eitaa logo
گریزهای مداحی و گریز های مناجاتی
2.7هزار دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
546 ویدیو
772 فایل
گریز زیارت عاشورا ، دعای کمیل و دعای توسل و جوشن کبیر https://eitaa.com/gorizhaayemaddahi
مشاهده در ایتا
دانلود
4_5906977382429885637.mp3
15.26M
🎧 روضه و امیرالمومنین سلام‌الله علیه 🩸 حجت‌الاسلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. 📌 چرا نام (ع) در نیامده است؟ ابوبصیر می گوید: از امام (ع) پرسیدم، آیه "یا ایها الذین آمنوا اطیعوا الله و اطیعوا الرسول و اولی الامر منکم" درباره کیست؟ امام در پاسخ فرمود: درباره (ع) و اولاد او است. گفتم: مردم می گویند: چرا نام آنان در قرآن نیامده است؟ امام فرمودند: در دستور نازل شده است، ولی در آن تعداد رکعات نیامده است، تا اینکه رسول خدا(ص) تعداد آن را برای مردم بیان کردند. در قرآن دستور نازل شده است، ولی به مردم نفرموده هفت دور طواف کنید. تا اینکه رسول خدا(ص) آنرا شرح داد. این آیه اطاعت درباره اهل بیت علیهم السلام نازل شده و رسول خدا(ص) اسامی آنان را- در ائمه اثناعشر- بیان کرده است. 📚کلینی، کافی، ج۲، ص۳۸۹ 🆔.
دعای توسل_ بیات اصفهان.mp3
19.28M
قرائت سه شنبه 3مهر1403 شب تولد شهید محمدعلی مبارک در کنار مزار شهید
1403-07-01 Rafiei.mp3
12.63M
📌 برنامه سمت خدا 🎙 📚 موضوع: شرح دعای بیستم صحیفه سجادیه ( عزت و دوری از آفت آن ) 🕐 یکشنبه یکم مهر ماه ۱۴۰۳
. انالله و انا الیه راجعون آه از غمی که تازه شود با غمی دگر برادران داغدیده عابدی تسلیت واژه ای نا چیز در مقابل غم از دست دادن است. خداوند این کنیز حضرت زهرا را با مادر سادات ؛همنشین و محشور فرماید. و به خانواده مصیبت دیده شما ؛ صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید. سایه ی حاج ابراهیم عابدی بر سرِ ما و شما مستدام. ان شاءالله . شادی روح این مادر تازه درگذشته و اموات وابسته به اعضای گروه، الفاتحه مع الصلوات .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
03-نزدیکترین راه برای یاد خدا کردن.mp3
7.3M
▪️ نزدیکترین راه برای یاد خدا کردن 🔸 برگرفته از جلسات "درنگی در سیره امام کاظم علیه السلام" 🎤
. این سخنرانی شهید در مراسم تشییع فرمانده شهید حاج عماد مغنیه را در شهادت خودش بخوانیم ▪️برادران و خواهران، این شهادت که ۲۵ سال انتظار آن می‌رفت، ما را غافلگیر نکرد. ما همگی فرزندان مکتبی هستیم که پیامبران آن شهیدند، امامان آن شهیدند و رهبران آن نیز شهید هستند. به همین دلیل امروز و با شهادت حاج عماد ما در روند و شرایط طبیعی‌مان قرار داریم، همان‌گونه که هنگام شهادت رهبر و سید و دبیرکلمان، سید عباس موسوی و شهادت شیخ شهیدانمان، شیخ راغب حرب در روند طبیعی قرار داشتیم. چه، ما در نبردی واقعی قرار داریم، نبرد خونین دفاع از میهن، ملت، امت، اماکن مقدس و کرامتمان در برابر همه‌ی طمع‌ورزی‌ها، تهدیدات، چالش‌ها و تجاوزی که در اسرائیل و آمریکا و همه‌ی دست‌های پشت پرده‌شان تجسم یافته است. .
. *بی‌وفایی دنیا دنیا نه با خوبان و نه با بدان، با هیچ‌کس وفایی ندارد. وقتی سر مصعب «والی کوفه که توسط حجاج بن یوسف کشته شد» را جلو عبدالملک گذاشتند شخصی در آن مجلس برخاست گفت: برای چند سال چهار سر را جلوی چهار نفر دیدم: سال اول: سر حسین(علیه‌السلام) را جلوی عبیدالله سال دوم: سر عبیدالله را جلوی مختار سال سوم: سرمختار را جلوی مصعب و امسال سر مصب را جلوی تو «مواعظ علامه شیخ شوشتری ج ۱» .
هدایت شده از امام حسین ع
. | فلسطین تنها نیست، پشتشه یه لشکر ایرانی اسرائیل بدونه ، کلنا قاسم سلیمانی پیروزه همیشه خون بر شمشیر صهیون موندنی نیست اینه تقدیر ما پشت فلسطین مثل کوهیم اسرائیل میلرزه با هر تکبیر القدس لنا خون قدس جاریه تو رگای ما القدس لنا راه قدس میگذره از کرب و بلا یاحیدر یا حیدر از هر آه مظلوم رگ و ریشه ستم میسوزه دنیا هم میفهمه حزب الله فقط پیروزه دلداه گذشتیم از جان از سر ذکر ما همیشه حیدر حیدر جانانه همیشه صف میبندیم پیروزیم ما با الله اکبر القدسلنا ماییم سپاه شیعه شیر خدا القدسلنا ماییم صدای کشور امام رضا راه قدس میگذره از کرب و بلا ... 🎙 .
روضه - از اشک به هر چهره روان چشمه آب است.mp3
37.01M
📝 | از اشک به هر چهره روان چشمه آب است 🎙 حاج مهدی سلحشور 📆 چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳
.👆 |⇦•از اشک به هر چهره روان... ●━━━━━━─────── از اشک به هر چهره روان چشمه ی آب است گُل نیست ولی شهر پر از عِطر گلاب است سوزانده اگر حادثه پروانه ی ما را لرزانده اگر بارِ غمی شانه ی ما را از مرگ چه باکی است در این راهِ حسینی از مرگ نترسید که فرمود خمینی ما را بکشید ای دلتان زارتر از پیش بیدار شود ملت و بیدارتر از پیش از سایه ی خود نیز بترسید بترسید ای شب زدگان از صفِ خورشید بترسید این راه که بی رهرو دگر نیست بدانید دوران بزن در رو دگر نیست بدانید چون لشکر مختار همه منتقمانیم ایرانیه پر جاذبه مانند کیانیم از خون سلیمانیه سردار به زودی برچیده شود دولتِ خونخوار سعودی دیدیم اگرچه همه بی دینیشان را بر خاک بمالیم همه بینیشان را هر چند که دشمن پی احیای کجی هاست این خاک پُر از غیرت محسن حججی هاست ما قدرت حقیم تل آویو ضعیف است ما نیروی قدسیم و هدف قدس شریف است بگشوده روی ما نظرگاهِ تو ای قدس از کرب و بلا می گذرد راه تو ای قدس ما پیرو زهرا و علی در پی نوریم ما منتظر مهدیشان وقت ظهوریم در روز ظهورش چه شگفت است مراسم چون همره مهدی است ابو مهدی و قاسم سردار به همراهیِ آن یار می آید ای اهل حرم میر و علمدار می آید .
. رمز موفقیت یک جمله است: «عاش سعیداً و مات سعیداً» هر کس مرگ باسعادت میخواد، زندگی سعادتمندانه باید داشته باشه و سعادت در زندگی نیست مگر با رنج، جهد، زجر، جهاد و خود را فراموش کردن... اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد .
. آنجا، لبنان، فرعون همه کسانی را که ممکن است موسی باشند، جستجو و قربانی می‌کند... تک تک... با موشک نقطه‌زن. پیشتر هم فرعون‌های دیگر چنین می‌کردند؛ اینجا، در ایران، ۴۵ سال پیش. بهشتی و مطهری و رجایی و ده‌ها موسای دیگر را... اما رسولی که بنا بود باقی بماند، باقی ماند و به جای امام، ردای ولایت پوشید. همانطور که فرعون دیگری، همت و باکری و خرازی و متوسلیان و صدها موسای دیگر را از ما گرفت. و آن هنگام که همگان می‌گفتند سرداران خمینی همه قربانی شدند، قاسم سلیمانی به صحنه‌ی تاریخ بازگشت و سحر ساحران را باطل کرد. آن موسی که بنیان فرعون را از ریشه می‌کَند، بر تکه چوبی در رود تاریخ، رها شده و به سوی مقصدش روان است. خدا، می‌توانست موساهای دیگر را هم از چشم فرعون پنهان کند؛ می‌توانست تیغ‌ها را بشکند و موشک‌های نقطه‌زن را به نقطه‌ی دیگری فرو نشاند... اما، خدا هست و خدایی می‌کند. فرعون سرخوش از کشتن همه‌ی آنها که در کابوسش موسی بوده‌اند، به تخت شاهی باز گشته. موسی هم به نوبه‌ی خود، تاریخ را می‌شکافد و با عصای اژدها بیرون می‌جهد. ما چه کنیم؟ ما برادران و خواهران صدهای موسای قربان شده؟ خدا در این صحنه‌ی به‌هم پیچیده‌ی طاقت‌سوز از ما چه می‌خواهد؟ "صبر و شکر" که صحنه نهایی خروج از ظلمات به سوی نور را رقم می‌زنند. صبر و شکر، حقیقت جهاد و مقاومت است. صبر بر مصیبت فقدان سرداران و صبر بر اطاعت از امر ولی در استمرار مبارزه، شاید دشوارترین صبرها باشد. ولَقَد أَرسَلْنَا مُوسَىٰ بِآياتِنَا أَنْ أَخرِجْ قَومكَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النُّورِ وَ ذَكِّرهمْ بِأَيامِ اللَّهِ إنَّ فِي ذَلِكَ لَآياتٍ لِكلِّ صَبَّار شَكُور .
. شهادت باز از دل خاک وخون خبر آورده اشکم را ناخواسته در آورده نامت را در خبر چرا حزب الله با واژه ی جاوید الاثر آورده😭؟ ()✍ ---- چون لاله در بهار بر می گردی گل کرده و بیشمار برمی گردی همراه عماد و حاج قاسم روزی در دولت سبز یار بر می گردی ()✍ .
✍ در این وضعیت در رسانه چه کنیم؟!
. شهادت دبیر کلِّ حزب اللّه سیدحسن نصراللّه بیروت را پر کرده بویِ تلخِ باروت دنیا چرا مانده خدایا مات و مبهوت ظالم به جانِ لاله‌ای مظلوم افتاد اشکی که رویِ گونه‌ای معصوم افتاد.... یک مثنوی از شور و غیرت می‌نویسد از قدرتی در عینِ غربت می‌نویسد دزدی که حتی بعدِ سرقت دستِ پُر نیست چاره برایِ عقده‌هایش جز ترور نیست مردانه جنگیدن مرامِ گرگها نیست کودک‌کشی یعنی طرف قطعاً حرامی‌ست از شمر و زجر و حرمله تصویر دیدیم نوزادِ عطشان و گرسنه سیر دیدیم سیراب شد با تیرِ کین اِی وای بر ما شد قتلگاهش سینه‌یِ بی‌تابِ بابا لبخندتان آرامشِ آلامِ او شد سیّدحسن کابوسِ شبهایِ عدو شد سیّدحسن بر شانه‌اش پرچم گرفته از قلبِ غزّه با نگاهی غم گرفته سیّدحسن اَفکارِ صهیون را به هم ریخت کوبید عَلم کُرک وُ پرِ کاخِ ستم ریخت سیّدحسن با خطبه‌اش اعجاز می‌کرد با یاعلی درهایِ بسته باز می‌کرد سیّدحسن دلگرمیِ آقایِ ما شد لبنان به یُمنِ یاحسینَش کربلا شد سیّدحسن الگویِ بغداد و یمن بود وَاللّه رجعت می‌کند همراهِ موعود سیّدحسن آغاز شد پایان ندارد سجّیل شد تا بر سرِ صهیون ببارد این خون دلیلِ محوِ اسرائیل باشد سیّد برایِ فتنه عزرائیل باشد ما پایِ بیرق با ولی هستیم واللّه در خیمه‌یِ سیّدعلی هستیم واللّه آقا اگر رخصت دهد دنیا به کام است فرمان دهد کارِ تو اِی صهیون تمام است دنیایِ بعد از محوِ اسرائیل نور است زیبا که شد آماده‌یِ صبحِ ظهور است 📃۱۴۰۳/۷/۸ ✍ .
شهادت سید مقاومت مرگ سازش، تولد نصرت الهی.pdf
574.5K
🔖فیش منبر شهادت سید حسن نصرالله🔖 🔶منبر مکتوب ویژه شهادت سید حسن نصرالله 🪴با موضوع: شهادت سید مقاومت: مرگ سازش، تولد نصرت الهی 🔻فهرست مطالب: ▫️شهادت شکست نیست! ▫️سید حسن نصر الله، عاشق شهادت بود ▫️حرف کافرانۀ از دهان مومنان ▫️فکر نکنید اگر شهید نشویم نمی میریم ▫️چگونه زندگی و شهادت سید حسن نصر الله با برکت است؟ ▫️نصرت خدا کجاست؟ ▫️آغاز نصرت الهی... 🔶کاری از مرکز تخصصی تبلیغ دارالحکمه .
. درمون درد لاعلاجم حسین تو اوج سختی احتیاجم حسین محور آسمون،تاروپودی از عباته حسرت جبریل، خادمی تو روضه هاته حرمتو وقتی می‌بینم غمای دلم میره از یاد چه نعمتی بالاتر از این... که خدا شما رو بمن داد آقام آقام آقام حسینه ....... اسمت حسین دلیل آرامشه این گریه ها نشونه ی خواهشه مرهم زخم تو،اشک چشم سینه زن هاس اشک چشمای من، حاصل دعای زهراس نمی‌کنم هرگز فراموش پای علمت گریه کردم هرجا برم آخر یه روزی آقا پیش تو برمی‌گردم آقام آقام آقام حسینه ........ قیامتم به داد من میرسی تنهام نزار تو اوج دلواپسی با ابالفضل بیا، وقت احتضارم آقا کاش می‌شد مثل جوُن،سرروپات بزارم آقا نرار آقا تنهای تنها... تو خونه ی قبرم بپوسم بزا پاتو روی جنازه َم جای قدماتو می بوسم آقام آقام آقام حسینه ✍ ۲۵ صفر ۱۴۴۶ درمون درد لا علاجم حسین 👇
درمون درد لاعلاجم-شور جدید.mp3
11.12M
🎵[ درمون درد لا علاجم ....] 🎤 📆-جلسه هفتگی ۱۴۰۳/۶/۲۸ 🎪-مسجد امام حسین تهران
. از بركـت خون سید نصـرالله دنیا شود از قدرت شیعه آگاه موشـک بخورد ز شش جهت اسرائیل، لا حـول و لا قـوة الا بـالله دکتر حسین محمدی فام ✍ .