eitaa logo
جریان انحرافی.
1.3هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.4هزار ویدیو
80 فایل
«کانال جریان انحرافی» با هدف بیان پشت پرده ها و اتفاقات مربوط به فرقه های انحرافی راه اندازی شده است. سعی ما بر این است که اخبار و تحلیل های ناب فرقه ای را به شما تقدیم کنیم. ارتباط باادمین و ثبت نظرات: @Hkh121400
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به جرمِ خواندنِ انجیل مقابل همجنس‌بازان! 🔻 در آمریکا در یک رژه پراید (رژه همجنس‌بازها در ماه ژوئن) در پنسیلوانیا، یک مسیحی قصد داشت با خواندن آیاتی از انجیل اعتراض خود به همجنس‌بازی را نشان دهد که توسط پلیس دستگیر شد. این فرد هم اکنون متهم به «بر هم زدن نظم عمومی» است. 🔻 همجنس‌بازان در حالی ادّعای مظلومیّت دارند که هرگونه اعتراض و انتقاد به ایشان با سخت‌ترین برخوردهای پلیس روبرو می‌شود. 🔻 سال گذشته بود که فردی به خاطر آتش زدن پرچم همجنس‌بازها به ۱۵ سال حبس محکوم شده بود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | انجمن حجتیّه؛ کبریتِ بی‌خطر ⚠️آن‌چه از انجمن حجتیّه نمی‌دانید!
لباس و کفش با تک چشم تبلیغ نماد شیطان پرستی!!!!
ظروف با نماد تک چشم!!! چه اصراری بر رواج این نماد شیطان پرستی هست؟ چرا در طراحی لباس، کفش ،ظروف و...از این نماد استفاده میشه؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. 🚫 جریان شناسی فتنه احمدالحسن ◽️ فردی بانام احمد الحسـن در عراق، ادعاهـای دروغـینی درزمینهٔ ارتباط و نیابت از امام زمان (عجّل‌الله‌فرجه‌الشریف) مطرح کرده است. 👤 چهره احمد بصری مدعی دروغین یمانی را بهتر بشناسید .
🅾️🅾️ فریبی از ابتدا تا انتها 📌 شبه معنویت های جعلی نمی خواهند خود حقیقی را نمایان کنند و پشت الفاظ فریبنده و زیبایی مانند موفقیت، رشد، معنویت، انرژی، جذب، عرفان، شادی و... جا گرفته اند تا به منافع و مطامع دنیایی خود برسند. آنان چه باک دارند که هزاران خانواده را اسیر خرافات، مجعولات و سپس فساد و تباهی کنند
27.74M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️⛔️ به نام اهل‌سنت اما به کام بهائیت! 🎥 حمایت عبدالحمید اسماعیل زهی از فرقه ای که جز خیانت، خشونت و خرافه چیزی ندارند... ➕ اما حقیقت موضع اسلام نسبت به فرقه ضاله بهائیت چیست؟!
🛐🛐 نفی عاقبت اندیشی در عرفان های کاذب (بخش اول) 📌 انسان متاثر از دین توحیدی، جهان مادی را به مثابه محیطی برای ساخت منزلگاه دائمی خود می پندارد. از این رو، در زندگی و در امور دنیوی خواهان مهیا ساختن شرایط و مقدمات بهره مندی از کمال اخروی است. او معتقد است که اوضاع زندگی و فضای اجتماعی مرتبط با سعادت شخصی، می بایست منطبق با مسیر کمال و رشد معنوی سامان پذیرد. بنابراین به دنبال ایجاد تغییر در مسیر نیل به این هدف گام بر می دارند. .
🛐🛐 نفی عاقبت اندیشی در عرفان های کاذب (بخش اول) 🟣عاقبت اندیشی در فضای اجتماعی که مردمان آن متاثر از فرهنگ دینی اند در مسائل مختلف دنیوی و اخروی دارای ظهورات بسیاری است. 🟣انسان متاثر از دین توحیدی، جهان مادی را به مثابه محیطی برای ساخت منزلگاه دائمی خود می پندارد. از این رو، در زندگی و در امور دنیوی خواهان مهیا ساختن شرایط و مقدمات بهره مندی از کمال اخروی است. او معتقد است که اوضاع زندگی و فضای اجتماعی مرتبط با سعادت شخصی، می بایست منطبق با مسیر کمال و رشد معنوی سامان پذیرد. بنابراین به دنبال ایجاد تغییر در مسیر نیل به این هدف گام بر می دارند. 🟣اما در نقطه مقابل دنیا طلبی در عرفان های نوظهور ریشه در علل سیاسی – اجتماعی فراوانی دارد. یکی از بزرگترین اهداف آن، کنترل اعمال و رفتار انسان های اجتماعی است. یعنی از نام معنویت و عرفان استفاده می شود تا اعمال انسان در مسیر خواست و علاقه ی حاکمان سیاسی ایجاد شود. به عبارت دیگر، ترس از ایجاد تغییری که مخالف منافع حاکمان سیاسی است موجب می شود که آنان برای رکود حس تغییر در مسیر کمال طلبی مردم، دست به ابداع عرفان هایی بزنند که تعالیم نهفته در آنان خواهان تزریق حس دنیاطلبی و نفی عاقبت اندیشی است. 🟣از این رو، هم به نیاز انسانِ خواهان معنویت پاسخ ظاهری داده شده و او را غرق در انحراف می نمایند و هم حاکمان سیاسی در مسیر خود مانع بزرگی را برداشته و حذف کرده اند.
⭕️الگوسازی از زن معلوم‌الحال برای بانوان ایران 🔺«رادیو پیام دوست» از رسانه‌های رسمی تشکیلات بهائیت، از 23 خرداد پخش سلسله نمایش رادیویی با عنوان «طاهره قرة‌العین» را آغاز کرد. 🔺این رسانه بهائی سعی دارد از زنی فاسد، هنجارشکن، قاتل و لاقید الگویی فاضل برای زنان ایران بسازد. 🚫«زرین تاج برغانی قزوینی» زنی شیخی مسلک و پیرو «علی‌محمد باب» و از حلقه اوّلیه یاران وی موسوم به «حروف حیّ» بود که در روابط خانوادگی، مسائل اجتماعی، عفّت و احکام اسلامی هنجارشکنی‌های فراوان دارد. 🚫 از اقدامات این زن بدکاره می‌توان به «رها کردن همسر و فرزندان»، «کشف حجاب برای نخستین بار در بین مردان»، «روابط خلاف عرف و شرع با افراد شیخی»، «اعلام نسخ احکام اسلام»، «طراحی قتل عموی دانشمندش («ملا محمّدتقی برغانی قزوینی» مشهور به «شهید ثالث»)» اشاره کرد. ⭕️تشکیلات بهائیت تلاش برای مقابله با عفت زنان ایرانی و حجاب اسلامی به روش‌های مختلف است که از جمله آنها معرفی افراد معلوم‌الحال فاسد به عنوان الگو است. معرفی «قرةالعین» به عنوان الگوی زن ایرانی در راستای این اهداف و ایجاد فساد در جامعه است.
👌شباهت آسیب اعتیاد و فرقه ⁉️ترک فرقه سخت تر است یا ترک اعتیاد؟ 🔺کسانی که از فرقه ها جدا می شوند، مدت طولانی عضو فرقه بوده و ترک گروه برایشان مشکل است. 🔺پیامد عضویت در فرقه زیاد است؛ روابط اجتماعی، خانوادگی، حرفه ای، مالی، دوستانه؛ تقریبا هیچ بخشی از زندگی آنها از فرقه در امان نبوده است. 🔸ناتوانی در تغییر و ترک فرقه با وجود آسیبها و خطراتی که برای فرد و اطرافیانش دارد، شباهت زیادی با اعتیاد دارد. 🔸با اعتیاد مقایسه کنید: 1⃣تمام یا بسیاری از وقت فرد، صرف فرقه میشود که فرد را از رسیدگی به زندگی واقعی دور می کند. 2⃣فرد در تصوراتش، صاحب جایگاهی است که ترک آن برایش ناامنی فکری ایجاد میکند. 3⃣ابتدا بدنبال احساس آرامش است، اما نهایتا گرفتار می شود و راه فراری ندارد. 4⃣سایر اعضای فرقه، تلاش می کنند راه خروج فرد را ببندند و از فرار جلوگیری کنند؛ مثل قانون خرچنگ ها 🛑عضویت در فرقه ها، مشارکت و دلبستگی افراد را دچار چالش هایی میکند و تصور خروج باعث بروز ناامنی فکری میشود. 🟢 عواملی مانند خانواده و دوستان، اراده فرد و جامعه، تکیه گاهی برای خروج افراد از فرقه ایجاد می کند.
🔴 احمق یا باهوش؛ فرقه چه کسی را فریب می دهد؟ 🔸رهبران فرقه ها، اغلب وانمود می کنند که سوءاستفاده هایشان نوعی موهبت یا درمان است؛ فرصتی برای خدمت به خداوند، رهایی از ناراحتی های خیال یا کوتاه ترین راه تهذیب معنوی. 🔸اما پذیرش این ادعاها از طرف پیروان فرقه، معمولا ناشی از نوعی انکار یا جهل خودخواسته است؛ چشمشان را به روی تناقضات، مشکلات و کمبودها می بندند و با تصورات خود از هدف و کارکرد فرقه، جذب آن می شوند. 🔸کسانی که به فرقه ها می پیوندند، ابله تر از دیگران نیستند؛ زودباور و ساده لوح هم نیستند؛ بعضی فرقه ها تعداد قابل توجهی از افراد تحصیل کرده و متخصص را جذب می کنند. 🔺هر کسی ممکن است به دام بیفتد، فقط کافی است در موقعیت آن قرار بگیرد.
⛔ چگونه عضویت در فرقه، منجر به ایجاد خشونت می شود؟ 🟠 برنادت بارتون جامعه شناس آمریکایی، اثرات مخرب گروه های فرقه ای را به مدت 5سال مورد مطالعه قرار داده است. به عقیده او، فرقه ها اغلب در انزوا و اقلیت هستند و اعضای خود را از طریق ترس کنترل می کنند. 🟡 «این سیستم ها ذاتاً خشونت‌آمیز هستند: آن‌ها افراد را کنار می‌گذارند، جو اضطراب‌انگیز ایجاد می‌کنند، پیروان خود را مشکوک و پارانوئید می‌کنند. این رفتارها، خشونتی را ایجاد می کند که توسط برخی از این افراد در نهایت بروز می کند و منجر به ایجاد آسیب به افراد و جامعه می شود.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀نفوذ خیرخواهانه 🔸از بیمارستان مسیحی تا ساختن مساجد و باشگاه رایگان ورزشی... جایی که فرقه ها جذب می‌کنند. 🔹ساده لوحانی که مسیر فرقه ها را باز می‌کنند...
💢 معرفی اجمالی عرفان‌های کاذب در ایران 💢 ✍️ عرفان‌های کاذبی که در ایران فعال هستند به لحاظ خاستگاه جغرافیایی و کارکرد تقسیم می‌شوند به: ✔️ شبه معنویت‌های شرقی: (یوگا، اشو، رام الله، کریشنا مورتی، فالون دافا، دالایی لاما) ✔️ شبه معنویت‌های غربی: (پائولو_کوئلیو، سرخ پوستی، اکنکار، شیطان گرایی) ✔️ متافیزیکی: (رمّالی، ساینتولوژی، هیپنوتیزم ) ✔️ روانشناختی و فرا روانشناختی: (قانون جذب، تکنولوژی فکر، مؤفقیت) ✔️ مسیحی و یهودی: (کابالا، رائیل، کلیسای وحدت ) ✔️ شبه معنویت‌های بومی: (حلقه، tsm، ایلیا)
💠قسمت هایی از خطبه ۸۷ امیرالمؤمنین در وصف مدعیان دروغین علم و عرفان:💯 ♻️و دیگری نام عالم بر خود نهاده است, در حالی که عالم نیست, جهالت هایی را از جاهلان دستچین کرده و گمراهی هایی را از گمراهان اقتباس نموده است. برای مردم دام هایی از دروغ و نیرنگ گسترانیده و کتاب خدا را به دلخواه خود تفسیر کرده و حق را در جهت خواسته های نفسانی اش تحریف میکند, گناهان بزرگ را در نظر مردم بی خطر جلوه داده و معصیت های سنگین را برای آنان حقیر و سبک نشان میدهد, ادعا میکند که از شبهه میپرهیزد در حالی که خود را در شبهه افکنده است. می گوید: از بدعت دوری میکنم در حالی که در میان بدعت ها آرمیده است. صورتش, صورت انسان ولی قلب او قلب حیوان است, نه راه هدایت را میشناسد تا از آن پیروی کند و نه بیراهه را میداند تا از آن دوری کند. چنین کسی, مرده ای است در میان زندگان....
🕉 چرا یوگا برای غرب مهم است (بخش اول) 🔻 اگر در مباحث و مفاهیمی که یوگا به‌عنوان یک ارزش از آن یاد می‌کند بررسی محققانه‌ای صورت پذیرد به‌خوبی علت میل غرب برای ترویج یوگا مخصوصاً در کشورهای اسلامی و ایران عزیز بهتر و بیشتر عیان خواهد شد. ⚠️ اَهیمسا واژه‌ای است که در یوگا به پرهیز از خشونت معنا می‌شود. این موضوع در ظاهر بسیار خوب است که از خشونت پرهیز شود و اتفاقاً دستورات دین مبین اسلام هم در کنترل خشم و پرهیز از خشونت به‌تفصیل آمده است. در مذمت عصبانیت در اسلام نکته‌های ناب فراوانی از اهل‌بیت عصمت و طهارت موجود است. 🔻 اما تفاوت اساسی پرهیز از خشونت ذکرشده در اسلام و یوگا چیست؟ پرهیز از خشونتی که در یوگا به آن توصیه می‌شود، چیزی جز پذیرش ظلم ظالم و توسری خوردن نیست. 👈 در یوگا به‌صراحت عنوان می‌شود که اگر کسی قصد آزار شمارا دارد در برابر او تسلیم باشید و از خشونت بپرهیزید! یوگا به شما می‌آموزد که چون مقابله و دفاع شما در برابر فردی که به شما زور گفته و ظلم می‌کند، باعث ناراحتی شده و عصبانیت فرد ظالم را در پی دارد پس شما نباید طرف مقابل را عصبانی نمایید!! ⚠️ این همان نکته‌ای است که در تفکر نوین، امثال وین دایر نیز آن را ترویج می‌کنند. وی در کتاب«عرفان، داروی دردهای بی‌درمان»می‌گوید: به‌جای اینکه علیه تروریسم و جنگ اعلام انزجار کنید، طرفداران صلح باشید... علیه هر چیزی بایستید، همان چیز علیه شما خواهد ایستاد. به‌جای ابراز انزجار از مواد مخدر و مبارزه با آن، کودکان را درراه انتخاب صحیح زندگی یاری کنید. 🔻 این شعار به ظاهر زیبا علاوه بر اینکه با متون دینی ما کاملاً متضاد است، خواسته یا ناخواسته در خدمت آمال آدمکشان و متجاوزان است. این مدل تفکر سود فراوانی برای مفسدان و غارتگران دارد. او می‌گوید: بر ضد هیچ‌چیز جبهه‌گیری نکنید! ⚠️ اگر نیک نگریسته شود می‌بینیم که یوگا در کنار افکار تفکر نوین مفاهیمی را ترویج می‌کنند که دنیای استعمار و آنان که ابزار قدرت را در حال حاضر در دست دارند بتوانند بهره‌کشی بهتری داشته باشد
یکی از مهمترین نقد ها به دوره های شکرگزاری این است که انسان را در وضعیت خیال قرار می دهد. خیال و خیال پردازی یکی از جنبه های آسیب پذیر شدن انسان است و نزدیکترین حالت انسان به شیطان است. یعنی اگر در خیالات خود قرار گیریم ( به غیر از آنکه از واقعیت خارج می شویم ) به تصرفات و وسوسه های شیطان، نزدیکتر می گردیم. به خاطر همین مباحث است که باید روی خواب خیلی دقت شود، چون در اکثر موارد نوعی خیال پردازی انسان است و نه تنها تعبیری ندارد بلکه باید از آن عبور نمود و به دیوار کوبید. اینکه در این دوره ها برنامه‌ای بدهند و هر روز چند مدل از شکرگزاری ها نوشته شود و یا این مدلی شکرگزاری کنیم؛ به نحوی ما را در حالت خیال پردازی قرار می دهد و هم لذت بخش و اثرات کوچک و ناچیزی دارد. یعنی به جای اینکه ما واقعیت آن نعمت و شکر واقعی را به جا بیاوریم در خیالات خود نعمت ها گوناگونی را بررسی می‌کنیم ( مخصوصاً نعمتهایی که به هر نحوی خدای متعال صلاح ندانسته که به ما بدهند) و نوع خاصی شکر و تشکر از خدای متعال انجام می دهیم؛ درست مثل کودکی که با اسباب بازی های خودش شروع می کند به بازی کردن و برای خود خانه و کار و شرایط ویژه می چیند و در خیالات خود غرق می شود.