eitaa logo
فن آور | fanavar_ir
125 دنبال‌کننده
155 عکس
13 ویدیو
12 فایل
▓ نکات تخصصی و کاربردی دنیای تکنولوژی ▓ در حوزه‌های برنامه نویسی، امنیت، مدیریت تیم، مدیریت محصول، هوش مصنوعی، تحول دیجیتال و ... ▓ نکته‌اے بود بفرمایید ⚘ @mnajafzadeh ▓ کانال دیگه‌مون @rah_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
نتایج سال ۲۰۲۳ وب سایت Stack Overflow منتشر شد تعدادی از نتایج بخش جدید هوش مصنوعی: ▫️ در بخش پرسش و پاسخ، 83 درصد برنامه نویسها در این نظرسنجی از ChatGPT، حدود 20 درصد از Bing AI، حدود 13 درصد از WolframAlpha و حدود 9.8 درصد از Google Bard استفاده میکنند. ▫️در بخش کمک‌کدنویس، حدود 54 درصد برنامه نویسها از Github Copilot، حدود 12.8 درصد از Tabnine و حدود 5 درصد از AWS CodeWhisperer استفاده میکنند. 🔎 https://survey.stackoverflow.co/2023/ 🏷 | @fanavar_ir
▫️ قبرستان گوگل پروژه‌های از بین رفته گوگل؛ آخرین مورد آن توقف Google Domains در سال ۲۰۲۳ https://killedbygoogle.com 🏷 @fanavar_ir
▫️ قطعه کدهای کاربردی cli, css, git, html, javascript, laravel, liquid, markdown, node, php, vue, wordpress, wp-cli, and more. 🔎 http://shortcode.dev 🏷 | @fanavar_ir
▫️ چیت‌شیت - cheet sheet بیش از ۵۰۰۰ چیت‌شیت (برگه‌های تقلب یا راهنما) در زمینه برنامه نویسی 🔎 http://shortcode.dev 🏷 | @fanavar_ir
▫️ توسعه فردی به سبک 10F یکی از رویکردها و اپروچ های (approach) توسعه فردی سبک 10F است که مفاهیم سلامتی، نقدپذیری، خانواده، تمرکز، دانش مالی، پذیرش شکست، از شاخص های آن است 🏷 @fanavar_ir
▫️ استراتژی اقیانوس آبی یا بلواوشن (blue ocean) استراتژی اقیانوس آبی برندها را تشویق میکند تا به دنبال تمایز و بازارهای بکر و دست نخورده باشند و تقاضا ایجاد کند. شاید با خود بگویید مگر بازار بکری هم وجود دارد؟ یا چه طور میتوان نیازها شناخته نشده مشتریان را شناسایی و به آنها پاسخ داد؟ در جواب باید بگوییم نیازی نیست حتما به دنبال خلق محصولی خارق العاده و فوق تصور باشید، کافی است به مشتریان خود رجوع کنید و سعی کنید نیازهای پنهان آنها را شناسایی کنید. یکی از اصول این استراتژی این است که برای محصولات خود مشتری پیدا نکنید، برای مشتریان محصول تولید کنید و با این رویکرد امکان رقابت در اقیانوسی از رقبا هم وجود خواهد داشت 🏷 @fanavar_ir
▫️ چرخه طول عمر محصول گام‌های مختلف در طول چرخه عمر محصول عبارتنداز: توسعه Development، معرفی Introduction، رشد یا Growth، بلوغ  Maturity، اشباع Saturation و افول یا Decline استراتژی مواجهه در هر گام در وب سایت زیر https://beloved.marketing/product-life-cycle/ 🏷 @fanavar_ir
▫️ بازسازی کودکی مراجع شیعه با هوش‌مصنوعی (منبع: @aiis_ir) 🏷 @fanavar_ir
▫️ آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) آمیخته بازاریابی مجموعه‌ای از عواملی است که یک شرکت می‌تواند از آن‌ها استفاده کند تا مصرف‌کننده محصولات آن را خریداری نماید - معمولاً به مجموعه‌ای از چهار P اشاره دارد: محصول (Product)، قیمت (Price)، تبلیغات (Promotion)، مکان (Place). 4P - اما از نظر تئوری، آمیخته بازاریابی اصطلاح بسیار گسترده‌تری است. غالباً سه P دیگر یعنی مردم (People)، شواهد فیزیکی (Physical Evidence) و فرایند (Process)‌ نیز به آن اضافه و هفت P بازاریابی نامیده می‌شود. 7P - دو عامل Packaging (بسته بندی) و Payment ( نحوه پرداخت) هم در بعضی منابع پیشنهاد می‌شوند 9P 🏷 @fanavar_ir