eitaa logo
📌قنوت خمار
1.1هزار دنبال‌کننده
300 عکس
452 ویدیو
11 فایل
🌱بستری برای انتخاب، تکرار و تغییر🌱 حکّاکی های روح الله متوسل؛ طلبه ای با عبای خاکستری ارتباط با مدیر کانال @r_motavassel
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ مدح الگوی بی نقص از زبان آیت الله جوادی آملی (حتما ببینید!) 📌قنوت خمار 👈 عضو شوید @ghonootekhomar
13.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سرود برای نسل ما فقط این بود.. بابا نوازش کرد، بابا سفارش کرد در جنگ با دشمن، ننگه که سازش کرد... 📌قنوت خمار 👈 عضو شوید @ghonootekhomar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️فروپاشی نظام خانواده، اخلاق و انسانیت 🔥اقتصاد سرمایه‌دای که مبتنی بر فردگرایی محض است، مسیری جز فروپاشی نظام خانواده ندارد. 🔥اگر به دنبال ساختار جایگزینی برای سرمایه‌داری نباشیم، انتهای راه به همین منزلی می‌رسیم که اکنون ژاپن در آن‌جا قرار دارد. 🌹به اقتصاد اخلاقی بپیوندید👇👇👇 @Economic_Ethics
هدایت شده از KHAMENEI.IR
-1629151487_851194198.mp3
20.01M
🎧 صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در دیدار رمضانی دانشجویان. ۱۴۰۲/۱/۲۹ 💻 Farsi.Khamenei.ir
6.86M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بگیر از دل من هرچه را که می خواهی به قدر ثانیه‌ای عشق رهبرم را نه حاج قاسم عزیز چه می گوید | ببینید❗️ 📌 قنوت خمار 👈 عضو شوید @ghonootekhomar
هدایت شده از 📌قنوت خمار
☑️ شادی به سبک "عید فطر" و شادی به سبک "خر برفت" 🌱صورت ظاهری رفتارها نباید ما را به خطا بیندازد. هویت یک رفتار را باید با عمق آن فهمید. تفاوت شادی دینی و شادی دنیایی در این نکته است. 🌱اعیاد دینی فرصت خوبی است برای تبیین سبک شادی حقیقی. روزهای عید و شادی معمولا بعد از یک رفتار سخت و سهمگین در کنار گذاشتن دنیا یعنی یک محرومیت دنیایی شکل میگیرد. عید فطر بعد از ماه رمضان رخ میدهد بعد مهمانی الهی که همه اش محرومیت است و دل بریدن از دنیا. عید غدیر بعد یک دوره تلاش اجتماعی مسلمین و بلوغ آنها است عید قربان بعد از آن محشر بندگی و دلبریدگی. ظهور شادی در دین بعد از یک واقعه سخت و هزینه بردار رخ میدهد. 🌱شهدا که به تعبیر قرآن در وضعیتی از شادی و بشارت نسبت به دیگران هستند از یک حجاب سخت دنیایی عبور میکنند.بهشت اساسا به تعبیر روایات محفوف به سختیها است. شادی حقیقی را باید در بستر مجاهدت فهمید و عبودیت و دل کندن از دنیا. شادی که در صورت بچه رزمنده ها میشود پیدایش کرد. در عمق خوشی مردم روز ٢٢ بهمن. در انسجام الهی صفوف نماز عید فطر در صورت بچه ها در اردوهای جهادی بعد از یک کار سخت روزانه. در نشاط بعد از هیاتها بعد از مناجاتها بعد از عزمهای مؤمنانه. 🌱اما شادی دنیایی شادی است که مولوی در داستان خر برفت و خر برفت تصویر میکند. عده ای خر طرف را دزدیدند برای اینکه نفهمد مشغول شادی اش کردند او هم دست میزد و آهنگ خر برفت میخواند غافل از اینکه خر خودش بود که برفت. شادی که برای غفلت جامعه به آن نیاز است تا دارایی جامعه را بدزدند. عمقش غفلت است. زود تمام میشود. پر از خوف و حزن نسبت به دنیا است. الکی خوشی است. به هم خندیدن است مثل فیلمهای خارجی مستند که مردم در آنها به زمین خوردن هم میخندند. پایه اش غفلت است که نفهمی چه داری از دست میدهی. 🌱برای فهم یفرحون بفرحنا باید فرح اهل بیت را شناخت. شادی الهی از دل مبارزه با استکبار میگذرد. از دل تحمل تحریم و چشیدن رنج مقاومت اما شادی است از جنس فتح خرمشهر و جشن خودکفایی هسته ای. اما شادی دنیایی ندای خر برفت و خربرفت بلند کردن است بعد از آنکه هسته ای را بدهی و برجام هم در سنا پاره شود. ✍ علی مهدیان 📌قنوت خمار 👈 عضو شوید @ghonootekhomar
20.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎼 سرود بچه‌های مسجد؛ به همین سادگی ... مبارکه رها شدن تو آسمون بندگی مبارکه قدم زدن تو حس ناب زندگی رمضان‌المبارک ۱۴۰۲ هــ.ش مسجد حضرت صاحب‌الزمان عج شهر ایج 📌 قنوت خمار 👈 عضو شوید @ghonootekhomar
هدایت شده از KHAMENEI.IR
4_5915555484386987538.mp3
9.49M
🎙صوت کامل بیانات رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
-366403837_-1972685776.mp3
6.64M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی 💻 Farsi.Khamenei.ir
☑️ متأثر از فضای رسانه ای و تبلیغاتی بنی امیه! شخصی از اهل شام به قصد حج یا مقصد دیگر به مدینه آمد. چشمش افتاد به مردی که در کناری نشسته بود. توجهش جلب شد. پرسید: این مرد کیست؟ گفته شد: «حسین بن علی بن ابی طالب است» سوابق تبلیغاتی عجیبی که در روحش رسوخ کرده بود موجب شد که دیگ خشمش به جوش آید و قربة الی الله آنچه می تواند سبّ و دشنام نثار حسین بن علی بنماید. همینکه هر چه خواست گفت و عقده دل خود را گشود، امام حسین بدون آنکه خشم بگیرد و اظهار ناراحتی کند، نگاهی پر از مهر و عطوفت به او کرد و پس از آنکه چند آیه از قرآن - مبنی بر حسن خلق و عفو و اغماض - قرائت کرد به او فرمود: «ما برای هر نوع خدمت و کمک به تو آماده ایم» آنگاه از او پرسید: «آیا از اهل شامی؟» جواب داد: آری. فرمود: «من با این خلق و خوی سابقه دارم و سرچشمه آن را می دانم» پس از آن فرمود: «تو در شهر ما غریبی، اگر احتیاجی داری حاضریم به تو کمک دهیم، حاضریم در خانه خود از تو پذیرایی کنیم، حاضریم تو را بپوشانیم، حاضریم به تو پول بدهیم» مرد شامی که منتظر بود امام با عکس العمل شدیدی برخورد کند و هرگز گمان نمی کرد با یک همچو گذشت و اغماضی روبرو شود، چنان منقلب شد که گفت: «آرزو داشتم در آن وقت زمین شکافته می شد و من به زمین فرو می رفتم و اینچنین نشناخته و نسنجیده گستاخی نمی کردم. تا آن ساعت برای من در همه روی زمین کسی از حسین و پدرش مبغوض تر نبود، و از آن ساعت بر عکس، کسی نزد من از او و پدرش محبوبتر نیست» ✍ شهید مطهری، داستان راستان، حکایت مرد شامی و امام حسین علیه السلام، به نقل از نفثة المصدور محدث قمی، ج ۱، ص ۱۳ 📌قنوت خمار 👈 عضو شوید @ghonootekhomar
گلهای-سنگر-سپیده-کاشانی.mp3
14.76M
☑️ دکلمه‌ ای برای امروز نوشتن درباره آن صدای حماسی و زلال، چگونه در قالب کلمات قابل انتقال است. پس حتما قبل یا لااقل بعد از خواندن این نوشته، این قطعه را بشنوید تا دریابید این یادداشت را. این قطعه گل‌های سنگر از همان آلبوم معروف نینواست؛ همان شعر که لابه‌لای موسیقی و صدای حسام الدین سراج، همه‌اش یک صدای حماسی و صیقلی می‌آمد و می‌گفت: «ای یاوران! باید ولی را یاوری کرد» یادت هست؟ شنیده‌ایدش؟ بله دکلمه مرحوم فرج‌الله سلحشور بر روی شعرهای بانو سپیده کاشانی، حمید سبزواری و علی معلم. چه صدای خوبی دارد آقای سلحشور؛ راستی این کارگردان خوب (یوسف پیامبر، اصحاب کهف، ایوب پیامبر) به عنوان بازیگر تئاتر و سینما (دنيای وارونه، ايوب پيامبر، نخلستان تشنه، انسان و اسلحه، پرواز در شب، گوركن، توبه نصوح) چقدر می‌توانسته با صدایش در بازیگری‌اش هم بیشتر بدرخشد. نه؟ آن دکلمه‎ها چه وقتی محزون بودند چه وقتی حماسی واقعا زیبا و به‎هنجار بودند. امروز ذائقه‎ها صدای زیبا برای دکلمه و اجرا را بیشتر صداهای دودآلود، گرفته، خشن، و گاه مقلد و مصنوعی می‎دانند ولی لحن سلحشور، هم لحن دراماتیک و هنرمندانه بود و هم با عاطفه متن و موسیقی خود را هماهنگ می‎کرد. همیشه وقتی به شناسنامه آلبوم نینوا نگاه می‌کنم دلم می‌خواهد بدانم این آدم‌ها چطور اینقدر کنار هم خوش نشسته‌اند و با هم جفت شده‌اند؟ این با هم بودن چگونه به وجود آمده است؟ آیا می‌شود این مدل را زنده کرد و از آن باز هم آثار خلاقانه‌ای ساخت مثل نینوا؟ 📌 قنوت خمار 👈 عضو شوید @ghonootekhomar
هدایت شده از KHAMENEI.IR
4_5938006450969251868.mp3
13.28M
🎧 صوت کامل بیانات صبح امروز رهبر انقلاب در 💻 Farsi.Khamenei.ir