eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
18هزار دنبال‌کننده
5هزار عکس
1.9هزار ویدیو
81 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 | نشست هوای سینمای ایران امروز با حضور استاد محمدتقی فهیم و دکتر مهدیان برگزار شد. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
⚡️دوره تکمیلی کنشگری در فضای مجازی 👤مدرس: علی اصغر سیاحت 📆زمان: جمعه 28 بهمن ماه 1401 🏢مکان: ابرکوه، پشت سرو کهنسال، ساختمان استاد فرج نژاد 📝جهت ثبت نام در این دوره به @alamdaar_133 در ایتا پیام دهید. 🖇سرفصل‌های دوره: ◽️فهم رسانه‌های اجتماعی ◽️نوشتن برای رسانه ◽️تولید محتوای رسانه‌ای برای کانال 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_nejad
💡زاویه دوربین در رمزگان فنی پویانمایی "یوسف پادشاه رویاها" 🔦 زاویه دوربین سرازیر: این نگاه، از بالا به پایین و برای بیان حس برتری و قدرت و حس حقارت و ذلت است. مثلا در خواب دوم یوسف، بعد از سجده دسته‌های گندم، زاویه دید اول، سربالاست و بعد سرازیر می‌شود که بر برتری یوسف بر برادرانش دلالت دارد. 🔦 زاویه دوربین سر‌ بالا: این زاویه، برای نشان دادن اهمیت و عظمت سوژه است. مثلا وقتی یوسف ابتدای فیلم و در حال آواز خواندن روی کوه و مقابل خورشید قرار می‌گیرد و خانواده او در پایین کوه مشغول کارند، یا هنگام ورود یوسف به مصر و توجه او به بناهای مصر، زاویه سربالاست که بیانگر عظمت و بزرگی تمدن مصر است. 🔦 زاویه دوربین هم سطح: از این زاویه دید معمولاً برای القای حس برابری و همدردی استفاده می‌شود. از این زاویه، در اکثر نقاط فیلم استفاده شده است که بیانگر عدم تفاوت یوسف با اطرافیان و برتری او بر آنان است یا برخی موارد، برای ایجاد حس همدردی و ترحم به کار رفته است؛ مثلاً مواردی که پدر و مادر یوسف، او را در آغوش می‌گیرند یا مواقعی که یوسف و برادران روبه روی هم می‌ایستند. 📓دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه ۲۲۴ 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
مهم‌ترین مولفه‌های فرهنگ و تمدن مدرن غرب - قسمت دهم.mp3
زمان: حجم: 1.67M
| مهم‌ترین مولفه‌های فرهنگ و تمدن مدرن غرب - قسمت دهم ◾️مسیحیت ممزوج با یهودیت ◾️بسط مدرنیته در عالم ◾️پروتستانیزم در عالم ◾️تأثیر یهودی گری در فرهنگ غرب ◾️فیلم سازی یهودیان لیبرال 📅 26 مهر 1397 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🖇نشست هفتگی مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد ⚠️پروژه تنفرپراکنی رسانه‌های معاند 📲عملیات روانی در صفحه سینا ولی الله 👤استاد طاهره شجاعیان، پژوهشگر رسانه 📅دوشنبه 1 اسفندماه 1401 🕰 ساعت 15 🏢قم، خیابان هنرستان، مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد، پلاک 245 📝جهت حضور در نشست، نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود را به آیدی @Media_institute ارسال کنید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
موسسه شناخت برگزار می‌کند: ✨ | تصویر جهان ایرانی در جشنواره چهل و یکم فیلم فجر 👤دکتر رفیع الدین اسماعیلی 👤حجت الاسلام والمسلمین سید یاسر تقوی 👤دکتر نواب همتیان 👤دکتر حفیظه مهدیان 👤دکتر حوریه بزرگی 👤دکتر زهرا راد 👤استاد سهیلا رمضانی 📆پنج شنبه، ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ ⏰ساعت ۹ الی ۱۲ 🏢قم، هنرستان، بین خیابان شهید تراب نجف زاده و کوچه ۲۵، پلاک ۲۴۵، مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای شناخت 📽پخش مستقیم و لایو از کانال ایتا فکرت @Fekrat_Net 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡 تاثیر انیمیشن بر مخاطب از منظر اجتماعی - روان‌شناختی 🔦 یکی از عوامل جذابیت انیمیشن‌ها، ارتباط عاطفی‌ای است که مخاطب با کاراکترها برقرار می‌کند. کاراکترهای موفق انیمیشنی، می‌توانند قلب مخاطب را تسخیر و رابطه شیفتگی میان خود و مخاطب ایجاد کنند. 🔦 هورتون و وول، در نظریه «ارتباطات جمعی و تعامل شبه‌اجتماعی» این ارتباط صمیمی و خودمانی بین شخصیت‌های رسانه‌ای و مخاطبان را «تعامل شبه اجتماعی» می‌نامند. آنها با اشاره به «شخصیت‌های رسانه‌ای»، آنها را شخصیت‌ها یا بازیگرانی می‌دانند که از طریق رسانه‌ها، نوعی ارتباط صمیمی با مخاطب برقرار می کنند. مشخصه مهم شخصیت رسانه‌ای ارتباط مداوم با مخاطب است. 🔦 البته آنها تأکید می‌کنند که شخصیت رسانه‌ای در این رابطهٔ یک سویه، تصور نادرست و ساختگی از صمیمیت را خلق می‌کند. 📓دین، انیمیشن و سبک زندگی،صفحه ۱۴۴ 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 aparat.com/Faraj_Nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
اعتماد مخاطب، اصل تأثیرگذاری در رسانه‌ها .mp3
زمان: حجم: 3.69M
📌 اعتماد مخاطب، اصل تأثیرگذاری در رسانه‌ها 👤 دکتر احمد باصری 🖇 دوره جنگ شناختی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad 🆔 rubika.ir/faraj_nejad
📸 بازدید پدر و مادر استاد فرج نژاد و پدر و مادر مرحومه بابایی (همسر استاد فرج نژاد) از مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◽️هر راهی اقتضائات خودش را دارد. برای رسیدن به مقصد باید مسیری را طی کرد و باید دانست بدون صبر، این مسیر به مقصد نخواهد رسید. از قم تا ابرکوه، ۷ ساعت بیشتر نیست؛ اما گاهی اوقات، اتفاقاتی که از قبل خبر نمی‌کنند، سر می‌رسند و تورا زمین‌گیر یا مسیرت را کُند می‌کنند. ◽️هر مسیری که راهنما نداشته باشد محکوم به انحراف است. برای قدم برداشتن در هر مسیری نیاز به نقشه هست. پس نقشه و راهنما دو رکن اصلی برای رسیدن به یک هدف، از طریق یک مسیر است. ما هم نیّت کردیم قدم به راهی بگذاریم که پایان‌اش یک راهنما هست. راهنمایی که عمرش را در راه تربیت راهنماها فدا کرد. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
◽️ ۱۵:۲۵ دقیقه ظهر، ساعت شروع حرکت بود و ۱۲ بامداد مهمان شهرستان ابرکوه شدیم. از لحظه‌ی ورودمان، حس آشنایی تمام وجودم را فرا گرفت. حسی شبیه کنار استاد بودن. آرامشی که تا حسش نکنی، نمی‌توانی درک کنی. ◽️ راه، پر بود از پیچ و خم. از چاله‌های فضایی تا سربالایی و سرپایینی‌ها. از گرمای وسط ظهر تا سرمای آخر شب. از مداحی و روضه و اشک نیمه راه تا شوخی و مزاح های رفاقتانه. از فکر و نگاه به جاده تا هم‌خوانی یک مداحی. همه‌ی این‌ها شرح حال طی طریق شاگردان برای رسیدن به استادشان است. ◽️ اما هرچه بگویم، از حال و هوای نزدیک ابرکوه نمی‌توانم بگذرم. یکی از دوستان پیشنهاد داد چند صوت از استاد را توی ماشین پخش کنیم. صوت را پخش کردیم، ولی نمی‌دانم صدایی که نه سوز روضه داشت نه محتوای مرثیه، چگونه اشک روی چشم‌هایمان سرازیر کرد؟! 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad