eitaa logo
روایت انقلاب | حامد فلاحتی
1.6هزار دنبال‌کننده
9.1هزار عکس
6.9هزار ویدیو
296 فایل
✅ دانش آموخته سطح 4 حوزه علمیه ✅ مدرس حوزه علمیه ✅ پژوهشگر معارف اسلامی 👈 مباحث نظری انقلاب اسلامی 👈 حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی 👈 فایل های درسی و مطالعاتی 👈 سلسله مباحث هویت طلبگی 👈 ترویج مطالعه فلسفه ارتباط با ادمین: @HamedFalahati
مشاهده در ایتا
دانلود
Khamenei.irلحظه شناسی مشروطه.mp3
زمان: حجم: 5.18M
💥عدم بصیرت کافی علما ...در صدر مشروطه هم علمای بزرگی بودند، که اینها ندیدند توطئه‌ای را که آن روز غرب زدگان و به اصطلاح روشنفکرانی که تحت تأثیر غرب بودند، مغلوب تفکرات غرب بودند، طراحی می‌کردند ؛ توجه نکردند!...نتیجه این شد که کسی که می‌دانست و می‌فهمید(مثل مرحوم نوری) جلوی چشم آنها به دار زده شد و این‌ها حساسیتی پیدا نکردند... 🎤 معظم انقلاب ✍پ.ن: غرب شناسی و شناخت عمیق تمدن غرب برای حوزویان یک ضرورت است. 💥حداقل اطلاعات یک طلبه درباره تمدن غرب باید در حد کتاب مبانی توسعه و تمدن غرب شهید آوینی باشد.💥 🌸کشکول ناب حوزوی🔻 🆔 @h_falahti
10.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👓 تحریک عجیب مردم توسط عبدالحمید در قالب مناجات و گریه! 🔹 عبدالحمید این هفته فقط به سخنرانی محرک بسنده نکرد و در اثنای نماز به عنوان مناجات با سوز و گداز مدام اینطور مناجات می‌کند: ❌ خدایا! داد این مظلومان را بگیر! اینهمه مردم ایران از سنندج تا زاهدان مظلومانه کشته شدند! خدایا ما نمی‌توانیم چیزی بگوییم! ما اینجا خفقان داریم! ما می‌ترسیم حرف بزنیم!... 📌 پ.ن: اینکه عبدالحمید با جسارت و بی‌ادبی نسبت به رهبر می‌گوید تو زندان بودی و الان حکومت دست توست و بدرفتاری با مردم می‌کنی و جواب نمی‌دهی... اینها را در خفقان گفته! و نمی‌توانسته در بزرگترین و مجلل‌ترین مسجد ایران صحبت کند! اگر‌ می‌توانست چه می‌خواست بگوید که نگفته! حوزه توییت 🆔 @h_falahati
📸 چرا افتضاح برلین مهم است؟ 🔹براندازان تازه فهمدیدند خیابان، فضای مجازی نیست که بشود با ‎لشکر رباتها و هشتک‌های فیک اکثریت شد. آنها حتی در اروپا هم در اقلیت محض‌اند. در کل اروپا با ۱/۲۰۰/۰۰۰ ایرانی فراخوان بدهی و به اندازه نصف استادیوم آزادی هم نیایند! 🔹‏همیشه گفته‌ام اکثر ایرانیان خارج از کشور سرمایه ملی‌اند. بسیاری از آنها حتی اگر دل‌بسته جمهوری اسلامی نباشند،اما عاشق ایران‌اند. دلداده پرچم و خاک ‎ایران‌.حاضر نیستند با کفتارهای خارجی و منافقین و سلطنت‌طلب‌ها علیه کشورشان همراه شوند. مقابل توطئه تجزیه ایران می‌ایستند. محسن مقصودی 🆔 @h_falahati
👓 آقای عبدالحمید چه کسی شما را نماینده اهل سنت کرده؟! ❗️ سال گذشته عبدالحمید حرفهای ساختار شکنانه‌ای زده بود؛ علمای اهل سنت سایر نقاط کشور به خوبی و محکم در برابر او ایستادند! ✅ بخشی از متن بیانیه روشنگرانه علمای اهل سنت خطاب به عبدالحمید: ❗️ جناب مولوی عبدالحمید؛ اظهارات اخیر شما علاوه بر ایجاد نگرانی بین عموم مردم باعث انشقاق میان  شده است. ❗️ چه کسی این نمایندگی را به حضرتعالی اعطا کرده که از جانب اهل سنت کشور سخن برانید و با افراطی گری و سیاسی کاری مطالبات به حق جامعه اهل سنت را به بهانه های مختلف، به حاشیه و انحراف بکشانید. این قبیل مواضع و تندروی‌ها به غیر از دلسرد کردن حاکمیت چه سودی به حال مردم دارد؟  آیا مسئولیت تبعات منفی هرگونه تغییر نگاه احتمالی حاکمیت به جامعه اهل سنت را می پذیرید؟! ما اهل سنت شمال غرب کشور؛ ضمن تاکید بر لزوم احترام به عقاید، مقدسات و حقوق همه مذاهب به ویژه جامعه اهل سنت، از بانیان هر گونه و تندروی تبری جسته و تنها راه پیگیری مطالبات و خواسته‌های خود را  فعالیت‌های مدنی در چهارچوب  می دانیم. 🆔 @h_falahati
🔎سه چالش اصلی انقلاب در سه دهه بعد از جنگ و سه راهبرد کلان برای امروز ▫️شناخت ابَرچالش‌های نظام در هر دهه یا دوره، برای طراحی نقشه ها، آرایش نیروها و بسیج توانایی ها اهمیت بسزایی دارد. اینکه تمرکز نظام در چه سمت و سویی رقم بخورد و اصل و فرع ماجرا را چگونه ببینیم حائز اهمیت است. 1⃣ چالش در بنیادهای معرفتی: نظام و انقلاب بعد از جنگ که نیاز به ریکاوری اقتصادی و آرامش روانی داشت، در با در ساحت‌های فلسفی و ایدئولوژیک مواجه شد. پلورالیزم دینی، گستره دین، تساهل و تسامح، علم و ایمان و سکولاریزم و هرمنوتیک و تفسیرهای مختلف از دین، رهاورد و محور مباحث همان دوره بودند. در این دهه اندیشه های و و شاگردان این دو بزرگوار، آنتی تز شبهات بودند و تا حد زیادی توان جبهه انقلاب را تجمیع و ترمیم کردند. 2⃣ چالش کارآمدی، تولید علم و استراتژی های دانشی: در و با طرح مباحث تولید علم، شبهات و هجمه‌ها بوی دیگری گرفت. هرچند که عبور از این مرحله هم برای تقویت و محک نظام، ضروری بود. اینکه روش و استراتژی جمهوری اسلامی در ساحت هویت دانشی و تولیدعلم بومی برای و چیست. رهبر عزیز انقلاب در همان اوایل دهه هشتاد با طرح و ایده ، شیوه مواجهه با این ابَرچالش را بیان نمودند. اشکال این برهه از طرف ما، ماندن بیش از اندازه در ساحت مبانی و ایستگاه نخست بود. طرح عریض و طویل مباحث مفهوم‌شناختی و کلیشه‌ کردن‌کرسی‌ های آزاداندیشی را از آسیب‌های این دهه می‌توان برشمرد. 3⃣ چالش‌ رسانه و مدیریت افکار عمومی با ظهور شبکه‌های اجتماعی: اگر بطور دقیق از شکل‌گیری چالش‌ دهه اخیر(نود) تا به امروز سخن بگوییم، باید اذعان کرد که در ادامه دهه گذشته شکل گرفت. یعنی بخشی از بر مدار و سوار ضعف های دهه قبل و قبل تر خود بود. رونق تولید علم در سلول‌های بنیادین و مهندسی هسته‌ای و موشکی و نانوتکنولوژی به ساحت اقتصاد و فرهنگ امتداد نیافت. بانک و بورس و بازار دچار چالش بودند و هستند و رهبرانقلاب بارها با نامگذاری اقتصادی سال‌جدید، به تمرکز در حل این مساله تاکید و توجه داشتند و دارند. اما زبان رسانه و در خدمت بزرگنمایی این ضعف‌ها و کوچکنمایی قوت‌ها قرار گرفت. هدفگذاری این چالش بزرگ، و ایجاد تقابل میان افکارعمومی و انقلاب است. 🔻با این اوصاف اما چه باید کرد؟ 1⃣در ساحت نخست بایستی در قالب توسعه و تدقیق ، بنیادهای فکری_معرفتی و افق انقلاب اسلامی را به زبان درآمیخت و بازخوانی مجددی برای دهه هشتادی و نودی ها در این زمینه داشت. حلقه های صالحین را گسترش کمی و کیفی داد و مدل های فرهنگی و روایی را روزآمد کرد. 2⃣در ساحت دوم نیز، مسیر تولید علوم انسانی را مثل سایر رشته های فنی و مهندسی و پزشکی البته با بازنگری نمود و ریل اثر و کاربست دانش ها و ایده های مطرح شده را تقویت کرد و سرگردانی طرح‌ها، هرز رفتن اندیشه‌ها و پایان‌نامه‌ها و تالیفات را مدیریت نمود. 3⃣در ساحت سوم که افکارعمومی را توام با تردید و اطلاعات گمراه کننده و شایعات و دچار مسمومیت خبری می‌کند، بایستی آرایش رسانه ای هدفمند را در دستور کار داشت. و شخصیت های تحلیلگر و ارتقای و دروازه بانی خبر در کنار راه اندازی _ملی_اطلاعات و تقویت پلتفرم‌های داخلی برای بالابردن مقاومت ذهنی مخاطبین در ، راه برون رفت از چالش دهه اخیر و آتی انقلاب اسلامی است. ✍علیرضامحمدلو، مدرس رسانه و پژوهشگر علوم اجتماعی 🆔 @h_falahati
778.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در روزهای گذشته دختر و پسرهای دانشگاه شریف رفتن توی سلف و بدون حجاب و مختلط غذا خوردن!! امروز سلف را بستن چون خلاف آیین نامه بوده! وقتی استاد دانشگاه فحاشی می‌کنه و باهاش برخورد نمیشه و یک عده فحاشی رکیک می کنند و شعار آزادی دانشجو می دهند باز برخورد نمیشه و مسوولین با قانون شکن به اسم دانشجو برخورد نمی کنند وضعیت اینطور میشه. 🆔 @h_falahati
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👓 سخنان مودب و منطقی سخنگوی دولت به بی‌احترامی کودکستانی دانشجویان! 🔹بهادری جهرمی: چون می‌بینم به یکدیگر توهین می‌کنید و وسایل پرتاب می‌کنید😂 و همدیگر را تحمل نمی‌کنید جلسه را تمام می‌کنم. ✍ حضور بهادری جهرمی خیلی خوب بود و مغتنم. طرف مقابل نشان داد همان شعاری که می دهد لایقش است و اصلا اهل گفتگو نیست. خیلی تلخ است که دانشگاه میدان وزن کشی عده ای اوباش سیاسی و غربگرا شود! 🆔 @h_falahati
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ای بابا! میبینم که پلیس گفته ۳۷ هزار نفر بودید. یعنی حتی ۳ درصد جمعیت ایرانیان مقیم اروپا هم نیستند! بد شد که! اقلیت محض حتی در اروپا. تازه اینها هم که خیلی‌هاشون اصلا ایرانی نبودن! حالا فیلم یکی از تجمعات مدافعان رو ببینید اون هم نه در پایتخت! ✍ محسن مقصودی ✍ این همه هزینه کردند و همه پای کار آمدند و عده ای اوکراینی و آفریقایی را پای کار آوردند و با پرچم رژیم صهیونیستی و همجنس گرایان دور زدند که بگویند همین هستیم! هم شعار منحط دادند هم قلیل بودند هم پشتیبانی آمریکایی شدند این وزن کشی مخالفان است! 🆔 @h_falahati
💥حاج شيخ عبدالكريم حائری از اینکه بچه‌هایش آقازادگی كنند، نهی می کرد! ✍ آیت‌ الله 🔻مرحوم حاج آقا مرتضی حائری می‌گفت: پدرم با اینكه آقای نائینی را اعلم نمی‌دانست، به من گفته بود كه از آقای نایینی تقلید كنم، چون آقای نایینی را درجۀ اول می‌دانست و تقلید از درجۀ اول را مجاز می‌دانست. 🔸در آن موقع حاج شیخ خود صاحب رساله بود و خودش كمتر از آقای نایینی نبود، بلكه از نظر فكری بر وی مقدم بود، البته حافظه و حضور فقهی و اصولی آقای نائینی بیشتر بود، ولی ایشان خوشش نمی‌آمد بچه‌هایش آقا آقا كنند. 🔹آقا ضياء بيگدلى نقل مى‏‌كرد: در بازار روضه‌‏اى بود و مرحوم آقاى حاج شيخ عبدالكريم حائری هم شركت كرد. براى ايشان پشتى گذاشته بودند و ايشان هم آنجا نشست. آقاى حاج آقا مرتضى (فرزند حاج شيخ) وارد مجلس شد و پايين مجلس نشست. حاج ميرزا مهدى بروجردى خواست ايشان را بالاى مجلس بياورد، به حاج آقا مرتضى گفت: آقا بفرماييد بالا، بفرماييد بالا. 🔸آقاى فرمود: بگذاريد همان جا بنشيند. يك اخلاق خوب دارد، تو اين را هم مى‌‏خواهى از او بگيرى!؟ 🔹آقاى حاج شيخ مرتضى حائرى در زمان مرحوم آقاى حاج شيخ، بروزى نداشت؛ چون آقاى حاج شيخ از اينكه فرزندانش آقازادگى كنند، نهى مى‏‌كرد. 📚جرعه ای از دریا ج2، ص673 کشکول ناب حوزوی 🆔 @h_falahati
⭕️ شاهد از غیب می‌آید ...! گرافیست: محمدصالح کوشکی 🆔 @h_falahati
🔰 لوح | دانشگاه تعطیل؟! پیشرفت تعطیل!! 🔻 رهبر انقلاب در دیدار اخیر نخبگان علمی: یک رکنِ مهمّ پیشرفتِ کشور، دانشگاه و در دانشگاه هم عمدتاً نخبگان علمی هستند. اینکه شما می‌بینید در مقاطع مختلف تلاش شده که دانشگاه‌ها و کلاس‌ها تعطیل بشود، ناشی از این است. هر چه دانشگاه را بتوانند خراب و ناقص کنند، برای دشمنان پیشرفت کشور مغتنم است. ۱۴۰۱/۰۷/۲۷ 📥 نسخه قابل چاپ👇 https://khl.ink/f/51221 🆔 @h_falahati