فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #ببینید| سوئد به عنوان آزادترین کشور دنیا شناخته میشود
📲 به نظرتون در این کشور فیترینگ اجرا میشود؟
#فیلترینگ
#حفاظت_از_اطلاعات
#شبکه_ملی_اطلاعات
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
جهان آرا - شنبه 26 آبان 1403.mp3
44.16M
📌حکمرانی در فضای مجازی
🔻کشورها برای تامین منافع مردم خود، چگونه فضای مجازی را مدیریت میکنند؟
🎙رضا تقی پور
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🔴 اینستاگرام متخصص "جعل" کردن شخصیت نوجوانان
🔺اینستاگرام بر اعتماد به نفس و حتی جهانبینی نوجوانان تاثیر میگذار و از روشهای مختلفی برای "جعل" شخصیت آنان بهره میبرد.
🔸ارائه ایدهآلهای غیرواقعی: اینستاگرام پر از تصاویر افراد با ظاهر بینقص و زندگیهای ایدهآل است. نوجوانان با مقایسه خود با این تصاویر، دچار احساس خودکمبینی و ضعف اعتماد به نفس میشوند.
🔸ترویج زندگی پر از مصرفگرایی: اینستاگرام با تبلیغات و نمایش لایفاستایلهای مصرفگرا، نوجوانان را به خرید و مصرف زیاد تشویق میکند و این روی ارزشها و شخصیت آنها تأثیر میگذارد.
🔸تشویق به جلب توجه بیشتر: سیستم لایکها و فالوورها نوجوانان را به دنبال جلب توجه بیشتر میکشاند. این رقابت برای محبوبیت و مقبولیت، ارزشهای آنها را تغییر داده و میتواند منجر به رفتارهای ساختگی برای جلب توجه شود.
🔸تحمیل استانداردهای خاص زیبایی: اینستاگرام استانداردهای خاصی از زیبایی را ترویج میدهد و این باعث میشود که نوجوانان از ظاهر طبیعی خود راضی نباشند و برای رسیدن به این استانداردها به تغییراتی در ظاهر خود فکر کنند.
🔸ایجاد حس عدم رضایت از خود: نوجوانان با دیدن زندگیهای فریبنده دیگران ممکن است دچار این احساس شوند که زندگی خودشان کمبودهایی دارد و دچار حس عدم رضایت از خود شوند.
🔸انتشار محتوای ناپایدار و موقتی: ویژگی استوریها و پستهای موقتی، نوجوانان را به انتشار بیشتر محتوای احساسی و غیرمنطقی تشویق میکند که میتواند شخصیت ناپایداری را در آنها ایجاد کند.
🔸الگوهای نادرست رفتاری: اینستاگرام با ترویج رفتارهای خاص مانند داشتن زندگی تجملاتی، ماجراجوییهای غیرواقعی و رفتارهای افراطی، الگوهای رفتاری نادرستی را به نوجوانان نشان میدهد.
🔸فشار اجتماعی برای همرنگی با دیگران: بسیاری از نوجوانان برای تطبیق با هنجارهای اینستاگرام و جلوگیری از احساس طردشدگی، ممکن است تغییراتی در شخصیت و سبک زندگی خود بدهند تا مقبولیت بیشتری داشته باشند.
🔸ایجاد شخصیت دوم و "نمایشی": برخی نوجوانان شخصیت واقعی خود را پنهان میکنند و شخصیتی نمایشی را برای اینستاگرام میسازند تا تصویر خاصی از خود نشان دهند. این "شخصیت دوم" میتواند با گذر زمان به تضادهای درونی و بحرانهای هویتی منجر شود.
🔸فیلترها و ابزارهای ویرایش: استفاده گسترده از فیلترها و ویرایش عکسها باعث شده که افراد به ظاهر ایدهآل دست پیدا کنند. این باعث میشود نوجوانان، تصویر غیرواقعی از خود ایجاد کرده و به دنبال آن باشند.
🔺اینستاگرام با استفاده از این روشها میتواند شخصیت و رفتار نوجوانان را به شدت تحت تأثیر قرار داده و حتی جعلی از شخصیت واقعی آنها ایجاد کند که باعث چالشهای احساسی و روانی برای آنان میشود.
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
بررسی پیمان جهانی دیجیتال از منظر راهبردی و حکمرانی.mp3
29.49M
📌بررسی پیمان جهانی دیجیتال از منظر راهبردی و حکمرانی
1️⃣ اهمیت راهبردی ردهی اسناد حقوقی در حوزهی سایبر؛
2️⃣ تنظیم روابط بینالملل و تدوین پروتکلهای فنی، دو مؤلفهی اعمال حکمرانی سایبرنتیکی غرب بر جهان؛
3️⃣ معرفی سند «پیمانی برای آینده» سازمان ملل متحد: تجدید میثاق جهانی با توسعهی پایدار ۲۰۳۰؛
4️⃣ معرفی سند «پیمان جهانی دیجیتال» سازمان ملل و نسبتشناسی با پیمانی برای آینده؛
5️⃣ تصریح بر حکمرانی جهانی (Global Governance) از طریق توسعهی پایدار ۲۰۳۰، مهمترین موضوع پیمانی برای آینده؛
6️⃣ توضیح مفهوم توسعهی پایدار در ادبیات بینالمللی حکمرانی؛
7️⃣ مروری بر سه سند بینالمللی توسعهی پایدار و نسبتشناسی ایران با آنها؛
8️⃣ نقش هوش مصنوعی در اعمال حکمرانی جهانی؛
9️⃣ عقب ماندن ایران از حکمرانی مطلوب سایبر، یک عمد تزریقی است تا ابعاد مختلف کشور قابل کنترل باشد؛
🔟 ج. ا. ایران، ظرفیت ایجاد قطب جهانی سایبر مبتنی بر مبانی تمدن نوین اسلامی را دارا است
🎙شکوهیان راد
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📲 #هک تدریجی شخصیت در شبکههای اجتماعی
🔻ساختار شبکههای اجتماعی ممکن است در ما تغییر رفتار ایجاد کند. مثلاً وقتی در برخی از رسانههای اجتماعی عکس و فیلم کوتاه از خودمان منتشر میکنیم و دیگران هم ما را تأیید میکنند، بعد از مدتی دچار #هک_تدریجی_شخصیت میشویم.
🔻وقتی میبینید قبلاً روح و خلق مستقلی داشتید و اگر به چیزی میرسیدید که درست است، لزوماً به دنبال تأیید دیگران نبودید، اما بعد از مدتی میبینید در فلان شبکه اجتماعی که در آن فعالیت دارید، نظر دیگران برای شما خیلی مهم شده است، این به معنای هک شخصیت شما است.
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🔹دوره مقدماتی تربیت مربی جنگ شناختی🔹
#استان_یزد
📣جلسه پنجم
📅پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳
🕰️ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
💠 مکان: حوزه هنری یزد
📖موضوع:
تعامل مؤثر با نوجوان امروزی با تأکید بر ویژگیها
🖋استاد:
حجهالاسلام و المسلمین محسن وافی
🔹 کارشناس ارشد مشاوره اسلامی
🔸 مشاور خانواده و مربی تربیتی
✅ مدیر گروه نوجوان مؤسسه شناخت
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🔹دوره مقدماتی تربیت مربی جنگ شناختی🔹
#شهرستان_ابرکوه
📣جلسه سوم
📅 جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳
🕰️ساعت ۸ الی ۱۱:۱۵
💠 مکان: ابرکوه، قرارگاه مهاجرین الی الله
📖موضوع:
تعامل مؤثر با نوجوان امروزی با تأکید بر ویژگیها
🖋استاد:
حجهالاسلام و المسلمین محسن وافی
🔹 کارشناس ارشد مشاوره اسلامی
🔸 مشاور خانواده و مربی تربیتی
✅ مدیر گروه نوجوان مؤسسه شناخت
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📸هماکنون؛ جلسه #به_روایت_سینما
به بهانه فیلم «مگالوپولیس» با موضوع «رویای روم جدید یا هذیانگویی امپراطوری محتضر؟»
با حضور دکتر محمد حسنی در حال برگزاری است
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🔰 مصیبت مغزهای استعماری
#استعمار
#آمریکا
#غرب_زده
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
🔰رژیم صهیونیستی کدام قطعنامه ها را نقض کرده است؟
🔹با نگاهی به عملکرد رژیم صهیونیستی می توان به این موضوع پی برد که تل آویو تا کنون قطعنامههای متعددی را نقض کرده است، از جمله:
🔹قطعنامه 181 مصوب سال 1947 درباره تضمین حق حاکمیت دولت فلسطین،
🔹قطعنامه 194 مصوب سال 1948 درباره تضمین حق بازگشت فلسطینیان،
🔹قطعنامه 273 مصوب 1949 درباره شرایط پذیرش و تعهدات مربوط به اسرائیل در سازمان ملل متحد
🔹قطعنامه ۲۱۲ مصوب سال 1947 درباره کمک به آوارگان فلسطینی
🔹قطعنامه ۳۹۳ مصوب سال 1950 درباره کمک به آوارگان فلسطینی
🔹قطعنامههای 513 و 614 مصوب سال 1952 درباره کمک به آوارگان فلسطینی
🔹قطعنامه 2253 مصوب سال 1967 درباره وضعیت بیتالمقدس به عنوان پایتخت مشترک اعراب و یهودیان
🔹قطعنامه ۴۴6 مصوب سال 1979 و قطعنامه ۲۳۳۴ مصوب سال ۲۰۱۶ با درخواست توقف شهرک سازی در مناطق فلسطینی کرانه باختری
🔹علاوه بر اینها، اسرائیل به طور مداوم قطعنامه های الزام آور قانونی شورای امنیت سازمان ملل متحد از جمله قطعنامه های مربوط به آتش بس در جنگ غزه را از 7 اکتبر 2023 نقض کرده است و طبیعی است که چنین سرپیچی از قطعنامه های مشخص شورای امنیت سازمان ملل به منزله نقض آشکار ماده 25 منشور سازمان ملل است که در آن مجازات اعضای خاطی اخراج از سازمان ملل اعلام شده است.
#اسراییل
#غاصب
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
حاضر نشد برایش از بیتالمال بلیط هواپیما بگیرند
📍من به یاد دارم به ما کاری در زاهدان سپردند و اتفاقی افتاد که من نتوانستم بروم. به هر کس گفتم نتوانست برود، به این دوستم گفتم گفت نه، به آن دوستم گفتم گفت نه. به آقای فرجنژاد که گفتم. گفت: من همین الآن در اردو هستم، کجا؟ در یزد. تیمی از جوانها را آوردهایم و داریم آموزش میدهیم، ایشان از من پرسید: برنامهتان کی است؟
📍مثلا گفتم که فردا شب. گفت: خب اگر من الآن راه بیفتم تا فردا ظهر آنجا میآیم.
یک روز هم برنامه بیشتر نبود. نه اینکه بگوییم سلسله برنامه بود، یک جلسه هم با اساتید دانشگاه زاهدان بیشتر نبود. من هم آنجا نبودم که حتی پذیرایش باشم، من باید بر میگشتم.
📍گفتم: خب بگویم برایت بلیط هواپیما بگیرند؟
گفت نه. اگر بخواهند بلیط بگیرند، هم هزینه خیلی بالا میرود هم ممکن است بلیط یزد آنجا نباشد و مجبور شوم بروم تهران و از آنجا برگردم یزد. اینطوری هم وقتم تلف میشود و هم هزینه زیاد میشود.
نمیخواهد بلیت بگیرید، پا میشوم میآیم.
گفتم: چطور این همه راه را میآیی؟
گفت: کارت نباشد.
📍استاد فرجنژاد سوار اتوبوس میشود بدون اینکه حتی یک ریال برای سفرش بگیرد، سر وقتش در آنجا حاضر میشود و جلسه را اجرا میکند، چون دغدغه دارد و میداند این بحث آنجا مفید است و باید صورت بگیرد.
انصافا دغدغه این را هم نداشت که حالا که این همه هزینه کردم این هزینه را به من میدهند یا نمیدهند؟
اعتقاد قلبی استاد فرجنژاد این بود که من وظیفهام را انجام میدهم، طرف مقابل هم وظیفهای دارد، انجام داد، داد؛ اگر نداد هم که نداد؛ من در وظیفۀ خودم کوتاهی نکرده باشم.
✍️حجت الاسلام دکتر سعید ارجمندفر
#استاد_فرج_نژاد
#بیت_المال
#جهادی
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دو دستاورد مهم محور مقاومت در یک سال گذشته
🎙حجت الاسلام و المسلمین استاد واعظی
همایش «حزب الله زنده است»
#مقاومت
#حزب_الله
#حماس
#دستاورد
#افول_امریکا
#زوال_اسرائیل
#ضعف_گفتمان_معنایی_غرب
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
بسیج با مردم برای مردم
در تقویم رسمی ایران از ۲۹ آبان تا ۵ آذر هفته بسیج نامگذاری شده است. هفته بسیج فرصتی برای بزرگداشت ایثار و همبستگی مردمی است که برای سربلندی و پیشرفت کشور تلاش کردهاند.
این مناسبت یادآور تلاشهای بیوقفه بسیجیان در عرصههای مختلف نظامی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است.
#بسیج
#مردم
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
✍ خصوصیات فرهنگ بسیجی و توصیههای مقام معظم رهبری به بسیجیان و سازمان بسیج
#بسیج
#مردمی
#متعهد
#انقلابی
#خدمت_به_همه_مردم
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
سند وزارت خارجه رژیم پهلوی درباره ارسال نفت ایران به اسرائیل در تاریخ ۱۳۵۳/۱۲/۳
نفت ایران هر هفته به سوی اسرائیل سرازیر میشود.
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ بی حرمتی رقاصهها در سرزمین وحی به نماد کعبه به دستور یهودیزادهها
🔸رقص جنیفرلوپز بر فراز نماد کعبه در سرزمین وحی (عربستان !!!)
🔸اهانت به خانه خدا و سپس فرو رفتن نماد کعبه در زمین، برنامهای کاملا صهیونیستی بر اساس آموزههای شیطانی کابالا است
{وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ ٱللَّهُ وَٱللَّهُ خَيرُ ٱلمَٰكِرِينَ}
#یهود
#اسلام_سلفی
#وهابیت
#اسلام_سکولار
#بن_سلمان
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
⚡️واتیکانیزه کردن حرمین شریفین، نسخهٔ نهایی بن سلمان برای مهار سلفیت
🔹 سالهای اخیر و در دوران ولیعهدی بن سلمان، خبرهایی از پروژه های تجددگرایانه (Modernization) و غربگرایانه (Westernization) عربستان، حتی پرشتاب تر از دوران ملک فهد از سرزمین وحی مخابره می شود.
❌ نمونه های برگزاری فستیوال های رقص و آواز، نایت کلوپ هایی با حضور سلبریتی های معلوم الحال و در آخرین حلقه برگزاری «موسم الریاض» این سئوال را مطرح کرد که واکنش سلفیون در این برگزاری این ایونت های غیراخلاقی و فستیوال غیر شرعی چیست و چرا سلفی ها واکنشی به این حجم از مفاسد اخلاقی نشان نمی دهند؟ به همین مناسبت در یادداشت پیش رو به نکاتی در این زمینه اشاراتی خواهیم داشت.
1⃣ یکم: برخلاف باور عمومی و غلط مشهور رایج، جامعه عربستان یک جامعه دینی و مذهبی صددرصد نیست. درآمدهای سرشار نفتی، باعث نضج طبقه مرفه بی درد با «سبک زندگی لیبرال» و «پادشاهانی سکولار» و «وهابیتی تشریفاتی» شده است. این تلاقی جریانی، چهره بدون رتوش عربستان سعودی در سالهای اخیر است.
2⃣ دوم: تاریخ مناسبات وهابیت و آل سعود فراز و فرودهای بسیاری داشته است. نهایتا شرط عدم دخالت در سیاست، عهدنامه نانوشته عضویت در «هیات کبار العلماء» به عنوان عالی ترین نهاد دینی در عربستان قرار گرفت. کوچکترین تخطی از این شرط، باعث اخراج از این هیئت شده و سرنوشت تلخ اخراج «العبیکان» پیش چشم سلفیه درباری است. از همه مهمتر موضع گیری سلبی و تاثیرگذار «ناصرالدین اَلبانی» است که «بهترین سیاست را، ترک سیاست می دانست» و به سلفی ها موعظه می کرد تا زمانی که جامعه در عقیده تصفیه نشود، اظهار نظری در امر سیاسی نداشته باشند.
3⃣ سوم: روز گذشته «بدر بن عبدالله بن فرحان» وزیر فرهنگ عربستان در پی زمزمه اعتراضات یواشکی و مجازی برخی از هواداران سلفیه سنتی گفت: فستیوال ریاض با ارزشهای حرمین شریفین منافاتی ندارد و عربستان یک منطقه بسیار بزرگ است که حرمین شریفین بخش کوچکی از جزیره العرب محسوب و برگزاری چنین مراسم هایی خللی به حرمت حرمین شریفین وارد نخواهد کرد. وی به الشرق الاوسط گفت: فرهنگ اسلامی بخشی از تاریخ عربستان و محدود به مناطق مکه و مدینه است و ریاض، جده و طایف از منظر تاریخی هیچ قداستی ندارند. ما در پی رسیدن به قله ای هستیم که به جهانیان ثابت کنیم که عربستان ضمن آنکه ارزشهای جهان مدرن را پیاده خواهد کرد، هیچ خللی نیز به باورهای اسلامی وارد نخواهد کرد!!
4⃣ چهارم: ایده «استقلال واتیکان» و حفط حق بین المللی «سریر مقدس» برای نخستین بار در سال ۱۹۲۹ میلادی توسط دیکتاتور فاشیست ایتالیا مطرح شد. موسولینی در ازای استقلال ایتالیا، حاکمیتی محدود با لحاظ قوانین کاتولیک و اعلام بی طرفی در جنگ را به دولت شهر واتیکان داد و خواستار عدم مداخله در امورات ایتالیا از طرف رئیس واتیکان شد. با این تفسیر، بعد از فراز و فرودهای رابطه پرتنش سلفیت و وهابیت، اعطای حیات خلوت حرمین شریفین به وهابیت درباری در ازای عدم مداخله در امورات سعودی نسخه نهایی بن سلمان برای مهار مدرنیته ستیزی شش سیلندر وهابیت خواهد بود.
#یهود
#اسلام_سلفی
#وهابیت
#اسلام_سکولار
#بن_سلمان
✍به قلم: سید علی بطحائی
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📌عرضه دوره درسگفتار «غربشناسی»
🪴هر ماه عرضه یک دوره جدید با تخفیف در سایت مؤسسه استاد محمدحسین فرجنژاد
🔖دوره جدید این ماه: درسگفتار غربشناسی
📢بیش از ۴۰ ساعت صوت
📦قیمت اصلی دوره ۶۱۵ هزار تومان است که با تخفیف ویژه فقط با قیمت ۳۰ هزار تومان میتوانید آن را تهیه کنید.
📖محتوای این دوره با محوریت خوانش کتاب زرسالاران یهودی و پارسی است که مرحوم استاد محمدحسین فرجنژاد تأکید ویژهای بر مطالعه آن داشتند.
💡با تدریس دکتر محمد محمدینیا
🛒 لینک خرید دوره درسگفتار غربشناسی و شنیدن در اسپاتپلیر با تخفیف ۹۵ درصدی از سایت استاد فرجنژاد
https://B2n.ir/Darsgoftargharb
⏳این تخفیف فقط تا پنجم آذرماه پابرجاست.
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📸 #گزارش_تصویری| مدرسه رسانهای دختران
موضوع: انسانشناسی و رسانه
استاد: سرکار خانم نیازمند
📅 پنجشنبه، ۱ آذر ۱۴۰۳
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌فروش ویژه دوره «زن و رسانه»
🌱هر ماه عرضه یک دوره جدید با تخفیف در سایت مؤسسه استاد محمدحسین فرجنژاد
🌻تخفیف ویژۀ دورۀ زن و رسانه
🔖این ماه علاوه بر عرضۀ دورۀ درسگفتار غربشناسی با ۹۵ درصد تخفیف، دورۀ زن و رسانه با بیش از ۵۰ درصد تخفیف ارائه میشود.
🔦قیمت اصلی دورۀ زن و رسانه ۶۱۵ هزار تومان است که میتوانید تا پنجم آذر آن را فقط با قیمت ۳۰۰ هزار تومان تهیه کنید.
🎥برای آشنایی بیشتر با دوره، تیزر دوره را تماشا بفرمایید. 👆
📦 خرید دورۀ زن و رسانه با ۵۰ درصد تخفیف
⏳این تخفیف فقط تا پنجم آذرماه پابرجاست.
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
📌موسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد با همکاری دفتر امام جمعه محترم بخش بهمن و مساجد محله اردی برگزار میکند:
🔰جلسه گفتمانی - تربیتی
«نقشههای دشمن و ضرورت تربیت نسل آخرالزمانی»
🔰 با حضور استاد
حجتالاسلام والمسلمین شیخ محسن وافی
از شهر مقدس قم
🔹 کارشناس ارشد مشاوره اسلامی
🔸 مشاور خانواده و مربی تربیتی
✅ مدیر گروه نوجوان مؤسسه شناخت
🔰زمان: جمعه ۲ آذر ۱۴۰۳
همراه با اقامه نماز مغرب و عشا
🔰مکان: ابرکوه، مهردشت، محله اردی، مسجد امیرالمومنین (علیهالسلام)
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110
استاد محمدحسین فرجنژاد
🔹دوره مقدماتی تربیت مربی جنگ شناختی🔹 #استان_یزد 📣جلسه پنجم 📅پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ 🕰️ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰
📸 #گزارش_تصویری| دوره مقدماتی تربیت مربی جنگ شناختی در استان یزد
📣جلسه پنجم
📅پنجشنبه ۱ آذر ۱۴۰۳
📖موضوع:
تعامل مؤثر با نوجوان امروزی با تأکید بر ویژگیها
استاد: حجتالاسلام والمسلمین محسن وافی
#نوجوان
#تعامل
#والدین
#رسانه
#جنگ_شناختی
#روانشناسی_اسلامی
#هویت
#تربیت
📲مؤسسه فرهنگی رسانهای استاد محمدحسین فرجنژاد:
📝 @FarajNezhad110