eitaa logo
حامد فلاحتی
1.2هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
3.8هزار ویدیو
224 فایل
✅ دانش آموخته سطح 4 حوزه علمیه ✅ مدرس حوزه علمیه ✅ پژوهشگر معارف اسلامی 👈 انقلاب نوشته های مهم 👈 حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی 👈 اطلاع رسانی 👈 فایل های درسی و مطالعاتی 👈 سلسله مباحث هویت طلبگی 👈 ترویج مطالعه فلسفه ارتباط با مدیر: @HamedFalahati
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰روستایی و سیاهه ای مقلدانه از فرهادی! نقدی بر برادران لیلا این فیلم را تماشا کردم و نکاتی به مخاطبین تقدیم می کنم: -فیلم در همان بستر شروع شده توسط فرهادی یعنی زندگی منهای اخلاق ساخته شده - این فیلم ادامه ای است بر ابد و یک روز و متری شیش و نیم. - خودارضایی فکری کارگردان‌های نسل جدید که به تقلید از فرهادی سیاهی های اجتماعی را بعنوان حقیقت ایران تقدیم فستیوال‌های خارجی می کنند و نامش را درام می گذارند. -تاریخ عرضه فیلم و بافت بازیگران اصلی فیلم و نحوه عرضه به کن نشان از یک کار سیاسی دارد. -برایم منهای اخلاق در فیلم تا ارتباطات سیاسی نمادین آن مهمتر بود متاسفانه تعرض به پدر در فیلم‌های فرهادی شروع شد و اینجا لیلای قصه فحاشی به مادر و خشونت بدنی با پدر را که تقریبا در خانواده های ایرانی به صفر میل می کند، بعنوان یک کنش معمولی جلوه می دهد!! -واقعا گروه تهیه و کارگردانی نگاهشان آن است که ایران را نمایندگی می کنند! - تقریبا در اخلاقی ترین محیط دنیای انسانی روی کره زمین زیست می کنیم افرادی که این محیط اخلاقی را به بدترین شکل ممکن بی اخلاق نشان می دهند از چه میزان وجدان اخلاقی برخوردارند و چگونه به خود اجازه می دهند نام این سیاه نمایی را هنر ایرانی یا درام خانوادگی بگذارند! - روشن است که ما در این جامعه دینی دچار بداخلاقی و ناهنجاری هستیم و بعنوان یک چشم بینا باید هنری به نقد جامعه پرداخت لکن تخریب و ایجاد حس غیرانسانی، نفرت، خودخواهی، جسارت، بی حرمتی، بی شرمی و نامیدی و تباهی، نقد است یا انسانی؟! -چرا امثال روستایی و فرهادی سیاهی های تباه خود را بعنوان چهره ایران و ایرانی حتی بالاتر بعنوان چهره اخلاق در جامعه ایرانی نشان می دهند و دیگر اهالی هنر در برابر این تخریب همه جانبه غیرانسانی که همراه با عقده گشایی نسبت به نگرش های سنتی و اسلامی ایران است، سکوت اختیار می کنند!! تمام اهالی هنر اینگونه می اندیشند؟ یا این یک موضع سیاسی و انتقام روشن فکرانه در بستر مخالف خوانی با حاکمیت است! مسوولین ارشاد و فرهنگ این کشور گمانشان آن است که باید اجازه چنین تولیداتی را در ایران داد؟! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اظهارات شنیدنی نورمن فینکلستین، تاریخ نگار و نویسنده یهودی آمریکایی در بی‌بی‌سی جهانی 🔹اسرائیل کشوری دیوانه است که به مانند معتادها هر چند سال یک بار جنگ به راه می‌اندازد؛ اسرائیلی ها باید کارهای احمقانه خود را اصلاح کنند! 🖋 احمق ها در اسرائیل تجمع کرده اند و این کشور دیوانه فقط یک زبان می فهمد ظاهرا تا بحال با مشت آهنین مواجه نشده است و هرجا حمله کرده یک زمین سوخته بوده است حال باید دید این حماقت را مرتکب می شوند یا خیر! 🆔 @h_falahati
enc_16491139655828192549599.mp3
5.84M
🎙حاج محمود کریمے 🌿الهم رب شهر رمضان الذے انزلت فیـہ القرآن 🆔 @h_falahati
بازخوانی نظام تربیتی خواجه نصیرالدین طوسی یک.mp3
12.66M
🔰 دستورالعمل های بزرگان اخلاقی 💢سلسله گفتارهای بررسی مطالب اولیه نسبت به و 🆔 @h_falahati
🔴 افشاگری در آنتن زنده تلویزیون در گفتگوی ویژه خبری امشب میهمان برنامه با صراحت اعلام کرد ذینفع اصلی تورم ،شرکت های بزرگ دولتی هستند که تورم باعث می‌شود سودهای کلان داشته باشند.کاهش ارزش پول ملی و تورم بیشتر از آنکه متاثر از تحریم باشد،ناشی از سوداگری هولدینگ های بزرگ اقتصادی است.همین شرکت های دولتی ذی‌نفعان اصلی بورس هم هستند. 🖋 دولت محترم که بحث دلارزدایی را دنبال می کند! باید فکری برای این سوداگری شرکت‌های دولتی و این تورم ایجاد شده توسط آنها، انجام دهد به گزارش و اذعان بسیاری از کارشناسان این شرکت‌ها هستند که در این سال‌های تحریم زندگی مردم را بهم ریخته اند. 🆔 @h_falahati
ضیافت الهی_Processed.pdf
1.69M
📚 ضیافت الهی ✏️نویسنده: صفر فلاحی 🇮🇷 ناشر: زائر ⏳تاریخ نشر: ۱۳۸۶ ه.ش 📣 زبان: فارسی 📄 تعداد صفحه: ۲۵۲ 🔆 توضیح: کتاب حاضر به مباحثی درباره اعمال و احکام ماه مبارک رمضان در سی جلسه پرداخته است. 🆔 @h_falahati
اندیشه نسبت به گفتمان رهبری! 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 صدای صدر 🌻 خودمان را ارزیابی کنیم ▫️محبت دلهایمان برای کیست؟ 🔺 بخشی از سخنرانی شهید صدر ره در رجب 1399 ه.ق 📚 متن کامل این سخنرانی در کتاب‌ بارقه‌ها منتشر شده است. لمن الولاء في قلوبنا! هل تعیش حب الدنیا! فلنمتحن قلوبنا! 🆔 @h_falahati
🔴احزاب دوقطبی ساز ➖دوقطبی خطرناک و راهکار شکست دوقطبی سازها ▪️قطعاً در حال حاضر تنها دو قطبی موجود در کشور، دوقطبی سیاسیست.(با مدل ایالات متحده آمریکا) ➖ البته رهبر انقلاب تا اندازه ای که جامعه نخبگانی و خواص بیدار شده، این مدل را مهار و خنثی کرده اند. ▪️این دوقطبی تأثیر بالایی بر فضای اجتماعی و به ویژه فضای فرهنگی جامعه ما گذاشته؛ این سال ها که هدف اصلی دشمن، ضربه به فضای اسلامی جامعه ماست، همین دوقطبی سیاسی، زمینه ساز یک دوقطبی خطرناک است که یک طرفش بی دینی و مخالفت علنی با مظاهر دین است... ➖یعنی دوقطبی سیاسی در حال ایجاد دوقطبی خطرناک در حوزه باورهاست. ▪️سال های اخیر و به ویژه پس از فراگیری و تسلط اینستاگرام بر ذهن ها و دل ها، دو قطبی اصلاح طلب و اصولگرا زمینه ساز این دوقطبی خطرناک بوده اند. ▪️از زمان اغتشاشات سه ضلع مثلث گفتمان دوقطبی ساز، عبارتند از: ۱. مطالبه آزادی (ولنگاری) برای مردم؛ که از طرف غربگراها مطرح می شود(به اصطلاح اصلاح طلب ها) ۲. چاره کار فقط فرهنگی بوده مواظب باشید با مطالبه حجاب، جامعه امنیتی می شود؛ این سخن از طرف محافظه کارها و غیرانقلابی ها مطرح می شود(به اصطلاح اصولگراها) ۳. تخدیر مؤمنان برای خاموش شدن مطالبات، با وعده های کذب، که مثلا طرح ها و تصمیمات خوبی در بالا هست لذا با مطالبه حجاب دوقطبی ایجاد نکنید؛ این مطلب هم از طرف افراد مهره های حزبی و به ویژه افراد بی تحلیل و زودباور مطرح می شود. ➖یعنی ابزار اول دوقطبی خطرناک دینی ۱. دوقطبی سیاسی ۲. مثلث فوق که هدف از آن تعطیل شدن مطالبه گری درباره حجاب و فضای اسلامی جامعه است. 💠راهکار مقاله: ادامه، توسعه، تعمیق و تشدید مطالبه از مسئولان درباره حجاب و فضای اسلامی جامعه / به همین سادگی در بیان و البته دشواری در عمل ▫️با مطالبه وظایف مسئولان، دوقطبی ساز ها ناکام خواهند ماند. حجت الاسلام رحمت الله معظمی 🆔 @h_falahati
💥مقیاس هواپرستی یک آخوند و طلبه ✍استاد شهید : هوای نفس جوان یک چیز است و هوای نفس پیر یک چیز دیگر. هرکسی در هر مقام و هر درجه و هر طبقه و هر سنی که هست یک نوع هوای نفس دارد. مقیاس هواپرستی یک عالم روحانی این نیست که ببینیم مثلاً شراب می‌خورد یا نمی‌خورد؟ قمار می‌کند یا نمی‌کند؟ نماز و روزه را ترک می‌کند یا ترک نمی‌کند؟ مقیاس هواپرستی او در جاه و مقام و میل به دست‌بوسی و شهرت و محبوبیت و علاقه به اینکه مردم دنبال سرش حرکت کنند و در مصرف بیت‌المال در راه آقایی خود و یا باز گذاشتن دست کسان و خویشان و مخصوصاً آقازادگان گرام در بیت المال و امثال اینهاست. 📚 ده گفتار، ص ۱۲۶ کشکول ناب حوزوی 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما همچنان منتظر هستیم با سلبریتی ها برخورد بشه!!!☹ 📝 پاورقی 🔴 پاورقی | @pavaraghi_tv2 🖋 بد است که مساله برخورد تا بدان جا لوس شود که جرم مشهود را ببینند و برخورد نامشهود باشد؟ یا اصلا نباشد؟! 🆔 @h_falahati
لالیگا، بوندسلیگا، لیگ جزیره و... را حسینیه کردیم بارسلونا، منچستر، بایرن و... ماه مبارک رمضان رو تبریک گفتن اونوقت اینجا گل‌ممد از شُنقل‌آباد سفلی استوری کرده، به عقاید ماها احترام بگذارید، لااکراه فی الدین. دین زورکی نیست. مگه ما عربیم. بجای افطاری دادن به فقرا کمک کنید و..... حسین‌دارابی 🖋چند سال پیش در مصاحبه تلویزیون یکی از فارغ التحصیلان جامعة المصطفی ص اهل انگلستان می گفت در ایران برخی از مردم از آب فراوان و گوارا دارند خفه می شوند ولی در خارج از این مرزها مردم تشنه‌ی یک قطره از این آب هستند!! الزاما برخی واکنش‌ها و رفتارهای مردم ما به بدعمل کردن حکومت یا تبلیغ غلط و غیره نیست گاه این خوی و دعب انسانهاست که اینگونه پلید جلوه می کند و خوبی و خیر را درک نمی کند! نفس ما با سبعیت و جنون آمیخته شده است وقتی بدان راه می دهیم سخن حق و خیر را نمی شنویم و آلوده تر از آلوده، هرروز غوطه ورتر و لجن تر می شویم! اعاذناالله من شرور انفسنا! 🆔 @h_falahati
✨رقبای همدم... اعم از دسته بندی‌های سیاسی موجود در کشور، یک دوگانگی جدی میان مدیران و نخبگان ما در عرصه اقتصادی وجود دارد که به اختلاف دو بینش مربوط می‌شود. 1️⃣یک بینش، ضمن اینکه بخش خصوصی را موتور محرک اقتصاد می‌داند و مخالف تصدی‌گری دولتی است، قائل به ایفای نقش حامی، هادی و ناظر توسط دولت در اقتصاد است و به موازات کاهش تصدی‌گری دولت، افزایش قدرت و ابزارهای حمایتی، هدایتی و نظارتی آن را ضروری می‌داند. این بینش برای اشراف و نظارت دولت بر فعالیت‌های فعالان اقتصادی، اختیارات بی‌حد و حصر قائل است. این بینش می‌گوید  نباید "آزادی فعالیت‌های اقتصادی را این جور معنا کنیم که آن کسانی که قدرت فعالیت و مانور اقتصادی دارند، آزادند هرچه خواستند تولید کنند، هرجور خواستند عرضه کنند، هر وقت خواستند توزیع کنند، هرجور خواستند بفروشند، هر جور خواستند مصرف کنند". باور این بینش این است که "اگر این حق برای حاکم اسلامی نباشد و مردم بدون نظارت دولت و بدون رعایت سیاست‌های دولت تلاش اقتصادی را شروع کنند و انجام بدهند، این یقینا در جامعه به طغیان، به ظلم، به بغی، به فساد منتهی خواهد شد و همان وضعیتی پیش خواهد آمد که دردنیای سرمایه‌داری هست". 2️⃣اما بینش دیگر، به تاسی از مکتب نئولیبرالیسم معتقد به سپردن اقتصاد به دست نامرئی بازار است و برای دولت، نقشی در اینکه در اقتصاد چه چیزی و به چه نحوی تولید شود، چگونه توزیع شود و چگونه مصرف شود، قائل نیست. این نگاه دوم اساسا کاری به مسئله تولید و عرضه و ایفای نقش دولت در آن ندارد و با مکانیسم قیمت به دنبال مدیریت اقتصاد است. تلاقی و تنازع این دو نگاه، تقریبا در هر مسئله‌ای در کشور خود را نشان می‌دهد؛ و نگاه دوم که مع الاسف به دلیل انتفاع جریان سرمایه‌داری از آن، نگاهی غالب شده است، میان طیف‌های سیاسی متضاد، پیروانی همسو و همدم دارد. بینش دوم، در بزنگاه‌های مختلف، به هر ابزاری متوسل شده و سیاست مورد نظر خود را به کشور تحمیل کرده است؛ و میتوان به جرئت مدعی شد که بسیاری از ناکامی‌ها و تلخکامی‌های اقتصادی ما در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف، ناشی از غلبه همین نگاه است. نگاهی که معیشت می‌سوزد و نابرابری می‌سازد... جبرائیلی 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 ویژه ساعت شهادت شهید سلیمانی و یاران در فرودگاه بغداد 📹 نماهنگ | رهبر انقلاب: در دنیا با حاج قاسم خیلی رفیق بودیم؛ ان‌شاءالله خدا کاری کند که در قیامت هم خیلی رفیق باشیم... 💻 Farsi.Khamenei.ir 🆔 @h_falahati
🔰 عبرت انقلاب! 🔹آیت‌الله امینی یکی از شخصیت‌های مهم ولی کم سر و صدای تاریخ انقلاب سال ۹۹ در سن نود و چهار پنج سالگی فوت کرد. 🔹او یکی از حاضرین و راویان جلسه مهم شامگاه شش فروردین شصت و هشت است. یعنی دیدار آقایان خامنه‌ای و هاشمی، آیت‌الله امینی و آیت‌الله مشکینی با امام با هدف منصرف کردن ایشان از دستور خواندن نامه عزل آقای منتظری در اخبار. 🔹ایشان در کتاب خاطراتش این جلسه را اینگونه نقل می‌کند: حدود ساعت 9.30 بود كه خدمت امام مشرف شدیم. درابتدا آقای هاشمی سخن را آغاز كرد، با لحن ملتمسانه ای گفت: ما همیشه به هنگام بروز مشكلات و معضلات خدمت شما شرفیاب می‌شدیم و در حل آن از جناب‌عالی كمك می‌گرفتیم، اكنون در رابطه با نامه ای كه برای آقای منتظری نوشته اید و امكان دارد برای نظام مشكلاتی به وجود بیاورد، شرفیاب شده ایم. تقاضای ما این است كه در پخش آن عجله نكنید، شاید در آینده راه حل بهتری پیدا شود. در تشكیل مجلس خبرگان هم تعجیل نفرمایید، اجازه بدهد اطراف و جوانب كار را خوب بررسی كنیم و خدمت شما عرضه بداریم آنگاه هرچه بفرماییدعمل می‌كنیم. 🔹بعد از آن آقای خامنه ای سپس آقای مشكینی درباره همین مطلب سخنانی را عرضه داشتند. امام كه آثار اندوه بر چهره ربانی اش آشكار بود فرمود: من در اطراف و جوانب این كار خوب فكر كرده‌ام و تصمیم گرفته‌ام. دیگر حرف ندارد. من از اول با انتخاب ایشان مخالف بودم؛ ولی نخواستم در كار خبرگان دخالت كنم. من گفته بودم نامه را در اخبار بخوانند ولی در این باره كوتاهی شد. اگر اصرار كنید می‌گویم همین حالا بخوانند. من گفته‌ام عكس او را از ادارات پایین بیاورند. تشكیل مجلس خبرگان هم ضرورتی ندارد من خودم او را خلع می‌كنم. چون اگر خبرگان او را خلع كنند معنایش این است كه انتخاب سابق آنها كار درستی بوده در صورتی كه من از اول مخالف این كار بودم. 🔹آنگاه به آقایان خامنه ای و هاشمی فرمودند: شما هم لازم نیست نامه را برای ایشان به قم ببرید، آن را به وسیله شخص دیگری می‌فرستم. شماهم دیگر برای دیدار ایشان به قم رفت و آمد نكنید. 🔹در همین جلسه آقای هاشمی از امام در خواست كرد لحن نامه طوری باشد كه به جنبه حوزوی آقای منتظری لطمه ای وارد نشود. امام در جواب سخنان تندی فرمودند كه با توجه به برخی مصالح و ملاحظات از ذكر آنها معذورم." ❗️پ. ن یک: در بخشی از متن مکتوبی که آقای مشکینی هم از شرح این جلسه نوشته‌اند آمده است" اگر کسی در آن حال سخنان ایشان را درباره آقای منتظری می شنید نه فقط یقین می کرد که نامه، نامه ایشان است بلکه یقین می کرد که ایشان در نوشتن نامه ارفاق نموده و رعایت برخی از مصالح را کرده است. ‼️روح‌الله حسینیان در سخنرانی سال هفتاد و یک خود درباره سخنان قاطع امام در این دیدار می‌گوید: "حضرت امام در آن جلسه جمله‌ای را به آقایان فرمودند من این را با شاهد عادلی كه آنجا بود نقل می‌كنم، شما می‌توانید از این افراد سؤال كنید. امام(ره) فرمودند: البته اینكه من نامه را پس بگیرم ، نه اینكه پشیمان شدم  و نه اینكه اصرار شما مرا وادار كرد كه من این نامه را پس بگیرم، فقط ترسیدم كه با پخش این نامه ، خون مردم به جوش آید  و بریزند آقای منتظری را بكشند كه آقای منتظری یك شیخ فضل‌الله نوری برای انقلاب بشود. من از این ترسیدم و آقای منتظری هم خودش فاسد است و هم شاگردی كه تربیت كند فاسد تربیت می‌كند این عین جملات مبارك حضرت امام(ره) هست. ‼️در کتاب "از جدایی تا رویارویی" که نمایندگی ولی فقیه در سپاه پس از سخنرانی سیزده رجب آیت‌الله منتظری منتشر کرد نیز آمده است "البته اينكه من نامه 6/1/68 را پس گرفتم، نه اينكه پشيمان شدم و نه اينكه اصرار شما مرا وادار كرد كه اين نامه را پس بگيرم، فقط ترسيدم كه با پخش اين نامه، خون مردم به جوش بيايد و بريزند و آقاي منتظري را بكشند. ❗️پ. ن دو: آیت‌الله امینی همین خاطره را در مصاحبه تفصیلی خود با نشریه پاسدار اسلام آذر نود و شش تعریف کرده است. https://b2n.ir/129118 ✍ امین فرج اللهی 🆔 @h_falahati
اول به این سؤالات پاسخ بدید: در تظاهرات فرانسه اغتشاشگران چند نفر از طرفداران نظام را با سنگ و چوب و آجر و آهن و بلوک و قمه و کارد و سلاح گرم وحشیانه تکه پاره کردند؟ چند مامور را با گلوله و کارد کشتند؟ چند مامور را زنده زنده آتش زدند؟ گلوی چند مامور را بریدند؟ آمار شهدای امنیت فرانسه در این مدت به چند نفر رسیده؟ پلیس فرانسه چند هزار اسلحه از تظاهرکنندگان کشف کرد؟ در تظاهرات فرانسه چند گروه تروریستی لب مرز آماده عملیات علیه کشور شدند؟ تظاهرکنندگان فرانسه دنبال تجزیه چند استان فرانسه بودند؟ چند ابرقدرت خارجی برای تظاهرکننده گان فرانسه اسلحه و پول می فرستد؟ چند دولت خارجی در تلویزیون‌هایشان ساخت سلاح و کوکتل مولوتوف و قتل را آموزش می‌دهند؟ راستی چرا دولت‌های آمریکا و اروپا با تمام توان از تظاهرکنندگان فرانسوی حمایت نمی‌کنند؟ آیا تظاهرکنندگان فرانسه خواستار براندازی جمهوری و روی کارآمدن سلطنت هستند؟ آیا تظاهرکنندگان فرانسه خواستار بازگشت و حکومت یگ گروه تروریستی مثل منافقین هستند؟ در تظاهرات فرانسه چقدر از قوانین این کشور نقض شد؟ چه اندازه به مقدساتشان توهین شد و کتاب‌های مقدسشان آتش زده شد؟ تظاهرکنندگان فرانسه به چند روحانی و زن محجبه حمله و توهین کردند؟ تظاهرات گنندگان فرانسه چقدر جنایت کردند و آن را به گردن دولتشان انداختند و گفتند کار خودشون است؟ بله، در رشته حقوق، مطالعات تطبیقی بسیار راهگشاست. چرا اغتشاشگران ما با تظاهر کنندگان فرانسه این قدر متفاوتند؟ ✍ فنایی اشکوری 🆔 @h_falahati
💠 برای حفظ ارزش‌های شماست 🔹باید توجه داشته باشید که حجابی که اسلام قرار داده است، برای حفظ آن ارزشهای شماست. هر چه را که خدا دستور فرموده است- چه برای زن و چه برای مرد- برای این است که، آن ارزشهای واقعی که اینها دارند و ممکن است به واسطه وسوسه‌های شیطانی یا دستهای فاسد استعمار و عمال استعمار پایمال می‌شدند اینها، این ارزشها زنده بشود. 📚صحیفه نور، جلد ١٩، صفحه ١٢٠ 🗓مورخ: ١٣۶٣/١٢/٢١ ره 🌷اللهم عجل لولیک الفرج🌷 🆔 @h_falahati