eitaa logo
اندیشه و قلم | احمد قدیری
37.5هزار دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
534 ویدیو
106 فایل
پدر سه معصوم | نویسنده، پژوهشگر و‌ مدرس | دانش‌آموخته حقوق بین‌الملل | سایت AhmadGhadiri.ir | توییتر، تلگرام، و ویراستی @GhadiriNetwork | تماس @AhmadGhadiri
مشاهده در ایتا
دانلود
اندیشه و قلم | احمد قدیری
می‌خواهید افکارعمومی جهان و آمریکا را پشت این جنگ مقدس ایران با صهیونیست‌ها بیاورید؟ با دست‌کم یک مو
نام هر موج موشکی را به نام یک چهره شهیر جهان اسلام و جبهه مقاومت نام‌گذاری کنید: سیدحسن نصرالله اسماعیل هنیه یحیی السنوار جمال عبدالناصر مالکوم ایکس احمد قدیری (امضای کانال است!) @GhadiriNetwork
📣اولین پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد. 🔹️این پیام راهبردی که در هفت سرفصل مهم صادر شده، حاوی نکات ویژه‌ای درخصوص رهبر شهید انقلاب، نقش و وظایف مردم، نیروهای مسلح، دستگاه‌های اجرایی و جبهه مقاومت و همچنین کشورهای منطقه و مواجهه با دشمنان است. ۱۴۰۴/۱۲/۲۱ 📲@rahbar_enghelab_ir
برش‌هایی از اولین پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی 🔹 ابتدائاً باید وضع و موقف خود در باب رای مجلس محترم خبرگان را مختصراً بیان نمایم. این خادم شما سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای همزمان با شما و از طریق سیمای جمهوری اسلامی از نتیجه‌ی رای مجلس محترم خبرگان مطلع شدم. 🔹 من این توفیق را داشتم که پیکر ایشان را بعد از شهادت زیارت کنم؛ آنچه دیدم کوهی از صلابت بود و شنیدم که مشت دست سالمش را گره کرده بود. در مورد وجوه مختلف شخصیت ایشان اهل اطلاع باید مدتها چیزها بگویند. در این مجال اکتفاء به همین مجمل نموده، تفاصیل را واگذار به موقعیتهای مناسب دیگری میکنم. 🔹 بصیرت و هوشمندی ملت بزرگ ایران در واقعه اخیر و پایمردی و شجاعت و حضورش دوست را به تحسین و دشمن را به حیرت وا داشت. این شما مردم بودید که کشور را رهبری و اقتدار آن را ضمانت کردید. 🔹 اگر آن نعمت عظما از ما سلب شد، به جایش بار دیگر حضور عمارگونه ملت ایران به این نظام اعطاء گشت. این را بدانید اگر قدرت شما در صحنه ظاهر نشود نه رهبری و نه هیچیک از دستگاههای مختلف که شأن واقعی آن‌ها خدمت به مردم است کارآئی لازم را نخواهند داشت. برای اینکه این معنا بهتر صورت تحقق پیدا کند، اولاً باید به یاد خداوند تبارک و تعالی و توکل بر حضرتشان و توسل به انوار طیبه معصومین صلوات‌الله ‌علیهم‌ اجمعین چون اکسیر اعظم و کبریت احمری نگریسته شود که تضمین کننده انواع گشایشها و ظفر قطعی بر دشمن است. این مزیت عظیمی است که شما واجد آن و دشمنانتان فاقد آن هستند. 🔹 باید حضور مؤثر در صحنه حفظ شود؛ چه به صورتی که در این روزها و شبهای جنگ از خود نشان دادید و چه بصورت انواع نقش آفرینی‌های مؤثر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، تربیتی، فرهنگی و حتی امنیتی. مهم اینست که نقش ِصحیح، بدون خدشه به وحدت اجتماعی به خوبی درک و تا حد ممکن به اجراء گذاشته شود. یکی از وظایف رهبری و بعضی مسئولین دیگر گوشزد کردن بعضی از این نقش‌ها به آحاد یا اقشار جامعه است. از این رو اهمیت حضور در مراسم روز قدس ۱۴۴۷ را یادآور می‌شوم که باید عنصر دشمن‌شکنی در آن مورد توجه همگان باشد. 🔹 از کمک و یاری به یکدیگر فروگذار نکنید. بحمدالله خصلت همیشگی بیشتر ایرانیان جز این نبوده و انتظار می رود که در این روزهای خاص که طبعاً بر بعضی از آحاد ملت سخت‌تر از بقیه میگذرد، این مطلب جلوه بیشتری داشته باشد. 🔹 برادران عزیز رزمنده! خواست توده‌های مردم، ادامه دفاع موثر و پشیمان‌کننده است. همچنین قطعاً همچنان از اهرم مسدود کردن تنگه هرمز باید استفاده شود. در مورد گشودن جبهه‌های دیگری که دشمن در آن تجربه ناچیزی دارد و به شدت در آن آسیب‌پذیر خواهد بود مطالعاتی صورت گرفته است و فعال‌سازی آن در صورت استمرار وضع جنگی و بنا بر رعایت مصالح صورت خواهد گرفت. 🔹 این اطمینان را به همگان میدهم که ما از انتقام خون شهداء شما صرف نظر نخواهیم کرد. انتقامی که در نظر داریم فقط مربوط به شهادت رهبر عظیم‌الشان انقلاب نیست؛ بلکه هر عضوی از ملت که توسط دشمن شهید میشود، خود موضوع مستقلی برای پرونده انتقام است. البته مقدار محدودی از این انتقام تا بحال صورت عینی پیدا کرده است ولی تا حد کامل آن حاصل نشود همچنان این پرونده در روی بقیه پرونده‌ها خواهد بود و بخصوص نسبت به خون اطفال و کودکانمان حساسیت‌ بیشتری خواهیم داشت. لذا جنایتی که دشمن بطور عامدانه در مورد مدرسه شجره طیبه میناب و بعضی موارد مشابه مرتکب شده، شان خاصی در این رسیدگی دارد. 🔹 نکته‌ای که باید گوشزد نمایم این است که به هر صورت ما از دشمن غرامت خواهیم گرفت و اگر امتناع کند باندازه‌ای که تشخیص بدهیم از اموالش برخواهیم داشت و اگر آنهم مقدور نباشد به همان اندازه از اموالش را نابود خواهیم کرد. 🔹 در قسمت ششم کلام،‍ روی سخنم با رهبر شهیدمان است. رهبرا! با رفتن خود داغ سنگینی بر قلوب همگان وارد کردید. شما همیشه مشتاق این عاقبت بودید تا بالاخره حضرت حق آن را در حال تلاوت قرآن کریم در صبحگاه روز دهم رمضان المبارک به شما اعطا فرمودند. مظلومیتهای زیادی را مقتدرانه و با حلم تحمل کردید و خم به ابرو نیاوردید. بسیاری قدر واقعی شما را نشناختند و شاید مدتها بگذرد تا انواع حجابها و موانع کنار رود و زوایایی از آن معلوم شود. والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته و تحیاته سید مجتبی حسینی خامنه‌ای ۲۱ / اسفند / ۱۴۰۴ مطابق با ۲۲ / رمضان‌المبارک / ۱۴۴۷ @GhadiriNetwork
اندیشه و قلم | احمد قدیری
برش‌هایی از اولین پیام حضرت آیت‌الله سیدمجتبی حسینی خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی 🔹 ابتدائاً با
پیام مخاطبی منتشر و حذف شد در خصوص تعارض ظاهری میان اصرار اعضای خبرگان به آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای با اینکه خود فرمودند خود از تلویزیون متوجه نتیجه کار شدند. علت حذف پیام به این دلیل است که ادعای آیت‌الله رشاد درخصوص اصرار و اقناع الزاما غلط نیست و با سخن رهبر انقلاب قابل جمع است.
✉️ پیام مخاطب @GhadiriNetwork
✉️ پیام مخاطب @GhadiriNetwork
✉️ پیام مخاطب @GhadiriNetwork
آقا فرمودند: باید حضور حفظ‌ بشه چه به صورت حضوری که این شب ها در خیابان داشتیم چه به صورت نقش بصیرتی ،سیاسی ،امنیتی ،اجتماعی، فرهنگی امروز رفتم مسجدی تو پردیسان قم آقای دکتر قدیری اومده بودند سخنرانی بصیرتی داشتند انقدر نکات مهم بود که من دیدم خانم های اون مسجد با تعجب به هم نگاه میکردن و میگفتن چرا تا به حال نمیدونستیم و خواب بودیم سخنرانی بصیرتی منافق سوز نه سخنرانی های معمولی که همه شنیدیم ! نکته ای که ایشون گفتند این بود که شعار هارو این شب ها هدفمند سر بدیم شعار نه به مذاکره و نه به آتش بس والا که اون منافق هم میاد کنار تو و مرگ بر آمریکا رو میگه ،شما باید خط تون رو از منافقین و جریان نفاق جدا کنید . اگر دوست و عزیزی هم در خودش میبینه که میتونه جلسات خانگی یا در مسجد سخنرانی بصیرتی داشته باشه حتما اقدام کنه . اگر مسجد یا جلسه خانگی در قم تمایل داشتند برای خانم ها حاضرم وقت بزارم❤️
تا دقایقی دیگر فایل صوتی سخنرانی امروز اینجانب درخصوص شبکه کودتا و با عنوان «مأموریت: نجات اسرائیل» در کانال جدید منتشر خواهد شد. دوستان خود را فرابخوانید... rubika.ir/GhadiriNetwork2 rubika.ir/GhadiriNetwork2