انسان شناسی 126.mp3
12.02M
#انسان_شناسی ۱۲۶
#رهبر_انقلاب
#استاد_شجاعی
🤔 چرا دل من، همیشه وقتی کسی داره سخنانی از جنس موعظه میزنه، یهو منقبض و مچاله میشه؟
😬 چرا دل من، این حالت رو در همهی موارد نداره ...؟!
- سخنانی از جنس موعظه رو از بعضیا میپذیره،
- و دقیقاً همون حرفها رو از فرد دیگری نمیپذیره و اونقدر مچاله میشه که تحمل موندن و نشستن رو برام سخت میکنه؟
@Ostad_Shojae
┅───────────
🤲 اللّٰهم عجّل لولیّک الفرج
╭═══════๛- - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
│✨ @Nafaahat
│📖 @feqh_ahkam
│📚 @ghararemotalee
╰๛- - - -
📚📖 مطالعه
#صحیفه_سجادیه_جامعه | ۲۱ [ #دعای بیست و یک – دعا در هر صبح و شام ] ◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇ ⤶ اَلْ
دو تا حرز
۲۲ کمی طولانی
و ۲۳ کوتاه
برای مراقبت از خودتون و عزیزانتون از بلایا و مصائب و فتنهها و انرژیها و افکار منفی!
!Doa 22 Sahife (1).mp3
28.82M
🎧 قرائت استدیویی دعای ۲۲ | حرز کامل
با صدای: محمود معماری
※ حرز کامل امام سجاد علیهالسلام در شب و روز
blog.montazer.ir/دعای-بیست-و-دو-دعای-صبح-و-شب-حرز-کامل/
🎼 تولید شده در «استودیو موسیقی انسان تمام»
@ostad_shojae
╭────๛- - - - - ┅╮
│📱 @Mabaheeth
╰───────────
📚📖 مطالعه
#صحیفه_سجادیه_جامعه | ۲۳ دعای بیست و سه - دعای صبح و شب «حرز دیگری» بِسْمِ اللّٰهِ وَ بِاللّٰهِ س
※ این حرز کوتاه را صبحها و شبها برای محافظت خود بخوانید، در دفع حملات و وسوسههای شیاطین انسی و جنی و بلایا و مصائب گوناگون انشاءالله.
هم متن و هم صوت دعا در لینک زیر:
blog.montazer.ir/دعای-بیست-و-سوم-دعای-صبح-و-شب-حرز-دیگری/
🎼 تولید شده در «استودیو موسیقی انسان تمام»
@ostad_shojae
4_5886270980023653760.mp3
9.55M
🎧 #قرائت_استدیویی دعای ۲۳ | دعای صبح و شب «حرز دیگری»
با صدای: محمود معماری
※ این حرز کوتاه را صبحها و شبها برای محافظت خود بخوانید، در دفع حملات و وسوسههای شیاطین انسی و جنی و بلایا و مصائب گوناگون انشاءالله.
هم متن و هم صوت دعا در لینک زیر:
blog.montazer.ir/دعای-بیست-و-سوم-دعای-صبح-و-شب-حرز-دیگری/
🎼 تولید شده در «استودیو موسیقی انسان تمام»
@ostad_shojae
#صحیفه_سجادیه_جامعه | ۹۸
『 #دعای نود و هشت – هرگاه به تقصیر در سپاسگزاری اعتراف میکرد 』
࿐ྀུ༅࿇༅════════
اَللّٰهُمَّ إِنَّ أَحَداً لا ٰيَبْلُغُ مِنْ شُكْرِكَ غَايَةً إِلّٰا حَصَلَ عَلَيْهِ مِنْ إِحْسَانِكَ مٰا يُلْزِمُهُ شُكْراً، وَ لاٰ يَبْلُغُ مَبْلَغاً مِنْ طَاعَتِكَ وَإِنِ اجْتَهَدَ إِلّٰا كَانَ مُقَصّـِراً دُونَ اسْتِحْقَاقِكَ بِفَضْلِكَ، فَأَشْكَرُ عِبَادِكَ عَاجِزٌ عَنْ شُكْرِكَ، وَأَعْبَدُهُمْ مُقَصِّـرٌ عَنْ طَاعَتِكَ. لاٰيَجِبُ لِأَحَدٍ أَنْ تَغْفِرَ لَهُ بِاسْتِحْقَاقِهِ، وَلاٰ أَنْ تَرْضیٰ عَنْهُ بِاسْتِيجَابِهِ، فَمَنْ غَفَرْتَ لَهُ فَبِطَوْلِكَ، وَمَنْ رَضِيتَ عَنْهُ فَبِفَضْلِكَ،
خداوندا، کسی از شکرگزاریات در حالی از احوال، به نهایت شکر نـمیرسد جز این که از احسانت نعمتی به دست میآورد که او را به شکری دیگر وا میدارد، و از آنجا که نعمتت پیوسته و پیدرپی به بندگان میرسد، پس کسی را قدرت بر شکر نیست، و از اطاعتت، گرچه تلاش و کوشش کند به اندازهای نـمیرسد، جز اینکه در برابر شایستگیات، به سبب فضل و احسانت، ناتوان از طاعت است، بنابراین سپاسگزارترین بندگانت از سپاسگزاریات ناتوان و عابدترین ایشان، از اطاعتت در کوتاهی و کاستی است. کسی شایستۀ آن نیست که به خاطر مستحق بودنش او را بیامرزی و به سبب سزاوار بودنش از او خشنود شوی، هر که را بیامرزی، به احسانت آمرزیدهای و از هر که خشنود شوی، به احسانت خشنود شدهای،
تَشْكُرُ يَسِيـرَ مٰا شُكِرْتَهُ، وَ تُثِيبُ عَلیٰ قَلِيلِ مٰا تُطَاعُ فِيهِ، حَتّٰى كَأَنَّ شُكْرَ عِبَادِكَ الَّذِی أَوْجَبْتَ عَلَيْهِ ثَوَابَهُمْ، وَأَعْظَمْتَ عَنْهُ جَزَاءَهُمْ، أَمْرٌ مَلَكُوا اسْتِطَاعَةَ الِامْتِنَاعِ مِنْهُ دُونَكَ فَكَافَيْتَهُمْ، أَوْلَمْ يَكُنْ سَبَبُهُ بِيَدِكَ فَجَازَيْتَهُمْ، بَلْ مَلَكْتَ يٰا إِلٰهیٖ أَمْرَهُمْ قَبْلَ أَنْ يـَمْلِكُوا عِبَادَتَكَ، وَأَعْدَدْتَ ثَوَابَهُمْ قَبْلَ أَنْ يُفِيضُوا فیٖ طَاعَتِكَ، وَذَلِكَ أَنَّ سُنَّتَكَ الْإِفْضَالُ، وَعَادَتَكَ الاِحْسَانُ، وَسَبِيلَكَ الْعَفْوُ.
عمل اندکی را که پذیرفتهای جزا میدهی و بر اندک چیزی که اطاعت شدهای پاداش عنایت میکنی تا آنجا که گویی سپاسگزاری بندگانت که پاداششان را بر آن واجب کردهای و جزای ایشان را از آن بزرگ ساختهای، کاری است که بدون قدرت دادن تو بر باز ایستادن از آن توانـمند بودند و از این جهت پاداششان دادی، امّا اینان قدرت باز ایستادن از شکرت را بدون تو ندارند، ولی با آنها هم چون کسی که قدرت باز ایستادن دارد معامله کردی، یا انگار میکنی سبب آن شکر به دست تو نبوده و به این خاطر پاداششان دادی، ولی این طور نیست، بلکه ای خدای من مالک کار ایشان بودی، پیش از اینکه آنان مالک عبادت تو شوند، و مزدشان را آماده کردی، پیش از آنکه وارد طاعت و بندگی تو شوند، و آن برای این است که روش تو عطا کردن و عادتت احسان و راهت گذشت است.