10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #نماگرا | ویژگیهای تعهد!
▫️ طرح کلی اندیشه اسلامی؛ جلسه پنجم
🔸تعهد باید همیشگی باشد، نه اینکه یک زمانی باشد و زمان دیگر نه. آن کسانی که وقتی پای منافعشان در میان است دین را نمیخواهند، اینها مؤمن نیستند!
🎙شما صدای استاد سید علی حسینی خامنهای را میشنوید...
🔗مشاهده کیفیت بالاتر در آپارات گرا:
https://www.aparat.com/v/ZnXty
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @geraa_ir
۵ فروردین ۱۴۰۳
🎊 برگزیدگان روز دوم | گفتگوی از مهار تورم تا رشد تولید
▪️ زهرا اژدری
📍 آذربایجان غربی
🎁 هدیه ۲۵۰ هزار تومان
▪️ مبین تبریزی
📍 البرز
🎁 هدیه ۲۵۰ هزار تومان
▪️ مهدی آزادی
📍 فارس
🎁 هدیه ۲۵۰ هزار تومان
▪️ رقیه صالحی
📍 قزوین
🎁 هدیه ۲۵۰ هزار تومان
▪️ فائزه محمودی
📍 فارس
🎁 هدیه ۲۵۰ هزار تومان
▪️ محمد قلی بیگی
📍 قزوین
🎁 هدیه ۲۵۰ هزار تومان
▪️ محمدرضا رسولی
📍 اصفهان
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ کوثر شمسیان
📍 سمنان
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ سحر آزادیخواه
📍 فارس
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ ثناحضرتی تپه
📍 آذربایجان غربی
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ زهرا عنایت
📍 قم
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
🇮🇷 پویش عیدانه گرا
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @geraa_ir
۵ فروردین ۱۴۰۳
مجموعه گرا
🇮🇷 پویش عیدانه گرا 📆 روز سوم | ۵ فروردینماه 📚 حکیم در سخنگاه تبیین (جلداول) 🔹 سخنرانی های پیش ا
💥 پویش عیدانه گرا
🔖 بخوانید، جایزه بگیرید
📚جزوه حکیم در سخنگاه تبیین (جلداول)
❌ لینک پاسخگویی به سوالات:
https://survey.porsline.ir/s/IxAJKvFo
⏰ مهلت پاسخگویی به سوالات ۴۰ دقیقه بوده و لینک پاسخگویی تا ساعت ۲ بامداد فعال میباشد.
⏳ #پویش
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @geraa_ir
۵ فروردین ۱۴۰۳
🖇 #گراپلاس | کَرَم؛ حَسَنی یا اُموی؟
🔸میگویند امام حسن (ع) کریم است اما چرا کسی نمیپرسد در جامعهی پس از انقلابِ عدالتخواهانهی پیامبر (ص) چرا باید فقیری وجود داشته باشد تا امام حسن (ع) بخواهد به او ببخشد؟! و امام حسن (ع) که خود همزاد همین انقلاب است چه نسبتی با علتِ فقیر بودن (و شدن) این جامعه دارد؟
🔹اسلام آمریکایی با اِغفالی مشمئز کننده میگوید امام حسن (ع) آنقدر کریم بود که دو بار کل زندگیش را بخشید؛ حتی آنقدر کریم که جامعه را هم دو دستی به معاویه بخشید! تا با اِعمال سیاستهای ظالمانه، دائم تولید فقر کند و امام حسن (ع) هم شب و روز بسته غدایی و معیشتی به دست فقرا برساند تا از گرسنگی نمیرند و اینگونه بود که پسر علی شد کریم!؛ همین!
🔸اسلام ناب اما، میپرسد: اگر امام حسن (ع) خلاصه در کَرَمش آنهم با این تعریف از کرم باشد؛ چرا معاویه باید آنقدر تبلیغ و تطمیع و تهدید و ترور را علیه امام حسن (ع) بِراه بیاندازد؟! مگر یک آدم خیریه بازِ این تیپی چه خطری میتواند برای معاویه داشته باشد؟!
🔹اسلام ناب میپرسد: مگر امام حسن (ع) میراثدارِ وصیت امام علی (ع) نیست که به او و برادرش امام حسین (ع) فرمود: «کونا للظالم خصماً و للظموم عوناً»؟!
🔸آیا امام حسن (ع) آنقدر ناخلف! است که «للمظلوم عونا»ی وصیت پدر را از روی تنزه طلبی اجرا و نیمهی اول و اولیٰ و دشوار وصیت «للظالم خصماً» را رها کند؟!
🔹آیا کَرم امام حسن (ع) آنقدر سکولار و از عقلانیت فاصله دارد که کنار معلولِ ظلم (فقر) بایستد بیآنکه با علتِ ظلم، کاری داشته باشد؟
🔸آیا این همان امام حسن (ع ) است که یاران کربلاییِ امام حسین (ع) برای مقابله با ظلم در دامن او تربیت یافته اند؟!
🔻بیایید این ۴ سکانس سانسور شده از زندگی امام حسن (ع) را مرور کنیم:
1⃣ شکل گیری خیریهی حسنی به مثابه تاکتیک مبارزه، دقیقاً در تقابل با خیریهی ریاکارانه و ستمپوشِ معاویه.
2⃣ لشکرکشی و آمادگی صددرصدی امام حسن (ع) بلافاصله بعد از شهادت امام علی (ع) به منظور حذف همیشگی معاویه.
3⃣ رویارویی در جنگ صفین با معاویهای که بخشی از بلاد اسلامی را تحت استثمار خویش گروگان گرفتهبود.
4⃣ مصاف رسواگرانه با بدعتهای معاویه در بدرقهی تبعید ابوذر به ربزه؛ وقتی حاکمیت، اعتراض ابوذر را در مبارزه با انحراف، اشرافیگری و کاخسازی معاویه بر نمیتابد.
🔹این صحنهها همه و همه نمایانگر مبارزی کریم نیست که سالها با علت ظلم درگیر بوده؟! اینکه چرا نتوانسته از بینش ببرد و چه بسا با او به صلح رسیده را باید در عدم همراهی نخبگان و مردم جست و جو کرد؛ همان چیزی که مبارزه را در هر مرحله سخت و سختتر میکند تا جایی که حکومت عدل نبوی رسماً به سلطنت ظلم اُموی بدل میشود و فقر، بدیل عدل؛ آنگاه دیگر کَرَم و مواسات امام حسن (ع) هم نمیتواند چاره سازش باشد.
🔸جامعهای را تصور کنید اهل کَرَم شدهی اسلام آمریکایی ولی در مبارزه با علل فقر، غایب؛ در آن جامعه معاویهی اُموی و فَرَح پهلوی هم که خود بانی این وضع و فقرند موسس خیریه می شوند؛ رانت خوار، سرمایه دارِ زالوصفت، تصمیمساز و تصمیمگیر سیاست های فقرآفرین هم...
🔹خیریه که چه عرض شود؛ شَرّیهای که گاهی خود ابزار پولشویی و مهمتر وسیلهی استحمار و لعاب مذهبی جهت توجیه سرمایهداری میشود تا دوباره تصاعدی فقر زائیده شود؛ و البته در این میان مبادا بساط کریمانگی اسلام آمریکایی بر هم بخورد!
▫️راستی امام حسنِ ما کدام کریم است؟!
🖋 محمد زارع
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @paberahnegan
🆔 @geraa_ir
۶ فروردین ۱۴۰۳
🇮🇷 پویش عیدانه گرا
📆 روز چهارم | ۶ فروردینماه
📺 پیشگامان رهایی
🔹 آسیبشناسی جریان دانشجویی
⏳ ۴۹ دقیقه
👤 حجتالاسلام مجتبی عرب
🔗 مشاهده گفتگو:
https://www.aparat.com/v/8nXQK
📢 لینک پاسخ به سوالات شنبه ساعت ۲۳ منتشر خواهد شد.
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @geraa_ir
۶ فروردین ۱۴۰۳
💢 بیانیه مشترک شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور و اتحادیههای دانشجویی در راستای محکومیت جنایت های مستمر رژیم سفاک صهیونیستی در غزه
🔸در میان مصیبتی بزرگ برای جهان، از جمله برای بسیاری از مسلمانان دست به قلم می بریم...
🔗 این نامه را از لینک زیر بخوانید:
🔗 https://vrgl.ir/KiQFG
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @geraa_ir
۶ فروردین ۱۴۰۳
🖇 #گراپلاس | چرا برای غزه کم تحرکـیم؟
🔹تصمیم گرفتم اولین و دومین یادداشت امسال رو برای غزّه بنویسم و نه حتی برای شعار سال! بعد از یادداشت «غزه؛ و البته هزاران مناسبت تقویمی و موسمی جور و واجور!!» که در آن به نقد رفتار فرهنگی دوستان حزباللهیمان پرداخته بودم، برخی از دوستان گفتند که مردم ایران حاضر به همراهی با مردم غزه نیستند و افکار عمومی ما کشش طرح مسئله کمک به غزه را ندارد!
🔸بگذارید همین ابتدا نظر خودم را عرض کنم. این تحلیل از مردم ایران از اساس یک تحلیل غلط، انحرافی و تقلیل گرایانه است. مردم ایران همواره در طول قرنها جزو عدالتطلبترین ملتها بودهاند و برای رسیدن به آن، هزینههای هنگفت دادهاند. چطور میشود که چنین ملتی که حتی مخالفین حکومتش هم برای همراه کردن مردم ناچارند که بر روی عدالتطلبی دست بگذارند و حجاب قانونی را مصداق ظلم نشان دهند تا بتوانند جوانان و نوجوانان را برای مقابله با حکومت به خیابانها بکشانند، به یکباره چنان تحولی پیدا میکند که نسبت به یکی از بزرگترین جنایتها و نسلکشیهای آشکار تاریخ معاصر کرخت و سرد شوند؟! این تحلیل غلط اندر غلط است ...
🔹ریشه عدم تحرک کنونی مردم ایران را باید در جایی دیگر دنبال کرد؛ اولین ریشهی این بی تحرکی در فراگیر شدن این تلقی است که «الان کمک به غزه یک کار تخصصی و نظامی است که مردم عادی نمیتوانند نقشی در آن داشته باشند»؛ دومین ریشه این بی عملی را باید در این تلقی دنبال کرد که «راهپیماییهای کلیشهای دردی از مردم غزه دوا نمیکند و اقتضائات بیرونی و میدانی به حدی قدرتمند است که این راهپیماییهای داخلی، تأثیری بر روی تصمیم گیری مسئولین سیاسی و نظامی کشور در مواجهه با مسئله غزه نمیگذارد.»
🔸حاصل جمع این دو تلقی این است که مردم ایران علیرغم تأسف و تأثری که از جنایتهای بی حد و مرز اسرائیل دارند و احیانا اشکی که شبها پای اخبار کودککشیها و زجرکشیدنهای مردم غزه میریزند، راهی را برای کمک در جلوی خود باز نمیبینند و ناگزیر برای فرار از فشار روحی آن، خود را به بیخیالی میزنند. خیلی فرق است که کسی بیخیال مسئلهای باشد و کسی از روی ناچاری و بن بست عملی و قاعدتاً برای فرار از فشار شکنندهی روحی مسئلهای، خود را به بیخیالی بزند؛ حال اکثر مردم ایران، حال دومی است.
🔹از اینرو، راه برافروخته نگه داشتن ابر مسئلهای به نام فلسطین در جان و فکر و رفتار مردم ایران، پخش عکسهای جنایتهای شنیع اسرائیل و نسلکشیها و کودککشیها و رنجها و زجرهای فلسطینیان نیست، بلکه راه اصلی «بازآفرینی فناوریهای اجتماعی استحصال اراده جمعی مردم ایران در راستای حضور واقعی در واقعه فلسطین» میباشد.
🔻خلاصه اینکه:
▫️امروز مشکل مردم ایران «نبود تحریک» نیست، بلکه مشکل، «فقدان بستر تحرک» است.
▫️ امروز مشکل مردم ایران «ندانستن ظلم اسرائیلیان» نیست، بلکه مشکل، «نداشتن راهی برای حضور و تأثیر واقعی» است.
▫️امروز مشکل مردم ایران «نخواستن کمک به غزه» نیست، بلکه مشکل، «تصور ناتوانی از کمک کردن» است.
🔸گسست زبانی با منطقه و جهان، بیرون بودن از مناسبات عربی و ترکی، بیگانگی با اقتضائات جامعه اهل تسنن، فشل بودن سامانه خبر در کشور و البته انسداد ذهنی خواص شتابدهنده، همه و همه دست به هم دادهاند تا فناوریهایی زندهی چند دههی گذشتهی جامعهی انقلابی ایران یعنی راهپیمایی به امری صرفا داخلی و کلیشهای تنزل یابد و تخلیه معنایی شود ...
اگر راهی برای تحرک مردم ایران هست که حتما هست، آن را باید در بسترسازی کنش عمومی، از طریق احیاء فناوریهای اجتماعی با سابقه و یا خلق فناوریهای اجتماعی جدید جستجو کرد...
🖋 حجتالاسلام علی محمدی
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @alimohammadi1389
🆔 @geraa_ir
۶ فروردین ۱۴۰۳
17.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #مصاحبه_اختصاصی | مطالعات صهیونیست شناسی ناظر به ماموریت هر وزارتخانه باید راه بیافتد!
🔸 مطالعه کردن در مورد نقشه های صهیونیستها نباید به یک موسسه خاص یا یک مرکز مطالعاتی، محدود شود. هر بخشی از دستگاه های نظام باید در این زمینه مسئولانه ورود کنند.
▫️تحلیل و بررسی آیات ۸۲ سوره مائده
👤 حجت الاسلام محمد سعادتمند
📺 #ببینید
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @geraa_ir
۶ فروردین ۱۴۰۳
5.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #نماگرا | کار را باید به مردم سپرد...
🔸کار را باید به مردم سپرد همانطور که امام خمینی اوایل انقلاب برای برون رفت از مشکلات معیشتی، فرمان تاسیس جهاد سازندگی را صادر کردند که خوش درخشید.
🔹در اقتصاد مطلقا به مردم اعتماد نکردیم برخلاف جریان انقلاب و دفاع مقدس.
👤 روح الله ایزدخواه
🎥 #گفتگوهای_اینترنتی
🌐 #شبکه_گرا
🖥 @geraatv
🆔 @geraa_ir
۶ فروردین ۱۴۰۳
🎊 برگزیدگان روز سوم | جزوه حکیم در سخنگاه تبیین (جلداول)
▪️ نگار امیدی
📍 تهران
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ ملیحه سلیمانی
📍 خراسان رضوی
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ هانیه دوست محمدی
📍 تهران
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ گلنوش رستمی
📍 اصفهان
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ الهام بنیحسن
📍 تهران
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ محمد رفیعی
📍 زنجان
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ ابوالفضل طاهریان
📍 خراسان رضوی
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ محمد خلیلی
📍 اصفهان
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ معصومه عربعامری
📍 البرز
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
▪️ ریحانه سادات طباطبایی
📍 اصفهان
🎁 هدیه ۲۰۰ هزار تومان
🇮🇷 پویش عیدانه گرا
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @geraa_ir
۶ فروردین ۱۴۰۳
مجموعه گرا
🇮🇷 پویش عیدانه گرا 📆 روز چهارم | ۶ فروردینماه 📺 پیشگامان رهایی 🔹 آسیبشناسی جریان دانشجویی ⏳ ۴
💥 پویش عیدانه گرا
🔖 ببینید، جایزه بگیرید
📺 گفتگوی پیشگامان رهایی
❌ لینک پاسخگویی به سوالات:
https://survey.porsline.ir/s/RQn9iCE3
⏰ مهلت پاسخگویی به سوالات ۲۰ دقیقه بوده و لینک پاسخگویی تا ساعت ۲ بامداد فعال میباشد.
⏳ #پویش
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @geraa_ir
۶ فروردین ۱۴۰۳
🇮🇷 پویش عیدانه گرا
📆 روز پنجم | ۷ فروردینماه
📚 آغاز یک پایان
🔹 روایتی مستند از افول قریبالوقوع رژیم اشغالگر صهیونیستی
⏳ ۴۰ صفحه
🔗 دریافت جزوه:
https://eitaa.com/geraa_ir/1053
📢 لینک پاسخ به سوالات یکشنبه ساعت ۲۳ منتشر خواهد شد.
🌐 #شبکه_گرا
🆔 @geraa_ir
۷ فروردین ۱۴۰۳