مسئولیت اجتماعی سلبریتیها - شهاب اسفندیاری و محمدمهدی عسگرپور.mp3
37.31M
#صوت
🔰 برنامه تلویزیونی شیوه
🔸موضوع: مسئولیت اجتماعی سلبریتیها
با حضور:
👤 دکتر شهاب اسفندیاری
👤 دکتر محمدمهدی عسگرپور
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
#گفتگو
💢 تحلیل جامعهشناختی اعتراض و اغتشاش
🎙حجتالاسلام دکتر حمید پارسانیا، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی
🔺یکی از مسائل جدی که برای گفتوگو وجود دارد، امنیت است. باید نوعی امنیت و شرایط امنی وجود داشته باشد. در متن یک درگیری و ستیز عملی که وجود دارد، جای گفتوگو نیست.
🔹سورهی توبه تنها سورهای است که با بسم الله شروع نشده است و در اینجا بیشتر ناظر به جنگهای فتح مکه و مسائل قبل از آن است. در مورد عمل منافقین و مشرکین است. در اوائل سورهی توبه آیهای است که خداوند متعال اهمیت گفتوگو و ضرورت ایجاد امنیت مربوط به گفتوگو را پیامبر (ص) بیان میکند.
👈 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید
⏰ زمان مطالعه: ۵ دقیقه
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
🔰 «زن، زندگی، آزادی» شعار انبیاست
💢 آیتالله میرباقری میگوید: شعار «زن، زندگی، آزادی» شعار انبیاست. مدعی آزادی انسان (از جمله زنان) و حیات انسان، انبیا هستند. پیامبران آمدهاند که غل و زنجیرها را نه تنها از زنان بلکه از مردان هم بگشایند و به آنها حیات دهند.
💢 ایشان خاطرنشان میکند: مستکبران، شعارهای خود را از انبیا گرفته و مصادره میکنند ولی بد معنا میکنند. آزادی را به برهنگی تعبیر میکنند. غربی که به دنبال فراروی از جنسیت است، نمیتواند مدافع زن باشد.
💢 لینک باکیفیت در آپارات
🆔 @Fekrat_Net
May 11
هدایت شده از یاران مهدی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📻 #ببینید | ریل نظام آموزش و پرورش ضعف دارد
🎙 دکتر مرتضی نظری
🔸 اگر نظام آموزش و پرورش را به قطاری تشبیه کنیم، ریلهای آن مبانی نظری هستند که در طی حدود 70 الی 50 سال اخیر فقط به تغییر واگنها و پرسنل و... بسنده کردهایم، باید ریلهای این قطار تغییر کند تا محصلان به مقصد درستی برسند.
#عدالت
#آموزش_پرورش
#عدالت_آموزشی
☕️ با کافه عدالت همراه باشید
🆔 @cafe_edalat
اسلام سیاسی، اسلام اجتماعی - احمد رهدار، محمد اسفندیاری.mp3
34.46M
#صوت
🔰 برنامه تلویزیونی شیوه
🔸موضوع: اسلام سیاسی، اسلام اجتماعی
با حضور:
👤 دکتر احمد رهدار
👤 دکتر محمد اسفندیاری
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
📝#چرخی_در_خبرگزاریها
💠 از مخاطبان هوشمند دنیای رسانه تا لزوم پاسخگویی مساجد به نیازهای روز
💢 گرچه همچنان اخبار خبرگزاریها و سایتهای کشور متأثر از اغتشاشات و اعتراضات اخیر است، اما با این حال لابهلای اخبار میتوان در رسانهها مطالب علمی و فرهنگی آن هم با چاشنی حوزه فکر و اندیشه را مشاهده کرد که این بار نیز به این طیف از اخبار و مطالب، نگاهی اجمالی داشتهایم که خلاصهاش را در ادامه ملاحظه میکنید،
🖋سیدمهدی موسوی؛ محقق و پژوهشگر
👈 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
▪️ باید با اعتراض همدردی کرد، به شکافهای پنهان جامعه فکر کنیم
گفتوگوی «فرهیختگان» با اصغر طاهرزاده درباره وقایع اخیر کشور
💢 تصور بنده آن است که ملت ایران در عین آنکه همان ملتی است که انقلاب کرد و همان ملتی است که در تشییع پیکر حاجقاسم سلیمانی آنچنان حاضر شد، از بعضی جهات ازیکطرف هنوز گرفتار مکر لیل و نهار و تنگناهای تاریخی است که غرب بر او تحمیل کرده و ذهن او را دستکاری کرده، و از طرف دیگر ما اعم از جریانهای فرهنگی یا جریانهای اجرایی، آنطور که شایسته انقلاب و مردم است، در میدان حاضر نشدیم و مواجهه ما با این مردم یا در قالب «تحجر مذهبی» بود و یا «تجدد سکولار».
💢 امری که حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب (حفظهالله) سخت از هر دو فاصله داشتند و این است که نتوانستیم افقی را مقابل مردممان بگشاییم که آن، حضور در آینده دیگری بود. آیندهای که نه صرفا زندگی سنتی گذشته باشد و نه زندگی سکولار مدرن. در چنین جهانی است که عدالت همراه با معنویت شکل میگیرد و انقلاب اسلامی توان آن را دارد که در حوادث اخیر به خود آید و خود را در آنچه باید باشد بازخوانی کند و بدین لحاظ باید امیدوار بود.
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
🔰 #سرمقاله
🖋دانیال بصیر، سردبیر رسانه اندیشه و آگاهی فکرت
🔹 باستانگرایی، کهن گرایی یا آرکائیسم پدیدهای تکسلولی نیست که بتوان به راحتی نسبت به آن توصیفی انجام داد. شاید در ظاهر، این نوع نگرش را در یک گروه یا جریانی خلاصه کنیم و تمام نگرش آنها را از تاریخ کهن و باستان، به یک سری تقریرها و خوانشهای اغرارآمیز و مجیزگویی پادشاهان ایرانی تقلیل دهیم؛ اما باید توجه داشت این نگرش و طرفداران آن در حقیقت هریک متعلق به جریانات مختلفی هستند که دارای انواع و اقسام مختلفی میباشند و ویژگی و اهداف هر نحله متفاوت است.
🔸 در یک دستهبندی کلی میتوان گفت، برخی از این جریانها به خاطر اختلالات روانی و روحی و سرخوردگیهای که پیدا کردهاند و برای اینکه از قافله حرکت اجتماعی و سیاسی عقب نیافتند به میدان آمده و هر وقت و بی وقتی، دَم از شاهان ایرانی زده و بسیاری از اینان بی آنکه اطلاعی دقیقی از گذشتگان داشته باشند خود را فرزندان پادشاهان معرفی میکنند.
🔹گروهی دیگر افرادی هستند که بخاطر گرایشهای ضد دینی و صرفا برای مقابله با دین مبین اسلام، سنگری بنا نهاده و گفتارها و اعمالی باستانگرایانه که در تضاد با اسلام و دین باشد را انجام میدهند.
🔸 شاید دستهبندی گروهها و جریانات را همینطور بشود ادامه داد اما آنچیزی که بیشتر از همه به ذهن متبادر میشود، برگشت این نگرشها به همان بحث عقدهها، نارساییها و کمبودها (شخصیتی، فردی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی) است که در جستجوی یک پناهگاه خیالی و موهوم میباشند تا تحت سایهی آن به یک حس نجات، آزادی و رهایی نیل پیدا نمایند.
🔹مجموعه رسانهای فکرت در پرونده نقد وبررسی «باستانگرایی» به دنبال پاسخ به این سوالات میباشد:
▪️بر اساس فلسفه تاریخ، گرایش یا ستیز با تاریخ یک کشور تا چه اندازه میتواند معقول جلوه کند؟
▪️مهمترین ویژگیها و اهداف فعالیت جریان باستانگرایی چیست و چگونه تحلیل میشود؟
▪️در مقام مقایسه بین جریان باستانگرایی و ایرانشهری چه تفاوتهای ماهوی وجود دارد؟
▪️تا چه اندازه میتوان هویت ملی امروز مردم ایران را به تاریخ ایران باستان و فرهنگ آن گره زد؟
▪️اندیشمندان انقلابی تا چه اندازه میتوانند در این مسیر از فرهنگ و تمدن ایران باستان بهره بگیرند؟
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
May 11
فکرت
🔰 #سرمقاله 🖋دانیال بصیر، سردبیر رسانه اندیشه و آگاهی فکرت 🔹 باستانگرایی، کهن گرایی یا آرکائیسم پد
#گفتگو
💢 نگاه تقلیلگرایانه و گلچینی به تاریخ ایران باستان عبرتآموز نیست
🎙حجتالاسلام مهدی رستمی، استاد و پژوهشگر تاریخ تمدن
♦️امروزه نگاهی که به تاریخ ایران باستان وجود دارد، گلچینی میباشد که بخشهایی از آن را بر میگزینند و به صورت خیالی و رمانتیک به بزرگنمایی آنها میپردازد تا بتوانند به آن افتخار نمایند. البته گاهی اگر مطالبی را برای افتخار به صورت گلچینی نیابند، دست به ساختن آنها میکنند. به همین دلیل، این گروه نیز چنین میباشند؛ یا افتهار خواهند یافت و یا افتخار خواهند ساخت.
♦️این نگاه نهتنها عبرتآموز نیست؛ بلکه کاملاً منجر به خطای در برداشت (خطای راهبردی) میشود و کاملاً مضر میباشد. به عنوان مثال در قضیه آزادیهای دینی، این گروه معتقدند که کوروش به همه آزادی دینی میداد و همگان آزاد بودند و هر دینی که میخواستند، میتوانستند داشته باشند. نیز به مناسک، آداب و رسوم دینی همگان احترام گذاشته میشد.
👈 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
#باستانگرایی
#ملیگرایی
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
💠 تحلیل جامعه شناختی اعتراض و اغتشاش
♦️بخش قابل توجهی از توسعه از طریق گفتوگو است. لذا گفتوگو کردن، سؤال کردن و پاسخ دادن زمینهی بسط حیات انسانی است و زمینهی بروز حقیقت است.
♦️گفتوگوی علمی شرایطی را میطلبد که بتواند این موارد را رمزگشایی کند و زمینهها را مورد توجه قرار دهد و گرفتار توهم نشود؛ یعنی پرسشگری که در حال پرسیدن سؤالی است باید سؤال خود را درست بیان کند.
💢 تماشای گفتگو در آپارت فکرت
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
فکرت
🔰 #سرمقاله 🖋دانیال بصیر، سردبیر رسانه اندیشه و آگاهی فکرت 🔹 باستانگرایی، کهن گرایی یا آرکائیسم پد
#گفتگو
💢 مقایسه میان نقش تمدنی اسلام و ایران باستان
🎙حجتالاسلام دکتر جواد یاوری؛ استاد حوزه و دانشگاه و پژوهشگر تاریخ شیعه اثنی عشری
♦️پیرامون ایران باستان و قبل از اسلام، آنچیزی را که از ادله و شواهد در منابع تاریخی همان دوره، بعد از آن و نیز اشاره آیات الهی به این نکته دست پیدا میکنیم که در اقصی نقاط دنیا، جاهلیت وجود داشت و در ایران هم دین و مذهب کنار گذاشته شده بود و فقط اقلیتی به آن پایبند بودند. البته مبلّغان دینی نیز وجود داشت؛ لکن همچنان تحریفاتی یافت میشد و حاکمیتی که روی کار بود، طبق شواهد تاریخی؛ برای عالمان دینی هیچ جایگاه و طبقهای قائل نبودند.
👈 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
#باستانگرایی
#ملیگرایی
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
#گزارش
▪️در نشست تخصصی نقد رسانه ملی مطرح شد؛
🔰لزوم شناخت صحیح پدیده سلبریتیسم و تقویت رویکرد غیرانفعالی
♦️ در این برنامه که از سلسله نشستهای تخصصی نقد رسانه ملی و به همت اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه برگزار شد، حجتالاسلام حسین مهدیزاده، پژوهشگر فقه حکومتی و مسئول میز نظریه اجتماعی فرهنگستان علوم اسلامی قم با بیان این که پدیده و موضوع سلبریتیها دارای چند وجه و بُعد است و نباید نگاه تک بُعدی به این قضیه داشت، اظهار داشت: یکی از مسایل مهم در این خصوص، نوع و نحوه تعامل رسانه ملی با سلبریتیهاست، آن هم در مختصاتی که صداوسیما دارد و چارهای هم از آن نیست.
♦️دکتر محمدعلی روزبهانی، مدیر حوزه هنری استان قم و از کارشناسان فرهنگی و رسانهای نیز این گونه به بیان نظر خویش پرداخت و گفت در دنیای کنونی که رسانه غالب و جهانی، رسانه ما نیست، سلبریتیها اهمیت قابل توجهی پیدا کردهاند، چرا که در این فضا نگاه سرمایهسالارانه و منفعتطلبانه محوریت یافته است ، هر چند که به هر حال ما در مباحث فرهنگی از جمله نوع تعامل با سلبریتیها، نیازمند اتخاذ رویکرد مکتبی و انقلابی هستیم.
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کلیپ
💠 سلبریتی، خودِ ایدهآل ما
💢 در بخشی از مستند باشگاه شهرت آمده است:
ستاره به عنوان اصلی ترین هدف هواداران در میآید. و او را به عنوان خدایی انسان نما تبدیل می شود و هوادار افراطی برای او جان هم می دهد.
ما با همیشه زندگی ایده ال که در سر می پروریم فاصله داریم. سلبریتی ها خود ایده آل ما هستند.
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
هدایت شده از رادیو فکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📻 کوروش کیست؟
💠 ایران یکی از ارکان مهم جهان اسلام است و برای رهایی از عقب ماندگی احیای کوروش که هیچ دسترسی به آن نیست راه پیشروانه نیست.
💠 به عقیده برخی صاحبنظرانکوروش یا همان ذوالقرنین یکی از انبیاء الهی بوده است و در سنت توحیدی جایگاه رفیعی دارد ولی کوروشی که اورینتالیست ها برای افکار عمومی برساخته اند یک برساختی دوگانه است در برابر افسانه های مصری و اساطیر بابلی است تا امت اسلامی تجربه های تاریخی و زیسته خود را مزخرف بپندارد و گوش به سخنان کاهنان شرقشناس بدهد و هویت ناسیونالیستی خود را در قالب های اساطیری برسازد.
💠 و این جاعلان هویت وطنی در نشریات زنجیره ای کوروش را بر جای محمد(ص) و علی(ع) می نشانند بی آنکه آگاه باشند هیچ مرزبانی در شب های سرد و برفی در کوه های کردستان و آذربایجان و روزهای گرم بلوچستان با یاد کوروش اورینتالستی به پاسبانی از این مرز و بوم نپرداخته است.
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
#شاهچراغ
#ایران_تسلیت
🔻 کانال رادیو فکرت:
🆔 https://eitaa.com/radiofekrat
📝#معرفی_کتاب
🔰 «کوروش و ذوالقرنین؛ افسانه تا واقعیت»
♦️این اثر سترگ در صدد بیان فرد خاصی به عنوان ذوالقرنین نبوده است؛ بلکه با بیان دیدگاههای مورخان و مفسران به دنبال بررسی این نظریه بوده که آیا ذوالقرنین همان کوروش است یا خیر؟ و از این جنبه به مطالعه تاریخ، تفسیر و روایات مربوط به این مباحث پرداخته است.
♦️کتاب «کوروش و ذوالقرنین؛ افسانه تا واقعیت» توسط استاد سیدعبدالرسول حسینی نودادی در سال ۱۳۹۹ توسط نشر عصر جوان در ۱۶۸ صفحه منتشر و روانه بازار گردید.
🖋محمد کرمینیا؛ پژوهشگر و دانشجوی دکتری کلام امامیه
👈 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید
⏰ زمان مطالعه: ۴ دقیقه
•┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
#کوروش
#باستانگرایی
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
علوم انسانی و حل مسائل کشور - جبار رحمانی و سجاد صفار هرندی.mp3
32.37M
#صوت
🔰 برنامه تلویزیونی شیوه
🔸موضوع: علوم انسانی و حل مسائل کشور
با حضور:
👤 دکتر جبار رحمانی
👤 دکتر سجاد صفارهرندی
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
#گفتگو
💢 تلاش باستانگرایی برای دینزدایی و تحریف تاریخ
🎙حجتالاسلام دکتر علی مصلح؛ دکترای ادیان ایرانی و پژوهشگر ناسیونالیسم و ملیگرایی
♦️استناد این مطلب که کوروش معتقد به پولورالیسم دینی میباشد این جمله است: «به بعل و نبو و مردوک احترام بگذارید. خدای خدایان مردوک است و همه اینها که بت های بابلیان بودهاند را به جایگاهشان باز گردانید و من (کوروش) از طرف مردوک (خدای خدایان) بر شما حکم میرانم». در پاسخ به این افراد باید گفت که اولاً اصالت و محتوای منشور کوروش محل تأمل است و ثانیاً از بند فوق نیز پولورالیسم در نمیآید. لذا با این روایت تاریخی، میخواهند مفاهیم دوره مدرنیته را به خورد تاریخ دهند و سپس آنها را به جامعه تزریق کنند.
👈 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
#باستانگرایی
#ملیگرایی
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 نگاه ترجمهای به فعالیت سیاسی
♦️ دکتر میثم مهدیار، جامعهشناس و معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات در برنامه تلویزیونی شیوه از سابقه طولانی مشارکت و فعالیت جمعی از قبیل یاریگری اجتماعی و دفاع مقدس میگوید.
♦️وی اشاره میکند زمانی که خواستیم مساله تشکل و دموکراسی را در ایران راهاندازی کنیم، آن سابقه را کنار گذاشتیم و الگوهای ترجمهای و شاخصهای غربی را به کشور را وارد کردیم. و متاسفانه شکست آن را به گردن حاکمیت یا مردم انداختیم.
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
#گفتگو
💢 ما با ملیگرایی مقابل اسلام مخالفیم
🎙احسان عبادی، پژوهشگر و مؤلف حوزه دین و مدرس بنیاد مهدویت
♦️ما به هیچ عنوان ایرانباستان را رد نمیکنیم؛ چرا که ما دارای نکات مثبتی در زمان مادها بودهایم. همچنین دارای تمدن ایلامیها، شهر سوخته و… بودهایم. بنابراین اینها جزئی از هویتهای ماست. (مباحث پزشکی و شهرسازی در زمان ایلامیها) لذا ما از این منظر به این هویت ملی افتخار میکنیم و مشکلی نداریم؛ اما
♦️ما با آن هویت ملیای که میخواهد ما را در مقابل اسلام قرار دهد و بگوید که ما هویت دینی – عربی نمیخواهیم، مشکل داریم و معقول نمیباشد؛
♦️چرا که ما هیچگاه به دین به صورت ناسیونالیسی نگاه نمیکنیم. ما میتوانیم هم هویت ایرانی خودمان را داشته باشیم و هم مسلمان باشیم.
💢 ادامه مطلب را اینجا مطالعه کنید
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
#باستانگرایی
#ملیگرایی
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
🔰سلبریتیها چگونه حکمرانی فرهنگی را بهدست میگیرند؟
✍️دکتر محمدحسین ساعی
رئیس دانشگاه سوره و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی
♦️پدیده «استار» درغرب و امریکا در یک روند تدریجی خلق شد و برای آن قوانین و سازکارهای اجرایی طراحی شد. اما با گسترده شدن حوزه فعالیت این افراد، خود این «ستارهها» بستر و زمینهای برای بروز انواع و اقسام جنبشهای ضدفرهنگ شدند تا آنجا که حتی خود جامعه امریکایی از بروز چنین جنبشهایی دچار شوک شد و نخبگان در این زمینه شروع به تأمل و تفکرورزی کردند. اما بعد از مدتی متوجه شدند که خود ستارهها اتفاقاً ظرفیتی برای کنترل جامعه هستند. بنابراین از دهه هفتاد میلادی، شخصیتهای ستاره دستاندازیهای متنوعی در حوزههای مختلف انجام دادند و در اواخر دهه شصت و اوایل دهه هفتاد، به ابزاری برای مدیریت فرهنگ بدل شدند.
♦️اما، ادبیاتی که ما امروز تحت عنوان «سلبریتی» میشناسیم و بکار میبریم، ادبیات متأخرتری است. در دهه 90 و قرن بیست و یکم با بهوجود آمدن ابزارهای رسانهای جدید، مفهوم «سلبریتی» شکل گرفت. این اتفاق همزمان شد با تحولاتی که در ساختار رسانه و جامعه رخ داده بود. رسانههای جدید نوعی رابطه دوطرفه بین ساختار رسانهای و جامعه را رقم زدند و جنس جدیدی از مخاطب خلق شد و چون این مخاطب جدید به محصولات گسترده رسانهای دسترسی داشت، نگاهش به رسانه تغییرات جدی پیدا کرد و طی آن معنا برای مخاطب رنگ باخت؛ امور معنادار کم رنگ شد و چون تولید محتوا زیاد شد، نوعی «نهیلیسم معنایی» بهوجود آمد. نتیجه این امر آن شد که عنصر «لذت» جایگزین عنصر «تفکر انتقادی» شد. البته عنصر لذت همواره همراه با رسانهها بود اما اینگونه نبود که غلبه مطلق داشته باشد. اما وقتی وارد قرن بیست و یک شدیم، رسانهها صرفاً با غلبه عنصر «لذت» گسترش پیدا میکردند
مطالعه کامل مطلب در سایت روزنامه ایران
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰پاسخی اجمالی به صحبتهای دکتر آرش حیدری درباره ادعای بازگشت به تن در وقایع اخیر
💢حجت الاسلام دکتر احمد اولیایی
عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
•┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈•
🔻فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛
🆔 @Fekrat_Net