eitaa logo
گام دوم انقلاب
1.2هزار دنبال‌کننده
19.9هزار عکس
10.3هزار ویدیو
196 فایل
اهداف کانال ◀️ انتشار ✅رهنمودهای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری ✅ زنده نگهداشتن یاد شهدا ✅ اخبار جبهه مقاومت ✅ موفقیتهای جوانان نسل انقلاب 🌤 @emamezaman_aj 🕌 https://eitaa.com/joinchat/2577530938C6cbb0fe272 .
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
- می‌پرسه: مگه جنگ چیز خوبیه، که براش هفته گرفتین؟! جنگ‌طلبین مگه؟! می‌گم: ما جنگ نکردیم داداش، دفاع کردیم اسمشم روشه، !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸وزارت بهداشت لبنان: شمار شهدای حملات هوایی امروز رژیم صهیونیستی به لبنان، به ۳۵۶ تن و شمار مجروحان به ۱۲۴۶ نفر افزایش یافت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 🔴👈بیانیه حزب الله: 🔻با توجه به ادعای دشمن صهیونیستی مبنی بر ترور برادر مجاهد علی کرکی، تاکید می کنیم که به حول قوه الهی حال برادر مجاهد عزیز سردار حاج علی کرکی خوب است و در صحت و سلامت کامل به سر می برد و به مکان امن منتقل شده است. دوشنبه ۲۳/۹/۲۰۲۴ ۱۹ ربیع الاول ۱۴۴۶ ق 👌الحمدالله😍
آغاز سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل پزشکیان در نشست «تقویت اهداف سازمان ملل»: 🔹ما خواستار اصلاحات فوری در ساختار حکمرانی و موسسات مالی بین‌المللی به‌منظور حضور کشورهای درحال توسعه در ساختار تصمیم‌گیری‌ها هستیم 🔹دستیابی به صلح و توسعه نیازمند احترام به حق توسعۀ کشورها و رعایت اصول انصاف است. تحریم‌های یکجانبه دستیابی به توسعۀ پایدار را متوقف می‌کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایران خواستار منطقه‌ای قوی، متحد و امن است رئیس‌جمهور: 🔹 مواجهه با چالش‌های کنونی و آینده نیازمند همکاری و تعامل بر اساس عدالت و صداقت است. 🔹در جهانی که مردم غیرنظامی در غزه کشته می‌شوند و از نسل‌کشی و ترور حمایت می‌شود هیچ سندی صلح و توسعه را تضمین نخواهد کرد. 🔹ما خواستار جهان عاری از سلاح‌های هسته‌ای بدون هیچ پیش‌شرطی هستیم. 🔹ایران خواستار منطقه‌ای قوی، متحد، امن و باثبات است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحریم‌های یک‌جانبه دستیابی به توسعه را متوقف می‌کند پزشکیان در نشست «تقویت اهداف سازمان ملل»: 🔹تحریم‌های یک‌جانبه دستیابی به توسعه پایدار را متوقف می‌کند. 🔹ما خواستار اصلاحات فوری در ساختار حکمرانی و موسسات مالی بین‌المللی به‌منظور حضور کشورهای درحال توسعه در ساختار تصمیم‌گیری‌ها هستیم.
🔴🔻مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق با انتشار پيامى خواستار حمايت مادى و معنوى از گروه‌های مقاومت در لبنان و فلسطين شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‼️‏رسانه اصلاح طلب تجارت نیوز سهم آمریکا از کمک به صدام در هشت سال را سانسور کرد... 😏شنیده بودیم میگفتن اصلاحات حافظ منافع آمریکا در ایرانه اما باور نمیکردیم!
آیت الله سید ابوالحسن مهدوی(دام ظله): 🔹در طول تاریخ، دشمنان وقتی می‌خواستند ملتی را متزلزل کرده و مقاومت‌شان را در هم بشکنند، از حربۀ کارآمد شهوت استفاده کرده و به‌ویژه جوانانشان را با این زهر کُشنده مسموم میکردند. 🔸تجربۀ تلخ آندلس اسلامی نمونه‌اش است: دشمنان نقشه کشیدند که اگر زن‌ها بی‌حجاب شوند، مردها و جوان‌ها نیز آلوده خواهند شد. 🔹با این جنگ‌افزار، مسلمانان را خلع سلاح کردند و پس از پنج‌شش قرن استقرار اسلام، آن سرزمین سقوط کرد و مسلمانان قتل‌عام شدند. 👈 امان‌الله خان در افغانستان، رضاخان در ایران و آتاتورک در ترکیه نیز همین روش را در پیش گرفتند؛ روشی که استعمار پیر، انگلیس خبیث، پیش پایشان نهاده بود. 🔸تجربۀ تاریخی نشان می‌دهد یکی از راه‌های نابودی «هویت ملی» یک ملت و خدشه‌دارکردن مقاومت و استقلال یک کشور، تباه‌کردن عفت و حجاب مردم آن سرزمین است؛ بنابراین، بهترین نگهبان استقلال و هویت ملی‌مان است؛ حتی اگر غالب مردم ایران مسلمان نبودند و هویت اسلامی هم مدنظر نباشد. 📚 ۲۰ دلیل عقلی و روانشناختی برای حجاب برتر
🔴عاقبت خود فروشان و کسانی که دشمن را برادر فرض می‌کنند 🔹️چنگیزخان چون نتوانست بخارا را تسخیر کند نامه‌ای نوشت: هرکس با ما باشد، در اَمان است! در نتیجه اهل بخارا دو گروه شدند، یک گروه مقاومت کردند و گروه دیگر با او همراه شدند. 🔸️چنگیزخان به آنها نوشت: باهمشهریان مخالف بجنگید و هر چه غنیمت به‌دست آوردید از آن شما باشد و حاکمیت شهر را نیز به شما می‌دهیم! آنها هم پذیرفتند و آتش جنگ بین این دو گروه شعله‌ور شد و در نهایت، گروه مزدوران چنگیزخان پیروز شدند 🔹️اما شکست بزرگ آن بود که او دستور داد گروه پیروز را خلع سلاح کرده و بعد سربریده شوند! 🔸چنگیز گفته‌ مشهورش را گفت: اگر اینان وفا می‌داشتند، به خاطر ما بیگانگان به برادرانشان خیانت نمی‌کردند این عاقبت خود فروشان است
💢هنوز زندگی و امید در غزه جریان دارد؛ کلاس درس غزه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴بازسازی نحوه انفجار پیجر و بی سیم ها ▪️یک پیمانکار دفاعی ایالات متحده توضیح می دهد که مواد منفجره PETN، مانند مواردی که در حملات تروریستی انجام شده توسط اسرائیل در لبنان استفاده می شود، چقدر مخرب هستند. 🗣زبان انگلیسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇺🇸آمریکاشناسی 🔻در ایران برای حفظ شأن و حرمت بانوان بسیاری از مشاغل سخت به آنها داده نمی شود و برای زایمان آنان مرخصی خاصی به آنها داده میشود. حالا قضاوت باخودتان، آیا در ایران تا حالا خانم پاکبان دیدید؟!
فرمودند به دلایلی که بین خودم و خداست درسم رو تعطیل می‌کنم! تصورات اشتباه و حرف و حدیث های نادرست زیاده ولی شاگردانی که مشی اخلاقی و منحصر به فرد این آقازاده واقعی رو می‌شناسند میگن چون درسشون باعث خلوتی درس برخی از بزرگان شده این کار رو کردند برای چنان پدری چنین پسری زیبنده است.
یک سوال، اگر حملات حزب الله برای رژیم تلفات ندارد چرا ستاره قرمز داوود از صهیونیستها خواسته خون دهند؟ پاسخ👇 سانسور در رژیم بشدت زیاده اما الان وضعیت طوری بحرانی شده که مجبور شدند از عموم صهیونیست ها بخواهند که خون دهند.
📲تلفن‌های همراه قابل تبدیل شدن به بمب‌های سیار هستند مهدی انجیدنی از نخبگان حوزه سایبر در ویراستی نوشت: ⚠️الجزیره حمله سایبری را به روش ایجاد یک پردازش آلوده روی SOC پیجرها و در نتیجه فشار نامتعارف روی باتری لیتیوم‌پلیمر و در نهایت انفجار این باتری را اعلام کرد. الجزیره همچنان افزود که این‌گونه حمله‌ها قابل انجام روی انواع تلفن‌های همراه با باتری یون‌پلیمر نیز می‌باشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اصابت موشک‌های مقاومت به مواضع صهیونیست‌ها 🔹شبکه «الجزیره» گزارش داد که حزب‌الله ۴ موج موشکی سنگین به سمت اراضی اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کرده که اصابت مستقیم به اهداف داشتند.
🔸حزب‌الله: پایگاه‌های اسرائیل را با موشک‌های فادی هدف گرفتیم 🔹جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت که پایگاه‌های هوایی مگیدو و رامات دیوید و عاموس را با موشک‌های فادی ۱ و فادی ۲ مورد اصابت قرار داده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥خبرنگار صداوسیما: پیکر ۳۸ نفر از جان باختگان معدن زغال‌سنگ به بیرون از معدن منتقل شده است 🔹گاز متان داخل تونل‌ها تخلیه شده است و امروز با پایان عملیات جستجو سرنوشت ۱۱ معدنکار مفقودی مشخص می‌شود.
🔸 حوزه‌های علمیه سراسر کشور در همبستگی با ملت روز چهارشنبه تعطیل شد