eitaa logo
کانال فرشته روح افزا همسر شهید دانشمند دکتر احمد حاتمی
5هزار دنبال‌کننده
9.3هزار عکس
8.7هزار ویدیو
61 فایل
پژوهشگر و کارشناس حوزه زن و خانواده ارتباط با ادمین : @Rhadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
⭐ ماه ربیع الاول، بهار زندگی است 🔺️ رهبر انقلاب: بعضی از اهل معرفت و سلوک معنوی معتقدند که ماه ، ربیع حیات و زندگی است؛ زیرا در این ماه، وجود مقدس پیامبر گرامی و همچنین فرزند بزرگوارش حضرت ابی‌عبدالله جعفربن‌محمدالصّادق ولادت یافته‌اند و ولادت پیغمبر سرآغاز همه‌ی برکاتی است که خدای متعال برای بشریت مقدر فرموده است. 💻 Farsi.Khamenei.ir
🛑 بیانیه حضرت آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی درباره حوادث اخیر: 🔹نیروی انتظامی حافظ امنیت و آرامش جامعه است و تضعیف آن از خطرناک‌ترین اهداف دشمن برای به مخاطره انداختن موجودیت ایران اسلامی است. 🔹نقد و اعتراض حق مردم خصوصاً جوانان است و با وجود مشکلات و نقائص اگر نسبت به عملکرد مسئولین یا نحوه اجرای برخی قوانین، انتقادی وجود دارد باید همچون موارد دیگر به صورت قانونی و با حفظ انضباط به گونه ای که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد، ابراز گردد؛ و بر مسئولین نیز لازم است نسبت به این انتقادات گوش شنوا داشته و به حق، به اصلاح امور بپردازند. 🔹فضای مجازیِ رها و بی‌انضباط، ابزاری خطرناک در برهم زدن آرامش فکری و امنیت اخلاقی و اجتماعی است و با وجود منافع زیاد، آسیب آن دامن‌گیر همه آحاد مردم می‌شود؛ لازم است مسئولین برای سامان دادن به آن تدابیری بیندیشند. 🔹مسئله حجاب از احکام مهم و ضروری دین مبین اسلام است که زنان و دختران جامعه اسلامی ما نسبت به آن اهتمام دارند، البته اجرای آن در سطح اجتماع نیازمند فرهنگ‌سازی عمیق، فراگیر و پیگیری صحیح دارد 🔹بر همه مسئولان لازم است با شفاف‌کردن فضا، اطلاع‌رسانی به موقع و بیان خدمات و توانمندی‌ها در کنار خطاها و کاستی‌ها، فرصت را از دروغگویان و کینه‌توزان بگیرند و اعتماد مردم را که یکی از بالاترین پشتوانه‌ها است، جلب نمایند. 🔹دستگاه قضایی می‌بایست به دور از جوسازی و با ملاحظه تمام جوانب، همه اتفاقات اخیر را بررسی و با مقصران در هر پست و مقام و یا جایگاه اجتماعی برخورد قانونی کند. •┈┈••✾••┈┈•
🔴 ، وزیر گردشگری دولت میگوید: آزاد کردن ، به معنی سقوط نظام و ارزشهایش نیست! بلکه است و باید بپذیریم (دیر یا زود) این صحبتها نشان میدهد، دولت رئیسی در سیاستهای فرهنگی هم یکدست و منسجم نیست. برنامه ندارد و با برنامه ریزی های دیگران، صرفا به حوادث، " واکنش" نشان میدهد این دولت، اقدامات پیشدستانه فرهنگی ندارد، آینده را پیشگویی نمیکند، برنامه برای ساخت فیلم، تبلیغات مثبت و.. ندارد. و فردا مثل قطری ها اگر ایجاب کند، شراب هم آزاد خواهد کرد و.. از جمله خود همین ضرغامی که هیچ برنامه و کارنامه ای در یکسال وزارتش ندارد..
🔴 مهمترین تفاوت 78 و 88 و 98 و اینبار جنبش لمپن‌ها 🔹 جنس اغتشاش امروز با گذشته متفاوت است. یکی دانستن اینها منجر به خطای محاسباتی و تصمیم گیری می شود. آنچه روشن است اینکه این روزها امتداد گذشته نیست و ما با یک پدیده جدید مواجهیم که در انتهای متن به عنوان تفاوت اصلی اشاره خواهم کرد. 🔸 دو تفاوت اولیه: 1️⃣ یکم. در تمام موارد قبلی اغتشاشات از اعتراضات شروع شده بود اما اینبار از ابتدا اغتشاش بود.به همین دلیل شعارها از لحظه اول حول کشتن و اتش زدن و خراب کردن و تقابل با اصل نظام بود. 2️⃣ دوم. در تمام موارد گذشته بهانه اعتراضات فتنه گون بود. به این معنا که حق و باطل ممزوج بود و روشن نبود. 78 به ظاهر فرهنگی و سر بستن روزنامه سلام. 88 سر تقلب و قدرت سیاسی. 98 بحث اقتصادی بود و اینبار هیچ گونه فتنه ای وجود نداشت. شفاف و شفاف. حجاب بهانه و اصل نظام نشانه؛ مردم نه بهانه را می پذیرفتند و نه نشانه. ✅ اما این دو تفاوت اصلی نبود.... و مهمترین: 3️⃣ سوم. در همه موارد قبلی در فضای واقعی، حادثه ای رخ میداد و رسانه ها متناسب با آن ماجرا را روایت می کردند اما اینبار روایت رسانه ها اصل بود و در بیرون برای آن واقعیت ساخته میشد. 🔹 در تمام موارد قبلی رسانه ها نقش اطلاع رسانی و در موارد جدی تر نقش تهییج و ترغیب را داشتند و اما اینبار نقش تصویرسازی. 🔸 فتنه اخیر، فتنه لمپن ها بود. به همین دلیل اساسا با یک نیاز واقعی شروع نشد. اساسا نیازی هم به نیاز حقیقی مردم نبود. نیاز به یک هیجان وجود داشت؛ تحریک و تحریض احساسات. یک هیجان زدگی تا هیجان زده ها به میدان بیایند. برای همین عمده نوجوان بودند که بی شک در خلوت و یا با گذشت زمان پشیمان می شدند. اما لمپن ها این افراد نبودند. لمپن جریان خارج از کشوری بود که تصور می کرد با اتش نشاندن به اباحه گری می تواند علیه دین و خاک این مردم قیام کند؛ اما فقط هیجان صید کرد و خلاص. کف روی آب. ✅ اساسا در جنبش لمپن ها میداندارها در خارج از کشور و اتش بیارها در رسانه و کلوخ انداز ها کف خیابان هستند. این نیز تفاوتی دیگر بین این دوره و موارد گذشته است. 🔹 و اما اصل حرف؛ نزاع ایندوره برخلاف تصور رایج در رسانه ها بود نه در خیابان. در خیابان تنها رویدادسازی بود برای تصویرسازی در رسانه. جمعیتی بسیار محدود اما درجه خشونت بالا که قدرت تصویر سازی داشته باشد. 🔸 برای تصویر سازی رسانه ای اساسا جمعیت لازم نبود؛ کافی بود زن میداندار باشد و خشونت رخدادساز. هردو نیز مهیا بود. حجاب سوزی تا حجاب کشی؛ از اتش زدن ناجا تا بسیجی تا پاکبان تا اتش نشان و امدادگر و غیره. ✅ یک گروه پنجاه تا صدنفره که هر شب در یک نقطه جمع می شوند تا بگویند همه جا هستیم. خشونت زیاد تا تلقی بی شماریم بسازد. 🔹 نزاع ایندوره، جنگ تصویر بود. جنگی برای ساخت تصویر. ترند ها و هتشگ ها دیگر به تنهایی کارساز نبود؛ باید رخدادی هم ساخته میشد در مدد به این ترندها. سطح دعوا در کف خیابان به همین اندازه محدود بود... 🔸 جنبش لمپن ها، جنبش بی مایه ای است که تخریب دارد اما خالی از هرگونه عمق مردمی و اعتقادی و حتی نیاز عمومی است. عاری از وسعت. جنبشی محصور در خیالات و فضای مجازی. ✅ جنبش لمپن ها از مجاز آغاز می شود و واقعیت را تنها برای تحکیم تصویر و خیال میسازد؛ برخلاف همه جنبش ها که از واقعیت اغاز می شود و به مجاز امتداد میابد. 🔹 و خسارت محض برای کسانی بود که این رفت و برگشت خیال انگیز بین واقع و مجاز را درک نکردند و بی آبرو شدند. 🔸 و مهمترین نکته آموزنده این است که؛ ✅ دستگاه امنیتی مقصرین اصلی فتنه لمپن ها را در فضای تصویرسازی و مجازی دنبال کند نه صرفا کف خیابان. 🔹 به همین دلیل است که نقش سلبریتی ها در این دوره تنها برداشتن حجاب و جذب فالور و کسب اعتبار نبود؛ اینبار به روشنی در خون های ریخته شده کف خیابان سهم دارند و باید در دادگاه حاضر شوند. 🔸 و از این واضحتر اینکه؛ فتنه لمپن ها تمامی ندارد چون کم هزینه ترین حالت ممکن برای دشمن است؛ رویداد سازی برای تصویر سازی. ✅ خلاصه اگر فضای مجازی را رها کنید باز هم با خون های به ناحق ریخته شده مواجه خواهید بود. تصویر سازی مصداق عینی میخواهد؛ نباشد، میسازند. آتش می زنند و خون میریزند تا بگویند بی شماریم. دهها نفر کشتند تا بگویند آن یک نفر را شما کشتید. 💢 و اینهمه چرا؟ چون فهمیدند اگر در ذهن مردم پیروز شوند در واقع نیز پیروزند. این واقع سازی ها برای واقع نمایی در جنگ ذهنی است و تمام.
این زن خیلی زودتر از اینها باید دستگیر می شد ولی هنوز هم دیر نیست
📌بیانیه‌ مهم وزارت اطلاعات پیرامون ناآرامی‌های اخیر 🔹در روزهای عبرت‌آموز گذشته که فعالیت لایه‌های پنهان فتنه‌گر تشدید شده بود، به همان نسبت امکان شناسایی عوامل مخرب و تروریست نیز افزایش یافت. 🔹در روزهای گذشته، ۴۹ نفر از عوامل و مرتبطین گروهک منافقین بازداشت شده‌اند. 🔹نامبردگان بنا به دستور تروریست‌های آلبانی نشین، از تولید اخبار جعلی تحریک کننده‌ی اغتشاشگران تا سازمان‌دهی ترور و تخریب، جهت‌دهی به شعارها، حضور مستقیم در صحنه‌های اغتشاشات خیابانی و تخریب اموال عمومی، تأمین تجهیزات مختلف برای مقابله با پلیس و مواد محترقه برای به آتش کشیدن اماکن و خودروهای عمومی و شخصی، فعالیت داشته‌اند. 🔹بازداشت ۷۷ نفر از عوامل گروهکی کردستان، اعم از مزدوران رسمی گروهک‌های صهیونیستی موسوم به کومله، دمکرات، پاک، پژاک تا تعدادی از کادرهای رده بالای این گروهک‌ها که در دو سوی مرزهای غربی کشور مشغول توطئه علیه مردم مظلوم کردستان بودند. 🔹در میان بازداشت شدگان، یک کادر برجسته و عضو مرکزیت یکی از گروهک‌هایی که مقیم اقلیم کردستان عراق است نیز حضور دارد. 🔹وی آموزش‌های نظامی را در پایگاه‌های آمریکایی - صهیونیستی اقلیم مذکور فراگرفته و به‌عنوان فرمانده مبرز نظامی شناخته می‌شود. 🔹دستگیری ۵ عضو گروهک‌های تکفیری ـ تروریستی همراه با ۳۶ کیلوگرم مواد منفجره که با استفاده از فرصت اغتشاشات، درصدد بمب‌گذاری در محافل مردمی و نیز در جمع آشوب‌گران و انتساب انفجارها به طرف‌های مقابلِ هر یک، برای تشدید نزاع و درگیری طرفین بودند. 🔹تروریست‌های یادشده علاوه بر طرح ترور یکی از مسئولین ارشد کشور، طرح‌های بمب‌گذاری در یکی از هیآت عزاداری شیراز و در میدان شهدای مشهد را داشتند که با عنایت اهل‌بیت علیهم‌السلام خنثی شدند. 🔹در روزهای اخیر هسته‌ اصلی و سرّی بهاییت شامل سه نفر از سران بهاییت و دو نفر از تیم رسانه‌یی آن‌ها بازداشت شدند. 🔹۹۲ نفر از وابستگان رژیم منحوس پهلوی و از سلطنت‌طلبان نشان‌دار در صحنه‌های اغتشاش و پشت صحنه‌ها شناسایی و بازداشت شدند. 🔹۹ تبعه‌ی بیگانه از اتباع آلمان، لهستان، ایتالیا، فرانسه، هلند، سوئد و ... در صحنه‌ی اغتشاشات یا در پشت صحنه‌های توطئه بازداشت شدند. 🔹ضمن زیر نظر داشتن سفارتخانه‌هایی که عوامل آن‌ها کوچک‌ترین دخالت یا ورود به صحنه‌ی اغتشاشات داشتند، تذکر لازم به شکل مقتضی به دیپلمات‌های ذیربط داده شد. من‌جمله سفارت‌های آلمان، فرانسه، انگلیس، سوئد و ... 🔹شناسایی و بازداشت ۲۸ نفر از اراذل و اوباشی که سابقه‌ی زندان، خرید و فروش و مصرف مواد مخدر، اوباش‌گری، تجاوز به عنف و ... را دارا هستند در صحنه‌ی اغتشاشات. حمله‌ی نامبردگان به نیروهای حافظ امنیت کشور و مجروح نمودن آن‌ها مستند می‌باشد. 🔹همچنین دو کارگاهِ تولید کوکتل مولوتف از آن‌ها کشف شده است. 🔹تعداد قابل توجهی کلت کمری، انواع مسلسل، فشنگ‌های مربوطه و تفنگ‌های ساچمه‌زنی نیز کشف و ضبط شده است. 🔹فهرست فوق‌الاشاره صرفاً شامل عوامل گروهکی، فرقه‌ای، سازمانی و بیگانه می‌باشد و دربردارنده‌ی بازداشت ده‌ها عنصر اغتشاش‌گر که به‌صورت هدفمند (و به اصطلاح تک‌زنی در صحنه) نمی‌باشد.
تحریک خانواده مهسا امینی از لانه نئونازی‌ها! 🔹️ منابع آگاه می‌گویند پیغام‌هایی از سوی سفارت آلمان به خانواده با هدف تحریک آن‌ها به موضع‌گیری‌های تند ارسال شده است که نقض آشکار حاکمیت ملی ایران است و باید با این فضاسازی به شدت برخورد شود. 🔹️ آلمان در شرایط بدی بعد از تحریم‌های روسیه و جنگ اوکراین به سر می‌برد و به دنبال فضایی برای معامله سیاسی با کشور‌هایی است که گمان می‌برد بتواند برخی از مشکلات سوخت و زمستان سرد خود را با آنان حل کند و این فضاسازی‌ها نوعی باج‌گیری به حساب می‌آید. 🔹️ شنیده‌ها از منابع آگاه حکایت از این دارد که در جریان اغتشاشات اخیر در کشور، چهار کشور اروپایی و آسیایی نقش اصلی در فضاسازی‌های رسانه‌ای و تحریک مردم به حضور در خیابان و آشوب داشته‌اند. 🔹️ گفته می‌شود که سفارت آلمان در تهران به عنوان هماهنگ‌کننده سفارت‌های اروپایی در ایران نقش مهمی ایفا کرده است و علاوه بر ارتباط‌گیری‌هایی که با اراذل و اوباش از سوی طرف آلمانی گرفته شده بود، به صورت مستقیم ارتباطاتی با خانواده مرحومه مهسا امینی نیز گرفته است. 🔹️ پیغام‌هایی که با واسطه از طرف سفارت آلمان به خانواده امینی رسیده نشان می‌دهد از آن‌ها خواسته شده مواضعی علیه نیرو‌های انتظامی گرفته و ضمن مصاحبه با رسانه‌های خارجی همچنان موضوع مربوط به مهسا امینی را داغ نگه دارند. 🔹️ طرف آلمانی همچنین به اطرافیان مهسا امینی این وعده را داده است که در صورت برخورد نظام با ادعا‌های نادرست آن‌ها از ابزار‌های خارجی برای فشار به جمهوری اسلامی استفاده کرده و دولت آلمان نیز این آمادگی را دارد که هرچه سریع‌تر تابعیت آلمانی به آن‌ها بدهد. 🔹️ در جریان اغتشاشات اخیر در ایران، علاوه بر آلمان اتباع هلند نیز نقش فعالی داشتند، به گونه‌ای که تعدادی از اتباع هلندی نیز در جریان اغتشاشات شناسایی و بازداشت شدند.
🚨فوری | وزارت اطلاعات: خرابکاری در دو هواپیمای مسافربری با هدف سقوط آن‌ها با عنایات الهی خنثی شد
🔴 فوری| مسئول اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به دست تروریستهای مسلح به شهادت رسید اشرار مسلح در سیستان و بلوچستان با حمله به مغازه ها و اموال عمومی و کلانتری ها در زاهدان پس از تحریکات رسانه های سعودی و سلبریتی ها اقدام به ایجاد نا امنی و رعب و وحشت برای مردم کرده بودند که طی این اقدامات وحشیانه سرهنگ پاسدار «سید علی موسوی» مسئول اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به فیض شهادت نائل آمد.
🔰گروهک تروریستی جیش‌العدل مسئولیت عملیات تروریستی امروز در زاهدان را برعهده گرفت.
مقاله لنست برای و توئیتر! سردبیر مجله لنست، در مقاله ای در شماره جدید این مجله با عنوان "زن، زندگی، آزادی و توئیتر" مختصرا به موضوعات مربوط به سحر خدایاری و  و وقایع این روزهای ایران پرداخته و در ادامه در مورد جایگاه توئیتر نوشته است. مقاله با اشاره به مرگ سحر خدایاری () بر اثر آتش زدن خودش در اعتراض به تهدید شدن با حکم زندان به علت حضور در ورزشگاه برای تماشای فوتبال آغاز می‌شود. حضور بانوان در ورزشگاه در ایران ممنوع بوده و این زن ۲۹ ساله، برای تماشای بازی فوتبال تیم محبوبش خودش را به شکل مرد درآورده بود تا بتواند در ورزشگاه آزادی تهران حضور یابد. نیروهای امنیتی او را دستگیر کرده و متعاقبا دادگاه انقلاب اسلامی اعلام کرد که او باید به زندان برود. بعد از خروج از دادگاه، او خود را با بنزین آتش زد و سپس یک هفته بعد در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان مطهری تهران درگذشت. او در رسانه های اجتماعی به عنوان (رنگ تیم فوتبال محبوبش، استقلال) شناخته می‌شود. مقاله در ادامه به پژوهش خانم زهرا ابطحی و همکارانش از دانشگاه فلوریدا، پرداخته است. آنها در مطالعه ای،  واکنش عمومی به خودکشی سحر خدایاری را به عنوان نمونه ای از آسیب های جمعی یا فرهنگی در میان کاربران فارسی زبان توییتر بررسی کرده و  سه مضمون اصلی را شناسایی کرده اند: درخواست و فراخوان برای آگاهی بیشتر در مورد مرگ او، حمایت از عدالت اجتماعی از طریق اعتراض به دولت و پردازش تجربیات و احساسات عمومی. آنها در مجله‌ی Journal of Traumatic Stress چنین عنوان کرده‌اند که "در کشورهای غیر دموکراتیک، مانند ایران، که در آن فضاهای فیزیکی آزاد محدودی برای تجمعات عمومی وجود دارد، رسانه‌های اجتماعی بستری را فراهم می‌کنند تا مردم پس از رویدادهای غم‌انگیز گرد هم آیند تا ابراز احساسات کنند و افکار و اعمال را به بحث بگذارند." ریچارد هورتون با اشاره به این که توئیتر می تواند یک راه ارزشمند برای ایجاد ارتباطات انسانی باشد، توئیت یکی از کاربران  پس از خودسوزی خدایاری را ذکر کرده که می گوید" دختران کشورم هر روز می سوزند!" سردبیر مجله لنست بعد از آن سراغ مرگ می رود و می گوید مرگ این دختر 22 ساله، در حالی که در بازداشت «پلیس اخلاق» ایران به اتهام نقض مقررات سختگیرانه حجاب جمهوری اسلامی ایران بود، یکی دیگر از موارد خشمگین کننده ای است که شبکه های اجتماعی را بسیج کرده است. گسترش سریع اعتراضات عمومی - که با ویدئوهایی از زنان در حال برداشتن و سوزاندن روسری، کوتاه کردن موهای خود و سرپیچی از پلیس ایران تقویت شد - مقامات دولتی را به سمت قطع اینترنت سوق داد. زن، زندگی، آزادی، شعار اصلی این نافرمانی رو به گسترش شده است. در ادامه ریچارد هورتون در مورد توئیتر و مزایا و معایب آن به خصوص در دنیای علم می نویسد و می گوید امروزه توییتر به ابزاری قدرتمند برای ارتباطات علمی تبدیل شده است. برای مثال از نقش کاربران توئیتر (مثل اریک توپول) در پاندمی کووید-19 یاد می کند. او می گوید توئیتر کشورها، جوامع و نسل ها را به هم متصل می کند. البته به معایب شبکه های اجتماعی مثل گسترش اطلاعات غلط و نادرست، نژاد پرستی و اثرات مخرب شبکه های اجتماعی بر سلامت هم اشاره می کند. او در پایان با اشاره  مجدد به  تراژدی‌های سحر خدایاری و ، بر استفاده از توئیتر به عنوان مکانی برای مخالفت و مقابله مشروع با زور توسط واقعیت تاکید می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خانم زری فتحی هستن، داور خانم ایرانی در رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا واقعا این امور از شان یک زن موفق شیعی است؟!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حضور پسرخاله "مهسا امینی" با لباس و پرچم رسمی حزب تروریستی و تجزیه طلب "کومله" در برابر دوربین خبرگزاری دولتی فرانسه! 🔹عرفان مرتضایی، پسرخاله مهسا امینی در اقدامی معنادار تحت پرچم گروهک تروریستی کومله در مصاحبه با فرانس۲۴، خبرگزاری دولت فرانسه از گستره اغتشاشات و آشوب‌ها در ایران گفت!
💢در تجمعات اخیر، رویکرد جنسی نقش تعیین کننده داشت 🔹🔸براساس گزارشات به دست آمده از سوی یک دستگاه امنیتی، ۹۳ درصد حاضران در تجمعات اخیر در بازه سنی تا ۲۵ سال بودند که نشانگر به وجود آمدن نسل نو اغتشاشگران در کشور است. ♦همچنین این گزارش نشان می‌دهد به‌رغم اینکه گفته شد جنس تجمعات زنانه است، اما حضور جداگانه دختران و زنان در تجمع اخیر بسیار کم بوده است، اما در مقابل بیش از ۹۰ درصد بازداشت شدگان در سن پایین دوست دختر-دوست پسر بودند که برای هیجان آشوب و... وارد صحنه شده و حتی در بازجویی‌های اولیه نیز اعلام کرده بودند برای نمایش قدرت و شجاعت و... در مقابل دوستانمان اقدام به آتش زدن سطل‌های زباله و... کرده بودیم که به تعبیری مسائل جنسی در به صحنه آوردن نسل جدید برای تجمع عنصر تعیین‌کننده‌ای بوده است.
🔴زنانی در آخرالزمان..... أصبغ بن نباته گوید از امیرالمومنین(ع) شنیدم که فرمود: در آخرالزمان که بدترین زمانهاست زنانی پیدا میشوند برهنه و عریان که خود را به نمایش میگذارند، از دین خارجند و در فتنه‌ها و بلایا داخل، شیفته شهواتند و در پی لذتها سر از پا نمیشناسند، حرام‌ها را حلال میشمرند و در دوزخ ماندگارند.
✅ دوست دارم باشم! ◀️ زن ایرانی پس از انقلاب هیچ چیز از زنان دنیا کم ندارد؛ می تواند باشد یا ، می تواند باشد یا و یا . می تواند صاحب ثروت و کار اقتصادی باشد. حتی کسی نگفته که و هم نباشد! اما انقلاب اسلامی جلوی یک چیز را گرفته است؛ زن ایرانی نباید باشد، زن ایرانی قرار نیست همانند زن غربی، ارزشش به یا سینه هایش باشد! زن ایرانی قرار نیست شهوت پرست با غرایز هار حیوانی باشد! آنها زن را برای خودشان آزاد از حیا و عفت می خواهند تا همچون زن غربی سواری بدهد اما زن ایرانی است و است و . انقلاب زن ایرانی را عزيز می خواهد و ارزشمند. همه دعواها همین‌جاست؛ عده ای می‌خواهند زن ایرانی هم مانند زن غربی باشد و ابزار تولید ثروت برای ثروتمندان خوک صفت. برخی زنان و دختران این سرزمین اما حالیشان نیست که چه خوابی برایشان دیده اند وگرنه این همه زور نمی‌زدند!
🔰صدای دشمن نباید رساتر از صدای جبهه حق باشد 🔺یکی از سطوح فتنه، سطح کُنش‌گری سیاسی، اجتماعی و فرهنگی آن است که دشمن در این سطح، از تمام ابزار به خصوص بهره می‌برد تا خود را غالب نشان داده و در جبهه اسلام ناامیدی ایجاد کند. در این شرایط باید به دشمن پاسخ متناسب داد. 🔺اگر آنها "شعار"، "نماد"، "سرود"، "هشتک"، "تجمع" و ... طراحی می‌کنند، باید مدیران نظام اسلامی و فعالین سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای ما نیز هم‌تراز با آنها و بلکه از آنها این موارد را طراحی کرده و حتی بالاتر از آن اقدامات و داشته باشند. 🔺چرا جبهه رسانه‌ای دشمن که از بی‌حجابی و می‌کند، در جبهه خودی از حجاب و عفاف، نمی‌شود و یا اقدامات ضعیفی صورت می‌گیرد؟ چرا از ، نمی‌شود و برای آنها اشعار، سرود و کلیپ‌های حرفه‌ای ساخته نمی‌شود؟ 🔺چرا متناسب با سطح جبهه کفر و ضد انقلاب، نمی‌شود و ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، و مرد و زن جامعه ما در قالب اشعار، سرودها و کلیپ‌ها به تصویر کشیده نمی‌شود؟ 🔺اینگونه امور جزء وظایف ۲۵ نهادی است که با توجه به شرایط کنونی کشور، باید چند برابر گذشته فعالیت داشته باشند. 🔹در جنگ اُحد که هیچ طرف از نظر نظامی پیروز قطعی میدان مبارزه نشدند، کفار و مشرکین سعی کردند از طریق و ، روحیه مسلمانان را تضعیف کرده و خود را پیروز میدان جا بزنند که در مقابل، پیامبر اکرم(ص) به مسلمانان دستور دادند شما نیز با فریاد بلند، بخوانید و پاسخ آنها را بدهید که به این شکل توطئه کفار خنثی شد. 🔸باید توجه داشت برخی از افراد که تحلیل دقیق ندارند، در شرایط فتنه تحت تاثیر هیمنه عملیات روانی دشمن قرار گرفته و دچار لغزش می‌شوند.
شما مَرد نماها که وسط آشوب ها با شعار "زن، زندگی آزادی" چهچه‌ی مستانه سر میدید، برای برهنگی! برای استخر مختلط! برای گیسوان رها در بادِ زنان! و انقدر خودتونو به زحمت میندازید فکر امتیاز و مزایای خودتون هستید یا حقوق زنان؟؟؟!!! بیشتر از آن زنان افسار گسیخته، باید از شما متنفر بود... که اگر برهنگی و مشروب و اختلاط را از شما بگیرند، هیچ ایدئولوژی ای جز مسائل جسمی و جنسی برای قیام تان ندارید! شما اگر با عریانی دنبال حقوق زنان هستید... اول از مادر و خواهر خود شروع کنید و اگر اینکار را میکنید شرم بر شرف نداشته تان... کسی که کشورش را به تجزیه طلب و کفتار کومله و تروریست و بهایی میفروشه، دیر نیست که ناموسش را هم به حراج بگذاره... شرم دارم لابلای این الفاظ تاریک از عظمت وقار و شکوه مردانگیِ جوانانی بگم که سرشان رفت تا روسری نره... همون‌هایی که به اسم جوانی دنبال هرزگی نبودن و برای شرافت واقعیِ زنان جنگیدن، تا دست دشمن به هیچ دختر و زنی نرسه... تن هایشان جلوی گلوله ایستاد، تا عفاف دختران این سرزمین طعمه شغال ها نشه... بین اسم این همه کوچه‌های پر از شهید، شرم دارم که نامتان را مرد بگذارم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زن هایی که در آخرالزمان وارد فتنه ها می شوند..... شیخ حسین انصاریان روایت شریفی از رسول خدا ( صل الله علیه و آله وسلم ) را بر فتنه اخیر تطبیق دادند. 🇮🇷 اساتید انقلابی و نخبگان علمی
سردار سلامی: ما از همه دفاع می‌کنیم حتی از کسانی که ما را دوست ندارند 🔹فرمانده کل سپاه: به جوانان عزیزمان که تحت تاثیر عملیات روانی دشمن به خیابان‌ها می‌آیند می‌گوییم که شما فرزندان این مرز و بوم هستید. 🔹ما در زمان دفاع از همه دفاع می‌کنیم حتی از کسانی که ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم. 🔹قسم می‌خورم بزرگترین آرزوی ما قطعه‌قطعه شدن برای پیشرفت این جامعه برای خاموش کردن آتش‌هایی است که می‌خواهند این مملکت را نابود کنند است. 🔹دشمنان ما از طریق رسانهای مخرب و ویرانگر امنیت ما را نشانه گرفته؛ هشدار می‌دهیم ما شما را شکست می‌دهیم. شما در این مملکت جایی ندارید، چون ملت ما آگاه است.
🔻«موضع‌گیری‌های تبیین‌کننده» در سایۀ «واقعیّت‌های عیان‌کننده» 🖋 مهدی جمشیدی ۱. برخی این ‌شبه‌استدلالِ تکراری را مطرح می‌کنند که ممکن است «تذکّر» و «نقادی»، موجب گریختن فرد به طرف مقابل بشود؛ یعنی نگویید تا «آنچنان»، «آنچنان‌تر» نشود. این حرف، باب «نقادی» و «مواجهۀ منطقی» را مسدود می‌کند از خوف این‌که مبادا «بی‌طرف» به «مخالف» و «منتقد» به «معارض» تبدیل شود. دربارۀ هر نقدی می‌توان چنین گفت و با این توجیه، در برابر هر لغزش و خطایی، «سکوت» را توصیه کرد. چرا این اشکال را مطرح نمی‌کنید که «نگفتن‌ها» و «مماشات‌ها» و «فقر مرزبندی‌ها» ممکن است موجب «فرسایشِ ایدئولوژی انقلابی» شود و به‌تدریج، «باطل» را بر جای «حقّ» بنشاند؟! و چرا اصرارهای طرف‌های مقابل را در پنجه‌افکندن به چهرۀ انقلاب و نظام نمی‌بینید و برآشفته نمی‌شوید؟! آنها عناد بورزند و ارزش بفرسایند و بدبینی و ناامیدی بیافرینند و ما نیز از هراس «انحراف بیشترشان»، خاموش بمانیم؟! این چه مغالطه‌ای است؟! ۲. استاد مطهری در مباحث تفسیری خود به این لطیفه اشاره کرده که از جمله حَسنات و برکات فتنه‌ها و آشوب‌ها این است که «باطنِ نهفتۀ کنشگران اجتماعی» را مشخص می‌کند و «صف‌بندی‌های روشنگرِ جدید» می‌آفریند. باید «واقعیّت جدید» رخ بدهد تا در مواجهه با آن، «نسبت‌های جدید» آشکار شوند و از این رهگذر، «ضعف‌ها» و «نفاق‌ها» از پردۀ ضمیر، بیرون افتند. این خاصیّت ذاتیِ رویدادهای فتنه‌گون است. «مواضع اشخاص»، به‌طور قهری، «جبهه‌بندی‌های جدیدی» می‌آفرینند و به این وسیله، سطح تازه‌ای از «رویش» و «ریزش» شکل می‌گیرد. پس باید این شکاف‌های نوپدید را به «سرشتِ واقعیّتِ اجتماعیِ فتنه‌گون» نسبت داد، نه «موضع‌گیری‌های صریحِ انقلابی‌ها». ساختارِ نهفتۀ جهانِ اجتماعی این‌چنین اقتضای قهری و تکوینی دارد که در آن، فتنه‌ها کمال و شدّت می‌یابند و در نسبت با این فتنه‌هاست که جبهۀ حقّ، «خالص‌تر» و «ناب‌تر» می‌شود. ۳. «جذب حداکثری» نیز به معنی «مداهنه» و «مصانعه» در برابر ارزش‌های اساسیِ انقلاب نیست. وحدت، «ارزش ذاتی» ندارد، بلکه صورتی از وحدت، مطلوب است که نقطۀ مرکزی‌اش، «حقّ» باشد. «ائتلاف‌های سیاست‌زده» و «وفاق‌های عمل‌گرایانه»، با دیانت و حقّ‌مداری نسبتی ندارند؛ حتّی اگر هدف، بسیار عالی و قدسی باشد. بر این اساس بود که استاد مطهری در روند نهضت اسلامی، هم‌گرایی و هم‌افزایی با هیچ گروه «غیرمسلمان» یا «مسلمانِ التقاطی»‌ای را برنتابید و مرزبندی کرد. این در حالی بود که بسیاری از روحانیان سرشناس و مؤثّر، منطق استاد مطهری را برنمی‌تابیدند. استاد مصباح نیز در این باره، از الگویی که خودش آن را «الگوی دوایر متحدالمرکز» نامیده بود، برای طرّاحی مناسبات خویش با دیگران بهره می‌برد. از یاد نبرده‌ایم که بسیاری از همین روحانیانِ مدّعیِ فهم قواعدِ اجتماعی، ایشان را تخطئه و ملامت می‌کردند که «دافعۀ فراوان» دارد و «سخن غلیظ» می‌گوید و «پیشتر از رهبری» است. این در حالی است که رهبر انقلاب در سخنرانی سال پیش خویش، از این نوع کنشگری دربارۀ شخص ایشان به «غیرت اسلامی و انقلابی» تعبیر کرد و ایشان را از این نظر در کنار امام خمینی نشاند! ۴. سخن من، هرچه که هست، دربارۀ «خواص» هست، نه «تودۀ مردم». تودۀ مردم اگر هم لغزشی دارند، از سرِ «ناآگاهی» است نه «غرض‌ورزی»؛ چنانچه که استاد مطهری می‌گفت، همواره فساد از «طبقۀ بالای جامعه» به «طبقۀ پایین جامعه» راه می‌یابد و «عوام»، متأثّر از «خواص» هستند. این‌که رهبر انقلاب به «خواص اغواگر» اشاره کرد، به همین سبب است. «خواص اغواگر»، تودۀ مردم را می‌فریبند و دچار گمراهی می‌کنند. ازاین‌رو، باید خواص اغواگر را «رسوا» کرد و به «چالش» کشید. آنچه مایۀ زوال انقلاب و نظام است، حضور شخصیت‌های منافق و ناشناخته‌مانده نفاق آنهاست. واقعیّت‌های اجتماعیِ فتنه‌گون، بستر و زمینه‌ای است برای «کشف نفاق». جالب این‌که رهبر انقلاب دربارۀ مسألۀ «حجاب اجباری» تصریح کرد که از دشمن، انتظاری نیست، اما آنچه دل انسان را می‌خراشد آن است که مسألۀ حجاب اجباری از زبان «خواصِ داخلی» مطرح می‌شود. و ایشان گفتند که در میان این خواص، «آخوند» هم هست. صراحت و غلظت از این بیشتر؟! این عبارت‌ها، قطب‌‌بندی ایجاد نمی‌کند؟! آری، اما میان چه کسانی؟! میان «مردم» و «مردم» یا میان «خواص اغواگر» و «مردم»؟! ۵. در این میان، کسانی نیز هستند که همواره «موقعیّت بینابینی» دارند؛ «دوپهلو» می‌گویند؛ «مبهم» می‌نویسند؛ «حد وسط» را برمی‌گزینند؛ نه «این» هستند و نه «آن»؛ و خلاصه، «دکّان دو نبش» زده‌اند. باید اینان را که به «رندی» عادت کرده‌اند، وادار به انتخاب کرد. نمی‌شود ارزش‌ها را «نسبی» انگاشت و در هر موقعیّتی، هر دو طرف را مقصر قلمداد کرد. نمی‌شود هم «نظام جمهوری اسلامی» را متهم کرد و هم «طرف مقابل» را.
سیدحسین مومنی: با اغتشاشگر باید همان کاری را کرد که امیرالمومنین(علیه السلام) با خوارج کرد. حجت‌الاسلام مومنی گفت: امیرالمومنین(ع) به خوارج فرمود: «سوال دارید جواب می‌دهم، شبهه دارید پاسخ می‌دهم، اعتراض دارید گوش می‌دهم، اما شمشیر بکشید با شما برخورد می‌کنم. یعنی اگر اغتشاش کنید، برخورد می‌کنم.» با اغتشاشگر باید برخورد کرد. سیدحسین مومنی: با اغتشاشگر باید همان کاری را کرد که امیرالمومنین(ع) با خوارج کرد به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، اتفاقات اخیر منجر به فرصت‌طلبی عده‌ای شد تا بتوانند در برهم زدن اوضاع نقش خود را فعال کنند و از رهگذر آن، گروه‌های تجزیه‌طلب وقت را برای عرض اندام خود مغتنم ببینند. در برابر این رفتارها، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و معارف به میدان آمدند و سودای اغتشاشگران برای تجزیه‌طلبی را آشکار کردند. شیطان، دین مومن را با انتشار شبهه از بین می‌برد حجت‌الاسلام سید حسین مومنی سخنران مذهبی در این خصوص اظهار داشت: بسیاری از روایات معصومین در گذشته با زمان حال تطبیق دارد و آدم تصور می‌کند؛ گویی معصوم(ع) همین امروز آنان را بیان کرده است. در روایت داریم شیطان، دین مومن را با تزیین گمراهی و انتشار شبهه از بین می‌برد. راه صد درصد ضلالت را برایشان هدایت جلوه می‌دهد. او یک امر بی‌ریشه به نام شبهه را معقول جلوه می‌دهم. وی افزود: امیرالمومنین(ع) به خوارج فرمود: سوال دارید جواب می‌دهم. شبهه دارید پاسخ می‌دهم. اعتراض دارید گوش می‌دهم و اگر وارد بود انجام می‌دهم. اما اگر شمشیر بکشید با شما برخورد می‌کنم و سکوت نمی‌کنم. یعنی اگر اغتشاش کنید، برخورد می‌کنم. هدف اغتشاشگران تجزیه‌طلبی است مومنی با بیان اینکه اتفاقی رخ داد و بانویی از دنیا رفت که همه ایران متاثر است، گفت: جوانب این اتفاق در حال بررسی و یک جمع‌بندی هم منتشر شده است، اما عده‌ای از این ماجرا بنا دارند استفاده کنند و مخرج‌ مشترکی با دشمن که به دنبال تجزیه‌طلبی در ایران است، به دست بیاورند. در میان افرادی دارای علم و آگاهی هم حمایت کردند که به آنان می‌گوییم نسبت به کلمه کلمه حرف‌های شما حرف داریم. چرا فوتبالیست‌ها و هنرمندان برای شهادت محمدحسین حدادیان بیانیه ندادند؟ این سخنران مذهبی گفت: محمدحسین حدادیان چندسال پیش توسط گروهک صوفی مذهب در پاسداران تهران به شهادت رسید و در این ماجرا ۱۸ نفر از اعضای نیروی انتظامی هم مجروح شدند. این جوان را به اسارت گرفتند و مادر شهید می‌گفت از فاصله نزدیک به بدنش ۳۵ گلوله ساچمه‌ای زدند. از پشت سر تا پا او را با قمه قطعه قطعه کردند. میله در چشم او کردند و بعد هم با ماشین از روی سر او رد شدند؛ چرا در آن زمان بیانیه ندادید؟ چرا آقای فوتبالیست و هنرپیشه در آن زمان بیانیه‌ای ندادید. رسانه‌ها نباید افراد غیرمعتقد به دین را بزرگ کنند وی گفت: این افراد در طول این انقلاب و نظام یک‌بار سیلی نخوردند و از صدقه سری این نظام به همه جا رسیدند و هیچ زحمتی نکشیدند. چرا روح و روان جامعه را به هم می‌ریزید؟ در حوزه کاری خود فعال باشید. البته تقصیر آن‌ها نیست. رسانه‌ها نباید این افراد غیرمعتقد به دین را بزرگ کنند. yun.ir/m2auif