eitaa logo
اقتصاد فرهنگی
6هزار دنبال‌کننده
6.7هزار عکس
3.3هزار ویدیو
134 فایل
در میانه‌ یک جنگ تمام عیار ترکیبی مطالب کانال کپی‌رایت ندارد! ارتباط: حسین عباسی‌فر @h_abbasifar تبلیغات حرام است! 😊 "دکتر نیستم" https://virasty.com/ABBASIFAR
مشاهده در ایتا
دانلود
«نشستن در جلسه‌ای که به آقای بهشتی توهین می‌شود، حرام است» یکی از اعضای وقت شورای مرکزی جامعه‌ی روحانیت، به دلایلی کدورتی از حزب داشت؛ در شورای مرکزی جامعه‌ی روحانیت و در غیاب شهید بهشتی تعبیر بدی درباره‌ی حزب و در مورد شهید بهشتی به کار برده بود؛ کلمه‌ای که شاید قدری موهن بود. تلقی‌اش این بود که شهید بهشتی نقش اصلی‌ای را در این تحزب دارد. آن موقع شهید بهشتی دبیرکل حزب بود. آن شخص درواقع شبه عقده‌ای از حزب داشت و از این ‌رو تعبیر موهنی در مورد ایشان کرد. خوب یادم هست به محض این‌که این تعبیر را به کار برد، آقا به‌قدری ناراحت شدند که گفتند: «نشستن در جلسه‌ای که به آقای بهشتی توهین می‌شود، حرام است» و بلند شدند. شما از همین مورد می‌توانید به رابطه‌ی آقا و دکتر بهشتی پی ببرید. آقا فوق‌العاده به شهید بهشتی علاقمند بودند. وقتی می‌خواستیم خبر شهادت آیت‌الله بهشتی را به آقا بدهیم، واقعاً نمی‌دانستیم چگونه بگوییم. آن موقع آقا بر اثر سوء قصدی که به ایشان شده بود، مجروح بودند. وقتی این خبر را شنیدند، بسیار برایشان ناگوار بود. https://farsi.khamenei.ir/others-memory?id=9657 ✍سیدامیرحسین حسینی ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
⚠این سرگن بیت اوشانا که تجارت فردا میگه نفوذی برای اصل ۴۴ قانون اساسی بود، اصلا جزو گروه اقتصاد مجلس خبرگان قانون اساسی که نبود که هیچی، شما برو متن سخنانی که در مجلس داشت رو ببینی، کلا در بحث اقتصادی، هیچ نطقی نداشته و اونجاهایی هم که صحبت کرده، اکثرا در مورد اقلیت های دینی و امثال این ها بوده! ‼یه ادعایی می کنید، اول برید یکم تحقیق کنید و بعد صحبت کنید! ⛔صرف ارتباط یکی با دیگری، باعث نمیشه که بگی قانون اساسی کمونیستی بوده! 💡از ۷۳ عضو مجلس خبرگان، ۴۱ نفر فقط مجتهد مسلم بودند، آنوقت این بزرگواران متوجه نمی شدند که چی مطابق اسلام هست یا نه؟! عرض کردم که حضرت آقا در مورد اصل ۴۴، تعبیر «اجتهاد صحیح شرعی» را دارند. @jebhetse
اقتصاد فرهنگی
جالبه بدونید اساسا اصل ۴۴ را آیت‌الله مکارم پیشنهاد داده‌اند...
🔹کینه‌ای‌به‌قدمت‌تاریخ بوکسورها و کلا رزمی‌کارها وقتی می‌توانند بر حریفشان غلبه کنند که یا گارد حریفشان را باز کنند یا به هر دلیلی اگر گارد حریفشان باز شد از فرصت استفاده کنند. 🔸لیبرال‌ها اساسا وارد درگیری نمی‌شوند. همیشه و همه جا با همه می‌سازند. از لیبرالیسم هم داعش بیرون می‌آید هم اسلام رحمانی! هم شیخ بیرون می‌آید هم مکلا! هم زاهد بیرون می‌آید هم قارون! هم اصلاحطلب و هم اصولگرا! چرا که مهم‌ترین ویژگی لیبرال‌ها، نفاق است! 👌 اتفاق نادری که این روزها افتاده است، بیرون آمدن از پشت پرده نفاق و باز شدن گارد لیبرال‌هاست. آنقدر هم ناشیانه و وقیح بیرون آمدند و آنقدر اشتباه و مضحک گاردشان را باز کردند که هر ایرانی با غیرتی راهش را از این جماعت جدا خواهد کرد و بر دهان کثیفشان خواهد کوبید. ♨️ هم اصولی از قانون اساسی را هدف گرفتند که مستقیما "منافع عموم مردم" را تامین می‌کند و هم "بهشتی" را نشانه رفتند که در مقابلش جز جهنم نخواهد بود. ▪️توهین بزرگی که به شهید بهشتی عزیز می‌کنند نه از سر جهل که از سر بغض و کینه است. کینه‌ای به قدمت تاریخ. همان کینه‌ی تمام شیاطین جن و انس از اولیاء خدا... کینه‌ی ظلم از عدالت کینه‌ی ابلیس از آدم کینه‌ی شر از خیر کینه‌ی باطل از حق و حقیقت... ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
❇️ ما وقتی به صورت کلان به زمینه‏ی اقتصاد اسلامی نگاه می‏کنیم، دوتا پایه‏ی اصلی مشاهده می‏کنیم. هر روش اقتصادی، هر توصیه و نسخه‏ی اقتصادی که این دو پایه را بتواند تأمین کند، معتبر است. ❇️هر نسخه‏ای هرچه هم مستند به منابع علی‏الظّاهر دینی باشد و نتواند این دو را تأمین کند، اسلامی نیست. 🔹یکی از آن دو پایه عبارت است از «افزایش ثروت ملی». کشور اسلامی باید کشور ثروتمندی باشد؛ کشور فقیری نباید باشد؛ باید بتواند با ثروت خود، با قدرت اقتصادی خود، اهداف والای خودش را در سطح بین‏المللی پیش ببرد. 🔹پایه دوم، «توزیع عادلانه و رفع محرومیت در درون جامعه‏ی اسلامی» است. این دوتا باید تأمین بشود. 🔰و اولی، شرط دومی است. اگر تولید ثروت نشود؛ اگر ارزش افزوده در کشور بالا نرود، ما نمی‏توانیم محرومیت را برطرف کنیم؛ نخواهیم توانست فقر را برطرف کنیم. بنابراین هر دوتا لازم است. ✳️شما که متفکر اقتصادی هستید و پایبند به مبانی اسلامی، طرحتان را بیاورید؛ باید این دوتا در آن طرح تأمین بشود. اگر این دو در آن طرح تأمین نشد، آن طرح اختلال دارد؛ ایراد دارد. ۱۳۸۵/۱۱/۳۰ 💠 @najvaeqtesad
اقتصاد فرهنگی
❇️ ما وقتی به صورت کلان به زمینه‏ی اقتصاد اسلامی نگاه می‏کنیم، دوتا پایه‏ی اصلی مشاهده می‏کنیم. هر ر
می‌دانند آقا اقتصاد می‌داند نمی‌خواهند حرف او اجرا شود چون منافعشان به خطر می‌افتد... آقا میفرمایند طرحِ شما باید "دو شرط" را تامین کند... لیبرال‌‌ها می‌گویند چرا ولیّ جامعه برای ما شرط تعیین می‌کند. دلیلش واضح است چون شما کشور را دو دستی تقدیم آمریکا خواهید کرد.
هدایت شده از حاضرجواب
نصف بازارو گشتیم برای شلوار و مانتویی که درست حسابی باشن. یا باید یه مشت لباس تنگ و کوتاه و جلف و پاره بخری که قیمتش مناسب باشه یا باید بری وام بگیری که بتونی لباس بخری! از قیمت چادر هم که دیگه چیزی نگم!! بحث اقتصاد حجاب اگه از فرهنگ‌سازیش مهمتر نباشه بی‌اهمیت‌تر هم نیست حضرات!! آدم 🔻تلگرام و اینستاگرام حاضر جواب🔻 @Haazer_javab1 Eitaa: @haazer_javaab
اقتصاد فرهنگی
نصف بازارو گشتیم برای شلوار و مانتویی که درست حسابی باشن. یا باید یه مشت لباس تنگ و کوتاه و جلف و پا
خداروشکر اینقدر گفتیم تا دیگران هم تکرار کردند شما هم آنقدر بگویید تا مطالبه عمومی شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خلق پول بانکی‌ و بانک خصوصی! ❇️این که نباید تعدد بانک باشد یا اصلا نباید بانک خصوصی داشته باشیم یعنی همین! منافع عده‌ای به ضرر منابع مستضعفین تموم میشه! ✳️چرا بانک خصوصی می‌تواند مثل دولت خلق پول کند اما من نمی‌توانم؟ 🔸خلق پول خصوصی یعنی صاحبان بانک‌ها به خودشان وام می‌دهند! به همین سادگی! این نه با عقلانیت اسلامی سازگاری داره نه با افزایش ثروت ملی و نه با توزیع عادلانه موهبات الهی 💠 @najvaeqtesad
سلام علیکم دوستان عزیز فردا ان‌شاالله خدمت طلاب حوزه علمیه مشکات خواهم بود. امیدوارم بحث خوبی شکل بگیرد. موضوع هم مساله‌ای است که آقا فرمودند روی آن فکر کنید‌: اقتصاد مردمی و شیوه مشارکت مردم در اقتصاد... بعد از ظهر هم در دانشگاه قم خدمت حجت‌الاسلام دکتر خاکی با موضوع اقتصاد قانون اساسی و تشریح نظرات شهید بهشتی خواهیم بود. فلذا ضمن عذرخواهی زمان رفتن به بازار تهران را فردا شب اعلام می‌کنم به شرط حیات. ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
دنیای تناقض! رسانه منحط دنیای اقتصاد، همین چند روز پیش اینفوگرافیک منتشر کرده که اگر کسی علت تورم را نقدینگی نداند، شبه علمی حرف میزند.. بعد با هاشم پسران از پرچمداران علمی! خود مصاحبه کرده و او نقدینگی را معلول تورم معرفی میکند و این رسانه با وقاحت تمام آن را به عنوان حرف علمی منتشر میکند در حالیکه تمام افراد قبلی از جمله دکتر جبراییلی، مقصودی، صمصامی، قلیزاده، یزدی‌زاده، ایروانی و.. را به همین خاطر به زشت‌ترین حالت ترور شخصیتی کرده بود.. الحمدالله امروز بیش از هر زمان دیگری، صحنه کارآمدی جریان علمی انقلاب اسلامی و بطلان نظریات پوسیده لیبرالی و پادوهای رسانه‌ای آنها برای اهل بصیرت روشن گردیده است. ✍سیدامیرحسین حسینی ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
هدایت شده از اندیشکده قصد
🔹کارگاه یک روزه اصول سیاست‌ها و نهاد‌های اقتصادی جمهوری اسلامی🔹 🖇آشنایی با اصل 43 و 44 و سیاست‌های کلّی اصل 44 قانون اساسی ➖➖ ✔️با ارائه‌هایی از: دکتر علی سعیدی حجت‌الاسلام نجات‌بخش دکتر رضا غلامی حجت الاسلام قنبریان دکتر حمید ابدی ➖➖ 🕰 زمان برگزاری: پنجشنبه، 22 اردیبهشت 1402 از ساعت 7:30 الی 16:30 ➖➖ 🔻نحوه ثبت نام در کارگاه: کارگاه به صورت مجازی و با تعداد شرکت کنندگان محدود برگزار می‌شود جهت ثبت نام می‌توانید از دو روش زیر استفاده کنید: ✅ ارسال پیامک به شماره: 09100931084 ✅ از طریق سایت مدرس نگاه: http://www.negahschool.ir/product/workshop-economy/ ➖➖ 🔹مدرسه تفکر و نوآوری نگاه 🔹دبیرخانه هم‌اندیشی پیشرفت اسلامی ایرانی 🔹مرکز علوم نوین اسلامی(معنا) ➖ ➖ 🌐https://eitaa.com/maana_hamandishi @QasdWay
ما فقط به دلارزدایی فکر نمی‌کنیم ما به زدودن نظام سلطه می‌اندیشیم... اتفاقی که خواهد افتاد و فقط باید جایگاهمان در این اتفاق را انتخاب کنیم... ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
هدایت شده از اندیشکده قصد
📌درجستجوی اقتصاد مردمی 🔹باحضور برادر حسین عباسی فر پژوهشگر اقتصاد و فرهنگ ⏰زمان: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت۱۰:۳۰ 💠 اندیشکده قصد 💡 @qasdway
هدایت شده از اندیشکده قصد
💢 سلسله نشست های یکشنبه های اندیشه‌ورزی 🔹با موضوع: در جستجوی راه سوم ساخت رویای اقتصاد ایرانی 🔸با ارائه: حجت‌الاسلام والمسلمین حسین مهدی‌زاده ⏰زمان: یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت۱۸ 🏢مکان: اندیشکده قصد 📌پخش زنده از طریق کانال اندیشکده قصد در پیام‌رسان ایتا 💠 اندیشکده قصد 💡 @qasdway
به‌فکر‌عشق‌نبودم‌من‌،اوبه‌فکرِمن‌َست وگرخمارنباشم‌،سبوبه‌فکرِمن‌َست تمام‌عمرندیدم‌به‌جز‌اشارت‌دوست نشسته‌ام‌به‌لب‌جوی‌وجوبه‌فکرِمن‌َست برای امشب‌هزارنقشه‌کشید که‌زلف‌ظالم‌اوموبه‌موبه‌فکرِمن‌َست به‌زهدوعلم‌وعمل‌آبروندارم‌وباز برای‌بردن‌این‌آبروبه‌فکرِمن‌َست منم‌که‌تشنه‌ی‌بی‌تاب‌جرعه‌ای‌ماهم اگرچه‌نیست‌مراکس‌هموبه‌فکرِمن‌َست به‌قیرطعنه‌زندروی‌ِمن‌بگوای‌عشق چگونه‌آن‌مه‌خوش‌رنگ‌وروبه‌فکرِمن‌َست غزل‌لطیفه‌عشق‌َست‌وعشق‌لطف‌خداست به‌فکرعشق‌نبودم‌من‌،اوبه‌فکرِمن‌َست @h_abasifar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگر آزادی یا عدم آزادی از "خدا" و "دین خدا" تفاوتی در شکل و ساختار اقتصادی جامعه ایجاد نکند و بر رفتار و روابط اقتصادی انسان‌ها بی‌تاثیر باشد، من به آن خدا و آن دین کافرم! ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar