تفسیر تربیتی ج۱۱.mp3
26.48M
💢 #تفسیرتربیتی_ایات_قران
▫️جلسه یازدهم
استاد #عجمی
🔸بررسی ایه 34 سوره نسا؟ (آیه نشوز)
الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاءِ بِمَا فَضَّلَ اللَّهُ بَعْضَهُمْ عَلَىٰ بَعْضٍ وَبِمَا أَنْفَقُوا مِنْ أَمْوَالِهِمْ ۚ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللَّهُ ۚ وَاللَّاتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ ۖ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلَا تَبْغُوا عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا ۗ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا
🔸الرجال قوامون علی النساء: مرد،سرپرست است و مسئولیتی را برای مرد اثبات میکند. ازجمله در بعد مالی.
▫️در اسلام از مسئولیت صحبت می کنیم نه از ریاست
▫️در اینجا فضل ذاتی نیست و فضل نسبی نسبت به مسئله خاص است. فضل حقیقی به تقواست.
🔸نشوز به معنای سرکشی است. ریشه نشوز به معنی بالارفتن،ارتفاع(گرفتن)است.
▫️زن سرکش زنی نمیخواهد ولایت و اطاعت از همسر را قبول کند و متکبر است.
▫️ جایی که به علت مشکل عاطفی و ناراحتی نه نشوز، با همسر همراهی نمیکند، نشوز نیست.
نشوز از سرکشی می آید نه از مطلق مخالفت با شوهر.گاهی با محبت بیشتر شوهر به همسرش،این ناراحتی زن برطرف می شود و نیازی به هجر نیست.
▫️«واهجروهن» دلالت بر وجوب یا استحباب ندارد و فقط بر جواز دلالت دارد.
▫️فی المضاجع یعنی محل خصوصی زن و شوهر؛مکانی که غیری نباشد حتی مقابل فرزندان نباشد.
▫️ درباره «وضربوهن» در روایات گفته شده است با چوب مسواک بزنید، پس به معنای نوعی تشر است.
▫️این جواز در صورتی اثر داشتن است. اگر اوضاع را بدتر میکند لزومی برای انجامش نیست.
🔹@feqahat
🔴 امارات متحده عربی با 201 میلیون دلار افزایش در صدر فهرست کشورهای صادرکننده کالا به رژیم صهیونیستی قرار دارد.
#اسلام_یزیدی
#اسلام_بنی_امیه
#یزید_زمان
#اسلام_آمریکایی
این است نسخهای که برخی برای ایران هم مینویسند؟!
🔹ظریف دیشب در تلویزیون درباره نامزدهای تصدی وزارت گفت: «از مذاهب و ادیان رسمی باشید امتیاز می گیرید، شیعه باشید امتیاز نمی گیرید (!)
🔻اگر ۵۰ سال داشته باشید هیچ امتیازی نمیگیرید؛ از زیر ۵۰ هر چه جوانتر باشید امتیاز بالاتر است. اگر مرد باشید هیچ امتیاز نمیگیرید، زن باشید ۱۰ امتیاز میگیرید. اگر سابقه وزارت داشته باشید، امتیاز منفی میگیرید».
‼️ بنابرگفته ایشان: یک دختر جوان ۲۰ ساله یهودی و بدون سابقه وزارت، می تواند بالاترین امتیازات را کسب کند!
💢غیرت نسبت به پوشش زنان را که قبل بردند همین مانده که غیرت مذهبی تنها کشور شیعه امیرالمومنین را هم ببرند!
💢جای پهلوی را میخواهند پر کنند؟
روحانیت اینقدر بی خاصیت نشده که اینها بخواهند تنها کشور شیعه را دست اهل سنت و کفار دهند‼️
امیدوارم از حرفشان برگردند
💢 روز شهادت امام سجاد ع است.
آیا میدانیم تنها کتابی که خود امام معصوم نوشته باشد و دست ما رسیده باشد، صحیفه سجادیه است؟
همه کتب روایی دیگر جمع شده از سخنان اهل بیت ع است اما خود انها ننوشتهاند!
آیا میدانیم برخی مسیحیان بیشتر از ما با دعاهای صحیفه سجادیه اشنا هستند؟
آیا میدانید حتی مورد بوده در کلیسایی دعاهای حضرت را ترجمه کردند و میخواندند و مخاطب نمیدانسته این دعاها از کیست؟
اما ما شیعیان عوج نفوذ کلام حضرت را به فرزندانمان نگفتیم و برخی فقط یک فردی ضعیف و مریض (استغفرالله) از حضرت در ذهن دارند.
با صحیفه سجادیه انس بگیریم و دلمان را به این پزشک روح دهیم...
💢شبکه ملی اطلاعات
همان است که برخی به آن میخندیدند و اسمش را جهانی نشدن مینامیدند!
اما امروز که ایران اختلالهای اینترنتی و نرمافزاری دنیا را ندارد، نشان میدهد چه اندازه وجودش و تقویتش لازم است.
بهویژه در بحرانهای جهانی.
🔸دم جوانان متخصص ایرانی گرم.
🔸الحمدالله رهبری فقیه و عالم به زمان داریم که سالهاست بر داشتن شبکه ملی اطلاعات تاکید دارند.
#ابرقدرت_آینده_دنیا
تفسیر تربیتی ج۱۲.mp3
19.96M
💢 #تفسیرتربیتی_ایات_قران
▫️جلسه دوازدهم
استاد #عجمی
🔸 آیه ۷۴ سوره فرقان
و الذین یقولون ربنا هب لنا من ازواجنا و ذریاتنا قره اعین و اجعلنا للمتقین اماما
🔸یکی از روش های تربیتی،دعا می باشد؛بالخصوص دعای والدین در حق فرزندان.
این روش به صورت غیر استشعاری و غیر مستقیم صورت میگیرد.
🔸روش تربیتی دعا به سه دسته تقسیم می شود:
الف:دعا برای طلب فرزند صالح قبل از وجود آن،۳۵ تا ۴۰سوره ابراهیم
ب:دعا برای فرزند به طور عمومی،۳۵و ۳۶ آلعمران
ج:دعا برای فرزند در حالت خاص(عقیقه،بیماری،ازدواج)
🔸آیه به صورت خبری است اما در مقام انشاء می باشد که حکایت از امر به داشتن این صفت برای مومنین می کند.
▫️قره اعین: آنچه که موجب سردی،قرار و آرامش چشم می شود(ایجاد خوشحالی)و. قره عین بودن خانواده مومن یعنی مطیع و بنده بودن خانوادگی
🔸پرسش: در آیاتی از قرآن از دعا در حق نزدیکان و بالطبع فرزندان گنهکار نهی شده است:
۴۶هود(و لا تسالن ما لیس لک به علم)
۸۰توبه(لا تستغفر لهم)
۱۱۳ توبه(ما کان للنبی و الذین آمنوا آن یستغفروا للمشرکین و لو کانوا اولی قربا)
۱۱۴ توبه(ما کان استغفار ابراهیم..فلما تبین له انه عدو لله تبرا منه)
و این امر با آیه ۷۴ فرقان در تضاد می باشد!
🔸پاسخ
▫️نهی مورد نظر آیه، نهی ارشادی است به این معنا که بهتر است دعایی نشود،چرا که برای فردی که شرک و کفر او روشن شده است، دعا اثری نخواهد داشت.
▫️درباره فرزندی که برائت از او واجب است،دعا کردن کراهت دارد.
▫️در نتیجه درباره فرزند گنهکاری که به مرحله وجوب تبری از او نرسیده باشد،دعا نه تنها کراهت و حرمتی ندارد،بلکه ضروری است.
🔹@feqahat
تفسیر تربیتی ج۱۳.mp3
11.69M
💢 #تفسیرتربیتی_ایات_قران
▫️جلسه سیزدهم
استاد #عجمی
🔸 آیه 13 سوره لقمان
وَإِذْ قَالَ لُقْمَانُ لِابْنِهِ وَهُوَ يَعِظُهُ يَا بُنَيَّ لَا تُشْرِكْ بِاللَّهِ إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِيمٌ
▫️حضرت لقمان پیامبر نبود اما نقل سخن ایشان در قرآن، نشان از تایید دارد
▫️یکی از وظایف تربیتی والدین، موعظه فرزندان است. موعظه از وعظ به معنای یادآوری و به یاد چیزی انداختن است. و برای بیان چیزی که سبب رقت قلب شود به کار میرود.
🔸ٱدعُ إِلَى سَبِيلِ رَبِّكَ بِٱلحِكمَةِ وَٱلمَوعِظَةِ ٱلحَسَنَةِ ....
🔸تفاوت موعظه و انذار و تبشیر
▫️در انذار و تبشیر مربی عاقبت خود مساله را بیان میکند یعنی واقعیت و آینده عمل را ترسیم میکند ولی هدف در موعظه رقت قلب و برانگیختن عواطف است. فقط روشنگری و شناخت نیست. در تشویق و تنبیه مربی سعی میکند متربی کاری را انجام دهد یا ترک کند.
▫️رکن اساسی موعظه، رقت قلب است که می تواند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم حاصل شود.
نامه محبت آمیز، عبرت دهی(در بسیاری از آیات قرآن مثلا آیه 2 سوره صف)، تذکر دادن از راه های موعظه است.
▫️موعظه نیازمندن آماده کردن قلب مخاطب است چراکه موعظه در وهله اول خطاب به قلب هاست و بعد عقلها. اگر قلب مخاطب آماده نیست، موقعیت برای موعظه هم مناسب نیست.
🔹@feqahat
فقه فرهنگی
#معرفی_درس #فقه_اخلاق #روش_فقاهت_در_منابع_اخلاقی #چگونه مشکلات برداشت اخلاقی از آیات و روایات را ح
باز نشر:
#معرفی_درس
#فقه_اخلاق
#روش_فقاهت_در_منابع_اخلاقی
#چگونه مشکلات برداشت اخلاقی از آیات و روایات را حل کنیم؟
به دروس #چالش_های_فقه_اخلاقی رجوع کنید.
فقه فرهنگی
💢سلسله نشستهای فقه روشهای تربیتی ▫️بررسی فقهی استفاده از بازی در تربیت و فروعات فقهی آن. 🔸حجت ال
بازنشر:
💢سلسله نشستهای فقه روشهای تربیتی
▫️بررسی فقهی استفاده از بازی در تربیت و فروعات فقهی آن.
به دروس #فقه_روشهای_تربیتی مراجعه فرمایید.
فقه فرهنگی
💢دروس #تفقه_اخلاقی #تربیت_اخلاقی 🔹روشهای تربیت اخلاقی در نهجالبلاغه 🔸برای تقویت اخلاق جوانان، امی
بازنشر:
💢دروس #تفقه_اخلاقی
به دروس #اخلاق_در_نهج_البلاغه مراجعه فرمایید.
فقه فرهنگی
📢 مدرسه مجازی فلسطین برگزار می کند: 📌نشست سوم: ▫️جایگاه مسئله فلسطین در تربیت سیاسی 🔸میهمانان: اس
بازنشر
▫️جایگاه مسئله فلسطین در تربیت سیاسی
به لینک پاسخ داده شده مراجعه فرمایید
💢هنوز در اروپا به زن اینگونه نگاه میکنند!
در اروپای قرون وسطی، زنان از هیچ حقوقی برخوردار نبود. اگر به کارهایی مانند کشاورزی مشغول بودند، همچون مملوکان دیگران، به این کار اشتغال داشتند؛ نه بهمثابه مالک. بعد از قرنها، در فرانسه در 586 میلادی، کنفرانسی در اینباره برگزار شد. نتیجه بررسیهای ابن کنفرانس این بود که «زن بشری است که خلق شده است تا به مرد خدمت کند» .
سامیة منیسی، حقوق المرأة فی الاسلام ، ص 176.
🗓 پ.ن
هنوز هم زن در فرهنگ غرب، همخوابهای است برای ازدواج سفید! جذابیتی است برای تبلیغ کالا! نیروی کار ارزانی است برای شکوفایی اقتصاد مردان!
آری هنوز در نگاه آنها همان است که بود....
هدایت شده از فقه فرهنگی
آثار تربیتی گرفتاریهای زندگی از نگاه امام سجاد(ع) .docx
50.7K
📚#مقاله
آثار تربیتی گرفتاریهای زندگی از نگاه امام سجاد(ع) (با تأکید بر دعاهای صحیفه سجادیه)
نویسنده: حجت الاسلام والمسلمین هادی عجمی؛
آدرس مقاله در نورمگز:
https://www.noormags.ir/view/fa/articlepage/1790998
چکیده:
امروزه «معنا درمانی» یکی از روشهای مهم پیدا کردن راهکار صحیح مواجهه با مشکلات و گرفتاریهای زندگی، است. امام سجادیه ع در کتاب شریف صحیفه سجادیه، با تصویری معناشناختی از گرفتاریها، در نگاهی جامع آثار گرفتاریهای دنیوی را در سه بعد بینشی، گرایشی و رفتاری، ترسیم میکنند. در بعد بینشی، مشکلات و گرفتاریها، نگاه توحیدی او را ایجاد و تقویت میکند. در بعد گرایشات و عواطف، گرایش او را از دل بستن به دستیاری دیگران کم میکند. در بعد رفتاری، او را در مسیر رشد حرکت میدهد. این مقاله با روش کمی و کتابخانهای به بررسی این سه بعد در صحیفه سجادیه پرداخته است. هدف این مقاله، ارایه منظورمه آثار گرفتاریها از منظر امام سجاد ع و تبیین جایگاه معنادرمانی بیان آثار گرفتاریهاست. منبع محوری این مقاله صحیفه سجادیه است؛ زیرا مهمترین منبع برداشت نگاه امام سجاد، بلکه نگاه اسلام به این مسئله است؛ زیرا تنها منبع موجود است که خود امام معصوم ع آن را بیان و جمعآوری کرده است.
🔹@feqahat
💢صهیونیستها میدانستند که اسماعیل هنیه میهمان ما ایرانیها بود!
💢صهیونیستها میدانستند که تنها اسماعیل هنیه را نزدند؛ امنیت ایران را زدند!
💢صهیونیستها میدانستند که #ملت_ایران امنیت و میهمان برایش بسیار مهم است!
❌پس باید بدانند، دوران بزن دررو رو تمام شده است!
هدایت شده از مدرسه مجازی فقه تربیتی
تحلیل تربیتی مقاومت غزه.mp3
38.75M
🎙صوت جلسه
«بررسی تربیتی وقایع فلسطین و برداشتهای تربیتی بومی از آن»
🔸استاد: حجت الاسلام هادی عجمی
در دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی
تحلیل مقاومت غزه بر اساس نظام تربیت:
۱. مبانی تربیتی مردم غزه.
نزدیکی گفتمان شافعی به گفتمان شیعی
تفکر بزرگان حماس مانند شهید فتحی شقایق برگرفته از نگاه امام خمینی بود. ماجرای کتاب ایشان در مورد امام خمینی ره.
۲. اهداف تربیتی
بررسی اهداف تربیتی هنرستان و مدارس شهید چمران و امام موسی صدر در منطقه
۳. اصول تربیت
بررسی اصل تربیت مربی پیش از تربیت متربی در منطقه فلسطین
۴. روشهای تربیتی
بررسی روش مواجهه و تربیت در موقعیت در اسلام و ادله و در غزه
۵. ساحات تربیت
بررسی اینکه تربیت جهادی یک ساحت است یا ورای ساحت؟
💠@feqhe_tarbiati
هدایت شده از معاونت پژوهش جامعةالمصطفیالعالمیة نمایندگی خراسان
#اطلاعرسانی
#کرسی_ترویجی
✳️ مدرسه عالی فقه و قرآن خواهران با همکاری مدرسه عالی فقه و اصول برادران برگزار میکنند:
کرسی علمی ترویجی «بررسی ادله فقهی اصلاح محیط عام اجتماعی و احکام برآمده از آنها از دیدگاه فقه تربیتی»
🎤ارائهدهنده: حجةالاسلام آقای هادی عجمی
📝ناقدین: حجةالاسلام دکتر نوروزی و حجةالاسلام سید عباس موسوی
⏳مدیر کرسی: حجةالاسلام آقای حسین الهیپارسا
⏰ زمان دوشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۰
🏢 جامعةالمصطفیالعالمیة، طبقه اول - اتاق جلسات
📌 لینک ورود به نشست:
https://vce.miu.ac.ir/mashhad6
🔰 معاونت پژوهش: پیوند عضویت در کانال معاونت پژوهش 👇
🆑➣ https://eitaa.com/joinchat/2958884908C2a19dd351e
هدایت شده از مدرسه مجازی فقه تربیتی
MFT_Volume 9_Issue 18_Pages 213-242.pdf
454.3K
📚مقاله علمی پژوهشی
بررسی ادله فقهی اصلاح محیط عام اجتماعی و احکام برآمده از آنها از دیدگاه فقه تربیتی
نویسندگان
آیت الله اعرافی
حجت الاسلام هادی عجمی
چکیده
بسیاری از ساعات زندگی هر انسانی در محیطهای اجتماعی میگذرد. این مسئله سبب تأثیرگذاری تربیتی قابلتوجهی بر افراد میشود. با توجه به این تأثیر، اصلاح این محیط و بررسی فقهی وظیفهمندی نسبت به این اصلاح از مسائل مهم فقه تربیتی بررسی است. ازاینرو، مسئله مقاله پیشرو این است که اصلاح محیط اجتماعی چه ادله شرعی دارد و احکام برآمده از آنها چیست؟ هدف این مقاله، انجام پژوهشی فقهی درباره مسائل مورد نیاز جامعه است و کمک به ایجاد پشتوانه فقهی برای اقدامات اصلاحی در فضای اجتماعی است.
این پژوهش با روشی کیفی به استخراج و تحلیل ادله پرداخته است. اهم نتایج آن عبارت است از اینکه: بر پایه قواعد فقهی مقدمیت، اعانه بر برّ و تسبیب، عموم مکلفان جامعه، حاکمیت و علما نسبت به اصلاح محیط اجتماعی، وظیفهمند هستند. این وظیفه، کفایی، توصلی، غیرموقت، طریقی و تخییری نسبت به انتخاب روشهای اصلاحی است. این اصلاح در مواردی که شارع اهتمام به انجام آن داشته باشد، واجب و در دیگر موارد دارای استحباب مؤکد است؛ مگر در مواردی خاص، عناوینی ثانوی موجب مرجوحیت آن گردد که از بحث جداست.
لینک مجله:
http://mft.journals.miu.ac.ir/article_7723.html
چاپ شده :
مجله مطالعات فقه تربیتی که دارای رتبه ب وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری جمهوری اسلامی ایران و دارای امتیاز بالا (نزدیک به رتبه الف) در این رتبه میباشد.
💠@feqhe_tarbiati
هدایت شده از مدرسه مجازی فقه تربیتی
کرسی اصلاح محیط.mp3
27.41M
صوت جلسه
#کرسی_ترویجی
✳️ مدرسه عالی فقه و قرآن خواهران با همکاری مدرسه عالی فقه و اصول برادران برگزار میکنند:
کرسی علمی ترویجی «بررسی ادله فقهی اصلاح محیط عام اجتماعی و احکام برآمده از آنها از دیدگاه فقه تربیتی»
🎤ارائهدهنده: حجةالاسلام آقای هادی عجمی
📝ناقدین: حجةالاسلام دکتر نوروزی و حجةالاسلام سید عباس موسوی
⏳مدیر کرسی: حجةالاسلام آقای حسین الهیپارسا
⏰ زمان دوشنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۰
🏢 جامعةالمصطفیالعالمیة
🔹@feqhe_tarbiati
هدایت شده از فارس زندگی
گرما در خانه لباستان را نَبَرد
🔹این دو هفته اخیر آنقدر هوا گرم بود که دوست داشتید زودتر به خانه برسید و جلوی باد کولر همراه با خوردن شربتی خنک، گرما را از وجودتان بیرون کنید، منتها وقتی چشمتان به فرزندانتان میافتاد، میماندید میشود حجم لباسهای خانه را کم کرد یا نه؟
🔹حال شما جز کدام دسته از والدین هستید، لباس بدننما میپوشید یا لباسی کمی پوشیده، اصلاً در این روزهای گرم در خانه چگونه در مقابل فرزندانتان لباس میپوشید؟
🔹درباره این چالش تربیتی _ اخلاقی با کارشناس فقه تربیتی حجتالاسلام هادی عجمی گفتوگو کردیم.
🔸️گزارش کامل را اینجا بخوانید
@Fars_Zendegi
💢در خبرها آمده است: ورود جنگندههای «اف ۲۲» آمریکا به منطقه
ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد که هواپیماهای F-۲۲ این به عنوان بخشی از رویکرد تقویت نظامی آمریکا برای مقابله با تهدیدات ایران و نیروهای وابسته به آن علیه اسرائیل، وارد منطقه شدهاند.
❌اما واقعیت این است که:
همان اندازه که جدیدترین اف 16 آمریکا 4 دهه پیش نتوانست مانع سقوط پهلوی شود، اف 22 هم مانع سقوط صهیونها نخواهد شد.
باطل رفتنی است...
هدایت شده از مدرسه مجازی فقه تربیتی
💢مدرسه تابستانه: فقه تربیتی و روشهای تربیت
🔸مدرسه مجازی موسسه اشراق و عرفان و مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع)، فصل چهارم مدارس فقه تربیتی را برگزار میکنند.
✅ویژه طلاب سطح 3 و 4، اساتید و پژوهشگران عرصه تربیت (دکتری مرتبط)
🗓تاریخ برگزاری دوره: شنبه 20 مردادماه تا سهشنبه 23 مردادماه 1403
⏰ساعت برگزاری: 8 تا 11:30 (هرروز دو جلسه)
💻به صورت حضوری و مجازی
_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
#فقه_تربیتی
#دوره_آموزشی
♨️مهلت ثبتنام: 14تا 20 مردادماه 1403
✳️برای ثبت نام در ایتا به این آیدی پیام دهید:@hadiajami
مدرسه مجازی فقه تربیتی وابسته به مؤسسه اشراق و عرفان
🔹www.eshragh-erfan.com
🔹@feqhe_tarbiati
هدایت شده از مدرسه مجازی فقه تربیتی
💢جلسه هفتم و هشتم
از سلسله جلسات مدرسه تابستانه: فقه تربیتی و روشهای تربیت
🔸نشست: نسبت سنجی اخلاق تدریس با فقه معلمی
🎙ارایه دهنده: حجت الاسلام استاد مهری
🔸نشست: نقد و بررسی مستثنیات بهکارگیری روشهای تربیتی
🎙ارایه دهنده: حجت الاسلام استاد عجمی
✅ویژه طلاب سطح 3 و 4، اساتید و پژوهشگران عرصه تربیت (دکتری مرتبط)
🗓تاریخ برگزاری: سهشنبه 23 مردادماه 1403
⏰ساعت برگزاری: 8 تا 11:30
🏢مکان برگزاری حضوری ویژه برادران:
قم، میدان سعیدی، خیابان هفت تیر، کوچه ۱۲، تقاطع اول، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام
نشان:👇
https://nshn.ir/7bs446NxQtj9
_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
#فقه_تربیتی
#دوره_آموزشی
💻لینک حضوری برخط در جلسه:
https://www.skyroom.online/ch/hawzahemamreza/pjohsh
✳️ پیشنهاد و نکات را در ایتا به این آیدی پیام دهید:@hadiajami
مدرسه مجازی فقه تربیتی وابسته به مؤسسه اشراق و عرفان و مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا (ع)
🔹www.eshragh-erfan.com
🔹@feqhe_tarbiati
هدایت شده از مدرسه مجازی فقه تربیتی
استاد هادی عجمی.mp3
29.05M
🎙صوت جلسه هشتم
🔷دوره تابستانه
#صوت
نشست: نقد و بررسی مستثنیات به کارگیری روش های تربیتی
🎙ارایه دهنده: حجت الاسلام استاد هادی عجمی
⏰ زمان: سه شنبه 23 مرداد ماه 1403
🔹@feqhe_tarbiati