eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
22.2هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
1.4هزار ویدیو
70 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
🔖هر ماه عرضۀ یک دورۀ جدید با تخفیف ویژه 📲در مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد فرج‌نژاد 📣این ماه تخفیف وی
💢سرفصل‌های دورۀ جامع ژورنالیسم 🔸نویسندگی خلاق با تدریس حجت الاسلام والمسلمین علی اسفندیار 🔹مصاحبۀ مقدماتی با تدریس استاد حسن صدرایی عارف 🔸خبرنویسی با تدریس استاد احمد کارخانه 🔹مصاحبۀ پیشرفته با تدریس استاد حسن صدرایی عارف 🔸آشنایی با اوسینت با تدریس حجت الاسلام و المسلمین حسین عرب 🔹گزارش‌نویسی با تدریس استاد صادق امامی 🔸دانشنامه‌نویسی بر خط با تدریس استاد فاضل 🔹خبرنگاری در بحران با تدریس استاد حسن شمشادی 🔸نقش‌آفرینی ژورنالیسم اندیشه با تدریس استاد رسول لطفی 🔹روزنامه‌نگاری خلاق با تدریس حجت الاسلام والمسلمین اسفندیار 🔸زبان‌شناسی و ژورنالیسم با تدریس دکتر رفیع الدین اسماعیلی 🔹فلسفۀ اخلاق مطبوعاتی و رسانه‌ای با تدریس استاد عبدالمجید تناور 🔸سایبرژورنالیسم با تدریس استاد محمدعلی شکوهیان‌راد ⏰مدت زمان دوره: ۳۴ ساعت 🔗خرید دورۀ جامع ژورنالیسم از سایت استاد فرج‌نژاد 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
✅ سلسله نشست‌های تخصصی صهیونیسم‌شناسی 2️⃣ جلسۀ دوم 🔻موضوع این جلسه: غرب آسیا، معرکۀ راهبردهای نوین 🎙با حضور استاد: دکتر سلمان رضوی کارشناس و تحلیلگر مسائل جبهه مقاومت 🕰زمان برگزاری: یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ تا ۱۷ 📲نحوۀ برگزاری: به صورت در بستر اسکای‌روم ⚠️ برای ثبت‌نام و دریافت لینک، به آیدی زیر پیام دهید: @farajnejad 09917623582 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
🎮مفهومی جعلی از مرگ در بازی دث استرندینگ 🔻بخش اول 🔸بازی دِث استرَندینگ یا مرگ سرگردان از بازی‌های کامپیوتری مشهور ساختهٔ هیدِئو کوجیما (Kojima Hideo) در سال 2019 است. 🔹کوجیما از سربازان ژاپنی جنگ نرم است که بی‌دریغ به نظام سلطه خدمت می‌کند. یکی از شخصیت‌های بازی، هارتمَن(مرد قلبی) است که هر روز شصت بار می‌میرد و به جهانِ برزخ‌گونهٔ مردگان سفر می‌کند. 🔸همسر و فرزند هارتمن در جریان حمله‌ای اتمی کشته شده‌اند و هارتمن در جهان مردگان به دنبال خانواده‌اش می‌گردد. 🔹تقریباً هر نیم‌ساعت، هارتمن به جهان مردگان سفر کرده و با انبوهی از ارواح رو‌به‌رو می‌شود که به سمت مقصدی نامعلوم در حال حرکت‌اند. 🔸اما در نمایی باز از ارواح انسانی، شاهد افرادی به رنگ خاکستری و مسخ‌شده هستیم. درواقع در این بازی مُرده یعنی کسی که توان و قوای نفسانی‌اش ضعیف شده، از رنگ و رو رفته و به سمت مقصدی نامعلوم و مبهم در حال حرکت است. 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
📌نقد و تحلیل فیلم مونیخ (Munich 2005) ✍️محمدعلی چوپانیان 🔸در نگاه اول، فیلم مونیخ ظاهراً فیلمی ضد جنگ و مخالف ترور است و گویا می‌خواهد قتل‌های جوخه‌های ترور اسرائیل را محکوم کند؛ یعنی بگوید که عبث و بی‌نتیجه هستند آنچنان که در جایی چنین بیانیه‌ای را صادر می‌کند: «به ازای هر رهبری که از فلسطینیان شما ترور می‌کنید، شش رهبر جدید و قدرتمند جای آن را می‌گیرد.» 🔹ساده‌انگارانه است اگر کسی فیلم مونیخ اسپیلبرگ یهودی را ببیند و به همین برداشت اکتفا کند؛ چرا که این فیلم مانند غذایی است که به زیبایی تزیین شده ولیکن آغشته به سمی‌ مهلک است؛ اثر تماشای این فیلم مانند پشم‌شیشۀ نرمی‌ است که روی دست مالیده شود؛ نرمی‌اش حس می‌شود ولی بعد از دقایقی پوست قرمز و سوزناک شده بی آن که بشود تیغ‌های تیز الیاف پشم‌شیشه را خارج کرد. 🔸فیلم مونیخ اثری شاخص در حوزۀ تکنیک‌های دوگانه‌گویی سینما است؛ چون روایت داستانی فیلم یک قصه می‌گوید و روایت تصویری فیلم قصه‌ای کاملاً متضاد را بیان می‌کند. 🔗ادامه مطلب در سایت استاد فرج‌نژاد 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ سلسله نشست‌های تخصصی صهیونیسم‌شناسی 2️⃣ جلسۀ دوم 🔻موضوع این جلسه: غرب آسیا، معرکۀ راهبردهای نوین 🎙با حضور استاد: دکتر سلمان رضوی کارشناس و تحلیلگر مسائل جبهه مقاومت 🕰زمان برگزاری: یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳ ساعت ۱۵ تا ۱۷ 📲نحوۀ برگزاری: به صورت در بستر اسکای‌روم ⚠️ برای ثبت‌نام و دریافت لینک، به آیدی زیر پیام دهید: @farajnejad 09917623582 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
💠روایتی از نافیلم‌های سخیف در سینمای ایران 📍گزارشی از نشست بررسی انتقادی جریان‌های حاکم بر نقد و تح
💢معضل بیسوادی و بی‌تعهدی منتقدان مدعی حتی در صداوسیما 📍گزارشی از نشست بررسی انتقادی جریان‌های حاکم بر نقد و تحلیل فیلم و انیمیشن 🔻بخش سوم ▪️دبیر جلسه از چند برنامۀ تلویزیونی مثل «هفت» و «نقد سینما» نام برد که نتوانسته‌اند در بعضی سطوح، نقد خوبی ارائه دهند. استاد مستغاثی گفت: ضعف این برنامه‌ها به ‌دلیل همان بی‌سوادی و نشناختن سینما است که منجر به شاهکار خواندن آثاری می‌شود که اصلاً شاهکار نیستند. ▫️دبیر جلسه نمونه‌ای را از برنامۀ نقد سینما ذکر کرد که کارشناسان برنامه فیلمی ضعیف و مستهجن را شاهکار خوانده بودند! استاد مستغاثی گفت: این اثر اتفاقاً از آثار ضعیف این کارگردان یونانی بود و این خط‌دهی اشتباه به دست نهادهای بودجه‌بگیر قابل توجیه نیست. ▪️دبیر برنامه به برنامه‌های خوبی مثل «راز آرماگدون» و برنامه‌های مرحوم طالب‌زاده و دکتر شاه‌حسینی نیز به عنوان آثار خوب تلویزیونی با موضوع نقد سینما اشاره کرد. ▫️در ادامۀ این نشست اینترنتی، دبیر جلسه به چند سایت از جمله «کدومو» اشاره کرد. نقد سریال لوسیفر از این سایت مورد بحث بود که علی‌رغم ترویج شیطان‌گرایی و خرافات در اثر، توسط سایت کدومو در بخش الگوی مثبت مورد تقدیر قرار گرفته و لوسیفر یا همان ابلیس به عنوان الگوی مخاطبان معرفی شده بود. ▪️استاد مستغاثی ریشۀ این نقدها را همان دور شدن از اسلوب صحیح نقد و کمبود مطالعه و سواد تخصصی می‌داند و تأکید دارد که مخاطبان حتماً زمان قابل توجهی را به‌خصوص به مطالعه دربارۀ تاریخ اختصاص دهند. ▫️استاد مستغاثی به عنوان راهکار تربیتی، مطالعۀ عمیق و گفتگو در خانواده دربارۀ محتوای آثار را عامل خوبی برای کم شدن اثرگذاری فیلم‌ها بر مخاطبان می‌داند. ▪️وقتی هزاران فیلم خارجی که در کشورهای غربی باید برای دیدن آن هزینه کرد، مجانی و حتی با دوبله و زیرنویس رایگان در اختیار مخاطب ایرانی قرار می‌گیرد، طبیعتاً بایستی در نظام توزیع فیلم‌های خارجی در ایران تأملی کرد. ▫️استاد سعید مستغاثی در انتها توصیه کرد که حتما نسل جدید را به کتاب خواندن و خصوصاً مطالعۀ تاریخ تمدن اسلامی تشویق کنید. دبیر جلسه نیز کتابی از ایشان با عنوان «برگ‌های گم‌شده» با موضوع تاریخ تمدن اسلامی معرفی کرد که به بیان استاد مستغاثی، این کتاب، هدفش رسیدن به شناختی مناسب از هزار سال تمدن اسلامی و شناخت دانشمندان و چهره‌های اثرگذار مسلمان است. ▪️مستغاثی ادامه داد: اگر واقعیت را برای مخاطب امروزی بگوییم او خود به خود زندگی‌اش با حق و حقیقت پیوند خورده و بر اساس آن تنظیم می‌شود و غالباً افراد چون نمی‌دانند دست به رفتارهای غلط می‌زنند. 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💢سلسله جلسات «» 📌با موضوع: «نگرش راهبردی و جریان‌شناسانه به سینمای غرب» 📌موضوع این هفته: وقتی بهترین‌های هالیوود به جبهه می‌روند 📌بر اساس مستند سه قسمتی: پنج‌ نفر بازگشتند FIVE CAME BACK 👤با حضور استاد: دکتر محمد حسنی زمان برگزاری: ۴ دی ماه ۱۴:۳۰ تا ۱۷:۳۰ 📍مکان برگزاری: پردیسان، تقاطع خیابان آقامحمدی یک و ایمان، جنب پوشاک فرخنده، مؤسسه شناخت، طبقۀ اول، واحد یک، سالن جلسات ✍️ جهت حضور در این برنامه تا ساعت ۱۱ روز سه شنبه به آیدی @Kargaranebrahim اطلاع داده شود. 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
🎮مفهومی جعلی از مرگ در بازی دث استرندینگ 🔻بخش اول 🔸بازی دِث استرَندینگ یا مرگ سرگردان از بازی‌های
🎮مفهومی جعلی از مرگ در بازی دث استرندینگ 🔻بخش دوم 🔸نگاه کوجیما سازندۀ بازی مرگ سرگردان به مرگ قابل توجه است. اینکه غربِ امروز جهان‌های غیبی را می‌پذیرد، به معنی الهی بودن نگاه این تمدن نیست، بلکه حلقه‌های باطنی غرب از رنسانس تا به امروز به غیبی باور دارند که محل پرسه زدن شیاطین و خدایان مشرکانه بوده است. 🔹و همچنین مرگ یا نابودی یا رها شدن در جهانی بی‌حساب و کتاب است. پس اساساً نگاه ماورایی غرب امروز با نگاهی الهی که مبتنی بر بازگشت انسان به سمت خداست، در تضاد است. 🔸در بازی دث استرندینگ هم همین نوع بازنمایی از جهان پس از مرگ وجود دارد؛ مردگان موجوداتی رنگ‌پریده و لایعقل هستند و جهان مردگان نیز خاکستری و غم‌بار است. 🔹در حالی‌که بر اساس تجربیات مختلف از جمله تجربیات نزدیک به مرگ، قوای باطنی انسان پس از مرگ اتفاقاً شکوفا می‌شود! جهان پس از مرگ بسیار واقعی‌تر از این جهان مادی است. 🔸و مثل خواب‌های ما که در مقایسه با ادراکات این جهانی ابهام دارد، این جهان مادی نیز در سنجش با جهان‌های غیبی و پس از مرگ، کوتاه‌مدت، بی‌رنگ و رو و بی‌حساب و کتاب جلوه می‌کند. 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
🔸انگیزه یهود از پافشاری بر هولوکاست 📌منابع؛ 🔻گارودی، روژه، محاکمه صهونیسم اسرائیل، ترجمۀ جعفر یاره، تهران، کیهان:1387، صفحه 150. 🔻سخنرانی رهبر معظم انقلاب در همایش بین‌المللی رسانه‌های جهان اسلام در حمایت از انتفاضه فلسطین، 11/11/1380 🔗ادامه مطلب در سایت استاد فرج‌نژاد 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
🔍بررسی محتوای باغ کیانوش ✍️عبداللهی ▪️تلاش، دوستی و همکاری 🔸معمولاً در آثار کودک و نوجوان شاهد کلیدواژه‌های همکاری، تلاش و دوستی هستیم و باغ کیانوش نیز از این مورد مستثنی نیست. البته که این کلیدواژه‌های کلیشه‌ای را چندان هم کلیشه‌ای نشان نمی‌دهد. به بچه‌ها چند بار اثبات می‌شود تا اگر با یکدیگر همکاری نکنند موفق نمی‌شوند. این قضیه بیشتر از همه در سکانس دستگیر کردن خلبان اول نمود پیدا کرده است. به علاوه، هر بار که یکی از بچه‌ها خودرأی می‌شود یا خودخواهانه کاری را انجام می‌دهد، کارها خراب می‌شود. مثل زمانی که یکی از بچه‌ها برای پیدا کردن خلبان دوم خودخواهانه تصمیم می‌گیرد و باعث می‌شود تا خواهرش توسط خلبان دوم ربوده شود. 🔹عنصر دوستی بیش از همه در همان لحظه‌ای قابل مشاهده است که بچه‌ها با خوشحالی شروع به خوردن موزهای داخل جعبه می‌کنند. تلاش را نیز می‌توان در جریان فیلم مشاهده کرد و تقریباً هیچ اتفاقی نیست که بدون تلاش بچه‌ها به ثمر بنشیند. ▪️مقاومت و نفوذ 🔸جنگنده‌های عراقی به خاک ایران تجاوز می‌کنند و شهرها را بمباران می‌کنند. پدافند ایران یکی از این جنگنده‌ها را ساقط می‌کند و خلبان‌های آن در روستایی فرود می‌آیند. حالا نوبت بچه‌ها و مردم روستاست که با این خلبان‌ها مبارزه کنند. خلبان‌ها نیروی نظامی هستند، اسلحه دارند و پشتیبانی جبهۀ عراق را هم دارند. اما بچه‌ها و مردم روستا دستشان خالی است و فقط یک اسلحه با دو گلوله دارند که در آخر هم به کارشان نمی‌آید. 🔹به عبارتی فیلم باغ کیانوش، کشور و نیروی دفاعی را موظف به حفظ امنیت مردم می‌داند اما هنگامی که دشمن به خاک ما نفوذ کند (تعمدی یا اتفاقی) و قصد داشته باشد تا با نفوذ مردم را به خاک و خون بکشد(دادن مختصات عروسی برای حملۀ عراق)، دیگر شرایط عادی نیست و باید خود مردم هم دست به کار شوند. 🔸ما عنصر مقاومت را به خوبی در فیلم باغ کیانوش می‌بینیم. بچه‌ها و برخی مردم روستا با قراردادی نانوشته موظف می‌شوند تا امنیت روستا را حفظ کنند و از هیچ کاری در این زمینه دریغ نکنند. حتی مردم حرف بچه‌ها را هم باور نمی‌کنند و به آنها بی‌توجهی می‌کنند اما باز هم چیزی از وظیفۀ بچه‌ها کم نمی‌شود. فیلم خیلی کلیشه‌ای عمل نمی‌کند و برای غلبه بر خلبان‌ها، کمک‌های اساسی کیانوش و کمک‌های مختصر نادر را نیز به داستان اضافه می‌کند؛ یعنی قرار نیست دشمن سرسختِ آموزش‌دیده فقط با نیروی دوستی و همکاری شکست بخورد. 🔹در سال‌های جنگ نوجوانان زیادی به صورت داوطلبانه به جبهۀ جنگ رفتند و با دشمن مبارزه کردند. اینکه فیلم باغ کیانوش همان روحیۀ مقاومت و مبارزه را در جایی آرام و دنج هم نمایش می‌دهد، یکی از نقاط قوت فیلم محسوب می‌شود؛ چرا که اینگونه سعی دارد تا اثبات کند که این روحیه جغرافیای خاصی ندارد و در تمام فرزندان ایران جریان دارد. همۀ نوجوانان ایرانی اهل مبارزه و مقاومت علیه دشمن هستند، چه در جبهه و چه در روستای پدری‌شان. اتفاقاً خیلی خوب است که گاهی اوقات صرفاً تمرکزمان را معطوف به نوجوانانی که در جبهه به صورت مستقیم با دشمن مبارزه می‌کردند نکنیم و همین فضا را جایی خارج از جبهۀ جنگ به نمایش بگذاریم. ▪️کمک معنوی 🔸داستان باغ کیانوش در بازۀ زمانی دفاع مقدس روایت می‌شود و بدیهی است که یک شهید به ماجرا اضافه شود. پدر علی شهید این داستان است که رفیق کیانوش هم بوده است. ما به شکل خاصی از ابتدای فیلم چند بار شاهد حضور معنوی و پرنور پدر علی در خاطرات او هستیم و در لحظات حساس مبارزۀ کیانوش با خلبان عراقی، این پدر علی است که به علی کمک می‌کند و باعث می‌شود تا هم پسرش و هم رفیقش نجات پیدا کرده و خلبان عراقی را بکشند. 🔹شخصیت دیگری نیز در فیلم وجود دارد که با حیوانات صحبت می‌کند و در پایان فیلم با کمک گرفتن از گرگ‌ها باعث نجات اهالی روستا از بمباران عراقی‌ها می‌شود. این شخصیت از ابتدای فیلم نمایش داده شد و کارگردان به درستی از این پتانسیل در انتهای داستان استفاده کرد. با این حال، به صورت باطنی این شخصیت در ابهام به سر می‌برد و ما نمی‌فهمیم که صحبت کردن او با حیوانات نشانه از چه نوع قدرت فرابشری یا معنوی می‌باشد. 🔸بچه‌ها برخی باورهای خرافی هم داشتند. مثلاً فکر می‌کردند که اگر ماه پشت ابر برود اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد اما تا آخر داستان هیچکدام از خرافه‎‌ها به حقیقت نمی‌پیوندد و معنویت حقیقی به خوبی از خرافات تفکیک می‌شود. این تفکیک و نمایش معنویت به شکل ملموس و غیر کلیشه‌ای، نکتۀ جالبی است که در فیلم‌های کودک و نوجوان بارها به خوبی به آن پرداخته شده و بارها تلاش تولیدکنندگان برای نمایش آن به ثمر نشسته است. از نمونه‌های خوب نمایش معنویت می‌توان به بچه زرنگ، لوپتو، رنگ خدا و بچه‌های آسمان، اشاره کرد. 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️تأثیر فرهنگی و اجتماعی بر نگارش مطالب ژورنالیستی 👤 دکتر رفیع‌الدین اسماعیلی 🔸باید ببینید در چه جامعه‌ای این متن می‌خواهد نوشته شود. مثلا وقتی می‎خواهم یک تیتر در جامعه قم بنویسم فرق می‌کند با جامعه‌ای مثل تهران. 🔹نه‌تنها باید صفحهٔ قبل و بعد را نگاه کنیم بلکه باید ببینیم در چه جامعه‌ای این متن می‌خواهد نوشته شود؛ پس شرایط فرهنگی-اجتماعی حتی در پاراگراف‌نویسی و متن نوشتن تاثیرگذار است و این بسیار مهم است. 🎥در دورۀ جامع ژورنالیسم مشاهده کنید. 🛒لینک خرید دورۀ ژورنالیسم با 70درصد تخفیف فقط تا پنجم دی‌ماه https://farajnejad.ir/?p=8198 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
💠نقد چیست و منتقد کیست؟ ▪️در نقدِ فیلم، دو مفهوم نقد و فیلم باید واکاوی شود. زمانی می‌شود نقد فیلم نوشت که اثر «فیلم» باشد؛ یعنی از حیث هنری و سینمایی به حدی باشد که بتوان مجموع فیلمنامه و قاب‌بندی و میزانسن و... را استاندارد دانست. پس شرط اول نقد فیلم این است که اثری که دربارۀ آن بحث می‌شود «فیلم» باشد. ▫️شرط دوم این است که حقیقتا نقد صورت بگیرد و نقد شروطی دارد؛ منتقد برای نقد اثر، نیاز به شناخت زبان سینمایی و مطالعات گستردۀ تاریخی، دینی و... دارد. اگر منتقد با سینما آشنایی نداشته باشد، در هر حیطه‌ای که متخصص باشد، به ‌دلیل اینکه نمی‌تواند با زبان این هنر ارتباط بگیرد، طبیعتا نمی‌تواند فیلم را بفهمد، چه برسد به اینکه نقد کند. ▪️اگر منتقد فرم را بشناسد و تا حدی بر مفاهیمی مانند لنز، دوربین، تدوین، فیلمنامه و... تسلط داشته باشد و بتواند زبان سینما را بفهمد، تازه می‌تواند با فهم اثر به نقد محتوای آن بپردازد. #عکس_نوشته 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
💡یهودیانی که صهیونیست‌ها را ظالم می‌دانند 🖋 محمدحسین فرج‌نژاد 🔹شاید مهم‌ترین محل اختلاف یهودیان ضدصهیونیست و صهیونیست، بحث آخر الزمان باشد. یهودیان مخالف صهیونیسم - که قدرت رسانه‌ای چندانی ندارند و امروزه از نظر تعداد هم ظاهرا در اقلیت به سر می‌برند - معتقدند که نمی‌بایست قبل از ظهور موعود یهود مسیح ابن داوود در سرزمین مقدس دولت یهودی تشکیل داد. 🔸و باید این کار را به بعد از ظهور موعود محول کرد. لذا ایشان صهیونیست‌ها را ظالم دانسته، علیه آنها کتابها و مقالاتی نوشته اند و هر ساله در راهپیمایی روز قدس نیز شرکت می کنند. 🔹اما این گروه در هالیوود قدرتی ندارند؛ اکثریت شرکت‌های مؤثر هالیوود در دست یهودیان صهیونیست و بعضا در دست مسیحیان صهیونیست است؛ لذا تقریبا به تمامه سینمای آخرالزمانی یهودی صهیونیستی است. 🔸کما اینکه سینمای يهودی آمریکا در محتوای تولیدی و اسطوره پردازیها همیار صهیونیست هاست. به همین دلیل در ابتدای این بخش بیان شد که تمایز دقیق بین سینمای یهودی و صهیونیستی بسیار مشکل است گرچه محال نیست. 📔کتاب دین در سینمای شرق و غرب، صفحه ۱۷۶. 🔻برای تهیه کتاب‌های استاد فرج‌نژاد به سایت استاد مراجعه کنید. 🔗https://farajnejad.ir 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
📌گیبن شخصیت مرموز مبهم صنعت گیم ✍️کریمی 🔸امروزه کمتر کسی است که در دنیای بازی‌های رایانه‌ای به نام استیم (Steam) برنخورده باشد. گیبن لوگان نیوئل(متولد 3 نوامبر 1962) ملقب به گیبن، تاجری آمریکایی‌تبار است که رئیس یکی از بنیان‎گذاران شرکت ولو(Valve) است. او در ایالت کلرادو به دنیا آمد و در شهر دیویس ایالت کالیفرنیا بزرگ شده است. وی در اوایل دهۀ 1980 مشغول به تحصیل در دانشگاه هاروارد شد، اما آنجا را به مقصد شرکت مایکروسافت برای کمک در تولید اولین نسخه‌های ویندوز رها کرد. 🔹شخصیت‌های مشهور همواره طرفداران و بدخواهانی دارند که هر قشر به قصد خاصی چنین دیدگاهی نسبت به آن فرد پیدا می‌کنند. در مورد گیبن، در ایران از او به عنوان عمو گیبن یاد می‌کنند که ترجمه‌ای از «uncle Gaben» است و در بعضی انجمن‌های غربی‌ استفاده می‌شود. در غرب نیز برخی تا حدی پیش رفتند که مکتبی به نام گیبنیسم یا نیوئلیسم(برگرفته از نام و نام خانوادگی گیب نیوئل) ساخته‌اند و وی را پیامبر این مذهب می‌دانند. 🔗ادامه مطلب در سایت استاد فرج‌نژاد 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙خبرنگار حرفه‌ای کیست؟ 🎥گوشه‌ای از دورۀ جامع ژورنالیسم 👤 استاد حسن شمشادی 🔸سخنگوها در اطلاع‌رسانی‌ بحران‌ها لازمند اما کافی نیستند. 🔹بعضی اوقات بین اظهارات دو سخنگو تناقض ایجاد می‌شود و بر اعتماد عمومی تأثیرگذار است. 🔸کاری که خبرنگار حرفه‌ای انجام می‌دهد این است که فقط به هرچه سخنگو می‌گوید بسنده نمی‌کند و به دنبال منابع دستۀ اول، دوم، سوم و چهارم است و اخبار را هم رصد می‌کند. 🛒لینک خرید دورۀ ژورنالیسم با 70درصد تخفیف فقط تا پنجم دی‌ماه https://farajnejad.ir/?p=8198 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📋نشست تخصصی جنگ شناختی در نظام بین‌الملل 🔖با موضوع: بررسی موردی کشور سوریه و چین 👤با حضور محمدحسین قربانی‌زواره 📌مدرس دانشگاه و پژوهشگر حوزه جنگ شناختی و هیبریدی 📆زمان برگزاری پنجشنبه ۶ دی ۱۴۰۳ ساعت ۹ 📍مکان نشست پردیسان، تقاطع خیابان آقامحمدی یک و ایمان،جنب پوشاک فرخنده، ساختمان زعفرانیه، موسسه شناخت، طبقه اول، سالن جلسات ⚠️ برای ثبت‌نام به آیدی زیر پیام دهید: @farajnejad 🎓 مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📲 سایت | آپارات | اینستاگرام | ویراستی | ایتا