27.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ افشاگری حجتالاسلام دکتر نبویان از
جریان رأی اعتماد مجلس به وزرای دولت چهاردهم !
🔺رای اعتماد به وزرای حامی فتنه
🔺دروغ های پزشکیان در مجلس
🖋 با این سخنان تمامی تحلیلهایی که در این کانال راجع به سستی مجلس و رفتار آقای قالیباف ذکر شد تایید شد.
بنده نیازی به این تایید برای صحت تحلیلها نمی بینم اما برخی عجول و بعضا بیتحلیل اتهام سیاسی بودن حقیر را زدند و به نام وفاق!! بنده را مخالف رهبری نام نهادند!؟
بنده هم از همینجا عرض میکنم اگر نادانید حرفی نیست اما دانستهها را نمیبخشم.
نمیشود هم فشار بیاورید که نظر بده و هم توبیخ بر نظر صحیح کنید.
حقیقتا در این فکرم که برخی طلاب و روحانیون بهتر است از صحنه سیاست بیرون بروند چون در این روزها دین خود را شستشو میکنند با سن کم و تجربه اندک دو سه ساله آنچنان نظر میدهند و عدهای را در کانالهای خود سرکار گذاشتند گویا قیامتی وجود ندارد!
تاسف!
🆔 @h_falahati
آن خطیبی که دوقطبی اصولگرا و اصلاحطلب را کاذب میخواند و جلوگیری از این فضا را از آقایان قالیباف و پزشکیان مطالبه میکند یا حیران است یا دچار مسامحه در اندیشه است!
این گفتار و منطق نه با تربیت سازگار است نه با بصیرت!
قرار نیست برای داشتن وفاق واقعیت را نبینیم این دو نفر از سیاسیکارترین مسوولین سیاسی ایران هستند.
نمیخواهید بپذیرید منطقی برخورد کنید دائما درخواست بستن دهانها را نکنید.
آنهایی که در داستان #گوشت_تلخ از شما حمایت کردند بخاطر یک منطق این حمایت را انجام دادند مساله آنها منطق و عقلانیت بود به همین رویه وفادار باشید.
روزهای سختی است...
🆔 @h_falahati
آینده انقلاب اسلامی ١.mp3
18.97M
بازخوانی اندیشه های #شهید_مطهری
سلسه جلسات #مبانی_نظری_انقلاب
کتاب #آینده_انقلاب_اسلامی
اهداف انقلاب
اصلاحات مورد تقاضا در انقلاب
نقطه تمایز انقلاب اسلامی با سایر نهضتهای اسلامی
#جلسه_اول
🆔 @h_falahati
📚#معرفی_کتاب
📘سب و لعن در تاریخ اسلام و رویارویی اهل بیت(ع) با آن
🔹کتاب «سب و لعن در تاریخ اسلام و رویاروی اهل بیت(ع) با آن» اثر ابراهیم صالحی حاجی آبادی است که در پژوهشکده تاریخ و سیره اهل بیت(ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در ۳۱۰ صفحه به چاپ رسید.
🔹مفاهیم سیّالی چون تولی و تبری، سبّ و لعن در دین نه فقط به اختلاف مسلمانان انجامیده، بلکه هر گروه تلاش دارد این قبیل مفاهیم را بنا بر برداشت خود تفسیر کند؛ حال آنکه برای شناخت ماهیت این مفاهیم سیّال، رجوع به سیره معصومین(ع)، جامع نگری، نقد پذیری، توجه پیامدهای یک حکم و ... بسیار مهم، ضروری و راهگشاست.
🔹این کتاب در سه فصل تألیف شده است؛ فصل اول با عنوان «مفاهیم و کلیات» مشتمل بر پنج گفتار است. فصل دوم با عنوان «سیر پدیده سبّ و لعن در تاریخ اسلام» مشتمل بر پنج گفتار می باشد و سومین و آخرین فصل از کتاب مذکور با عنوان «سبّ و لعن در سنت و سیره امامان(ع)» مشتمل بر سه گفتار است
📢 کانال رسمی هفتهنامه افق حوزه
🔰http://Eitaa.com/ofogh_howzah
🌐 ofoghhawzah.ir
🔰 پیام امام خمینی پس از ۱۷ شهریور ۵۷
🔹 چهره ایران امروز گلگون است و دلاوری و نشاط در تمام اماکن به چشم میخورد. آری اینچنین است راه امیرالمومنین علی علیه السلام و سرور شهیدان امام حسین علیه السلام.
ای کاش خمینی در میان شما بود و در کنار شما در جبهه دفاع برای خدای تعالی کشته میشد.
#هفده_شهریور
#مکتبامامره
🆔 @h_falahati
چند روز قبل از چیستی اولویت در زمان کمبود برق میان خانواده و کارخانجات بزرگ صنعتی، مطالبی را نوشتم. اعتقادم بر اولویت خانواده است و بارها در سخنرانیها هم با ادبیات اقتصادی و هم اجتماعی این اولویت را اثبات کردهام.
اما همزمان لیبرالهای وطنی به تخریب و فحاشی به متن من پرداختند که چه نشستهاید که فلانی شستشوی رخت کودکان توسط مادر خانه را از تولید فولاد برتر میداند. دیگری گفت فلانی آشپزی را به تولید فولاد اولویت میدهد. آنیکی که اتفاقا در ایتا کانالی بزرگ و حزباللهی را اداره میکرد گفت چه آدم نفهمی است. فولاد که زیرساخت صنعتی کشور است را کنار گذاشته و با خانواده مقایسه میکند.
ما که سالهاست با لیبرالها درگیر هستیم البته میدانیم دفاع آنها از فولاد، دفاعشان از فولاد نیست. بلکه بیش از آن، خواهان فروپاشی خانواده هستند. خانوادهای که اساس همه تولیدات بشری است و اقتصادیترین و مولد ترین بخش جامعه بهشمار میرود.
امشب که فیلم سینمایی «داستان توکیو» را دیدم، بر ایدهام استوارتر شدم. این فیلم روایتی است از ژاپن پس از جنگ جهانی. در زمانهای که این کشور در حال صنعتی شدن است. فرزندان برای درسخواندن و کار کردن به شهرهای بزرگ مهاجرت میکنند و والدین در شهرهای کوچک و روستاها میمانند. چیزی شبیه به دهه ۱۳۷۰ ما.
این فیلم در واقع آغاز نامهربانی فرزندان به پدر و مادر را روایت میکند که ناشی از سبک زندگی جدید و صنعتی است. صنعتی که هیچ گاه نتوانست مقوم جریان خانواده باشد و نهایتا منجر شد به بیخانوادگی و بیهویتی عجیبی که در قرن بیست و یکم ژاپن را فراگرفته است. چندی قبل منتشر شد که در این کشور شرکتهایی پدید آمدهاند که برای جشن تولدها و مراسمات خاص، برای افراد، پدر و مادر و خواهر و برادر میفرستند. یعنی افرادی که باید نقش اعضای خانواده را بازی کنند و پول بگیرند. یعنی اولا خانواده را از بین بردهاند و ثانیا در بازار شکل مصنوعی آن را به مردم میفروشند.
ما اگر این شیوه صنعتی سازی که در دهه ۱۳۷۰ در ایران آغاز شده و شدت گرفته را ادامه دهیم، در سالهای آینده، نتیجهای جز ژاپن افسرده امروزی در انتظارمان نیست. باد کاشتن، نتیجهای جز طوفان درو کردن ندارد.
ما به نظام صنعتی مقوم نظام خانواده نیاز داریم. در این نظام صنعتی، جنس مالکیت، سبک تولید، اندازه تولید، نوع کالای تولیدی و دانشی که به تولید تزریق میشود متفاوت از شیوه تولید انبوه صنعتی سرمایهداری است.
جامعه ما ادراکی از این شیوه ندارد و با توجه به افسانههایی که توسط غربگرایان برایش روایت شده است، همچون فردی تشنه در بیابان، سراب پیشرفت صنعتی سرمایهداری را در کارخانجات بزرگ صنعتی و ذیل نظام کارگر و کارفرمایی دنبال میکند. این آگاهی هر چه دیرتر حاصل شود، زمان برای جبران کمتر خواهد شد. اگر اساس خانواده و ولایت از هم بگسلد، جبران رشتههای اخوت و بنوت و ابوت، به راحتی میسر نیست و نسلهای متعددی نابود میشود تا این خیط ولایت بازیابی شود.
پس باید سرعت عمل داشت در تغییر شیوه تولید. باید مراقبت کرد از رشتههای ولایت بین مردم و باید به سرعت صنعت مقوم نظام خانواده را معرفی کرد.
☘️کانال تحلیلهای اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
#غربگرایان
#تحلیلاجتماعی
🆔 @h_falahati
7.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 از جمعه سیاه ایران چه میدانید؟
🔻روایتی از کشتار مردم در میدان ژاله تهران در ۱۷ شهریور ۱۳۵۷
🔹تیر خلاصی به رژیم ۲۵۰۰ ساله پادشاهی در ایران
#قیام_۱۷_شهریور
🆔 @h_falahati
🔻 استاد دوقطبیسازی در جهان
▫️ حضرت امام خمینی نفسه الزکیه ابردوقطبیساز عالم معاصر بود.
▫️ در کوران دوقطبیهای کاذب، صادقترین دوقطبیهای قرن را او بالا آورد:
▫️ اسلام ناب محمدی / اسلام آمریکایی
▫️ اسلام پابرهنهها / اسلام مرفهین بیدرد...
#امام_خمینی
احوال حوزه
#مکتبامامره
🆔 @h_falahati
کسب قدرت اقناع توده مردم به جای سرکوب حزباللهیها!
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
در سالهای اخیر برخی جریانهای وابسته به هسته سخت ثروت و قدرت در داخل کشور با تمامیتخواهی به دنبال قبضه کردن تمام امکانات و کرسیهای اجرایی بودهاند؛ الحمدلله این رویه و روحیه اختصاص به جریان سیاسی خاص هم ندارد و به سان یک بلای همهگیر تبدیل شده است!
افرادی احساس میکنند باید یک باند قدرتمند را تشکیل دهند و باقی عناصر مؤثر را یکسره در خدمت خود بگیرند و باقی ماجرا!
حزباللهیها و پابرهنهها اما قربانی این تمامیتخواهیاند!
آنها که فقط راه گمنامی و جهاد برای رضای خدا و خدمت به ملت و شهادت را انتخاب کردهاند و به قول #حاج_قاسم عزیز نامزد گلولهها هستند.
اما از منظر باندهای وابسته به حلقههای سخت ثروت و قدرت، به واقع گناه حزباللهیها چیست؟
جرمشان آن است که در چارچوبهای رایج اهل دنیا نمیگنجند!
آنها فقط و فقط با فرمان رهبرشان حرکت میکنند یا از اقدام دست بر می دارند.
همین!
برخی عناصر سیاسی اما می خواهند بر حزباللهیها حکمرانی مطلقه داشته باشند.
آنان را پادوی قدرتگیری باند و دسته و جناح و حزب خود میخواهند و نمیدانم چرا نمیفهمند که حزباللهی _که عمر خویش را فقط با خدا معامله کرده_ هرگز پادوی این و آن نمیشود و فقط گوشش به دهان رهبر و بس.
بعضی از این عزیزان اهل سیاست و قدرت، که گاه شدیدا تازه به دوران رسیده هم هستند، وقتی خود را در سواری گرفتن از حزباللهیها ناکام میبینند، شروع میکنند به تخریب و طعنه و تهاجم!
از افراطی و داعشی گرفته تا خوارجی و متحجر! همه آنچه که به زبان شان میآید و دشمن سالها آرزو داشته به حزبالهیها نثار کند را اینها در لباس خودی نثار جریان انقلابی فداکار و بیادعا میکنند!
حزباللهیها عصمت ندارند که! حتما در کارشان و کنشگری شان اشکال و ایراد هم هست. خصوصا که اصلا در یک سطح نیستند. اما اولین فرصتی که ثابت شود اشتباه کردهاند، برمیگردند و جبران میکنند.
اما آنها که به حزباللهیها برچسب میزنند و مدام زبان دشمن در کام میگیرند، بیچارهها نمیدانند که با این بازیها و لفاظیها، فقط خودشان و باندشان متهم میشوند به اینکه کاسهای زیر نیمکاسه دارند که همیشه به طرف مخالفان و منافقان غش میکنند!
برخی از این جماعت البته گاهی لباس حزباللهیها را هم میپوشند و تریبون و پرچم جریان انقلابی را هم موقتا غصب میکنند اما دیر زمانی نخواهد گذشت که ماهیت واقعی شان افشا میشود؛ زیرا حزباللهی واقعی اهل تخریب مجاهدان با سابقه و خدوم و مخلص نظام و رهبری نیست. اهل آن نیست که سلیقه و تشخیص سطحی و شخصی اش را ملاک قطببندی فکری_سیاسی قرار دهد! اهل آن نیست که برای کسب کرسی قدرت بر صورت برادر مؤمن خود پنجه درکشد! اهل آن نیست که مخالفش را حذف کند.
اهل خیرخواهی ست. اهل چنگ زدن به آرمانهاست و مبانی را ملاک قطببندی قرار میدهد. واقعبین است و میداند انقلابیگری امری تشکیکی است و همه در یک درجه از انقلابیگری نیستند. به تدریجی بودن تغییرات مثبت در بدنه جامعه باور دارد و برایش خون دل میخورد و برنامهریزی بلندمدت میکند. از خطر سقوط فرهنگ و سیاست و اقتصاد و اجتماع شب و روز نمیشناسد و همیشه نا آرام و پیگیر است...
آری! حزباللهی اینچنین است...
جریانهای وابسته به قدرت و ثروت در هر لباس و جایگاهی که هستند، به جای سرکوب حزبالهیها باید راه اقناع توده مردم را یاد بگیرند. البته مردم با شعار و شوآف دنبال کسی راه نمیافتند؛ راه نفوذ به قلوب توده ملت، صداقت و زهد و پرهیزگاری از قدرتطلبیست.
آنها تا وقتی نتوانند مردم را قانع کنند، ره به جایی نخواهند برد و حتما باید تابحال متوجه شده باشند که حزباللهیها پله کسب کرسی قدرت برای هیچ باند و جناح و حلقهای نیستند، آنها گوش به فرمان رهبرشان هستند برای نقشآفرینی دائمی در میدان مجاهدت و خدمت به ملت.
دو نمونه از حزباللهی واقعی اگر بخواهید؛ حاج قاسم و علامه مصباح را باید نام برد. یکی در میدان جهاد نظامی همچون مالک اشتر تا پای جان برای آرمانهای انقلاب اسلامی و خدمت به ملت شمشیر زد و جانش را تقدیم کرد به نشانه صداقت در انقلابیگری اش!
و دیگری در میدان جهاد فکری همچون عمار به دل توطئه و فتنه زد برای برافراشتن پرچم هدایت و بصیرت و در این مسیر مقدس آبرویش را کف دست گذاشت که نشانه روشنی است از اوج صداقت در انقلابیگریاش!
حالا در این روزهای پرهیاهو و پرحادثه؛ این راه همچنان ادامه دارد....
ماشالله حزبالله
۱۸ شهریورماه ۱۴۰۳
@rozaneebefarda
@h_falahati
آینده انقلاب اسلامی ٢.mp3
15.99M
بازخوانی اندیشه های #شهید_مطهری
سلسه جلسات #مبانی_نظری_انقلاب
کتاب #آینده_انقلاب_اسلامی
اسلام، انقلاب و آزادی عقیده و تفکر
تفاوت عقیده و تفکر
آزادی مطلوب در اسلام
#جلسه_دوم
🆔 @h_falahati