷/۲۸)
https://eitaa.com/zatanmasmoom