eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 حمله مجدد حزب الله به حیفا و هدف قرار دادن مجموع کارخانجات صنایع نظامی رافائل که بازوی اصلی ارتش رژیم صهیونیستی است 🔅 همچنین پایگاه عمیاد ارتش رژیم صهیونیستی که مقر نیروهای احتیاط فرماندهی شمال است با ده ها موشک هدف قرار گرفت این در حالی‌ست که دشمن از صبح حملات هوایی بسیاری را در لبنان با اادعای ضربه به توان تهاجمی مقاومت انجام داده است.
❌️بیش از 3000 خانه از صبح امروز تاکنون در جنوب لبنان بمباران شده/شمار شهدا به 270 نفر رسیده و در حال افزایشه رژیم آدم‌کش صهیونیستی در حال قتل عام گسترده در جنوب لبنان است!
🔻‌صهیونیست های حرامزاده در جنوب به آمبولانس هم حمله کردن
🔸حریق در یک واحد تولیدی در گرمسار 🔹فرماندار گرمسار: این حادثه تاکنون دو مصدوم باحال وخیم بر جای گذاشته است.
⭕️ جزییات برنامه‌های رئیس‌جمهور در نیویورک تشریح شد 👤 مهدی سنایی معاون امور سیاسی دفتر رئیس‌جمهور: 🔸 دکتر پزشکیان طی سه روز کاری در نیویورک با حدود بیست نفر از روسای کشورها از جمله؛ رئیس‌جمهور ترکیه، پادشاه اردن و رئیس‌جمهور فرانسه دیدار دوجانبه خواهد داشت. 🔹سخنرانی در نشست سران میثاق آینده در روز دوشنبه و سخنرانی در مجمع عمومی عصر سه‌شنبه در برنامه است. 🔹دیدارهای بسیاری نیز با اهالی و مدیران رسانه ها، اندیشکده‌ها و نمایندگان ادیان و همچنین چند نشست با ایرانیان مقیم آمریکا برگزار خواهد شد. 🔹پزشکیان دیدگاه دولت خویش به تعامل با جهان و همچنین نگاهش در زمینه منطقه متحد و قوی را عرضه خواهد کرد.
🔸ماجرای پیجرها ارتباطی با شهادت شهید رئیسی ندارد 🔹سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: ماجرای پیجرها هیچ ارتباطی با موضوع شهادت شهید رئیسی و همراهانش نداشته است.
🔸حمله هوایی رژیم اسرائیل به بیروت 🔹الجزیره: ارتش اسرائیل اعلام کرد که در حال حمله به بیروت است.
🔸رویترز در خبری به نقل از منابع امنیتی مدعی شد هدف حمله رژیم اسرائیل به بیروت علی کرکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان بوده است
🔸الجزیره به نقل از منابع اسرائیلی: در سراسر سرزمین‌های اشغالی به مدت یک هفته حالت فوق‌العاده اعلام خواهد شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
- می‌پرسه: مگه جنگ چیز خوبیه، که براش هفته گرفتین؟! جنگ‌طلبین مگه؟! می‌گم: ما جنگ نکردیم داداش، دفاع کردیم اسمشم روشه، !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸وزارت بهداشت لبنان: شمار شهدای حملات هوایی امروز رژیم صهیونیستی به لبنان، به ۳۵۶ تن و شمار مجروحان به ۱۲۴۶ نفر افزایش یافت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔴👈بیانیه حزب الله: 🔻با توجه به ادعای دشمن صهیونیستی مبنی بر ترور برادر مجاهد علی کرکی، تاکید می کنیم که به حول قوه الهی حال برادر مجاهد عزیز سردار حاج علی کرکی خوب است و در صحت و سلامت کامل به سر می برد و به مکان امن منتقل شده است. دوشنبه ۲۳/۹/۲۰۲۴ ۱۹ ربیع الاول ۱۴۴۶ ق 👌الحمدالله😍
آغاز سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل پزشکیان در نشست «تقویت اهداف سازمان ملل»: 🔹ما خواستار اصلاحات فوری در ساختار حکمرانی و موسسات مالی بین‌المللی به‌منظور حضور کشورهای درحال توسعه در ساختار تصمیم‌گیری‌ها هستیم 🔹دستیابی به صلح و توسعه نیازمند احترام به حق توسعۀ کشورها و رعایت اصول انصاف است. تحریم‌های یکجانبه دستیابی به توسعۀ پایدار را متوقف می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایران خواستار منطقه‌ای قوی، متحد و امن است رئیس‌جمهور: 🔹 مواجهه با چالش‌های کنونی و آینده نیازمند همکاری و تعامل بر اساس عدالت و صداقت است. 🔹در جهانی که مردم غیرنظامی در غزه کشته می‌شوند و از نسل‌کشی و ترور حمایت می‌شود هیچ سندی صلح و توسعه را تضمین نخواهد کرد. 🔹ما خواستار جهان عاری از سلاح‌های هسته‌ای بدون هیچ پیش‌شرطی هستیم. 🔹ایران خواستار منطقه‌ای قوی، متحد، امن و باثبات است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحریم‌های یک‌جانبه دستیابی به توسعه را متوقف می‌کند پزشکیان در نشست «تقویت اهداف سازمان ملل»: 🔹تحریم‌های یک‌جانبه دستیابی به توسعه پایدار را متوقف می‌کند. 🔹ما خواستار اصلاحات فوری در ساختار حکمرانی و موسسات مالی بین‌المللی به‌منظور حضور کشورهای درحال توسعه در ساختار تصمیم‌گیری‌ها هستیم.
🔴🔻مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با انتشار پيامى خواستار حمايت مادى و معنوى از گروه‌های مقاومت در لبنان و فلسطين شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‼️‏رسانه اصلاح طلب تجارت نیوز سهم آمریکا از کمک به صدام در هشت سال را سانسور کرد... 😏شنیده بودیم میگفتن اصلاحات حافظ منافع آمریکا در ایرانه اما باور نمیکردیم!
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی(دام ظله): 🔹در طول تاریخ، دشمنان وقتی می‌خواستند ملتی را متزلزل کرده و مقاومت‌شان را در هم بشکنند، از حربۀ کارآمد شهوت استفاده کرده و به‌ویژه جوانانشان را با این زهر کُشنده مسموم میکردند. 🔸تجربۀ تلخ آندلس اسلامی نمونه‌اش است: دشمنان نقشه کشیدند که اگر زن‌ها بی‌حجاب شوند، مردها و جوان‌ها نیز آلوده خواهند شد. 🔹با این جنگ‌افزار، مسلمانان را خلع سلاح کردند و پس از پنج‌شش قرن استقرار اسلام، آن سرزمین سقوط کرد و مسلمانان قتل‌عام شدند. 👈 امان‌الله خان در افغانستان، رضاخان در ایران و آتاتورک در ترکیه نیز همین روش را در پیش گرفتند؛ روشی که استعمار پیر، انگلیس خبیث، پیش پایشان نهاده بود. 🔸تجربۀ تاریخی نشان می‌دهد یکی از راه‌های نابودی «هویت ملی» یک ملت و خدشه‌دارکردن مقاومت و استقلال یک کشور، تباه‌کردن عفت و حجاب مردم آن سرزمین است؛ بنابراین، بهترین نگهبان استقلال و هویت ملی‌مان است؛ حتی اگر غالب مردم ایران مسلمان نبودند و هویت اسلامی هم مدنظر نباشد. 📚 ۲۰ دلیل عقلی و روانشناختی برای حجاب برتر
🔴عاقبت خود فروشان و کسانی که دشمن را برادر فرض می‌کنند 🔹️چنگیزخان چون نتوانست بخارا را تسخیر کند نامه‌ای نوشت: هرکس با ما باشد، در اَمان است! در نتیجه اهل بخارا دو گروه شدند، یک گروه مقاومت کردند و گروه دیگر با او همراه شدند. 🔸️چنگیزخان به آنها نوشت: باهمشهریان مخالف بجنگید و هر چه غنیمت به‌دست آوردید از آن شما باشد و حاکمیت شهر را نیز به شما می‌دهیم! آنها هم پذیرفتند و آتش جنگ بین این دو گروه شعله‌ور شد و در نهایت، گروه مزدوران چنگیزخان پیروز شدند 🔹️اما شکست بزرگ آن بود که او دستور داد گروه پیروز را خلع سلاح کرده و بعد سربریده شوند! 🔸چنگیز گفته‌ مشهورش را گفت: اگر اینان وفا می‌داشتند، به خاطر ما بیگانگان به برادرانشان خیانت نمی‌کردند این عاقبت خود فروشان است
💢هنوز زندگی و امید در غزه جریان دارد؛ کلاس درس غزه!