10.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 ای که به قم قدر و بها داده ای
💠 کشور ما را تو صفا داده ای
💠 نام تو بر قلب صفا می دهد
💠 روضه تو بوی رضا (ع) میدهد
🌸🌺 سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم گرامی باد
#مناسبتی
🆔 @farhang_puya
‼️ یک شعار گاه جمعیتی را به سوی سرای شقاوت سوق میدهد
💢 یک شعار گاه جمعیتی را به سوی سعادت سوق میدهد و گاه به سرای شقاوت! باید مواظب بود؛ فرصت نفوذ به دشمن نداد؛ آنچنان که امام برسر برج بن مسهر طایی که شعار «لا حکم الا لله» را سر میداد فریاد کشید: «ساکت باش، خدا رویت را سیاه کند ای بیدندان! به خداقسم حق آشکار شد در حالیکه تو بیمقدار بودی و صدایت آهسته، تا آنکه باطل عربده کشیده و آنگاه چون شاخ بز نر به سرعت ظاهر شدی!»
📝 حسین فلاحزاده ابرقویی
#شماره_31
#استکبار_ستیزی
#بصیرت_سیاسی
#نفوذ
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
⏹ روحانیتزدایی (قسمت۳) 5️⃣ توهین 📎 یکی دیگر از مصادیق تبلیغات منفی دشمنان توهین و اسائه ادب به سا
⏹ روحانیت زدایی (قسمت۴)
7⃣ مطبوعات وابسته از جمله ابزارهای مهم دشمنان برای مقابله با روحانی محسوب میشود. چاپ مقالات تند و موهن علیه حوزههای علمیه و روحانیت از جمله کارهای دشمنان بر ضد روحانیت است به عنوان نمونه روزنامه اطلاعات در ۱۳۵۶/۱۰/۱۷ به امام خمینی اهانت کرد. هنوز هم موج اهانت به حوزههای علمیه و روحانیت در بعضی از مطبوعات داخلی و خارجی پیگیری میشود.
8⃣ رادیو و تلویزیون
📺 رادیو و تلویزیون از جمله ابزارهای مهم در جهت روحانی ستیزی دشمن محسوب میشود. بنگاههای خبری بی بی سی و سی بی اس و مانند آنها با همکاری و همراهی شبکههای مختلف و مجهز تلویزیونی و با استفاده از فرستندههای ماهواره ای نقش به سزایی در ایجاد شایعه، ترور شخصیت و جنگ روانی علیه حوزههای علمیه و روحانیت داشتند.
📝 هادی مازندرانی
#شماره26و27
#حوزه_علیمه
🆔 @farhang_puya
❓ منابع نفوذ
💢 به نقاط ضعف موجود در جامعه هدف که دشمن میتواند از طریق آنها برنامه نفوذ خود را اجرایی کند، منابع نفوذ میگویند. مهمترین این منابع عبارتند از: وابستگان فکری، جهل، وابستگی به مهاجمان در حوزههای مختلف، نقاط ضعف موجود در مدیریت فرهنگی و تولیدات فرهنگی، مشکلات و کاستیهای اقتصادی و اجتماعی، نقاط ضعف موجود در مدیریت سیاسی، پتانسیلهای واگرایی و ...
📝 سید عبدالمجید پیشبین اشکوری
#شماره_31
#سیاست
#نفوذ
🆔 @farhang_puya
هدایت شده از نشریه فرهنگ پویا
⁉️ ارزش انسان در نظر آمریکا
◼️ کشور کوچک گرانادا در قاره آمریکا نیز در ۳ اکتبر ۱۹۸۳ میلادی طعم تلخ دموکراسی صادره از کاخ سفید را چشید.
🔚 رونالد ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا در حالی به قتل مردم ضعیف و فقیر گرانادا روی آورد که در همان زمان کمی آنسو تر برای نجات دادن والهایی که در آبهای یخ زده آلاسکا گیر کرده بودند مرتباً به مسؤولان آلاسکا تماس میگرفت تا از حال والها مطلع شود.
🐋 رونالد ریگان در حالی که به جهت نجات والها ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار هزینه کرد که مردم بیدفاع گرانادا در زیر چرخ دموکراسی آمریکایی له میشدند تا بدین طریق مشخص شود از نگاه یانکیها ارزش یک حیوان از انسان بیشتر است.
📝 علی اکبر عالمیان
#شماره_10
#تاریخی
🆔 @farhang_puya
❌ طعم تلخ دموکراسی غرب
🔻گستردگی جنایات و خونریزی آمریکاییها تمام دنیا را در بر گرفته است امروزه در هر نقطه از دنیا اثرات سوء صدور دموکراسی آمریکایی دیده میشود.
🔺پاناما، هائیتی، زییر، سودان، لیبی، عراق، ایران، افغانستان، چین، کلمبیا، السالوادور و دهها کشور بزرگ و کوچک جهان طعم تلخ دموکراسی غربی را چشیدهاند.
📝 علی اکبر عالمیان
#شماره_10
#استکبار_ستیزی
🆔 @farhang_puya
‼️دموکراسی خون (قسمت اول)
💢 ساکنان جزایر فیلیپین با استفاده از نوشتههای هوزه رزال و تحت رهبری امیلیو آگوینالدو خواستار استقلال کشور خود که تحت استعمار اسپانیا بود شدند. در سال ۱۸۹۸ میلادی آمریکا در فیلیپین وارد جنگ با کشور اسپانیا شد و یک سال بعد این جزایر را از اسپانیا گرفت.
⚔ مردم فیلیپین کماکان به شورش مسلحانه خود برای یافتن استقلال ادامه دادند ولی دولت آمریکا در طول سالهای ۱۸۹۹ تا ۱۹۰۱ میلادی این حرکت را سرکوب و استقلالطلبان را قلع و قمع و رهبران آن را نیز دستگیر کرد.
📎 در بعضی کتب تاریخی آمریکا این کشتار را بسیار زیاد و بیرحمانه نقل کردند و بعضی بر این باورند که تعداد این کشتار به بیش از ۲۰۰ هزار نفر رسیده است. ظلم و جور و سرکوب و غارت و جنایت آمریکا در این جزایر کماکان ادامه دارد.
📝 علی اکبر عالمیان
#شماره_10
#تاریخی
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
‼️دموکراسی خون (قسمت اول) 💢 ساکنان جزایر فیلیپین با استفاده از نوشتههای هوزه رزال و تحت رهبری امی
‼️ دموکراسی خون (قسمت دوم)
🔪 حکایت دموکراسی صادراتی غربیها فقط منحصر به راهاندازی جنگهای خونین نیست این فقط بخشی از ابعاد این قصه تلخ است.
◾️حمایت کردن و روی کار آوردن دیکتاتورهای نظیر پینوشه در شیلی، صدام حسین در عراق و... و مجهز کردنشان توسط همین مدعیان دروغین دموکراسی به انواع سلاحهای غیر متعارف برای قتلعام مردم دنیا و مللهای مختلف بعد دیگر وحشیگری غرب است.
⭕️ و چه بسا انسانهای آزادیخواهی که بر اثر حمایت غرب از این دیکتاتورها از دم تیغ غرب وحشی گذشتند.
➕ساوادور آلنده و ارنستو چهگوارا از آمریکا، عمر مختار از آفریقا، رئیسعلی دلواری، امیرکبیر و میرزا کوچکخان از ایران و صدها آزادیخواه دیگر قربانی همین دموکراسی صادراتی غربیها شدند.
📝 علی اکبر عالمیان
#شماره_10
#تاریخی
🆔 @farhang_puya
نشریه فرهنگ پویا
‼️ دموکراسی خون (قسمت دوم) 🔪 حکایت دموکراسی صادراتی غربیها فقط منحصر به راهاندازی جنگهای خونین ن
‼️دموکراسی خون (قسمت سوم)
💢 نمایش دموکراسی آمریکایی در ژاپن با بازیگری بمب اتم هرچند با کشته و زخمی شدن ۲۰۰ هزار تن از مردم بیگناه همراه بود اما تلفات آن در همین مقدار باقی نماند؛ بلکه تعداد زیادی از مردم ژاپن بعدها بر اثر ابتلا به سرطان ناشی از آن بمب های اتمی جان خود را از دست دادند.
⭕️ این نمایش دموکراسی ظهور قدرت جدیدی به نام ایالت متحده را خبر میداد. یانکیها نیز جهت تثبیت هژمونی برتریطلب خود فقط به این جنایت بسنده نکردند و به جهت آن که گسترش دموکراسی در جهان میخواندنش به جنایاتی دیگر دست زدند.
📝 علی اکبر عالمیان
#شماره_10
#تاریخی
🆔 @farhang_puya
🔗 وظایف متقابل حوزه و نظام اسلامی
🖋 بیگمان، حوزه و نظام اسلامی وظایفی متقابل دارند؛ نظام اسلامی به حوزه علمیه مدیون است و در برخی عرصهها از قبیل ساخت مدارس حوزه علمیه و گسترش فضای آموزش در کشورهای مختلف دنیا و پذیرش طلاب از سراسر دنیا به پشتوانه نظام اسلامی که جز با کمک بیت المال مسلمین و یاری دولتها امکان ندارد، باید به کمک حوزه علمیه بیاید و در مقابل، حوزه علمیه نیز باید نقش حمایتی و اصلاحی خود را درباره نظام اسلامی إعمال کند، و این هیچ منافاتی با استقلال حوزه های علمیه تشیع نداشته و ندارد؛ از آغاز نهضت امام (ره)، مراجع بزرگ تقلید، پشتیبان نیروهای انقلابی بوده اند.
📝مهدی اسلامی
#حوزه_علمیه
🆔 @farhang_puya