📸 #گزارش_تصویری| نشست تحلیل فیلم اسرائیلی تهران با حضور دکتر علیرضا سلطانشاهی
#نقد_فیلم
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📌اقیانوس فقرا، نتیجه لیبرالیسم
💬چرا بانک و بورس و بیمه و قاچاق، در رأس اقتصاد جهان قرار گرفتهاند؟ آیا این همان «بهشت شدّاد» موعود کاپیتالیسم لیبرال است یا «بهشت موعود» یهودیان صهیونیست حاکم بر هالیوود و المپیک و لاسوگاس و والاستریت؟
💬پس کو رفاهی که دم از آن میزدند؟ کجاست آن توسعه بینالمللیِ آرمانیِ فیلمها و انیمیشنهای جریان اصلی؟ کو وعدههای تبلیغات تجاریِ سرمایهداران؟ ظاهراً رسالت تاریخی میلیاردها نفر از مردمان قشر خاکستری، در منظر اینان، جز مصرف انبوه و بی انتها نیست. واقعا دنیای آزاد همین است؟ جنت آخرالزمانی غرب همین بود؟
💬این بود نتیجه تسلط سرمایهداری بر جنگهای اقتصادی و نبردهای نوین رسانهای و شناختی اقتصادی؟ اقیانوس فقرا و مستضعفین جهان را چه شده است؟ مردمان سلطهپذیر، دیگر به اندازه سیلی هم مؤثر نیستند. تودههای غافل را چه میشود؟
📕مقاله آغازی بر فهم دیگرگون در اقتصاد شناختی، نشریه خردورزی، مرحوم استاد محمدحسین فرجنژاد
#اقتصاد
#عکس_نوشت
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
7.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #بازنشر| چون ما اسم یهود را میاریم، بد هستیم!
👤 مرحوم استاد فرج نژاد
#استاد_فرج_نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 12.mp3
زمان:
حجم:
2.99M
📻 #بشنوید| اصلی ترین آسیب فضای مجازی
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
📆 10 بهمن 1395
#سواد_رسانه
#فضای_مجازی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎞 رویکرد تخریبگرایی آنارشیستها در سینما
📔 رویکردهای آنارشیستی در ابتدای پیدایش خود آنچنان رویکرد خشنی درپی نداشتند؛ رویکردهای اعتراضآمیزی بودند که نظم و انتظام عمومی را مورد اخلال قرار میدادند. بر حاکمیت قدرت نسبت به برخی امور اعتراض جدی داشتند و در مقابل آن ایستادگی میکردند.
📔 در فیلم صدای ویالون سال ۱۹۰۹ برای اولین بار رویکردهای آنارشیستی (که ذکر کردیم رویکردهای مقبولی هم در سینما نبوده) به صورت طنز ساخته میشود و تخریب در آن به نمایش در میآید. در این فیلم یک فرد ویالونیست عاشق یک فردی میشود و جواب منفی گرفته و بعد از آن در گروههای معترض قرار میگیرد.
📔 در اینجا برای اولین بار در سینما به نمایش گذاشته میشود که آنارشیستها و معترضان در حوزه اجتماعی از ابزارهای جنگآور مانند بمب استفاده میکنند. تخریب ایجاد میکنند. از آن به بعد این رویکرد که آنارشیستها تخریبگرا هستند در سینما پذیرفته شد.
📎 استاد سعید ارجمندفر، نشست «آنارشیسم اجتماعی در رسانه»
🎥 فیلم کامل این نشست را در صفحه آپارات مشاهده کنید:
🌐 aparat.com/v/LZvNj
#بصیرت_رسانهای
#نشست
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
💡معاد مادی یهودی (قسمت ششم) 🔦 دربارهی آخرین داوری، متنی در تلمود است که مادی بودن و همگنی جهان آین
💡معاد مادی یهودی در فیلم هری پاتر (قسمت اول)
🔦 این اندیشهها [معنویت نژاد یهودی]، مجوز هرگونه جنایت و گناهی را به صهیونیستها داده است. رگههای چنین اندیشههایی را در بسیاری از فیلمهای صهیونیستی میبینیم. فیلمهای بسیاری دربارهی اتوپی بنیصهیون یا همان بهشت زمینی، ساخته شدهاند.
🔦 برای نمونه در فیلم هری پاتر میبینیم که بیرون «مدرسهی هاگوارتز»، بسیار زیبا و چشمنواز است و این مدرسهی قدسیمآب و باشکوه، در دامنهی کوهی سرسبز و پوشیده از انبوه درختان زیباست که ما را به یاد شهر «اورشلیم»، در کنار کوه «صهیون» میاندازد.
🔦 گرداگرد مدرسهی هاگوارتز، چون بهشتی زمینی است که روحهای گذشتگان هم نوع هاگوارتزیها، به راحتی در میان زندگان زندگی میکنند. انگار این روحهای جاودانه نمیخواهند در جای دیگری جز سرزمینشان باشند.
🔦 نماد گروه گریفیندر که مانند قبیلهی هریپاتر است، همان نماد معروف قبیلهی مادهگرای یهود است که بر دیگر گروهها و قبیلهها پیروز شد و رهبری بنیصهیون را به دست گرفت؛ نماد شیر غران ایستاده که اکنون جزئی از نشانهی بسیاری از شرکتهای یهودی دنیا، مانند روچیلد است.
📚اسطورههای صهیونیستی سینما، صفحه 116 و 117، محمدحسین فرجنژاد
#سینمای_غرب
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 13.mp3
زمان:
حجم:
2.07M
📻 #بشنوید| راهکارهای برون رفت از آسیب های فضای مجازی
👤 استاد محمد حسین فرج نژاد
📆 10 بهمن 1395
#سواد_رسانه
#فضای_مجازی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
✅ تولید محتوای رسانهای با توجه به ذائقهی مخاطب
❎ مخاطب هدف ماست. ما برای او محصول تولید میکنیم. این که کار دلی انجام میدهیم و یا برای خودمان کار میکنیم، این تعاریف اشتباه است. اینها را باور نکنید. اگر کسی هم گفت سر شما را کلاه گذاشته است.
❎ در آرشیو فیلمسازان تعداد زیادی فیلمهای ساخته نشده وجود دارد، تعداد زیادی فیلمهای ساخته شده و پخش نشده وجود دارد، چرا؟ چون به مخاطب توجه نکردهاند.
❎ ما باید بدانیم برای چه کسی میخواهیم محصول تولید کنیم، هر چند یک نفر باشد اما باید به آن یک نفر و سلایق و علایق او توجه داشته باشیم. نکتهی دیگر اینکه بدانید برای هرجنس مخاطب باید یک نوع محصول متفاوت تولید کنید.
❎ برای مثال برای خوشحالی یک کودک تنقلات به او میدهیم اما برای پیرمرد و پیرزن، برای جوان چیز دیگری میدهیم. پس ما نسبت به مخاطب خودمان باید تعیین کنیم که چه محصولی را به او میدهیم.
📎 استاد روحالله رفیعی، دوره مستند سازی با موبایل
#مخاطب_شناسی
#دوره
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📲 #اطلاعیه|دوره آموزشی رسانه و جنگ شناختی
سرفصلهای دوره:
📧 ابعاد راهبردی حکمرانی و جنگ شناختی، استاد محمدرضا قاسمی
🛠 چیستی هوش مصنوعی در عصر رسانه، استاد دکتر مینایی
👁 جنگ شناختی، استاد دکتر رفیع الدین اسماعیلی
🗣 افکار عمومی، دکتر احمد باصری
👷♂️ مدیریت بحران در رسانه، دکتر حسین ظفری
👣 جهان موازی و نقش آن در رسانه، دکتر محمد حسنی
🔒 جنگ ترکیبی، استاد دکتر محمدحسین قربانی
📍 تکنیکهای اقناع، علی اصغر سیاحت هویدا
📆زمان: 19، 20، 26 و 27 آبان ماه
⏰ساعت 8 صبح تا 5 عصر
🏢مکان: قم، خیابان هنرستان، پلاک 245، مؤسسه رسانهای استاد فرج نژاد
💳 هزینه دوره: 200.000 تومان (تخفیف برای اعضای فعال در دورههای مجموعه، ثبت نام گروهی و دهه هشتادیا)
📝جهت حضور در دوره به آیدی @Media_Institute پیام بدهید.
#جنگ_شناختی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad