eitaa logo
#سفیر_ایمنی🔥🔥🔥
525 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
1.1هزار ویدیو
190 فایل
دیر آمدن حادثه دلیل بر ایمنی محل نیست 🔺️NEW YORK INTERNATIONAL UNIVERSITY OF TECHNOLOGY & MANAGMENT MOHAMMAD JAVAD QAEMI THE DEGREE OF PH.D. IN FIRE ENGINEERING.
مشاهده در ایتا
دانلود
🍁🍂💐 وقتی وجود خدا باورت بشه، خدا هم یه نقطه میزاره زیر باورت، یاورت میشه....👌 روزتون زيبا🍁 🆔️ https://eitaa.com/ghaemi125 📚🔥🔥🔥      ✾࿐༅🍃🌺🍃༅࿐✾
23.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸فیلم وحشتناک از آتش سوزی ویرانگر برج ۱۰طبقه با اصابت رعد و برق در ترکیه همه شوکه شدند! 🆔️ https://eitaa.com/ghaemi125 📚🔥🔥🔥      ✾࿐༅🍃🌺🍃༅࿐✾
سلام به کانال سفیر ایمنی خوش آمدید. در این کانال سعی میکنیم که در مورد مسائل ایمنی بحث کنیم تا به این واسطه بتوانیم علم و دانش خود را در این زمینه بیشتر کنیم. یقیناً اگر شما هم از تجربیات خود، علمی که دارید و همچنین دانسته هایتان با ما صحبت کنید، بیشتر می توانیم به سوی هدفی که برای این کانال پیش بینی شده قدم برداریم. با سپاس آتش پاد دوم دکتر محمدجواد قائمی
CamScanner 11-15-2023 14.27_1.pdf
142.1K
💠ذکری که از مخازن غیب خداوند متعال است.🌸🍃 🆔️ https://eitaa.com/ghaemi125 📚🔥🔥🔥      ✾࿐༅🍃🌺🍃༅࿐✾
شروع دوره آموزشی افسری درHSE 🆔️ https://eitaa.com/ghaemi125 📚🔥🔥🔥      ✾࿐༅🍃🌺🍃༅࿐✾
تصویر 27.8.1.1 از NFPA921 : الگوی شعاعی حریق ، ایجاد شده در اثر حریقی که از قسمت سرنشین های خودرو شروع شده است نکته: تصاویر آموزنده زیادی از الگوهای حریق خودرو در صفحات 302 تا 305 از NFPA 921 قابل مشاهده است. فایل NFPA 921 در کانال قرار داده شده است. 🆔️ https://eitaa.com/ghaemi125 📚🔥🔥🔥      ✾࿐༅🍃🌺🍃༅࿐✾
روش های تشخیص کانون حریق_1394-12-9-8-13.pptx
97.3K
💠 روشهای تشخیص کانون حریق ⬆️ علت یابی 🆔️ https://eitaa.com/ghaemi125 📚🔥🔥🔥      ✾࿐༅🍃🌺🍃༅࿐✾
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠علت یابی حریق در جریان الکتریسیته⚡ 🔥 سفیر ایمنی 🔥 🚨ما را برای ارتقا فرهنگ ایمنی به اشتراک بگذارید🚨 لینک👇 🆔️ https://eitaa.com/ghaemi125 @QAEMi125 📚🔥🔥🔥      ✾࿐༅🍃🌺🍃༅࿐✾
تصویر 6.2.8.4 از NFPA 921 : استفاده از اثرات ذوب شدگی اشیاء در محل حریق برای یافتن موقعیت کانون حریق 6.2.8.4 (a) : روشنایی پلاستیکی ذوب شده ، نشان دهنده سوی حرارت دیدگی از راست به چپ 6.2.8.4 (b) : منبع روشنایی فلورسنت ، نشان دهنده حرکت حرارت از چپ به راست 🆔️ https://eitaa.com/ghaemi125 📚🔥🔥🔥      ✾࿐༅🍃🌺🍃༅࿐✾
بند 6.3.7.1 از NFPA921 ، الگوی V شکل بر روی سطوح عمودی. الگوی Vشکل توسط شعله، حرارت تشعشعی یا همرفتی ناشی از دود داغ یا گازهای داغ حاصل از احتراق ایجاد می شود. الگوی V غالبا به صورت خطوطی ظاهر می شود که مرز اثرات حریق را تعیین می کنند. بند 6.3.7.1.1 زاویه الگوی V شکل ایجاد شده در اثر حریق وابسه به متغیرهای زیر است : ۱- نرخ آزادسازی حرارت HRR ۲- شکل هندسی سوخت ۳- اثرات تهویه ۴- میزان احتراق پذیری سطحی که الگو روی آن تشکیل شده است ۵- وجود سطوح افقی از جمله سقف، قفسه، رویه میز و غیره. 🆔️ https://eitaa.com/ghaemi125 📚🔥🔥🔥      ✾࿐༅🍃🌺🍃༅࿐✾
بند 9.10.5.1 از  NFPA 921 : اضافه بار در مدار منجر به ایجاد حرارت داخلی در هادی ها می شود. این حرارت در طول کل مسیر آن بخش از مدار که دارای اضافه بار است رخ می دهد و می تواند منجر به بروز پدیده آستینی شود. پدیده آستینی شدن ( Sleeving ) نرم شدن و شل شدن عایق ترموپلاستیک روی سیم در اثر حرارت می باشد. تصویر (a) 9.10.5.1  از NFPA 921 : پدیده آستینی شدن 🆔️ https://eitaa.com/ghaemi125 📚🔥🔥🔥      ✾࿐༅🍃🌺🍃༅࿐✾