✅ لعن امام صادق به دشنام دهنگان
❇️وقيل للصادق(علیه السلام): يا ابن رسول الله! انا نرى فى المسجد من يعلن بسبّ اعدائكم و يسميهم. فقال: «ما له لعنة الله، يعرّض بنا. و قال تعالى: (و لا تسبوا الذين يدعون من دون الله فيسبّوا الله عَدوَاً بغير علم)(سوره انعام: ١٠٨« اعتقادات مفید، ج1، ص١٠٧»
❇️به امام صادق علیه السلام خبر دادند که ای پسر رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم ما در مسجد می بینیم که مردی از [طرفداران شما] در مسجد علنی دشمنان شما لعن می کند و به آنها فحش می دهد!. حضرت پاسخ دادند، او را چه می شود!، چرا این کارها را می کند، خداوند او را لعنت کند که آبروی ما را می برد و زمینه تعرض به ما [و شیعیان و مکتب ما] را فراهم می سازد. خداوند متعال در قرآن فرمود :به آنچه مشرکان غیر از خدا میخوانند دشنام ندهید تا مبادا آنها از روی ظلم و جهالت خدا را دشنام دهند. (انعام :١٠٨)
🆔 @h_falahati
امير مؤمنان(سلام الله علیه) می فرمايد:
چيزی را كه نمی دانی نگو و خود را برای گفتن چيزی كه از تو نپرسيده اند و تو به آن مأمور نمی شوی، به زحمت نينداز؛ «و دَعِ القول فيما لا تَعْرف والخطابَ فيما لم تُكَلّف».
قرآن كريم نيز مي فرمايد: (وَلا تَقْفُ مالَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ)[اسراء آیه ۳۶]؛ چيزی را كه بدان علم نداری دنبال مكن، زيرا انسان و همه اعضا و جوارح او مسئول است.
انسان موظف است تا چيزی را با برهان حل نكرده، تصديق نكند و نپذيرد و تا چيزی را با دليل نفی نكرده، تكذيب نكند؛ هم تكذيب او بايد مستدل باشد و هم تصديق او بايد مُبَرهن گردد.
قرآن هم اين دو اصل را به عنوان دو قاعده مهم اسلامی بيان كرده، می فرمايد: اگر خواستی چيزی را تصديق يا تكذيب كنی، بايد پس از شناسايی علمی به آن باشد.
شمیم ولایت ص۶۲۵
#آيت_الله_العظمی_جوادی_آملی
#اخلاق
🆔 @h_falahati
⬅️قَالَ عليهالسلام لاَ يَقِلُّ عَمَلٌ مَعَ اَلتَّقْوَى وَ كَيْفَ يَقِلُّ مَا يُتَقَبَّلُ.
🔻(امیرالمؤمنین ع) و درود خدا بر او، فرمود:
هيچ كارى با تقوا اندك نيست، و چگونه اندك است آنچه كه پذيرفته شود.
📝نهج البلاغه، حکمت ۹۵
🖋 اساسا عمل آنچیزی است که مورد قبول است بقیه عمل نیست و به جایی نمی رسد به جایی هم نمی رساند.
#اخلاق
🆔 @h_falahati
🔻 آیتاللهالعظمی سبحانی در توصیه به طلاب:
❇️ مراقب باشید فضامجازی و واقعی ضعفی در بنیان عقاید مردم ایجاد نکند
◻️ خداوند منان بهترین چیز را برای شما خواسته است؛ خدا اگر بخواهد به انسانی خیر برساند او را فقیه در دین قرار میدهد. اما بدانید حالا که خداوند خیری برا شما خواسته است باید به دیگران نیز خیر برسانید و دیگران از شما بهره بگیرند.
◻️ شما در حقیقت نگهبان آینده این دین هستید که مراقب باشید فضای مجازی و واقعی ضعفی در بنیان عقاید مردم ایجاد نکند.
#هویت_طلبگی
🆔 @h_falahati
به مسجد بیاید ولی پیشنماز نباشید!
🔹مدیرمسئول روزنامۀ کیهان: قرار بوده و هست که رئیسجمهور محترم پستهای کلیدی و نقشآفرین را به افرادی که با نظام و انقلاب زاویه دارند نسپارند؛ چراکه افرادی ازایندست نه فقط نمیتوانند برای رئیسجمهور و دولت ایشان همراهان همدلی باشند، بلکه زمینهساز آسیبهای جدی و خسارتهای جبرانناپذیر به دولت و نظام و منافع ملی نیز خواهند بود.
🔹این واقعیت تلخ نمیتواند و نباید از نگاه جناب پزشکیان پنهان بماند ولی متأسفانه برخلاف آنچه انتظار میرفت، شاهد حضور شماری از افراد ناشایسته و زاویهدار در برخی از مسئولیتهای حساس و کلیدی هستیم.
🔹در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی و اجتماعی، سپردن مسئولیتهای حساس و تعیینکننده به افرادی که با نظام حاکم زاویه دارند، «وفاق ملی» نامیده میشود؟
🔹آیا جناب پزشکیان میدانند «سرپرست امور اطلاعرسانی دولت» سابقۀ بازداشت از سوی دستگاه امنیتی و محکومیت ۵ سال زندان دارد؟ او خودش در کلیپی میگوید: «من تو انتخابات (مجلس) از نظر مالی اشباع شدم. با نمایندگان بستم که بعد ورود به مجلس، مجازیشان دست ما باشد. من تیم دارم و باید به آنها پول بدهم. از همه پول گرفتم».
🔹در مَثَل مناقشه نیست و مَثَل اگرچه عین مُمَثل نیست ولی به درک بهتر موضوع کمک میکند. گفتهاند و حکیمانه نیز هست که «کفش دزد را پیشنماز نمیکنند».
@Farsna
🖋 تاسف آور است که همچنان کیهان مشغول دوقطبیسازی است و فهمی از آداب حکمرانی ندارد؟!
باید در این نحوه انتقادات را گل گرفت و جلوی فریاد و مطالبه را بست؟!
ای کاش جناب پزشکیان فکری بحال این دهانها کنند!!
🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 رهبری چه کسی را عالمی سختکوش میدانست؟
◼️ به مناسبت سالروز رحلت پژوهشگر و حدیثشناس، علامه عسکری
علامه عسکری یکی از منادیان تلاشگران عرصه وحدت اسلامی بود و با کتب خود خدمات بزرگی به عالم اسلام عرضه کرد.
🆔 @h_falahati
ترجمه کامل پیام پرمعنای ابوعبیده در پی عملیات کمنظیر انصارالله یمن
#ترجمه_اختصاصی
🔻🔻🔻
ابوعبیده؛ سخنگوی گردانهای عزالدین قسام:
عملیات منحصر به فردی را که نیروهای مسلح یمن امروز صبح علیه هدفی نظامی در نزدیکی تلآویو اجرا کردند تبریک میگوییم و قدردان پایداری مردم عزیز یمن در کنار برادران فلسطینیشان و همچنین آمادگی ایشان برای فداکاری در این راه هستیم.
نوع سلاح استفاده شده در این عملیات و هدف منحصر به فرد آن و سایر جزئیاتی که برادران یمنی ما را از آن مطلع کردند نقطه عطفی است که تأثیرات مهمی در سرنوشت نبرد طوفان الاقصی خواهد داشت.
رژیم صهیونیستی که همچنان در گرداب غزه زمینگیر شده و او و همپیمانانش در از بین بردن یک موشک ناتوان است عاجزتر از آن است که جنگ را در جبهههای جدید گسترش دهد. جبهههایی که هزاران موشک و ضربههای پیشبینی نشده زیادی از آن دریافت خواهد کرد و برداشتن این گام احمقانه به این معنا خواهد بود که نتانیاهو رژیم پوچش را به سمت فاجعهای قطعی میبرد.
روزنه
🆔 @h_falahati
❌ کیهان: در دولت چهاردهم، افرادی به مناصب مهم و کلیدی وزارتخانهها و نهادهای ذیل ریاست جمهوری منصوب شدهاند که حتی قادر به ارائه اولین اصل گزینش یعنی ارائه گواهی عدم سوءپیشینه نیز نیستند
🆔 @h_falahati
📢 رهبر انقلاب در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت سراسر کشور:
موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود
✏️ رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت سراسر کشور، حفاظت از هویت گرانسنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاشهای بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود.
✏️ حضرت آیتالله خامنهای در این دیدار که به مناسبت آغاز هفته وحدت و ایام سالروز ولادت با سعادت نبی اکرم(ص) برگزار شد، گفتند: مسئله هویت امت اسلامی، مسئلهای اساسی و فراتر از ملیت است و مرزهای جغرافیایی، حقیقت و هویت امت اسلامی را تغییر نمیدهد.
✏️ ایشان با اشاره به تلاشهای خصمانه برای بیتفاوت کردن مسلمانان به هویت اسلامی خود، افزودند: این خلاف تعالیم اسلامی است که یک مسلمان از رنج مسلمانی دیگر در غزه یا دیگر نقاط جهان غافل باشد.
✏️ رهبر انقلاب اسلامی، علمای اهل سنت را به تکیه بر هویت اسلامی و امت اسلامی فراخواندند و با اشاره به طراحیها و فعالیتهای سابقهدار بدخواهان برای دامن زدن به اختلافهای مذهبی در جهان اسلام بویژه در ایران، خاطرنشان کردند: آنها با استفاده از ابزارهای فکری، تبلیغی و اقتصادی به دنبال جداسازی شیعه و سنی در کشور ما و هر منطقه دیگر اسلامی هستند و با اقداماتی همچون وادار کردن افرادی از طرفین به بدگویی به لجاجت و اختلاف دامن میزنند.
✏️ حضرت آیتالله خامنهای، علاج و راه مقابله با این توطئهها را تکیه بر وحدت خواندند و تاکید کردند: موضوع وحدت نه یک تاکتیک بلکه یک اصل قرانی است.
✏️ رهبر انقلاب اسلامی با ابراز تأسف از برخی اقدامات دانسته یا نادانسته برای مخدوش کردن وحدت شیعه و سنّی گفتند: البته با وجود انبوه توطئهها، جامعه اهل سنت ما مجدانه با این انگیزههای خصمانه مقابله کرده است که گواه آن ۱۵ هزار شهید اهل سنت در دفاع مقدس و مقاطع دیگر و شهادت جمع زیادی از علمای اهل سنت در راه حق و انقلاب است.
✏️ حضرت آیتالله خامنهای دستیابی به هدف مهم عزت امت اسلامی را جز از راه اتحاد میسّر ندانستند و گفتند: امروز یکی از واجبات قطعی حمایت از مظلومان غزه و فلسطین است و اگر کسی از این تکلیف سرپیچی کند، قطعاً نزد پروردگار مورد سؤال قرار خواهد گرفت.
🔹در این دیدار، مولوی عبدالرحمن چابهاری از علمای اهل سنت استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه چابهار، مولوی عبدالرحیم خطیبی از علمای اهل سنت استان هرمزگان و امام جمعه قشم، و ماموستا عبدالسلام امامی از علمای اهل سنت آذربایجان غربی و امام جمعه مهاباد، با تقدیر از رویکردهای وحدتآفرین جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب و حمایتهای ایشان از جامعه اهل سنت، بر تقویت زمینه های وحدتزا و استفاده از ظرفیتهای بومی بخصوص در مناطق سنینشین برای پیشرفت کشور تأکید کردند و موضوع مقابله با جریانهای تکفیری و افراطگرا را نیز یک ضرورت دانستند. ۱۴۰۳/۶/۲۶
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب صبح امروز در دیدار جمعی از علمای اهل سنت: تلاش دشمن برای اختلافافکنی بین شیعه و سنی بعد از انقلاب چندین برابر شد/ علاج، تکیه بر روی وحدت است. ۱۴۰۳/۶/۲۶
💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 رهبر انقلاب در دیدار علمای اهل سنت: مسئله هویت امت اسلامی، مسئلهای اساسی و فراتر از ملیت است و مرزهای جغرافیایی، حقیقت و هویت امت اسلامی را تغییر نمیدهد. این خلاف تعالیم اسلامی است که یک مسلمان از رنج مسلمانی دیگر در غزه یا دیگر نقاط جهان غافل باشد.۱۴۰۳/۶/۲۶
💻 Farsi.Khamenei.ir
📚#کتاب درآمدی بر زی طلبگی؛
«هنجارشناسی جلوه های رفتاری حوزویان»
✍️نویسنده: حجة الاسلام و المسلمین محمد عالم زاده نوری
#پیشنهاد_مطالعه
#ویژه_طلاب
🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشک تیزپای یمن همه را پشت سر گذاشت😁
یمن قهرمان
🆔 @h_falahati
🟣قانونشکنی حاکمان!
🖊احمدحسین شریفی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🔸اجرای قوانین مصوب و جلوگیری، ولو قهری، از قانونشکنی، در همه نظامهای سیاسی، از مهمترین کارویژههای حاکمان و مدیران است.
♦️اما یکی از عجایب حکمرانی در جمهوری اسلامی ایران به ویژه در سالهای اخیر این است که خود قانونگذاران و مسؤولان، بزرگترین ناقدان و مخالفان مجریان قانون و نظم هستند! و کراراً شاهد بوده و هستیم که در مناسبتهای مختلف نه تنها علیه قانون وضعشده توسط خودشان موضعگیری کرده و میکنند که از اجرای قوانین مصوب توسط برخی دیگر از بخشها نیز گلایه میکنند! و با کمال شگفتی دفاع آنان از قانونشکنان و هنجارشکنان، مورد تشویق و تمجید هم قرار میگیرد!
✔️واقعاً چرا؟
✔️تا کجا میتوان این مسیر را ادامه داد؟
✔️نقش قوه قضائیه در این خصوص چیست؟
✔️آیا سایر نهادهای نظارتی حاکمیت در این خصوص وظیفهای دارند؟
✔️برای حاکمیت قانون در کشور چه باید کرد؟
✔️چطور میتوان قانون و اجرای قانون را به گفتمان همه مسؤولان و مردم تبدیل کرد؟
#قانون
#سیاست
🆔 @h_falahati
🔻فتنه و فتنهگران، از خطوط قرمز است
رهبر معظم انقلاب:
🔹️«در موضوع جناحبندیهای سیاسی همواره تأکید بر رفاقت و اُنس با یکدیگر است اما در برخی موارد هم مسئله متفاوت است و باید حتماً خطوط قرمز و خطوط فاصل رعایت شوند. مسئله فتنه و فتنهگران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است.» ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
#منظومه_رهبری
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🆔 @h_falahati
◽️ رهبر انبساطی در زمانه ما
✍️ نوشتاری از #مهدی_جمشیدی عضو هیأت علمی گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه؛
🔹 آیتالله خامنهایِ نظام جمهوری اسلامی، همان حجتالاسلام خامنهایِ طرح کلّیِ اندیشۀ اسلامی در قرآن است؛ با همان حوصلۀ گفتگویی و اهتمام تبیینی و منطق تبلیغی. پس از پنجاه سال، و با وجود صدرنشینی در قدرت سیاسی، حالوهوای او دگرگون نشده است.
➕ منطق او، تحکّم و فرمان و امر و تحمیل نیست، بلکه همراهسازی و استدلالپردازی و اقناع و مباحثه است. آنگاه که با دانشجویان دیدار میکند، بهواقع میشنود و خود را در جایگاه مخاطب مستقیم مینشاند. به دانشجو حقّ میدهد که صریح بگوید و شفاف بخواهد و انتقاد کند؛ چه از او و چه از دفترش و چه از نهادهای منصوبش....
🔍 ادامه را اینجا بخوانید👇
🌐 iict.ac.ir/rahbar
#رهبری
#منظومه_رهبری
🆔 @h_falahati
🔻مغالطات رئیسجمهور
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. رئیسجمهور در نشست خبریِ دیروز و در واکنش به انتصابهای ناروا، چند شبهاستدلال مطرح کرد. نخست اینکه ایشان فتنه را «نسبیسازی» کرد و به «نگاهها» ارجاع داد؛ یعنی برخی که از فتنه سخن میگویند، راوی نگاه خودشان هستند، نه اینکه عمل طرفِ مقابل در ذات خویش، فتنه باشد. نزاع و اختلافی رخ داده و هر یک از دو طرف، نسبتی به طرف مقابل میدهد و اینگونه نیست که مسألۀ «حق» و «باطل» در میان باشد و یکی «ظالم» باشد و دیگری «مظلوم». هر دو سوی ماجرا، از خطا و صواب، نصیب بردهاند و حقِ محض نیستند و نمیتوان جانب یکی را گرفت. اما اگر ایشان معتقد به نظریۀ ولایت فقیه است و میداند که تعبیر «فتنه» را شخصِ رهبر انقلاب مطرح کردند و عاملان اصلی را «فتنهگر» نامیدند، چرا چنین قضاوت رسوا و تحریفآلودی ارائه میدهد؟! در مسألههای اختلافی، باید به چه کسی جز ولیّفقیه ارجاع داد و تسلیم نظرش شد؟! در اینجا، ولیّفقیه با صراحت تمام، یک طرف را نفی و انکار کرده و خودش در موقعیّت حد وسط، قرار نگرفته است. آنهمه توصیه و حسّاسیّت رهبر انقلاب، با چه واکنشهایی از سوی فتنهگران مواجه گردید؟! در یک سوی این نزاع، رهبر انقلاب قرار گرفتهاند و ایشان برای دفاع از جمهوریّت نظام، پا به معرکه نهادند و در برابر فتنه، آشکارا و بارها موضعگیریِ منفی کردند. اکنون چه شده که رئیسجمهور، در میانه مینشیند و به سایۀ نسبیّت پناه میبرد و برای قدرت، به حقیقت جفا میکند؟! از این گذشته، مگر مسألۀ جریان فتنه، ادّعای «وقوع تقلّب در انتخابات» نبود و مگر از عهدۀ اثبات ادّعای خود برآمدند؟! پس واقعیّت و عینیت نیز نشان میدهد آنچه که رخ داده، بهحتم فتنه بوده است. فتنه، «از نظر ما»، فتنه نیست؛ بلکه «بهواقع» فتنه بود و نباید با پناهبردن به نسبیّت و سیّالیّت، حقیقت را پایمال کرد. بهنظرم کسیکه دربارۀ فتنه، چنین قضاوتی دارد، بهرهای از عدالت سیاسی ندارد.
[دوّم]. دیگر اینکه ایشان در ادامه میافزاید هر کسی «عیوب» و «خطاها»یی دارد و برای تحقّق وفاق، باید از گذشته گذشت و بر ضعفها، چشمپوشی کرد. این سخن نیز با نظر صریح رهبر انقلاب، تعارض دارد؛ چراکه ایشان هم اقدام فتنهگران را «خطای نابخشودنی» دانستند و هم آنها را «خط قرمزِ نظام» برشمردند و از نزدیکی و مؤانست به آنها پرهیز دادند. آیا رهبر انقلاب در برابر عیوب و خطاهای عادی، چنین موضع سرسختانهای دارند؟! آیا جای مدارا و نرمش وجود دارد اما ایشان چنین نمیکنند و اینان را در دایرۀ حاکمیّت نمیپذیرند؟! حصر، ظلم نظام به فتنهگران است، یا کمترین مجازاتی است که برای آنها در نظر گرفته شده است؟! آنچه که در فتنه رخ داد، ضعف بخشودنی و عادی بود، یا آنچنان ناجوانمردانه و خائنانه بود که رهبر انقلاب از چنین افرادی به عنوان «افراد نامطمئن» یاد کردند؟! آنهمه صدمات ملّی و ضربههای حیثیّتی و شکافهای اجتماعی و لطمات اقتصادی و ... که هنوز هم علاج نشدند، حاصل ضعفهای عادی بودند، یا خیانت و خباثت فتنهگرانی چون هاشمی و خاتمی و موسوی و کروبی. باور کنیم که ذهنیّت رئیسجمهور، این اندازه بسیط و ابتدایی و سادهساز است؟!
[سوّم]. رئیسجمهور به عنوان یک شبهاستدلال دیگر میگوید اگر اینان را به کار نگیریم، دیگر «وفاق»، معنایی نخواهد داشت. عجبا! اوّلاً، مگر معنی وفاق، «دلجویی از اصحاب فتنه» است؟! «وفاق ملّی» یعنی «وفاق با فتنهگران»؟! این وفاق، با نام اینکه «ملّی» است، فروخته شده، اما در عمل، معنیاش عبارت است از در آغوش کشیدن نیروهای فتنه. چرا باید وفاق ملّی را مشروط به «اصحاب فتنه» کرد و آنها را مساوی با مفهوم «ملّی» انگاشت؟! ثانیاً، ترجمۀ وفاق ملّی، «گماردن افراد بر کرسیهای قدرت» است؟! یعنی همین که قدرت را میان افراد، توزیع و تقسیم کردیم، وفاق حاصل شده است؟! این امر، «سهمیهبندیِ قدرت سیاسی» نام دارد و نه وفاق ملّی. وفاق، از اتّحاد باطنی و همسانی فکری برمیخیزد و نه از تکهتکهکردن قدرت سیاسی و سپردن هر تکه به کسی. عملگرایان برای اینکه مانع و مزاحمی در مسیر قدرتشان نباشد، چنین شگردی را در پیش میگیرند تا همگان را در سپهر خویش، هضم و مستحیل سازند؛ هر چند در این میان، اصالتهای فکری نادیده گرفته شوند. هنگامیکه طرّاحان پشتصحنۀ این دولت، از جملۀ عوامانۀ «با هم دعوا نکنیم»، تعبیر «وفاق ملّی» را بیرون میکِشند و بهعنوان گفتمان، به خوردِ جامعه و رسانه و حاکمیّت میدهند، روشن است که نباید توقع معقولیّت و حکیمانهگی داشت. در این دولت، بازار سطحیاندیشی و سادهسازی و منطقگریزی و محاسبات کوچهبازاری، بیش از اینها گرم خواهد شد.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
🆔 @h_falahati
آینده انقلاب اسلامی ۵.mp3
15.15M
بازخوانی اندیشه های #شهید_مطهری
سلسه جلسات #مبانی_نظری_انقلاب
کتاب #آینده_انقلاب_اسلامی
#جلسه_چهارم
🆔 @h_falahati
📵 تغییر سایبرالکترونیک غرب از جاسوسی به عملیات نظامی!
با انفجار هزاران پیجر که نه یک ابزار امنیتی که ابزاری برای اطلاع رسانی است و عامه مردم و بیمارستان ها و مدارس و.. هم از آن استفاده میکنند و آسیب دیدن صدها نفر در لبنان و بعضاً سوریه، عملا وارد فاز کاربرد علنی نظامی در تجهیزات و زیرساخت های الکترونیکی تحت مدیریت غرب شدیم. چنانچه در ترور شهید هنیه نیز شاهد استفاده از این ابزارها برای رصد دقیق ایشان از طریق واتس آپ بودیم که نشان میدهد ایلان ماسک و زاکربرگ عملا به عضو فعال تیم ترور تبدیل شده است!
اگر قبلا خبرهای متعددی از جاسوسی از گوشی های سران کشورهای اروپایی یا هک کردن گوشی های افراد و جمع آوری اطلاعات مختلف یا حذف صفحات غیرهمسو با آنان میرسید حالا و در یک دوره زمانی خاص یعنی موقع نیاز رژیم موقت به این زیرساخت ها، شاهد خدمات نظامی و تروریستی به آنان هستیم که هویت خدمات رایگان غرب به جهان در عرصه سایبر الکترونیک را بهتر نشان می دهد!
این اقدام گسترده که باعث زخمی شدن سفیر ما در لبنان نیز شد، نباید بدون پاسخ بماند. تاخیر در پاسخ ایران باید جدی باشد.
علیرضا کمیلی
🆔 @h_falahati
همسر سفیر ایران: مجتبی امانی در حادثه انفجار پیجر زخمی شدند؛ حالشان خوب است
🆔 @h_falahati
♻️ چرا باید اینترنتی ملی را جدی بگیریم
پیجرهای ارتباطی اعضای حزب الله لبنان امروز در دست و جیبشان منفجر شده است. این درس عبرت بزرگ برای مسئولان ارتباطات و امنیت کشور.
است. اگر روزی تلفن های همراه مسئولان در دستشان منفجر شد تعجب نکنیم. حکمرانی و بومی سازی وسایل ارتباطی را جدی بگیرید.
اگر دیدید مسئولی یا رسانهای با فضاسازی در برابر این واقعیت مقاومت میکند، تردید نکنید نفوذی است.
حمید رسایی
🆔 @h_falahati